155742
Książka
W koszyku
W ocenianiu szkolnym, które jest przedmiotem rozważań niniejszej publikacji, nie można pozwolić na subiektywizm oceny, choć jednocześnie też nie można się od niego całkowicie uwolnić. Ocenianie szkolne jest lub raczej powinno być głównym narzędziem motywacji. Od umiejętności nauczyciela zależy, czy takim narzędziem się stanie, czy wzmacniać będzie motywację zewnętrzną wyrażającą się w uczeniu dla stopni, czy motywację wewnętrzną wyrażająca się w uczeniu dla własnego rozwoju i związanej z tym satysfakcji. [opis wydawcy książki]
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia i netografia na stronach 116-120.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej