151064
Gra planszowa
W koszyku
Zamki Burgundii : Big Box [Gra planszowa] / Stefan Feld ; tłumaczenie: Monika Żabicka, Szymon Luszczak. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (Komponenty z gry podstawowej: 164 sześciokątne żetony włości, 42 kwadratowe żetony towarów (po 7 w każdym z 6 kolorów), 24 srebrne monety, 26 kwadratowych żetonów robotników, 12 żetonów bonusowych (po 1 małym i 1 dużym w każdym z 6 kolorów), 4 żetony 100/200 punktów (po 1 w każdym z 4 kolorów graczy), 8 znaczników graczy (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy), 9 kości (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy oraz 1 biała), 1 plansza (dwustronna), 16 plansz graczy (po 4 z numerami 1 i 2 oraz po 1 z numerami od 3 do 10), 4 dwustronne planszetki pomocy ; Komponenty z dodatków: 4 dodatkowe żetony włości, 6 dodatkowych plansz graczy (od 11a do 11f): Posterunki graniczne - 9 dodatkowych żetonów włości: Białe zamki- 5 dodatkowych żetonów włości: Karczmy - 12 dodatkowych kafli: Szlaki handlowe - 8 dodatkowych plansz graczy (po 2 sztuki 12a1 i 12a2 oraz 12b1 i 12b2): Gra drużynowa - 2 dodatkowe plansze graczy (13a i 13b): Wariant solo - 18 żetonów tarcz: Tarcze ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x22x31 cm + instrukcja (15 stron : ilustracje ; 30 cm).
(Gry Planszowe)
XV wiek, dolina Loary. Wpływowi książęta walczą o dominację, rozszerzając swoje włości o kolejne, przyległe tereny. Zakładają osady, rozwijają szlaki handlowe, a także eksploatują okoliczne złoża srebra - wszystko po to, by prześcignąć pozostałych. Podczas rozgrywki uczestnicy wcielają się w możnych poszerzających swoje posiadłości. Każdy z graczy dysponuje własną planszą terenów, które może stopniowo zajmować, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu dostępnych możliwości. Wyniki rzutów kośćmi będą wskazywały nam możliwe opcje, jednak to do nas należy decyzja, które z nich ostatecznie wybierzemy. żródło opisu: https://bonito.pl/
Zamki Burgundii: BIG BOX to nie tylko odświeżony design. W specjalnie przygotowanym pudełku, oprócz gry podstawowej, znajdziemy zestaw rozszerzeń, które dodatkowo urozmaicą naszą rozgrywkę: 4 dodatkowe żetony włości (Most, Robotnicy, Żuraw oraz Gęsi), które mieszamy z żetonami włości w stosach w odpowiednich kolorach. Posterunki graniczne, czyli nowe plansze graczy wyposażone w elementy, które należy ze sobą łączyć żetonami włości. Białe zamki, które mieszamy z żetonami włości. Pozwalają na wykonywanie dodatkowych akcji. Karczmy, które kupujemy tak, jak żetony z czarnego magazynu i które służą do zapełniania regionów bez dodatkowych efektów. Szlaki handlowe, które modyfikują system sprzedaży towarów. Gra drużynowa, umożliwiająca rozgrywkę dwóm dwuosobowym zespołom. Wariant solo. Tarcze, czyli bardzo cenne elementy, które dodajemy do żetonów zamków na naszej planszy, modyfikujące zasady punktowania, pojemność magazynów, liczbę akcji itp.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Liczba graczy: 1-4.
Cza gry: 70-120 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie gry wynosi 80 PLN (gotówką).
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Wiek: 12+.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej