Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(605)
Forma i typ
Gry i zabawki
(474)
Książki
(133)
Komiksy i książki obrazkowe
(27)
Proza
(21)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Druki ulotne
(3)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(408)
wypożyczone
(178)
tylko na miejscu
(26)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(537)
Czytelnia dla Dzieci
(28)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(45)
Dział wewnętrzny
(5)
Autor
Quilliams Chris
(11)
Knizia Reiner (1957- )
(10)
Żabicka Monika
(10)
Daujean Cyrille
(9)
Peeters Raf
(8)
Szewczyk Michał
(8)
Cottereau Jacques
(7)
Knizia Reiner
(7)
Kożyczkowska Magda
(7)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Benedetti Toussaint
(6)
Blanchot Denis
(6)
Kiesling Michael
(6)
Majchrowski Mariusz
(6)
Polouchine Igor
(6)
Szulc Cezary
(6)
Bauza Antoine
(5)
Coimbra Miguel
(5)
Czuba Sławomir
(5)
Daviau Rob (1970- )
(5)
Detner Małgorzata
(5)
Moon Alan R
(5)
Roubira Jean-Louis
(5)
Ambrzykowski Michał
(4)
Andreani Jean-Francois
(4)
Baranowski Marek
(4)
Cathala Bruno
(4)
Delval Julien
(4)
Franz Klemens
(4)
Gamrot Magda
(4)
Gandzel Mariusz
(4)
Gille-Naves Guilaime
(4)
Gravel Sophie
(4)
Górska Karolina
(4)
Górski Wojciech
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Marcinkowska Karolina
(4)
Minor Marcin
(4)
Risi Alice
(4)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(4)
Wendling Gauthier
(4)
Bosley Andrew
(3)
Bouquet Cyril
(3)
Brand Markus
(3)
Chan Maisherly
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Delval Julien (1972- )
(3)
Dennen Paul
(3)
Dudek Marcin
(3)
Handford Martin (1956- )
(3)
Handy Chris
(3)
Hebinger Etienne
(3)
Jantner Janos
(3)
Jaszecka Karolina
(3)
Kamigaki Hiro
(3)
Kobbert Max J
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kłos Joanna
(3)
Leacock Matt
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Menzel Michael
(3)
Pertoft Bjorn
(3)
Puzdrowska Kamila
(3)
Raczek Zofia
(3)
Rosenberg Uwe
(3)
Rosenberg Uwe (1970- )
(3)
Rzadek Wojciech
(3)
Schoett Marianna
(3)
Socha Piotr
(3)
Stachowska Eryka
(3)
Vogt Rolf
(3)
Walker-Harding Phil
(3)
Warsch Wolfgang
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wilson James A
(3)
Wrede Klaus-Jürgen
(3)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(2)
Andreani Jean-François
(2)
Badie Ramy
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Brand Inka
(2)
Bukowski Adam
(2)
Burkowska Zofia
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chojnowski Ryszard
(2)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(2)
Chudyk Carl
(2)
Chwedeńczuk Bohdan
(2)
Cieslik Chris
(2)
Cohen Noah
(2)
Cywińska Anna
(2)
Dobrowolski Patryk
(2)
Duc Monika
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Dutrait Vincent (1976- )
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Evarts Miranda
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(299)
2010 - 2019
(244)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(23)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(7)
1960 - 1969
(4)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(439)
2001
(11)
1901-2000
(8)
1989-2000
(6)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(586)
Belgia
(11)
Niemcy
(4)
nieznany (8pl)
(1)
Australia
(1)
Język
polski
(599)
angielski
(4)
czeski
(2)
węgierski
(2)
nieznany (j)
(2)
słowacki
(2)
francuski
(1)
wiele języków
(1)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(357)
Młodzież
(309)
9-13 lat
(206)
6-8 lat
(201)
Dorośli
(184)
14-17 lat
(152)
0-5 lat
(99)
Rodzice
(8)
18+
(7)
3+
(3)
5-10 lat
(3)
1+
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
3-6 lat
(1)
9+
(1)
Bibliotekarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(21)
Literatura francuska
(12)
Literatura belgijska
(10)
Literatura niemiecka
(7)
Literatura angielska
(6)
Literatura włoska
(6)
Literatura szwedzka
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura duńska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura niderlandzka
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(163)
Współzawodnictwo
(159)
Trening umysłu
(137)
Zabawa
(71)
Strategia
(56)
Logika
(49)
Współdziałanie
(28)
Wyobraźnia
(28)
Spostrzeganie
(24)
Kreatywność
(21)
Zwierzęta
(21)
Planowanie
(20)
Krainy i światy fikcyjne
(18)
Matematyka
(15)
Podróże
(14)
Walka
(14)
Taktyka
(13)
Zabawki edukacyjne
(13)
Koty
(12)
Język polski
(11)
Postacie fikcyjne
(11)
Teleturnieje
(11)
Stworzenia fantastyczne
(10)
Barwy
(9)
Percepcja wzrokowa
(9)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(9)
Śledztwo i dochodzenie
(9)
Gry i zabawy
(8)
Magia
(8)
Wyobraźnia przestrzenna
(8)
Klocki (zabawki)
(7)
Labirynt
(7)
Motoryka mała
(7)
Pamięć
(7)
Pociągi
(7)
Przyroda
(7)
Rodzina
(7)
Wiedza
(7)
Zwierzęta gospodarskie
(7)
Historia
(6)
Imprezy
(6)
Miasta
(6)
Myślenie twórcze
(6)
Quizy
(6)
Sport
(6)
Słownictwo
(6)
Trening pamięci
(6)
Zagadki (lit.)
(6)
Zdolności manualne
(6)
Boże Narodzenie
(5)
Budownictwo
(5)
Cierpliwość
(5)
Detektywi amatorzy
(5)
Ekonomia
(5)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(5)
Kradzież
(5)
Liczenie w pamięci
(5)
Myślenie
(5)
Nauka czytania
(5)
Nauka liczenia
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Psy
(5)
Starożytność
(5)
Uczucia
(5)
Uwaga (psychologia)
(5)
Zaklęcia i czary
(5)
Zamki i pałace
(5)
Średniowiecze
(5)
Decyzje
(4)
Dinozaury
(4)
Figury geometryczne
(4)
Gra słów
(4)
Hulajnoga
(4)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(4)
Las
(4)
Liczby
(4)
Mnemotechnika
(4)
Nauka
(4)
Pokonywanie strachu
(4)
Potwory
(4)
Renesans
(4)
Rolnictwo
(4)
Rycerze
(4)
Siedem cudów świata
(4)
Strategia (teoria gier)
(4)
Sztuka
(4)
Tajemnica
(4)
Wojna
(4)
Bitwy
(3)
Bóstwa
(3)
Czarodzieje
(3)
Czytanie
(3)
Dziecko
(3)
Edukacja ekonomiczna
(3)
Film
(3)
Fortnite (gra komputerowa)
(3)
Gra zręcznościowa
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Handel
(3)
Inwestycje
(3)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Harry Potter
(1)
Jaka to melodia? (teleturniej)
(1)
Jeden z dziesięciu (teleturniej)
(1)
Koło fortuny (teleturniej)
(1)
Milionerzy (teleturniej)
(1)
Wielka gra (teleturniej)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1914-1918
(1)
Temat: miejsce
Europa
(4)
Francja
(3)
Japonia
(3)
Starożytny Rzym
(3)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Starożytny Bliski Wschód
(2)
Starożytny Egipt
(2)
Włochy
(2)
Afryka
(1)
Ameryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Ameryka Północna
(1)
Argentyna
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Buenos Aires (Argentyna ; okolice)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Hiszpania
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kansas City (Stany Zjednoczone, stan Kansas)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone ; okolice)
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Santa Monica (Stany Zjednoczone)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Szwecja
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Toskania (Włochy)
(1)
Województwo łódzkie (1919-1939)
(1)
ZSRR
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(494)
Gry planszowe
(319)
Gry i zabawy
(18)
Gry edukacyjne
(17)
Gry w karty
(16)
Książka obrazkowa
(16)
Opowiadania i nowele
(15)
Zagadki
(15)
Gry strategiczne
(12)
Plansze do gry
(12)
Publikacja bogato ilustrowana
(11)
Książka obrazkowa (picturebook)
(10)
Gry
(9)
Broszura
(8)
Karty do gry
(8)
Fantasy
(7)
Wydawnictwa dla dzieci
(7)
Poradnik
(6)
Publikacje dla dzieci
(6)
Gry i zabawki
(5)
Opowiadania i nowele przygodowe
(4)
Powieść przygodowa
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Książka zabawka
(3)
Układanki
(3)
Gry i zabawy edukacyjne
(2)
Gry komputerowe
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Książki obrazkowe
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Dzienniki
(1)
Gra sensoryczna
(1)
Gry Quizowe
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy ludowe
(1)
Gry karciane
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry w kości
(1)
Komiks historyczny
(1)
Komiksy (dla najmłodszych)
(1)
Kryminał
(1)
Książka-zabawka
(1)
Książki dla najmłodszych
(1)
Książki zabawki
(1)
Legendy miejskie
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Opowiadanie obyczajowe (dla dzieci)
(1)
Opowiadanie polskie (dla dzieci)
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Powieść podróżnicza
(1)
Rymowanki
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wyliczanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(402)
Edukacja i pedagogika
(34)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Psychologia
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Religia i duchowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
605 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Talisman : Harry Potter [Gra planszowa] / Aleksandra Miszta-Mars, ilustracje Rick Hutchinson. - Kraków : Galakta, 2021. - 1 gra (1 plansza, 1 instrukcja, 4 sześciościenne kości, 9 dużych kart Postaci, 2 karty Fretki, 21 kart Ekwipunku, 24 karty Zaklęć, 100 kart Spotkań, 3 karty Insygniów Śmierci, 1 żeton Przewagi, 36 żetonów Losu, 6 plansz statystyk, 20 żetonów Galeonów, 9 figurek Postaci).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN.
Liczba graczy: 2-6.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Logiczne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
W zestawie: 6 kolorowych kości do gry, notatnik, 12 stronicowy zwój instrukcji.
Czas gry: 15 minut.
Gra dla 2 -5 osób. Wiek graczy 8+.
Qwixx jest szybką grę w kości, w której nie czekasz nawet wtedy, gdy nie jesteś aktywnym graczem. W Qwixx gracze starają się oznaczyć krzyżykiem na swoich kartach jak najwięcej liczb, w każdym z czterech rzędów. Gracz zdobywa tym więcej punktów, im więcej krzyżyków ma w jednym rzędzie. Gracz z największą liczbą punktów pod koniec gry zwycięża. [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Mix Match [Gra zręcznościowa]. - 1 pudełko : 18 kolorowych kart ; 17,5 x 15 x 2,5cm.
(Gra zręcznościowa)
W pudełku: 18 kart do układania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Pudełko pełne zabawy : auto. - Warszawa ; Wydawnictwo HarperCollins, 2021. - 1 pudełko (32 puzle do układania, 1 książka z wierszykami) : ilustracje kolorowe ; 14x20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Pudełko pełne zabawy : zwierzęta. - Warszawa ; Wydawnictwo HarperCollins, 2021. - 1 pudełko (32 dwustronne puzzle, 8 ilustracji do układania, 1 książka z wierszykami) : ilustracje kolorowe ; 14x20 cm.
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 30 zł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Edukacyjne)
Opakowanie nie służy do zabawy.
Zachowaj opakowanie ze względu na zawarte na nim ważne informacje.
Przed podaniem dziecku upewnij się, że produkt jest kompletny i nieuszkodzony.
Wiek graczy: 2+.
"Pucio. Puzzle. Przeciwieństwa" to długo wyczekiwana przez rodziców zabawa z jednym z ulubionych dziecięcych bohaterów ostatnich lat! Tytułowy uroczy Pucio wychodzi z kart książek i przenosi się na puzzle. Gwarantuje to doskonałą zabawę połączoną z nauką dla najmłodszych wielbicieli dobrej rozrywki. Dwuelementowe puzzle z Puciem przeznaczone są dla dzieci od drugiego roku życia. Na puzzlach bohater przedstawiony jest w różnych sytuacjach, w których brakuje jakiegoś ważnego elementu. Zadaniem dziecka jest przyjrzenie się obrazkom, a po zastanowieniu się - dobranie elementu, który stworzy całość z tym pierwszym. Puzzle dostosowane są do najmłodszych pod względem wielkości oraz są odporne na zginanie. Nadruk został wykonany z dbałością o najmniejsze szczegóły. Dzięki puzzlom dziecko rozwija zdolności manualne, koordynację wzrokowo-ruchową (koordynacja ręka-oko) oraz kształtują logiczne myślenie i spostrzegawczość. "Pucio. Puzzle. Czego brakuje?" to również doskonała okazja do ćwiczenia mowy oraz zdolności opowiadania o tym, co przedstawia obrazek. Dzięki temu puzzle mogą być wykorzystywane na różne sposoby oraz pozwalają na wiele godzin doskonałej zabawy - to głównie od rodzica zależy, w jaki sposób zostaną one wykorzystane. Warto dopasowywać formę zabawy oraz poziom jej trudności do rozwoju dziecka oraz jego aktualnych potrzeb. Puzzle doskonale sprawdzą się również jako pomoc terapeutyczna - dla dzieci o obniżonych zdolnościach poznawczych czy w terapii psychologicznej. "Pucio. Puzzle. Czego brakuje?" to jedna z wielu propozycji spotkania się z bohaterem, który zachwyca dorosłych i dzieci. Autorką zabawki jest Marta Galewska-Kustra - doświadczona pedagog dziecięca i logopeda, która stworzyła całą serię książek i gier z Puciem. Warto zwrócić uwagę na inne części cyklu, na przykład: "Pucio. Pierwsze zabawy" czy "Pucio. Puzzle. Pucio i Misia ubierają choinkę", oraz zapoznać się z książkami - chociażby "Pucio na wakacjach. Ćwiczenia wymowy dla przedszkolaków".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Logiczne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 PLN (gotówką).
Zawartość : 3 kości, 1 bloczek z arkuszami gry, 4 ołówki, instrukcja po polsku.
Czas gry: 15 minut.
Gra dla 2-4 osób. Wiek graczy 5+.
W zoo sporo się dzieje! Bardzo dużo osób przyszło odwiedzić zwierzęta. Waszym zadaniem jest nakarmienie jak największej liczby zwierząt, tak żeby były piękne i zadbane, i czekały na gości. Zwierzęta karmi się zakreślając wybiegi na arkuszu gry, zgodnie z wyrzuconymi na kościach kolorami. Trzeba zapełnić jak najwięcej kolumn, bo dzięki temu zdobywa się punkty. Osoba, która na koniec gry będzie miała ich najwięcej - wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Logiczne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 PLN (gotówką).
Zawartość : 6 kości, bloczek z arkuszami gry, 4 pisaki, instrukcja.
Czas gry: 30 minut.
Gra dla 1-4 osób. Wiek graczy 8+.
"Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa. Pamiętajcie, że kości z niższymi wynikami niż wybrana, trafią na srebrną tacę, aby mogli z nich skorzystać przeciwnicy! Wygrywa gracz, który na koniec gry (po określonej liczbie rund), ma najwięcej punktów . [pegaz-gry.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kamelot Jr [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2023. - 1 pudełko ; 30x24x6 cm.
(SMART GAMES)
(Gry Logiczne)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 50 PLN.
1 pudełko (9 bloków,2 postacie, książeczka z zadaniami, instrukcja).
Gra dla 1 osoby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królewna Śnieżka Delux [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2021. - 1 pudełko ; 30x24x6 cm.
(SMART GAMES)
(Gry Logiczne)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 50 PLN.
1 pudełko (1 figurka Królewny Śnieżki - 1 figurka Złej królowej - 1 figurka domku 3D - 7 figurek krasnoludków - plansza do gry - książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami - dodatkowa książeczka z obrazkami, instrukcja).
Gra dla 1 osoby.
Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy. Istnieje ryzyko zadławienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mądry zamek Delux [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2021. - 1 pudełko ; 30x24x6 cm.
(SMART GAMES)
(Gry Logiczne)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 50 PLN.
1 pudełko (4 bloki,3 wieże, książeczka z zadaniami, instrukcja).
Gra dla 1 osoby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiąca królewna Delux [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2021. - 1 pudełko ; 30x24x6 cm.
(SMART GAMES)
(Gry Logiczne)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 50 PLN.
1 pudełko (4 fragmenty labiryntu - figurka królewny - figurka rycerza - smok - zamek - książeczka z 60 zadaniami i ich rozwiązaniami, książeczka ilustrowana z bajką, instrukcja).
Gra dla 1 osoby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnice świątyni [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2016. - 1 pudełko ; 24 cm x 17cm x 5 cm.
(SMART GAMES)
(Gry Logiczne)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 30 PLN.
1 pudełko (plansza do gry z przykrywką, 8 elementów labiryntu, 1 figurka poszukiwacza przygód, instrukcja).
Gra dla 1 osoby.
Różne poziomy trudności. 60 zadań.
Na pudełku: Gra logiczna dla jednego gracza. Przesuwaj ściany, aby uciec ze świątyni!.
Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy. Istnieje ryzyko zadławienia.
"Tajemnica Świątyni" to przygodowa gra logiczna, w której Twoje dziecko wcieli się w dzielnego poszukiwacza przygód, uwięzionego w ruchomym labiryncie! Mały bohater będzie musiał wykorzystać nieszablonowe myślenie i logikę, aby uciec unikając groźnych pułapek. Kompaktowe wydanie gry sprawia, że można grać w nią w każdych warunkach. Każde z 60 zadań, wymaga innego podejścia do wyzwania, i wymusza korzystną dla dziecka koncentrację i analizę sytuacji. Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Absorbująca rozgrywka Wciągająca tematyka. Możesz zagrać w nią wszędzie. [aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tor wyścigowy [Gra zręcznościowa]. - Warszawa : Playme, 2024. - 1gra (tor, 3 samochody ).
(Gry Zręcznościowe)
(Gry)
Forma i typ
Odbiorca
Liczba graczy: 2-4.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trzy małe świnki Delux [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2021. - 1 pudełko ; 30x24x6 cm.
(SMART GAMES)
(Gry Logiczne)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 50 PLN.
1 pudełko (plastikowa plansza - 3 domki - 3 świnki - wilk - plansza do gry - książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami - dodatkowa książeczka z obrazkami, instrukcja).
Gra dla 1 osoby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wesoła śmieciarka : do roboty się zabieram, wszystkie śmieci wnet pozbieram! [Gra zręcznościowa]. - Warszawa : Goliath, 2024. - 1gra (1 wesoła śmieciarka, 24 odpady, 16 kart śmieci, 1 arkusz z naklejkami) : karton, papier, kolor ; w pudełku 27x19x10 cm+ instrukcja.
(Gry Planszowe)
(Gry)
Forma i typ
Odbiorca
Liczba graczy: 2-4.
Wesoła Śmieciarka to prosta gra edukacyjna. Segregacja śmieci i dbanie o środowisko może być też zabawą! Wyciągnij kartę, wrzuć śmieci do kosza i załaduj śmieciarkę! Ale uważaj, śmieciarka może się przepełnić i zasyapać Cię odpadkami! Wygra ten, kto pierwszy pozbędzie się swojego stosu wszystkich śmieci!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Obrazki [Gra planszowa] / Daniela Stöhr, Christian Stohr ; tłumaczenie Kamila Puzdrowska. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (92 dwustronnych kart ze zdjęciami, 19 kart z symbolami, 56 żetonów, ramka na obrazek, 4 znaczniki orientacji obrazków, 24 kolorowe kostki, 4 patyki i 4 kamienie, 2 sznurówki, 6 klocków, materiałowy woreczek, notes) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Gra dla 3-5 graczy ; wiek graczy: 8+ ; czas gry 30 min.
Co autor miał na myśli? Kolorowe kostki, sznurki i patyki... Wylosuj zestaw kreatywnych narzędzi, a następnie spróbuj z jego pomocą odzwierciedlić wskazane zdjęcie. Niech inni domyślą się, o którą fotografię chodziło! Obrazki to dynamiczna gra rodzinna z niezwykle prostymi zasadami. Każdy z uczestników będzie starał się odwzorować grafikę z sekretnej karty za pomocą jednego z dołączonych zestawów elementów. A gdy wszyscy skończą swoje prace, przyjdzie czas na odgadywanie, o które obrazki chodziło.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata : Architekci [Gra planszowa] / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger. - Bruksela ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2021. - 1 gra (wiele elementów) ; w pudełku o wymiarach 23 x 30 x 9 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 60 PLN (gotówką).
Zawiera: 235 kart (o 8 różnych rewersach), 7 pięcioczęściowych cudów, 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 15 żetonów Postępu, 6 znaczników Konfliktów, 28 żetonów Zwycięstwa, 1 znacznik Kota, instrukcję.
Czas gry: ok. 25 minut.
Gra dla 2-7 osób.
Wiek: 8+.
Ponad 30 nagród na całym świecie. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 90 PLN.
W pudełku: Worek drewnianych pionków (16 żółtych, 18 czerwonych, 18 niebieskich, 18 zielonych i 20 białych) 96 monet zwycięstwa 54 karty surowców 30 kafelków Sultanatu Naqala 22 karty Dżina 12 palm 10 pałaców 5 kart kolejności w turze 2 zestawy znaczników (11 wielbłądów i 2 znaczniki tur) 2 zestawy znaczników (8 wielbłądów i 1 znacznik tury) 1 instrukcja 1 tor punktacji 1 znacznik licytacji 1 znacznik kolejności w turze+instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas rozgrywki : 40-80 min.
Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł, a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Klanów i to on zajmie miejsce zmarłego władcy. Czy dasz radę wypełnić przepowiednię i przejąć władze nad Sułtanatem Naqala? W tej strategicznej grze gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji, które wymagają od nich więcej niż od standardowych gier typu worker-placement. Wszystko stąd, że tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie. Oazy, wioski, targowiska i wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy - członkowie plemion. A to jak, kiedy i gdzie ich przeniesiesz wpływa bezpośrednio na to, czy wygrasz, czy raczej poniesiesz klęskę.Planując zwycięską strategię nie możesz zapominać o potężnych magicznych istotach - Dżinach. Jeżeli Ty ich nie wykorzystasz, to przeciwnicy z pewnością użyją ich potężnych mocy i doprowadzą do Twojej zguby. Zawsze miej ich na oku, jeżeli rzeczywiście liczysz na przejęcie Sułtanatu.Pięć Klanów to gra z bardzo wysoką jakością komponentów, jasną i przejrzystą instrukcją i mechaniką, która oferuje wiele dróg prowadzącch do zwycięstwa. Przemieszczanie pionków nie tylko wpływa na to, czy Ty otrzymasz punkty, ale także zmienia ustawienie planszy dla przeciwników. Często trzeba zastanowić się nad tym, czy warto zrobić coś dla siebie, czy tym razem zrobić coś przeciwko innym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 10 kafelków zwierzątek, łóżeczko, 1 karta instrukcji.
Czas już zasnąć, oczka zmrużyć, pod kołderkę się zanurzyć. Zadaniem małych graczy jest zapamiętanie kafelków ze zwierzątkami i zabawkami. Nagle ze stołu znika jedna karta - który ze śpiochów poszedł spać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej