Sorting
Source
KATALOG GŁÓWNY
(8)
Form of Work
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Proza
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Muzyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
available
(7)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia dla Dzieci
(7)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Author
Grzybek Renata
(4)
Trojanowicz-Kasprzak Maria
(4)
Bomba Anna
(1)
Broda-Bajak Maria
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Halik Alicja
(1)
Jelinek Jan Amos
(1)
Juszczak-Guca Joanna
(1)
Kluska Dorota
(1)
Kornacka Agnieszka
(1)
Kowalczyk Ewa (nauczyciel)
(1)
Michta Izabela
(1)
Nowak Magdalena (pedagog)
(1)
Prończuk Dorota
(1)
Zielińska Ewa (pedagog)
(1)
Year
2020 - 2025
(5)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Audience Group
0-5 lat
(4)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
Rodzice
(4)
Przedszkola
(2)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Subject
Czytanie globalne
(4)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Kształcenie
(1)
Matematyka
(1)
Nauczanie
(1)
Technika (przedmiot szkolny)
(1)
Zagadki
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Poradnik
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(8)
8 results Filter
Book
In basket
Publikacja zawiera cele i treści kształcenia dla wszystkich obszarów edukacji matematycznej realizowanej w domu i w przedszkolach, z uwzględnieniem podstawy programowej. Każdy obszar edukacji jest omawiany w osobnym rozdziale.Na początku przedstawiono prawidłowości psychologiczne i pedagogiczne dotyczące danego obszaru wspomagania rozwoju umysłowego dzieci i kształtowania wiadomości i umiejętności matematycznych. Następnie omówiono treści kształcenia i podano komentarze metodyczne z opisami ćwiczeń, sytuacji zadaniowych, zabaw i gier. Rozdziały te tym różnią się od swoich pierwowzorów, że zawierają wyniki badań naukowych i doświadczenia pedagogiczne gromadzone w ciągu minionych dwudziestu lat.Prowadzenie edukacji matematycznej w domu i w przedszkolu według zaleceń zawartych w tej książce zapewni dzieciom lepsze efekty w szkole, nie tylko w edukacji matematycznej. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 37 (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja zawiera opis autorskiej koncepcji wychowania technicznego dzieci na poziomie przedszkola i klas I-III.W toku zaproponowanych zajęć dzieci poznają różnorodne urządzenia oparte na maszynach prostych i zelekryfikowanych. Uporządkowane aktywności pozwalają wyjaśnić sposób działania współczesnych urządzeń, takich jak:- wentylator- odkurzacz- kosiarka- kolej liniowa- taśmociąg przemysłowy- winda.Poprzez budowanie modeli dzieci dochodzą do zrozumienia sposobu działania ponad 120 urządzeń i przedmiotów.Wszystkie zaprezentowane modele wykonują określoną pracę, naśladując prawdziwe urządzenia, a ich wykonanie wymaga od dzieci rozwiązywania prostych problemów. Do ich wykonania dzieci potrzebują łatwo dostępnych i tanich przedmiotów. Zaproponowane modele mogą pełnić później rolę zabawki.Publikacja skierowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli świetlic, opiekunów wakacyjnych, a także do rodziców, którzy każdego dnia mają okazje do rozwijania myślenia technicznego dzieci poprzez organizowanie zabaw konstrukcyjnych oraz wspólne majsterkowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dzieci
There are copies available to loan: sygn. W 37 (1 egz.)
Brochure
Music
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dzieci
There are copies available to loan: sygn. W 37 (1 egz.)
Book
In basket
Zbiór prawie 1200 niepublikowanych wcześniej zagadek. Zagadki te zostały podzielone na 23 tematyczne działy (w tym Części ciała i reakcje organizmu, Matematyka i kolory, Pogoda, Sport, Transport, Zawody...). Rymowanki tu zawarte można z powodzeniem wykorzystywać podczas zajęć w całości poświęconych rozwiązywaniu zagadek, ale warto je także stosować w różnych momentach dnia przedszkolnego można zagadką poprzedzić zaproszenie grupy do stołu, zachęcić do ustawienia się w kole, a także urozmaicić zajęcia z zakresu kształtowania gotowości do nauki czytania lub poznawania cyfr, miesięcy czy pór roku. Tak bogaty zbiór sprawia, że nauczyciel na pewno odnajdzie zagadkę na każdą okazję. Dla ułatwienia pracy, w książce oprócz tematycznego spisu treści znalazł się również skorowidz alfabetyczny zagadek. Ponadto wewnątrz każdego działu tematycznego zagadki zostały uporządkowane według umownych kategorii, tak aby nauczyciel szukając konkretnej zagadki, tuż obok znalazł zagadki skorelowane z nią lub dotyczące pokrewnego tematu (na przykład w dziale Przedmioty obok zagadki Szafa znajdują się zagadki dotyczące ubrań, obok zagadki Stół zagadki dotyczące przyborów kuchennych itd.).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dzieci
All copies are currently on loan: sygn. W 793 (1 egz.)
Book
In basket
(Czytanie globalne)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dzieci
There are copies available to loan: sygn. W KZ (1 egz.)
Book
In basket
(Czytanie globalne)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dzieci
There are copies available to loan: sygn. W KZ (1 egz.)
Book
In basket
(Czytanie globalne)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dzieci
There are copies available to loan: sygn. W KZ (1 egz.)
Book
In basket
(Czytanie globalne)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. [edukacyjna.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dzieci
There are copies available to loan: sygn. W KZ (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again