Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Multimedia
(1)
Autor
Czartoryski Bartosz
(2)
Schreier Jason
(2)
Beręsewicz Paweł (1970- )
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Izydoryczyk Dominik
(1)
Karaś Marcin
(1)
Krzymianowski Grzegorz
(1)
Moss Marcel
(1)
Pelc Joanna
(1)
Schimscheiner Lena (1991- )
(1)
Szczepanik Paweł
(1)
Wielopolski Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Gracze komputerowi
(3)
Gry komputerowe
(3)
Ekonomia
(2)
Gracze
(2)
Animacja komputerowa
(1)
Branża gamingowa
(1)
Dragon Age (świat fikcyjny)
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Kultura popularna
(1)
Małe miasto
(1)
Nastolatki
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Programiści
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Strzelanina w szkole
(1)
Technika
(1)
Telewizja
(1)
Teorie spiskowe
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wiedźmin (gra komputerowa)
(1)
Wrogie przejęcie
(1)
Zamach samobójczy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Powieść
(2)
Publicystyka
(2)
Fantastyka
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.10.2023
Trash Story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Ha!art, 2022. - 117, [3] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
Trash Story to kołysanka dla epoki telewizji i pępkowe społeczeństwa katastrofy. Historię zaczyna opowiadać Mati, chłopak z małego miasteczka na Śląsku, który pragnie wyjść poza mówienie „ja” i rozsadzić dostępne mu formy snucia opowieści. Narrację przechwytują więc przedmioty, śmieci, postaci z kreskówek i filmowe konwencje. Toster opowiada o dojrzewaniu, brudna fałdka na pościeli o miłości, Krowa żegna się z Kurczakiem, paranoiczny detektyw prowadzi dochodzenie dotyczące konkursu na esej katyński dla podstawówek, a Walduś Kiepski fantazjuje o wielkim wybuchu. Logiką tej fikcji literackiej są nieustające zmiany perspektywy, a recykling, wywrotowy humor i kulturowe przechwycenia pracują na rzecz strategii czułościowych. [opis wydawcy książki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 884-3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Data zmiany: 29.07.2022
Wszyscy muszą zginąć / Marcel Moss ; czyta Lena Schimscheiner. - Poznań : Piaseczno ; Wydawnictwo Filia : Heraclon International. Storybox.pl, [2021]. - 1 płyta audio (CD) (10 godz. 13 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Liceum Freuda / Marcel Moss ; 2)
W prestiżowym warszawskim liceum dochodzi do krwawego ataku terrorystycznego. Zamaskowani sprawcy detonują ładunki wybuchowe i strzelają na oślep do przerażonych uczniów i pracowników. Jednym z zamachowców jest Błażej Dragiel, który popełnia samobójstwo na oczach swojej najlepszej przyjaciółki, Kai Almond. Nikt nie rozumie, dlaczego syn znanego biznesmena i filantropa posunął się do takiego okrucieństwa. Tymczasem w mediach rozpoczyna się nagonka na Kaję. Pod adresem dziewczyny padają oskarżenia o współorganizację zamachu. Zmagająca się z olbrzymim hejtem Kaja, próbuje za wszelką cenę poznać prawdę na temat tragedii i oczyścić się z zarzutów. Wkrótce jednak odkrywa, jak mało wiedziała na temat swojego przyjaciela... Komu tak bardzo zależy na tym, żeby pogrążyć Kaję? Jaki związek z zamachem ma nacjonalistyczna sekta, do której należy brat Błażeja? I czym jest gra Thunderworld, przez którą Błażej niemal całkowicie wyłączył się z prawdziwego życia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 18.02.2022
Przemysł gier jest zarówno prestiżowy, jak i nieprzewidywalny. Opierając się na licznych wywiadach z producentami przełomowych gier, takich jak BioShock Infinite, Epic Mickey czy Dead Space, Jason Schreier pisze o szokujących decyzjach, które doprowadziły do zamknięcia firm odpowiedzialnych za te produkcje. Wciśnij reset opowiada o osobach z krwi i kości, których życie diametralnie zmieniło się po nagłej likwidacji studia – ludzie ci z czasem doszli do siebie i zrobili krok naprzód lub zupełnie porzucili świat gier. Schreier kreśli prawdziwy portret branży, nie unikając kontrowersyjnych historii dotyczących wrogich przejęć, szefów tyranów, korporacyjnych dramatów czy czeków bez pokrycia. Przypomina losy Curta Schillinga z Boston Red Sox, który wymyślił sobie, że stanie na czele studia, które zdetronizuje World of Warcraft. Autor zadaje niewygodne pytania: skoro branża rośnie jak nigdy przedtem, to czemu tak trudno wyżyć z tworzenia gier i czy biznes ten ma szansę się zmienić, zanim będzie za późno.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 793/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 12.07.2021
Aplikacja / Paweł Beręsewicz. - Kraków : Wydawnictwo Skrzat, 2021. - 253, [3] strony ; 20 cm.
Franek żyje jak typowy szesnastolatek: dom, szkoła, dom, zniknięcie... Ej, zniknięcie?! Hotelowy pokój, twarze na ekranie? Zupełnie jakby znalazł się w grze prowadzonej przez niewidzialnych graczy... Tymczasem do Ziemi zbliża się asteroida 2020 QG Elephant. W sieci krąży legenda o Embo i Ombo, wojownikach, którzy wspólnie mogą uratować świat przed Słoniem. Przepowiednie czy teorie spiskowe? Fake newsy czy ukryta prawda? Kim jest Pierwszy i kto jest jego drugą połówką? I co to wszystko ma wspólnego z Frankiem...?
Książka
W koszyku
Data zmiany: 24.10.2018
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 793/799 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej