Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(685)
Forma i typ
Gry i zabawki
(410)
Książki
(278)
Proza
(33)
Komiksy i książki obrazkowe
(32)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Poezja
(5)
Druki ulotne
(4)
Nuty
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Audiobooki
(1)
Dramat (rodzaj)
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(450)
wypożyczone
(201)
tylko na miejscu
(33)
nieokreślona
(9)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(539)
Czytelnia dla Dzieci
(33)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(112)
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Dział wewnętrzny
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(10)
Quilliams Chris
(10)
Tullet Hervé (1958- )
(10)
Żabicka Monika
(9)
Cottereau Jacques
(8)
Knizia Reiner
(8)
Peeters Raf
(8)
Daujean Cyrille
(7)
Jałowiec Magdalena
(7)
Polouchine Igor
(7)
Szulc Cezary
(7)
Tychmanowicz Marta
(7)
Benedetti Toussaint
(6)
Blanchot Denis
(6)
Szewczyk Michał
(6)
Baranowski Marek
(5)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Coimbra Miguel
(5)
Daviau Rob (1970- )
(5)
Detner Małgorzata
(5)
Kiesling Michael
(5)
Kożyczkowska Magda
(5)
Andreani Jean-Francois
(4)
Bauza Antoine
(4)
Cathala Bruno
(4)
Denton Terry (1950- )
(4)
Franz Klemens
(4)
Gandzel Mariusz
(4)
Gille-Naves Guilaime
(4)
Gravel Sophie
(4)
Griffiths Andy (1961- )
(4)
Górska Karolina
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Majchrowski Mariusz
(4)
Marcinkowska Karolina
(4)
Mazan Maciejka
(4)
Minor Marcin
(4)
Moon Alan R
(4)
Risi Alice
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Vogt Rolf
(4)
Wendling Gauthier
(4)
Ambrzykowski Michał
(3)
Bouquet Cyril
(3)
Chan Maisherly
(3)
Czuba Sławomir
(3)
Delval Julien
(3)
Dudek Marcin
(3)
Fabicka Patrycja
(3)
Gazda Patrycja
(3)
Gille-Naves Guillaume
(3)
Górski Wojciech
(3)
Handford Martin (1956- )
(3)
Jaszecka Karolina
(3)
Kamigaki Hiro
(3)
Kobbert Max J
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kłos Joanna
(3)
Leacock Matt
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Minge Natalia
(3)
Pertoft Bjorn
(3)
Raczek Zofia
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rosenberg Uwe
(3)
Rosenberg Uwe (1970- )
(3)
Schoett Marianna
(3)
Silberg Jackie
(3)
Socha Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Warsch Wolfgang
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wilson James A
(3)
Wróblewska Aneta
(3)
Łepkowska Maria
(3)
Andreani Jean-François
(2)
Badie Ramy
(2)
Bartl Almuth
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bosley Andrew
(2)
Brand Markus
(2)
Bukowski Adam
(2)
Burkowska Zofia
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(2)
Chwedeńczuk Bohdan
(2)
Cohen Noah
(2)
Dahlig Piotr (1953- )
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Denis Blanchot
(2)
Dennen Paul
(2)
Dobrowolski Patryk
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Ellison Sheila
(2)
Faccini Renato
(2)
Ferrin Kyle
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(261)
2010 - 2019
(280)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(42)
1980 - 1989
(17)
1970 - 1979
(24)
1960 - 1969
(8)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(430)
1901-2000
(12)
2001
(10)
1989-2000
(9)
1945-1989
(3)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(668)
Belgia
(10)
Niemcy
(3)
nieznany (8pl)
(1)
Australia
(1)
Język
polski
(680)
nieznany (j)
(2)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(355)
Młodzież
(282)
6-8 lat
(201)
9-13 lat
(187)
Dorośli
(172)
14-17 lat
(141)
0-5 lat
(101)
Rodzice
(10)
18+
(7)
5-10 lat
(3)
1+
(2)
3+
(2)
Nauczyciele
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
3-6 lat
(1)
9+
(1)
Bibliotekarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(39)
Literatura francuska
(17)
Literatura belgijska
(10)
Literatura niemiecka
(9)
Literatura angielska
(8)
Literatura włoska
(6)
Literatura australijska
(4)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura chorwacka
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura niderlandzka
(1)
Literatura norweska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(167)
Współzawodnictwo
(123)
Trening umysłu
(106)
Gry i zabawy
(101)
Zabawa
(69)
Strategia
(53)
Logika
(45)
Wyobraźnia
(23)
Współdziałanie
(22)
Dziecko
(21)
Spostrzeganie
(21)
Gry i zabawy ruchowe
(20)
Kreatywność
(19)
Planowanie
(18)
Zwierzęta
(16)
Krainy i światy fikcyjne
(14)
Matematyka
(13)
Podróże
(13)
Zdolności manualne
(13)
Gry i zabawy dziecięce
(12)
Język polski
(12)
Taktyka
(12)
Walka
(12)
Teleturnieje
(11)
Koty
(10)
Rodzina
(10)
Zabawki edukacyjne
(10)
Śledztwo i dochodzenie
(9)
Percepcja wzrokowa
(8)
Postacie fikcyjne
(8)
Przyjaźń
(8)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(8)
Wyobraźnia przestrzenna
(8)
Labirynt
(7)
Magia
(7)
Wiedza
(7)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Barwy
(6)
Chłopcy
(6)
Cierpliwość
(6)
Gry i zabawy terenowe
(6)
Historia
(6)
Klocki (zabawki)
(6)
Myślenie
(6)
Przyroda
(6)
Sport
(6)
Stworzenia fantastyczne
(6)
Wychowanie przedszkolne
(6)
Zagadki (lit.)
(6)
Zamki i pałace
(6)
Zwierzęta gospodarskie
(6)
Boże Narodzenie
(5)
Budownictwo
(5)
Ekonomia
(5)
Kradzież
(5)
Las
(5)
Miasta
(5)
Motoryka mała
(5)
Nauka czytania
(5)
Pamięć
(5)
Pociągi
(5)
Pory roku
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Quizy
(5)
Starożytność
(5)
Słownictwo
(5)
Trening pamięci
(5)
Czytanie
(4)
Drzewa
(4)
Gra słów
(4)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(4)
Hulajnoga
(4)
Mnemotechnika
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Młodzież
(4)
Nauka
(4)
Nauka liczenia
(4)
Pokonywanie strachu
(4)
Potwory
(4)
Prywatni detektywi
(4)
Roboty ręczne
(4)
Rolnictwo
(4)
Siedem cudów świata
(4)
Strategia (teoria gier)
(4)
Sztuka
(4)
Turlututu (postać fikcyjna)
(4)
Uczucia
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Wojna
(4)
Wynalazki
(4)
Zagadki
(4)
Zaklęcia i czary
(4)
Średniowiecze
(4)
Bitwy
(3)
Budownictwo drewniane
(3)
Bóstwa
(3)
Czarodzieje
(3)
Decyzje
(3)
Detektywi amatorzy
(3)
Dinozaury
(3)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Harry Potter
(1)
Jaka to melodia? (teleturniej)
(1)
Jeden z dziesięciu (teleturniej)
(1)
Koło fortuny (teleturniej)
(1)
Milionerzy (teleturniej)
(1)
Wielka gra (teleturniej)
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(4)
Francja
(4)
Japonia
(4)
Polska
(3)
Starożytny Rzym
(3)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Starożytny Bliski Wschód
(2)
Starożytny Egipt
(2)
Włochy
(2)
Afryka
(1)
Ameryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Ameryka Północna
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Argentyna
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Buenos Aires (Argentyna ; okolice)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Chojne (woj. łódzkie, pow. sieradzki, gm. Sieradz)
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Goszczanów (woj. łódzkie, pow. sieradzki, gm. Goszczanów ; okolice)
(1)
Hiszpania
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kansas City (Stany Zjednoczone, stan Kansas)
(1)
Kliczków Mały (woj. łódzkie, pow. sieradzki, gm. Brzeźnio)
(1)
Kraszkowice (woj. łódzkie, pow. wieluński, gm. Wierzchlas)
(1)
Kłocko (woj. łódzkie, pow. sieradzki, gm. Sieradz ; okolice)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone ; okolice)
(1)
Meksyk
(1)
Monice (Sieradz ; część miasta)
(1)
Niemcy
(1)
Santa Monica (Stany Zjednoczone)
(1)
Sieradz (woj. łódzkie)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Toskania (Włochy)
(1)
Województwo łódzkie (1919-1939)
(1)
Woźniki (Sieradz ; część miasta)
(1)
ZSRR
(1)
Zapolice (woj. łódzkie, pow. zduńskowolski, gm. Zapolice ; okolice)
(1)
Łowicz (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(389)
Gry planszowe
(296)
Gry i zabawy
(54)
Opowiadania i nowele
(24)
Gry edukacyjne
(17)
Książka obrazkowa
(17)
Książka obrazkowa (picturebook)
(16)
Zagadki
(15)
Poradnik
(14)
Publikacja bogato ilustrowana
(14)
Plansze do gry
(11)
Gry strategiczne
(10)
Gry w karty
(10)
Gry
(9)
Wydawnictwa dla dzieci
(8)
Fantasy
(7)
Książki dla małych dzieci
(7)
Gry i zabawki
(6)
Publikacje dla dzieci
(6)
Gry i zabawy dziecięce
(5)
Karty do gry
(5)
Książka zabawka
(5)
Powieść przygodowa
(5)
Wiersze
(5)
Ćwiczenia i zadania
(5)
Antologia
(4)
Broszura
(4)
Opowiadania i nowele przygodowe
(4)
Opracowanie
(4)
Powieść
(4)
Esej
(3)
Książki zabawki
(3)
Anegdoty
(2)
Gry i zabawy edukacyjne
(2)
Gry i zabawy literackie
(2)
Gry i zabawy ludowe
(2)
Gry komputerowe
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Książki obrazkowe
(2)
Limeryki
(2)
Poradniki
(2)
Thriller
(2)
Układanki
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Aforyzmy
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Biogram
(1)
Dramat (gatunek literacki)
(1)
Dzienniki
(1)
Epitafia (gatunek literacki)
(1)
Gra sensoryczna
(1)
Gry Quizowe
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry w kości
(1)
Horror
(1)
Komiks historyczny
(1)
Komiksy (dla najmłodszych)
(1)
Książki dla najmłodszych
(1)
Książki ilustrowane dla dzieci
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura dziecięca francuska
(1)
Nonsens (gatunek literacki)
(1)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Opowiadanie obyczajowe (dla dzieci)
(1)
Opowiadanie polskie (dla dzieci)
(1)
Opowiadanie polskie (dla najmłodszych)
(1)
Palindromy
(1)
Parodia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poezja
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść podróżnicza
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacja okolicznościowa
(1)
Rymowanki
(1)
Wiersze okolicznościowe
(1)
Wyliczanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(351)
Edukacja i pedagogika
(36)
Psychologia
(5)
Kultura i sztuka
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
685 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.04.2024
Pluszowych snów [Gra planszowa] / David Franck, Laurent Escoffier ; [ilustracje] Maud Chalmel ; tłumaczenie: Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko (woreczek, 4 plansze, 8 płytek pluszaków, 30 kart koszmarów, 54 żetony snów, instrukcja) : ilustracje ; 21x21x8 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry wypożyczana jest kaucja 30zł.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 min.
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego! Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 19.04.2024
Wspaniała rymowanka połączona z ćwiczeniami sensorycznymi, dzięki którym maluch oswoi własne ciało. Podczas zabawy z wierszykami dziecko dodatkowo rozwinie słownictwo, pamięć słuchową, koordynację ruchową, sprawność palców, poprawi koncentrację. Propozycje zabaw, mających za zadanie stymulować rozwój sensoryczny, będą dodatkowym wsparciem dla rodzica w pracy z dzieckiem. Warto pamiętać, że ruch rozwija mózg! [opis wydawcy].
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.04.2024
Papugowy zawrót głowy [Gra planszowa]. - Pori : TACTIC, 2020. - 1 gra (plansza, 24 tekturowe papugi, tekturowe drzewo bananowe - 4 części korony, pień 3D, podstawka, plastikowy korzeń, pionek-ptak) : tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
(Gry Planszowe)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 60 PLN (gotówką).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 5+. Czas gry 15+ min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 16.04.2024
Sawanna [Gra planszowa] / autorzy gry: Jan Madejski, Łukasz M. Pogoda ; ilustracje Tomek Larek. - Gdynia : Trelf, [2021]. - 1 gra (plansza- 2 części, 6 żólty ch kostek, 5 żetonów graczy, 25 płytek zwierząt (po 5 dla każdego gracza) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x20x20 cm + 2 instrukcje.
(Gry Planszowe)
(Dobra Gra Rodzinna)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 20 minut.
Sawanna Które zwierzę jest sprytniejsze: żyrafa, zebra czy słoń? A może lew albo antylopa? Zwierzęta postanowiły to sprawdzić i zorganizowały wyścig do wodopoju. Każde z nich ma zamiar wykorzystać swoje największe atuty. Żyrafa ma najdłuższą szyję, słoń jest najsilniejszy, antylopa najzwinniejsza, zebra najbardziej skoczna, a lew najgroźniejszy. Które z nich najlepiej wykorzysta swoje atuty? Dołącz do wyścigu i pomóż wygrać swoim zwierzętom! Gra rodzinna rozwijająca umiejętność planowania oraz logicznego myślenia. Każdy gracz ma do dyspozycji 5 swoich zwierząt: żyrafę, zebrę, słonia, lwa i antylopę. Od decyzji gracza zależy, które zwierzęta zostaną przesunięte do przodu na planszy. Kluczem do sukcesu jest skuteczne wykorzystywanie atutów poszczególnych zwierząt. Dobra gra rodzinna to nowa seria przygotowana z myślą o całych rodzinach. [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 08.04.2024
CoraQuest : małe wielkie przygody [Gra planszowa] / Cora i Dan Hughes. - Bielsko-Biała : Lucrum Games ; ©2022. - 1 gra (1 instrukcja, 1 Księga Przygód, 1 poradnik tworzenia przygód, 8 kart bohaterów, 11 kart wrogów, 29 tekturowych figurek, 5 liczników zdrowia, 36 kart lochów (18 podstawowych + 18), 63 karty skarbów, przedmiotów i ekwipunku, 9 pustych kart, 2 planszetki odliczania, 47 żetonów i znaczników, 7 kości, 4 karty pomocy) : pudełko kartonowe, 23x23x4,5 cm.
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 1-4; wiek graczy: 6+; czas gry: 45 min.
To gra przygodowa pełna awanturniczych historii, w których zanurzyć może się jednocześnie grono od jednego do czworga zawadiaków, którzy ukończyli 6 lat. Uwaga Drodzy Rodzice! Choć gra adresowana jest do najmłodszych, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Was także porwie wir przygody! CoraQuest jest grą kooperacyjną - oznacza to, że wszyscy gracze współpracują ze sobą, próbując sprostać wyzwaniom stawianym przez rozgrywkę. Będziecie badać niebezpieczne podziemia, unikać pułapek, zdobywać skarby, a czasami ratować parę niesfornych gnomów. [lucrumgames.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 26.03.2024
Zgadnij kto to? [Gra zręcznościowa] - [EU] : Hasbro, [2012]. - 1gra (przenośne tablice, 24 obrazkI TWARZY, 8 plastikowych bolców) : karton, plastik ; w pudełku 40x27x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 38 cm).
(Gry)
Liczba graczy: 2. Czas rozgrywki: 15 minut.
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 50 PLN.
Zawiera: przenośne tablice, 6 arkuszy z obrazkami, 8 plastikowych bolców, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 26.03.2024
Draftozaur [Gra planszowa] / Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Lodovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalną kostkę, 5 dwustronnych plansz, 5 miseczek na pionki, woreczek do losowania dinozaurów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x21x5 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 PLN (gotówką).
Dwie wersje rozgrywki (letnia i zimowa).
Liczba graczy: 2-5 osób.
Czas rozgrywki: 25 minut.
GRA PLANSZOWA. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki. Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 21.03.2024
(Książka Aktywizująca)
Oto książka pełna ekscytujących niespodzianek. Przekonajcie się sami, że książki są nie tylko do czytania - z tą można zrobić znacznie więcej! Kilkuzdaniowe historyjki angażują małego czytelnika, który bez wątpienia z zapałem rozweseli znudzonego potwora łaskotkami, potrząśnie zmęczoną jabłonką uginającą się pod ciężarem dojrzałych jabłek, wytrze rękawem ociekającego deszczem kociaka… Z tą książką nie ma nudy: dzieci mogą same kołysać, drapać, pukać, dmuchać, potrząsać – i przy tym uszczęśliwiać bohaterów książeczki. Książka pobudza rozwój mowy oraz kreatywność: dzięki prostym, wymownym obrazkom i powtarzalnemu schematowi kolejnych zawartych w książce historyjek dziecko chętnie inicjuje „zabawę w czytanie”. Pomoc bohaterom książeczki przez rzeczywiste działania daje dziecku satysfakcję oraz poczucie sprawczości. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W KZ (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 20.03.2024
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 70 PLN.
Zawartość pudełka: 1 instrukcja, 4 plansze bohaterów, 4 pionki bohaterów, 4 kości bohatera (czerwone), 4 kości walki (czarne), 4 kości mocy: 1 fioletowa, 1 zielona, 1 niebieska, 1 pomarańczowa, 4 czerwone znaczniki (używane do oznaczania poziomu zdrowia bohaterów), 6 niebieskich znaczników (używane do oznaczania liczby magicznych kul bohaterów i poziomu zagrożenia bossa), 24 kafelki puszczy (symbolizujące miejsca, które eksplorują gracze),25 kart łupów, 12 kart wydarzeń, 4 karty mocy bohaterów, 8 kart legowisk, 5 kart karczm, 6 kart bossów, 3 karty cierni, 1 karta rozwścieczonych potworów, 1 karta rozwścieczonych bossów, 5 znaczników zatrucia, 5 znaczników cierni, 4 znaczniki magicznych kul, 1 znacznik mrozu, 3 znaczniki liściotarcz, 3 znaczniki tarczy +1, 1 znacznik kości walki +1, 5 znaczników skrzyń, 3 znaczniki wydarzeń, 20 znaczników potworów: 4 grzyby, 4 rośliny, 4 zjawy, 4 szkielety, 4 węże, znaczniki zadań: 6 znaczników grzybów, 2 znaczniki pustych fiolek, 4 znaczniki obozowisk, 10 znaczników spaczenia): plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x22x22 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 35 min.
Tajemnice puszczy to kooperacyjna gra o przemierzaniu leśnej krainy dla 1–4 graczy. Łączy w sobie to, co najlepsze w rozmieszczaniu kafelków, eksploracji, rzucaniu kośćmi i tłuczeniu potworów! Dodatkowo oprócz szybkiego trybu podstawowego, znajdziecie w niej kampanię złożoną z 5 scenariuszy! Przeżyj niezwykłą przygodę samotnie lub z nawet trójką innych graczy! Przemierzaj pełną tajemnic puszczę i spróbuj pokonać zło czające się w jej sercu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 20.03.2024
Stop: "Pamięć" - gra znaki drogowe [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, 2015. - 1 pudełko (70 kart = 35 par; instrukcja) : ilustracje ; 26x16x4 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 PLN (gotówką)
Gra edukacyjna adresowana nie tylko do dzieci. Każdy, bez względu na wiek, doceni jej wyjątkowe wartości. Zasady gry są proste i jasne - gra polega na zapamiętaniu odkrywanych kolejno par obrazków i ich położenia. Ten, kto odkryje dwa takie same obrazki, odkłada je na swoje konto. Ta prosta zasada powoduje, że uczestnicy gry szybko poddają się emocjom rywalizacji i nie zauważają nawet, że zmuszają swą pamięć do nieustannego wysiłku. Gra jest więc znakomitą, pełną emocji zabawą i przy okazji świetnym treningiem pamięci. Dla tych, którzy nie poznali jeszcze znaków drogowych będzie doskonałą okazją do nauczenia się ich bez wysiłku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 20.03.2024
Kamperem po Europie: autostop z Krakowa do Sopotu [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, 2023. - 1 pudełko (plansza dwustronna, 4 pionki, kostka z liczbami 1,2,3, 112 tabliczek, instrukcja) : ilustracje ; 26x16x4 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 10 PLN (gotówką).
W grze „Kamperem po Europie” wszyscy gracze wsiadają do jednego kampera i wyruszają w podróż po naszym kontynencie. Wcielają się w rolę kierowców i podczas swojej zmiany odpowiadają za bezpieczeństwo całej wycieczki, a za każdy błąd ponoszą surowe konsekwencje. Wszyscy wczasowicze starają się podczas podróży zebrać jak najwięcej pamiątek, które gwarantują zwycięstwo. To świetna propozycja nauki poprzez zabawę, bo młodzi gracze mimowolnie zapamiętują położenie danych państw, kolory ich flag oraz nazwy stolic. Druga propozycja – „Autostop” – zabiera nas w podróż po Polsce. Wyprawa startuje z Krakowa, a ostatecznym celem jest Sopot. Uczestnicy starają się złapać jak najszybszy transport oraz omijać wszelkie pułapki, które czyhają na nich po drodze. Połączenie prostych zasad i dynamicznej rozgrywki przypadnie do gustu wielu dzieciom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Wielki straszny potwór [Gra planszowa] / Joan Dufour i Benoit Turpin; ilustracje Rémi Leblond; tłumaczenie Sławomir Czuba. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2023. - 1 gra : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 21x21x4,5 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 50 PLN (gotówką).
Zawartość pudełka: 5 kostek z obrazkami, 1 bloczek z 50 arkuszami (100 wzorów), 1 żeton Pierwszego Gracza, 4 żetony graczy, 1 plansza na żetony, 1 Strachomierz, 18 żetonów z obrazkami, 10 żetonów tła, 4 ołówki .
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy 2-4.
Rodzinna gra typu roll & write z elementami push your luck (testowania szczęścia). Celem jest narysowanie najstraszniej- szego potwora. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy krawędź Strachomierza. Jak stworzyć najbardziej przerażającego potworka? Po kawałku! Rzuć kostkami, wybierz jedną z nich, a następnie dorysuj swojemu potworowi wylosowaną część ciała. Bądź uważny i obserwuj, jak rośnie poziom Stracho mierza! Ta rodzinna gra nie tylko rozwija motorykę małą i wyobraźnię, ale także bawi procesem twórczym. Zwycięstwo cieszy tu bowiem równie mocno, co własnoręcznie zaprojektowany, fantastyczny i za każdym razem unikalny potworek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Wystrzałowe katapulty : czas rozpocząć bitwę o ten kawałek podłogi [Gra planszowa] / autor gry: Kristian Fosh; rozwój gry: Constantine Kevorque, Anastasios Grigoriadis ; ilustracje: Damien Mammoliti ; grafika: Kristian Fosh, Lius Brüeh. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2022 - 1 gra (2 plansze gracza, 10 rycerzy, 32 cegły, 2 bramy, 2 katapulty, 8 głazów, 12 kart akcji, 2 miarki dystansu) : karton, plastik, kolor ; w pudełku (28x28x7 cm) + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 26 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 80 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2 ; czas: 30-45 min.
Dwa wspaniałe rody, mieszkające w swoich odległych królestwach. Gdyby tylko nie było pomiędzy nimi pradawnej urazy… Zbuduj swój zamek, rozstaw rycerzy, załaduj katapulty i użyj swojego sprytu i techniki, by wygrać bitwę! Powal wszystkich rycerzy przeciwnika i zwycięż! Gotowi? Cel… Pal! 1. Zbuduj Zamek 2. Wymierz swoją katapultę 3. Pokonaj przeciwnika!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Na plaży : magnetyczna gra logiczna [Gra logiczna]. - Kraków : Wydawnictwo IUVI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp.J., [2020]. - 1 pudełko (plansza do gry, 5 magnetycznych płytek, książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami) ; 17x17x2 cm.
(Gry Logiczne)
(SMART GAMES)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1.
U dołu pudełka: Znajdź na plaży zagubione przedmioty!.
Rok wydania na podstawie Bonito.
W tej magnetycznej grze logicznej, Ty i Twoje dziecko stanie przed ważnym zadaniem! Trzeba pomóc gościom plaży w odnalezieniu drogi do zagubionych w tłumie zabawek. Uważajcie, by na nikogo nie nadepnąć! Wykorzystajcie analizę i dedukcję aby rozwiązać 48 zadań o narastającym poziomie trudności. Przyjazny temat i kolorowe wykonanie zachęcą do dalszych rozgrywek, podczas których pociecha naturalnie poćwiczy wspomniane wcześniej cechy. Dzięki magnetycznym płytkom, w grę można zagrać w dowolnym miejscu, a nawet w czasie podróży! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Nie mów TAK, Nie mów NIE [Gra słowna]. - Szczecin : Epee Polska Sp. z o.o., © [2023]. - 1 gra (1 plansza, 6 pionków, 1 dzwonek, 55 kart dla dzieci, 55 kart dla dorosłych, zasady gry) ; karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x33x26 cm + instrukcja (1 karta ; 21 cm).
(Gry Planszowe)
(Gry Słowne)
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 50 PLN (gotówką).
Na pudełku: Gra, w której nie możesz powiedzieć TAK lub NIE. 900 podchwytliwych pytań.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 20 minut.
Instrukcja w języku polskim i angielskim.
Fantastyczna gra dla dzieci i dorosłych, w której każdy musi popisać się wyobraźnią! Na grę składa się aż 900 pytań przygotowanych tak, bys mógł zwieść całą rodzinę! Pytania zostały podzielone na dwa poziomy zaawansowania: dla dzieci i dorosłych, i obejmują zagadnienia m.in. z historii, geografii, muzyki, sportu czy telewizji. źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Mix Tura [Gra imprezowa]/ autor: José Manuel Fernández ; ilustracje i projekt: Ana Marco ; tłumaczenie: Magdalena Sikorska. - Podłęże : Muduko, © 2021. - 1 pudełko (110 kart, 10 antidotów, instrukcja) ; 16x11x4 cm.
(Gry Imprezowe)
(Gry Karciane)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokosci 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 4-10.
Czas gry: 15 minut.
Zwariowana gra imprezowa pełna niekontrolowanych wybuchów śmiechu. Wciel się w jednego z goblinów i testuj przygotowane przez wiedźmę mikstury. Co rundę dobieraj kartę i razem z innymi graczami wykonujcie zawarte na niej polecenia. Uważajcie na trucizny, które zmienią Was w duchy. Ostatni żywy goblin wygrywa grę, a w nagrodę może posprzątać cały ten bajzel. Gra o walorach biobójczych wykonana z materiałów ekologicznych. Bardzo intuicyjne zasady: dobierz kartę i wykonaj opisane na niej polecenie. Gra zaprojektowana tak, że bawi zarówno dzieci, młodzież, jak i dorosłych. Hiszpańska rodzinna gra roku 2020. [rebel.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Alicja w Krainie Czarów [Gra Planszowa] / Martino Chiacchiera, Remo Conzabori ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2023. - 1 gra (plansza ze wskazówką, 24 duże ciasteczka, 20 małych ciasteczek, 44 karty do gry, 4 małe pionki, 4 duże pionki, 4 nakładki do dużych pionków, 8 podstawek) : karton, kolor ; pudełko 19x19x4 cm + instrukcja (16 strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami… ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura „wypij-mnie” oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 15.03.2024
Okulary Czary Mary [Gra planszowa]. - Gdynia : Goliath, [2020]. - 1 pplansza (1 plansza z 18 żetonami-szkiełkami i strzałką, 1 para obrotowych okularów, 1 para szalonych okularów, 6 zestawów deformujących szkieł, 2 pionki z przyssawką, 2 bloczki do rysowania, 2 ołówki, 52 karty, instrukcja ) ; 32x26cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 40 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 4-16 osób.
Czas gry: minimum 20 minut.
Kalambury i rebusy to świetna zabawa, ale łatwizna. Spróbujcie wyzwania jakim jest rysowanie w magicznych okularach! Różne rodzaje soczewek to różne rodzaje deformacji. Kto wygra tym razem?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 15.03.2024
Gnaj, robaczku! [Gra planszowa]/ autor Carmen Kleinert ; ilustracje Heidemarie Rüttinger. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 50 PLN (gotówką).
Zawartość pudełka: duża plansza, mniejsza plansza z otworami, 4 wałki do mocowania planszy, 60 fragmentów dżdżownic, 4 głowy dżdżownic, 4 poziomki, 4 stokrotki, kolorowa kość, instrukcja.
Czas gry: 15-20 min.
Liczba graczy 2-4.
Gotowi, do biegu, start! Gnające robaczki już czekają w blokach startowych, gotowe, aby rozpocząć wyścig pod ogródkiem sąsiadów. Pozwól swoim robaczkom zniknąć w ziemi i spróbuj zgadnąć, który z nich będzie najszybszy. Jeśli Twój robaczek "capnie" stokrotkę i truskawkę, jeszcze szybciej popędzi do mety. Ten robaczek , który wyłoni się z ziemi jako pierwszy, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej