Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(66)
Forma i typ
Książki
(66)
Proza
(15)
Poradniki i przewodniki
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Publikacje informacyjne
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(49)
nieokreślona
(10)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(28)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(25)
Czytelnia dla Dorosłych
(5)
Dział wewnętrzny
(4)
Multimedia
(12)
Autor
Jezierski Paweł (bibliotekarz)
(5)
Górski Mariusz
(4)
Hikiert Anna
(4)
Przylipiak Wojciech
(4)
Stępiński Tomasz (1986- )
(4)
Tomczyk Tomasz
(4)
Nagielski Michał
(3)
Czartoryski Bartosz
(2)
Kegel Anastasija
(2)
Majewski Tomasz
(2)
Marsh Ryan
(2)
Milton Stephanie
(2)
Rebelski Bartosz
(2)
Schreier Jason
(2)
Stanley Juliet
(2)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Augustyniak K
(1)
Augustyniak W
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Bańka Michał
(1)
Biagłogłowski Patryk
(1)
Binkowska Magdalena
(1)
Bove John-Paul
(1)
Bradley Nick
(1)
Brew Simon
(1)
Brown Box
(1)
Błędowska Magdalena
(1)
Cash Hilarie
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). (pol.)
(1)
Chróściński Radosław
(1)
Cooper Elley
(1)
Davey Joey
(1)
DeWinter Steve (1969- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Drayden Nicky
(1)
Drewnowski Jacek
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Dunbar Max
(1)
Dyduch Mariusz
(1)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Flamma Adam
(1)
Folholc Przemysław
(1)
Galas Paweł
(1)
Gołąb Monika
(1)
Green Jonathan
(1)
Gudsnuk Kristen
(1)
Gutowski Harry
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Halas Paul
(1)
Hatłas-Czyżewska Joanna
(1)
Hernas Marcin
(1)
Holcman Szymon
(1)
Hunt James
(1)
Izydoryczyk Dominik
(1)
Jabłoński Janusz (dziennikarz)
(1)
Jacobson Tyler
(1)
Jakubowiak Maciej (1987- )
(1)
Jasitczak Joanna
(1)
Jefferson Ed
(1)
Jurkowska Małgorzata
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Karaś Marcin
(1)
Kawalec Wojciech
(1)
Kaźmierczak Marcin
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kid Cube
(1)
Komark Michael
(1)
Kosman Marcin
(1)
Kozłowski Włodzimierz
(1)
Kościów Aleksander (1974- )
(1)
Krzymianowski Grzegorz
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurkowska Karolina
(1)
Kusz Sylwia
(1)
Kędzierska-Zaporowska Magdalena
(1)
Kłodecki Mateusz
(1)
Lafuente Joana
(1)
Langa Sebastian
(1)
Lewandowicz-Nosal Grażyna
(1)
Lewandowski Paweł
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Lipińska Joanna
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Macios Tomasz
(1)
Marcysiak Wiesław (1962- )
(1)
McDaniel Kim
(1)
Millet
(1)
Mull Brandon (1974- )
(1)
Niewczas Artur
(1)
Nowowiejska Helena
(1)
Olechnowicz Zofia Anna
(1)
Olszyński Krzysztof Hubert
(1)
Papczyński Marcin
(1)
Pelc Joanna
(1)
Pełka Piotr
(1)
Pieda Maciej
(1)
Pietracci Enrico
(1)
Pingal Ralf
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(65)
Odbiorca
9-13 lat
(18)
Młodzież
(17)
14-17 lat
(14)
Dzieci
(11)
0-5 lat
(1)
18+
(1)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(16)
Literatura amerykańska
(12)
Literatura angielska
(3)
Literatura francuska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(41)
Kultura popularna
(10)
Minecraft
(10)
Literatura
(7)
Fantastyka
(6)
Fantasy
(6)
Dyskusyjne Kluby Książki
(5)
Horror
(5)
Internet
(5)
Fandomy
(4)
Film
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Klub Miłośników Fantastyki "Sagitta"
(4)
Komiks
(4)
Komputery
(4)
Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Wł. Broniewskiego (Sieradz)
(4)
Poznańskie Towarzystwo Miłośników Tolkiena "Drużyna Pyrlandii"
(4)
Promocja czytelnictwa
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Fortnite (gra komputerowa)
(3)
Gry fabularne
(3)
Klub czytelniczy
(3)
Manga
(3)
Programiści
(3)
Przyjaźń
(3)
Science fiction
(3)
Serial filmowy
(3)
Telewizja
(3)
Anime
(2)
Blogerzy
(2)
Disco polo
(2)
Dzieci
(2)
Ekonomia
(2)
Fast food
(2)
Futurologia
(2)
Gracze
(2)
Gry komputerowe (dla dzieci)
(2)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(2)
Informatyka
(2)
Kapitalizm
(2)
Kolonizacja kosmosu
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Książki
(2)
Kulturoznawstwo
(2)
McDonald's Polska
(2)
Miasta
(2)
Minikomputery i mikrokomputery
(2)
Obyczaje i zwyczaje
(2)
Osoby zaginione
(2)
PRL
(2)
Radiofonia
(2)
Szachy
(2)
Telefonia komórkowa
(2)
Tematy i motywy
(2)
Tolkien, J. R. R. (1892-1973)
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Uzależnienie od gier komputerowych
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Wideo
(2)
Wiedźmin (gra komputerowa)
(2)
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
(2)
YouTube
(2)
Życie codzienne
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Amiga (komputery)
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Aplikacje
(1)
Artyści polscy
(1)
Asteriks (postać fikcyjna)
(1)
Automaty
(1)
Automaty do gier
(1)
Automatyka
(1)
Bajka i baśń
(1)
Baranowski, Tadeusz (1945- )
(1)
Benita, Ina (1912-1984)
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki dziecięce
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Biurowce
(1)
Bodo, Eugeniusz (1899-1943)
(1)
Bohaterstwo
(1)
Branża gamingowa
(1)
Budownictwo
(1)
Bunsch, Karol (1898-1987)
(1)
Błądek, Monika
(1)
Christa, Janusz (1934-2008)
(1)
Chłopcy
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Conti, Witold (1908-1944)
(1)
Cosplay
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberpunk
(1)
Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Daewoo Motor Polska
(1)
Denominacja pieniądza
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dragon Age (świat fikcyjny)
(1)
Temat: dzieło
Biblioteka w szkole (czasopismo)
(1)
Bibliotekarz (czasopismo)
(1)
Bravo (czasopismo)
(1)
Doctor Who (serial filmowy)
(1)
Jeden z dziesięciu (teleturniej)
(1)
Koło fortuny (teleturniej)
(1)
Machina (czasopismo)
(1)
Milionerzy (teleturniej)
(1)
Na Sieradzkich Szlakach (czasopismo)
(1)
Playboy (czasopismo)
(1)
Stranger Things (serial filmowy)
(1)
Twin Peaks (serial filmowy)
(1)
Tylko Rock (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Sieradz (woj. łódzkie)
(5)
Polska
(3)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Fajstos (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Grójec Wielki (woj. łódzkie, pow. sieradzki, gm. Złoczew)
(1)
Japonia
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Night City (miasto fikcyjne)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Tokio (Japonia)
(1)
Uników (woj. łódzkie, pow. sieradzki, gm. Złoczew)
(1)
Warszawa
(1)
Warta (rzeka)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Zduńska Wola (woj. łódzkie)
(1)
Złoczew (woj. łódzkie, pow. sieradzki, gm. Złoczew)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Gry komputerowe
(17)
Poradnik
(9)
Opracowanie
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Fantastyka
(5)
Powieść
(5)
Powieść przygodowa
(4)
Science fiction
(4)
Wywiad dziennikarski
(4)
Fantasy
(3)
Kalendarium
(3)
Komiks
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Esej
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Horror
(1)
Informator
(1)
Komiks biograficzny
(1)
Kronika
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść graficzna
(1)
Powieść szkatułkowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Recenzja
(1)
Relacja
(1)
Sensacja
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(16)
Kultura i sztuka
(10)
Historia
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Etnologia i antropologia kulturowa
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Literaturoznawstwo
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 12.12.2023
Kalendarium popkulturowe 2022 / Tomasz "Kruszon" Stępiński. - Wydanie na rok 2022. - [Sieradz] : [Klub Miłośników Fantastyki "Sagitta"], copyright [2021]. - [50] stron : ilustracje ; 21 cm.
Kalendarium popkulturowe na rok 2022 przygotowane przez członków Klubu Miłośników Fantastyki "Sagitta", działającego przy Powiatowej Bibliotece Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Sieradzu w ramach Dyskusyjnych Klubów Książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (3 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R 0 (1 egz.)
Dział wewnętrzny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. R 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 05.12.2023
Bohaterka Numbani / Nicky Drayden ; przekład Tomasz Macios. - Kraków : Insignis Media, [2020]. - 308, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Overwatch)
Tytuł oryginału: The hero of Numbani, 2020.
Data wydania według www.insignis.pl.
Na okładce: Oficjalna powieść gry Overwatch.
Oficjalna powieść gry Overwatch. Świat wciąż potrzebuje bohaterów! Jesteś z nami? Przeczytaj pierwszą powieść w świecie Overwatch – bijącej rekordy popularności gry firmy Blizzard Entertainment! W niezbyt odległej przyszłości w rozwiniętym technologicznie afrykańskim mieście Numbani ludzie żyją w harmonii z humanoidalnymi robotami – omnikami. Kiedy groźny terrorysta próbuje ją zniszczyć, na scenę wkracza Efi Oladele. Efi od najmłodszych lat konstruuje roboty – maszyny służące lokalnej społeczności i polepszające jakość życia mieszkańców. Kiedy dochodzi do katastrofalnego w skutkach ataku Pięści Zagłady na pilnujące bezpieczeństwa miasta boty OR15, Efi czuje, że musi sprostać wyjątkowemu wyzwaniu – stworzeniu nowej strażniczki Numbani. Podczas gdy Pięść Zagłady sieje zamęt, skłócając ludzi i omników, Efi skupia swoje wysiłki na stworzeniu inteligentnego i empatycznego robota – Orisy, nazwanej tak na cześć potężnych, opiekujących się ludźmi duchów. Orisa musi się wiele nauczyć, nim będzie gotowa na konfrontację z Pięścią Zagłady. To samo dotyczy Efi – zwłaszcza jeśli chodzi o kreowanie bohaterki i… bycie nią. Gdy Pięść Zagłady staje się coraz groźniejszy, a próby powstrzymania go przez wojsko spełzają na niczym, Efi nie ustaje w wysiłkach, by zmienić Orisę w prawdziwą bohaterkę Numbani… nim będzie za późno. Czy się jej uda?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W IV F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 07.11.2023
(Wojna Cukierkowa / Brandon Mull ; 2)
Tytuł oryginału: "Arcade catastrophe" 2012.
Stanowi cz. 2 cyklu "Wojna cukierkowa". Cz. 1 pt.: Wojna cukierkowa.
Poznaj dalsze losy przyjaciół z miasteczka Colson. Zobacz, co tym razem przytrafi się bohaterom serii pt. "Wojna cukierkowa"."Wojna cukierkowa" i "Wojna cukierkowa. Awantura w salonie gier", to dwie porywające powieści dla dzieci, przedstawiające losy Nate'a i jego przyjaciół. Chłopiec w wieku dziesięciu lat przyjeżdża wraz z rodzicami do miasteczka Colson. To właśnie tam poznaje trójkę swoich rówieśników, którymi są: Summer, Gołąb i Trevor. Bohaterowie przeżywają niezwykłe przygody.Nate, Summer, Gołąb i Trevor stawili rok temu czoła przed Belindzie White i w ten sposób uratowali miasteczko Colson. Po tych wydarzeniach zła czarodziejka przemieniła się w rówieśniczkę młodych bohaterów, a także straciła pamięć. Jako Linda, nastolatka ma pomóc czwórce przyjaciół poradzić sobie z kolejnym wyzwaniem. W okolicy został otwarty nowy salon gier, oferujący w ramach wygranej niezwykłe nagrody. Nate, Trevor, Gołąb i Summer podejrzewają jednak, że z tym miejscem coś jest nie tak. Jak się okazuje, właścicielem salonu gier jest brat Lindy, Jonas White! To bezwzględny czarodziej, który chce stać się właścicielem najpotężniejszego na Ziemi talizmanu. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W III F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 26.10.2023
(Five nights at Freddy's; 5)
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Stanowi t. 5 cyklu.
Piąty tom cyklu. W otchłani ciemności kłębi się śmiertelna wściekłość. Bob tryska gniewem i ma dość swojej rodziny, postanawia więc wywinąć żonie i dzieciom okropny numer. Jego wakacyjny wyjazd okazuje się jednak najkoszmarniejszym pomysłem w życiu. Matt tłumi w sobie wielką złość wywołaną przez liczne nieudane związki, a o problemach zapomina, grając namiętnie w gry wideo. Nie ma pojęcia, co z tego wyniknie… A w Szpitalu Heraklesa, w pokoju 1280, jakaś mroczna siła utrzymuje przy życiu mężczyznę z makabrycznymi oparzeniami na całym ciele i żelazną wolą życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W IVF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.10.2023
Trash Story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Ha!art, 2022. - 117, [3] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
Trash Story to kołysanka dla epoki telewizji i pępkowe społeczeństwa katastrofy. Historię zaczyna opowiadać Mati, chłopak z małego miasteczka na Śląsku, który pragnie wyjść poza mówienie „ja” i rozsadzić dostępne mu formy snucia opowieści. Narrację przechwytują więc przedmioty, śmieci, postaci z kreskówek i filmowe konwencje. Toster opowiada o dojrzewaniu, brudna fałdka na pościeli o miłości, Krowa żegna się z Kurczakiem, paranoiczny detektyw prowadzi dochodzenie dotyczące konkursu na esej katyński dla podstawówek, a Walduś Kiepski fantazjuje o wielkim wybuchu. Logiką tej fikcji literackiej są nieustające zmiany perspektywy, a recykling, wywrotowy humor i kulturowe przechwycenia pracują na rzecz strategii czułościowych. [opis wydawcy książki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 884-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 19.06.2023
(Giganci Programowania)
Uwielbiasz grać? Interesujesz się programowaniem? Nie możesz się oderwać od komputera? Uwolnij swoją kreatywność i zacznij tworzyć własne gry z Robloxem. Ta książka pomoże Ci postawić pierwsze kroki w środowisku Roblox Studio i poprowadzi Cię przez wszystkie etapy pracy nad grą. Stworzysz wirtualny świat, powołasz do życia barwne postaci, przygotujesz ciekawe scenariusze i przeżyjesz niesamowitą przygodę, jaką jest programowanie. Odkryj niezbędne narzędzia, naucz się języka Lua i rozwiń swoje umiejętności programistyczne. Sprawdź, ile satysfakcji daje tworzenie. Dowiedz się, jak osiągnąć najlepsze efekty. Pokaż światu, na co Cię stać. [okładka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 31.03.2023
(Dungeons & Dragons ; 1)
(Klub Świata Komiksu ; album 2620)
Powieść graficzna dla miłośników kultowej gry RPG Dungeons & Dragons! Wiele pokoleń temu Wrota Baldura, bogate miasto położone na granicy Wybrzeża Mieczy i Zachodnich Ziem Centralnych, zostało uratowane przed zagładą przez Bohaterów. Obecnie grozi mu nowe niebezpieczeństwo, sprowadzone przez odrodzony Kult Smoka. W obronie Wrót Baldura staje nowe pokolenie bohaterów – elfka Delina, drobny złodziejaszek półelf Krydle, niziołka Shandie, a także wskrzeszeni Minsc i Boo. Autorem scenariusza albumu jest kanadyjski scenarzysta i rysownik Jim Zub („Batman: Urban Legends”, „Uncanny Avengers”), natomiast rysunki wykonał również pochodzący z Kanady ilustrator Max Dunbar („Batman Beyond”).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 82-91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.02.2023
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione 2023. - Warszawa : Wydawnictwo Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
Berta, zdolna graficzka, pracuje w gamedevie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 884-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.11.2022
(Minecraft)
Na okładce: Twórz gry i graj z przyjaciółmi.
Zostań mistrzem budownictwa z tym niesamowitym przewodnikiem! Stwórz 15 niesamowitych arcydzieł! Rzeczy do zbudowania w książce: lotniskowiec, placówka polarna, kolejka górska, domek na drzewie, igloo, samolot, gospodarstwo rolne, lodowy hotel, zjeżdżalnia wodna, podwodna baza, wieżowiec, podniebna twierdza, grzybownica. W środku czekają wskazówki, które pomogą ci poprawić umiejętności budowlane. Ten naprawdę interaktywny przewodnik zainspiruje każdego fana Minecraftu do użycia wyobraźni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.06.2022
(Colter Shaw ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 820-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 17.03.2022
Przynależność kulturowa
Temat
Ronek, Hubert (1979- ) Wilk, Aniela Bunsch, Karol (1898-1987) Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887) Holcman, Szymon Turek, Marek (1970- ) Jasitczak, Joanna Przylipiak, Wojciech Teler, Marek (1996- ) Benita, Ina (1912-1984) Rakowiecki, Zbigniew (1913-1944) Grossówna, Helena (1904-1994) Conti, Witold (1908-1944) Ney, Nora (1906-2003) Ćwiklińska, Mieczysława (1879-1972) Bodo, Eugeniusz (1899-1943) Dymsza, Adolf (1900-1975) Sielański, Stanisław (1899-1955) Znicz, Michał (1888-1943) Tolkien, J. R. R. (1892-1973) Stępiński, Tomasz (1986- ) Jezierski, Paweł (bibliotekarz) Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Wł. Broniewskiego (Sieradz) Klub Miłośników Fantastyki "Sagitta" Poznańskie Towarzystwo Miłośników Tolkiena "Drużyna Pyrlandii" NOVA - Czytelnia Komiksów i Gazet (Biblioteka Uniwersytecka ; Poznań) Porozmawiajmy O Popkulturze - Ale Raczej Taktownie "POP-ART" Kultura Gniewu Stowarzyszenie Regionalna Grupa Historyczna Schondorf Wydawnictwo Phantom Books Wydawnictwo Lost in Time Na Sieradzkich Szlakach (czasopismo) Bibliotekarz (czasopismo) Biblioteka w szkole (czasopismo) Kultura popularna Dyskusyjne Kluby Książki Promocja czytelnictwa Fantastyka Literatura Komiksy i książki obrazkowe Gry komputerowe Manga Cosplay Fantasy Blogerzy Anime YouTuberzy Fandomy Historia PRL Kolekcjonerzy Kino popularne Dwudziestolecie międzywojenne (1918-1939) Horror Wideo Podcasting Sieradz (woj. łódzkie) Poznań (woj. wielkopolskie) Szczecin (woj. zachodniopomorskie) Wrocław (woj. dolnośląskie) Japonia
Zbiór popkulturowych wywiadów przeprowadzonych przez Pawła Jezierskiego i Tomasz Stępińskiego, członków Klubu Miłośników Fantastyki "Sagitta", działającego przy Powiatowej Bibliotece Publicznej w Sieradzu w ramach Dyskusyjnych Klubów Książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (2 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 18.02.2022
Przemysł gier jest zarówno prestiżowy, jak i nieprzewidywalny. Opierając się na licznych wywiadach z producentami przełomowych gier, takich jak BioShock Infinite, Epic Mickey czy Dead Space, Jason Schreier pisze o szokujących decyzjach, które doprowadziły do zamknięcia firm odpowiedzialnych za te produkcje. Wciśnij reset opowiada o osobach z krwi i kości, których życie diametralnie zmieniło się po nagłej likwidacji studia – ludzie ci z czasem doszli do siebie i zrobili krok naprzód lub zupełnie porzucili świat gier. Schreier kreśli prawdziwy portret branży, nie unikając kontrowersyjnych historii dotyczących wrogich przejęć, szefów tyranów, korporacyjnych dramatów czy czeków bez pokrycia. Przypomina losy Curta Schillinga z Boston Red Sox, który wymyślił sobie, że stanie na czele studia, które zdetronizuje World of Warcraft. Autor zadaje niewygodne pytania: skoro branża rośnie jak nigdy przedtem, to czemu tak trudno wyżyć z tworzenia gier i czy biznes ten ma szansę się zmienić, zanim będzie za późno.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 793/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 16.02.2022
Kot w Tokio / Nick Bradley ; przełożyła Maria Makuch. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2022. - 330, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
Kim jest tajemniczy kot błądzący ulicami tętniącej życiem metropolii? Demiurgiem, szaleńcem, przewodnikiem, a może duchem miasta, który w niepowtarzalny sposób łączy ze sobą ludzi i zdarzenia? Artystę tatuatora, którego tajemnicza dziewczyna prosi o odtworzenie na plecach mapy Tokio; bezdomnego, samotnie mieszkającego w opuszczonym hotelu; przepracowanego taksówkarza, który nie może się pogodzić z przedwczesną śmiercią żony; mężczyznę uzależnionego od gier komputerowych, marzącego o prawdziwej miłości…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 820-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 01.02.2022
Ostatni ludzie : wymyślanie końca świata / Maciej Jakubowiak. - Wydanie I. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 300, [4] strony ; 22 cm.
Maciej Jakubowiak wyrusza do źródeł współczesnej wyobraźni i przedziera się przez gąszcz powieści, filmów, seriali, gier komputerowych, memów, doniesień medialnych i scen z życia codziennego, po drodze mijając scenariusze katastrofy klimatycznej, fobie technologiczne, lęki demograficzne i obrazy wojny. A wszystko po to, by zbadać naturę tej dziwnej potrzeby kończenia ze wszystkim. Rzeczywistość miesza się tu ze zmyśleniem, nieskrępowana erudycja z osobistymi końcami świata, fikcyjni politycy komentują działania istniejących prezydentów, a pewien mężczyzna spaceruje w towarzystwie psów i czarnych myśli o przyszłości. Ostatni ludzie to wnikliwe kompendium apokaliptycznej wiedzy i wiwisekcja poetyki katastrofy. Na szczęście opowieść o końcu dopóty pozostaje nieprawdziwa, dopóki można ją sobie opowiadać. [opis wydawcy książki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.12.2021
Oficjalny przewodnik Fortnite : nadzwyczajna księga quizów / przekład Jacek Smoliński. - Pierwsze wydanie: listopad 2021. - Kraków : Wydawnictwo Insignis, 2021. - 144 strony : ilustracje ; 20 cm.
Na okładce napis: Sprawdź swoją znajomość Battle Royale.
Ta oficjalna księga zagadek Epic Games, zawierająca setki pytań z pięciu poziomów trudności, wypełniona jest po brzegi testami, sprawdzającymi twoją znajomość Battle Royale w Fortnite. Niezależnie czy gra stanowi dla ciebie nowość, czy jesteś w niej starym wygą, te zagadki pozwolą uzupełnić wiedzę i zapewnią wiele godzin zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 14.09.2021
Gdzie się podziała piłka Jasia? Na co zachorował pan Kumek z Kryształowego Jeziora? Dlaczego Klementynka postanowiła wyjechać na wakacje i jakie były tego konsekwencje? "Mądre bajki - pozytywne myślenie" to barwne opowieści dla dzieci o ludziach oraz zwierzętach przeżywających przygody, które wymagają... pozytywnego myślenia! Bohaterowie zmagają się z sytuacjami i przeszkodami, które mogą spotkać każdego z nas. Mądre bajki... podszeptują najlepsze z możliwych rozwiązań. Przyjaźń, samodzielność, wybaczanie, szacunek dla innych, nauka, rozmowa, rodzina - oto klucze do szczęśliwego życia! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W I Nb (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej