Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(389)
Forma i typ
Gry i zabawki
(359)
Książki
(29)
Komiksy i książki obrazkowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Proza
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Druki ulotne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(244)
wypożyczone
(130)
tylko na miejscu
(21)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(369)
Czytelnia dla Dzieci
(24)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(9)
Quilliams Chris
(9)
Żabicka Monika
(9)
Cottereau Jacques
(7)
Daujean Cyrille
(7)
Peeters Raf
(7)
Benedetti Toussaint
(6)
Blanchot Denis
(6)
Knizia Reiner
(6)
Polouchine Igor
(6)
Szewczyk Michał
(6)
Szulc Cezary
(6)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Coimbra Miguel
(5)
Daviau Rob (1970- )
(5)
Kiesling Michael
(5)
Kożyczkowska Magda
(5)
Andreani Jean-Francois
(4)
Baranowski Marek
(4)
Bauza Antoine
(4)
Cathala Bruno
(4)
Franz Klemens
(4)
Gandzel Mariusz
(4)
Gille-Naves Guilaime
(4)
Gravel Sophie
(4)
Górska Karolina
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Majchrowski Mariusz
(4)
Minor Marcin
(4)
Moon Alan R
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Ambrzykowski Michał
(3)
Bouquet Cyril
(3)
Chan Maisherly
(3)
Czuba Sławomir
(3)
Delval Julien
(3)
Dudek Marcin
(3)
Górski Wojciech
(3)
Kobbert Max J
(3)
Kłos Joanna
(3)
Leacock Matt
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Pertoft Bjorn
(3)
Rosenberg Uwe
(3)
Rosenberg Uwe (1970- )
(3)
Schoett Marianna
(3)
Socha Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Vogt Rolf
(3)
Warsch Wolfgang
(3)
Wilson James A
(3)
Andreani Jean-François
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bosley Andrew
(2)
Brand Markus
(2)
Bukowski Adam
(2)
Burkowska Zofia
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Cohen Noah
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Dennen Paul
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Faccini Renato
(2)
Ferrin Kyle
(2)
Ferron Bob
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Garfield Richard
(2)
Gazda Patrycja
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Gołębiowski Patryk
(2)
GrAlutka
(2)
Gęsiak Patryk
(2)
Hargrave Elizabeth
(2)
Hebinger Etienne
(2)
Jantner Janos
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kamigaki Hiro
(2)
Kaszorek Katarzyna
(2)
Kołodziejczak Tomasz
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Looveer Meelis
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Maliszewski Piotr
(2)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(2)
Maruyama Chihiro
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
O'Connor Rory (1973- )
(2)
Odorowicz Bartosz
(2)
Palm Michael
(2)
Patzke Anne
(2)
Pfister Alexander
(2)
Pichon Liz
(2)
Popvics Magdalena
(2)
Potocki Alexander
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(209)
2010 - 2019
(170)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(319)
2001
(10)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(374)
Belgia
(10)
Niemcy
(3)
nieznany (8pl)
(1)
Australia
(1)
Język
polski
(386)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(265)
Młodzież
(248)
Dorośli
(155)
9-13 lat
(154)
6-8 lat
(152)
14-17 lat
(129)
0-5 lat
(66)
Rodzice
(6)
18+
(5)
5-10 lat
(3)
1+
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
3+
(1)
9+
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(12)
Literatura belgijska
(10)
Literatura włoska
(6)
Literatura niemiecka
(5)
Literatura angielska
(4)
Literatura francuska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura niderlandzka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Współzawodnictwo
(107)
Trening umysłu
(100)
Strategia
(51)
Gry i zabawy umysłowe
(48)
Zabawa
(48)
Logika
(40)
Wyobraźnia
(20)
Spostrzeganie
(18)
Współdziałanie
(18)
Planowanie
(17)
Kreatywność
(16)
Krainy i światy fikcyjne
(13)
Taktyka
(12)
Język polski
(11)
Walka
(11)
Zwierzęta
(11)
Zabawki edukacyjne
(10)
Koty
(9)
Podróże
(9)
Postacie fikcyjne
(8)
Wyobraźnia przestrzenna
(8)
Śledztwo i dochodzenie
(8)
Labirynt
(7)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(7)
Wiedza
(7)
Barwy
(6)
Magia
(6)
Matematyka
(6)
Percepcja wzrokowa
(6)
Sport
(6)
Teleturnieje
(6)
Zdolności manualne
(6)
Zwierzęta gospodarskie
(6)
Budownictwo
(5)
Ekonomia
(5)
Klocki (zabawki)
(5)
Motoryka mała
(5)
Nauka czytania
(5)
Pociągi
(5)
Quizy
(5)
Stworzenia fantastyczne
(5)
Słownictwo
(5)
Trening pamięci
(5)
Zamki i pałace
(5)
Gry i zabawy
(4)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(4)
Hulajnoga
(4)
Kradzież
(4)
Nauka liczenia
(4)
Pokonywanie strachu
(4)
Potwory
(4)
Przedmioty magiczne
(4)
Przyroda
(4)
Rodzina
(4)
Rolnictwo
(4)
Siedem cudów świata
(4)
Starożytność
(4)
Strategia (teoria gier)
(4)
Uczucia
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Wojna
(4)
Zaklęcia i czary
(4)
Średniowiecze
(4)
Bitwy
(3)
Bóstwa
(3)
Czarodzieje
(3)
Czytanie
(3)
Decyzje
(3)
Detektywi amatorzy
(3)
Dinozaury
(3)
Edukacja ekonomiczna
(3)
Figury geometryczne
(3)
Gra słów
(3)
Handel
(3)
Historia
(3)
Imprezy
(3)
Inwestycje
(3)
Kupcy
(3)
Las
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Miasta
(3)
Mnemotechnika
(3)
Moda
(3)
Myślenie
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Napoje magiczne
(3)
Patchwork
(3)
Piłka nożna
(3)
Plaże
(3)
Pokaz mody
(3)
Pory roku
(3)
Prywatni detektywi
(3)
Przyjaźń
(3)
Psy
(3)
Renesans
(3)
Rycerze
(3)
Trening koncentracji
(3)
Wszechświat
(3)
Wyspy
(3)
Aktywność fizyczna
(2)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Harry Potter
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Europa
(3)
Japonia
(3)
Starożytny Rzym
(3)
Francja
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Starożytny Bliski Wschód
(2)
Starożytny Egipt
(2)
Ameryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Argentyna
(1)
Azja
(1)
Buenos Aires (Argentyna ; okolice)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kansas City (Stany Zjednoczone, stan Kansas)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Santa Monica (Stany Zjednoczone)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Toskania (Włochy)
(1)
Województwo łódzkie (1919-1939)
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(10932)
Powieść
(7621)
Wiersze
(4636)
Opowiadania i nowele
(3562)
Kryminał
(3334)
Gry i zabawy umysłowe
(389)
Fantastyka
(1859)
Opracowanie
(1583)
Thriller
(1559)
Powieść historyczna
(1502)
Sensacja
(1489)
Powieść przygodowa
(1277)
Romans
(1269)
Fantasy
(1004)
Publikacja bogato ilustrowana
(1003)
Komiks
(943)
Poradnik
(942)
Bajki i baśnie
(848)
Biografia
(769)
Pamiętniki i wspomnienia
(753)
Reportaż
(745)
Powieść psychologiczna
(712)
Książka obrazkowa (picturebook)
(560)
Książka obrazkowa
(539)
Saga rodzinna
(501)
Manga
(441)
Broszura
(433)
Opowiadania i nowele przygodowe
(382)
Powieść fantastyczna
(370)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(360)
Powieść (dla dzieci)
(330)
Fraszki
(321)
Gry planszowe
(314)
Antologia
(303)
Horror
(269)
Publikacje dla dzieci
(269)
Powieść biograficzna
(263)
Wydawnictwa popularne
(254)
Science fiction
(242)
Opowiadanie polskie (dla najmłodszych)
(236)
Esej
(232)
Publicystyka
(217)
Wywiad dziennikarski
(213)
Relacja z podróży
(205)
Przypowieść
(200)
Książka zabawka
(185)
Pieśń
(181)
Książki dla małych dzieci
(174)
Przewodnik turystyczny
(161)
Powieść przygodowa (dla dzieci)
(147)
Biografie
(143)
Powieść obyczajowa (dla dzieci)
(143)
Opowiadanie dziecięce polskie
(136)
Książka kucharska
(129)
Romans historyczny
(129)
Felieton
(126)
Komiks przygodowy
(121)
Opowiadanie polskie (dla dzieci)
(117)
Podręcznik
(117)
Adaptacja literacka
(108)
Opowiadanie przygodowe (dla dzieci)
(103)
Przepisy kulinarne
(98)
Pamiętniki polskie
(94)
Poradniki
(93)
Ćwiczenia i zadania
(93)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(92)
Książki dla najmłodszych
(89)
Powieść erotyczna
(89)
Tragedia
(88)
Autobiografia
(87)
Wydawnictwa dla dzieci
(86)
Treny
(85)
Praca zbiorowa
(84)
Literatura dziecięca polska
(81)
Wiersze polskie (dla najmłodszych)
(79)
Komedia
(78)
Poemat
(75)
Dramat (gatunek literacki)
(74)
Legendy i podania
(74)
Powieść fantastyczna (dla dzieci)
(74)
Materiały pomocnicze
(73)
Satyra
(71)
Poezja dziecięca polska
(69)
Sonety
(69)
Monografia
(65)
Zagadki
(62)
Opowiadanie obyczajowe (dla najmłodszych)
(61)
Listy
(60)
Opowiadanie przygodowe (dla najmłodszych)
(60)
Wywiady
(59)
Powieść amerykańaka
(55)
Powieść młodzieżowa polska
(55)
Rozprawa
(55)
Wywiad-rzeka
(55)
Gry i zabawy
(54)
Opowiadanie polskie
(54)
Literatura amerykańska
(53)
Opowiadanie amerykańskie (dla najmłodszych)
(52)
Opowiadanie obyczajowe (dla dzieci)
(52)
Poezja polska
(52)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(303)
Edukacja i pedagogika
(25)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Psychologia
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
389 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 24.04.2024
Gra w kotka i pyszczek [Gra planszowa]. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., ©2021. - 1 pudełko (rozkładana plansza=pudełko, 2 magnetyczne kocie łapki, 17 plastikowych piłeczek, koci pyszczek) : plastik, tektura, karton, magnes, kolor ; w pudełku 27x26x8 cm + instrikcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokosci 40 PLN (gotówką).
Dla 2 graczy.
Czas gry: 15 minut.
Na opakowaniu: Pudełko jest grą. Otwórz, by zagrać! Gra idealna zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.
Nowa, emocjonująca gra twórców Eksplodujących Kotków! Gra w kotka i pyszczek to dwuosobowy pojedynek, w którym używamy magnetycznych kocich łapek, by strzelać do siebie plastikowymi piłkami. No, może niekoniecznie chcemy trafić w przeciwnika – wystarczy, że wszystkie żółte piłeczki jak najszybciej znajdą się po jego stronie. Natychmiastowe zwycięstwo można osiągnąć także "wybijając" czarną kulkę, wciśniętą w nos kota, na stronę przeciwnika (zwykle wymaga to kilku bezpośrednich trafień) albo wybicie kotu wszystkich 3 zębów, białych kulek, również na stronę przeciwnika. Szybka rozgrywka wymaga od nas adaptacji swojej strategii, aby nie pozwolić się wyprzedzić przeciwnikowi, a ten przecież także nie próżnuje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 22.04.2024
Zabawa w czytanie [Gra edukacyjna]: zestaw edukacyjny do nauki czytania / pomysł i oprac. merytoryczne: Julia Pogorzelska; rysunki: Barbara Galińska, Patrycja Gazda ; zasady gry i instrukcja; Antonina Kwasek, Julia Pogorzelska; grafika i skład: STUDIO adamigo. - Częstochowa : Adamigo, 2018. - 10 gier (45 żetonów, 48 dwustronnych kafelków z obrazkami oraz podpisami, 48 dwustronnych kafelków z nazwami oraz literami) : karton, kolor ; w pudełku 5x22x37 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
(Gry Edukacyjne)
Przy wypożyczaniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1-8, wiek: 4+.
Podczas gry dzieci zapoznają się z graficznym zapisem całych wyrazów, kojarząc je z obrazkiem przedstawiającym przedmioty i postacie. Atrakcyjna forma zabawy zachęca dziecko do analizowania zapisu graficznego i wyodrębniania liter, a potem do tworzenia z nich nowych wyrazów. Metody analityczno-syntetyczne, na podstawie których powstał zestaw edukacyjny, uchodzą za najskuteczniejsze w nauce czytania. Cztery grupy kafelków, które rozróżnione są kolorem ramek, można wykorzystywać na wiele sposobów. W instrukcji znajduje się opis dziesięciu gier i zabaw, które sprawią, że nauka czytania stanie się fascynującą przygodą. Zabawa w większej grupie dzieci pozwoli na wprowadzenie elementu szlachetnej rywalizacji. Zestaw świetnie sprawdza się także podczas zabawy z jednym dzieckiem. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.04.2024
Pluszowych snów [Gra planszowa] / David Franck, Laurent Escoffier ; [ilustracje] Maud Chalmel ; tłumaczenie: Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko (woreczek, 4 plansze, 8 płytek pluszaków, 30 kart koszmarów, 54 żetony snów, instrukcja) : ilustracje ; 21x21x8 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry wypożyczana jest kaucja 30zł.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 min.
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego! Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 16.04.2024
Sawanna [Gra planszowa] / autorzy gry: Jan Madejski, Łukasz M. Pogoda ; ilustracje Tomek Larek. - Gdynia : Trelf, [2021]. - 1 gra (plansza- 2 części, 6 żólty ch kostek, 5 żetonów graczy, 25 płytek zwierząt (po 5 dla każdego gracza) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x20x20 cm + 2 instrukcje.
(Gry Planszowe)
(Dobra Gra Rodzinna)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 20 minut.
Sawanna Które zwierzę jest sprytniejsze: żyrafa, zebra czy słoń? A może lew albo antylopa? Zwierzęta postanowiły to sprawdzić i zorganizowały wyścig do wodopoju. Każde z nich ma zamiar wykorzystać swoje największe atuty. Żyrafa ma najdłuższą szyję, słoń jest najsilniejszy, antylopa najzwinniejsza, zebra najbardziej skoczna, a lew najgroźniejszy. Które z nich najlepiej wykorzysta swoje atuty? Dołącz do wyścigu i pomóż wygrać swoim zwierzętom! Gra rodzinna rozwijająca umiejętność planowania oraz logicznego myślenia. Każdy gracz ma do dyspozycji 5 swoich zwierząt: żyrafę, zebrę, słonia, lwa i antylopę. Od decyzji gracza zależy, które zwierzęta zostaną przesunięte do przodu na planszy. Kluczem do sukcesu jest skuteczne wykorzystywanie atutów poszczególnych zwierząt. Dobra gra rodzinna to nowa seria przygotowana z myślą o całych rodzinach. [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 08.04.2024
CoraQuest : małe wielkie przygody [Gra planszowa] / Cora i Dan Hughes. - Bielsko-Biała : Lucrum Games ; ©2022. - 1 gra (1 instrukcja, 1 Księga Przygód, 1 poradnik tworzenia przygód, 8 kart bohaterów, 11 kart wrogów, 29 tekturowych figurek, 5 liczników zdrowia, 36 kart lochów (18 podstawowych + 18), 63 karty skarbów, przedmiotów i ekwipunku, 9 pustych kart, 2 planszetki odliczania, 47 żetonów i znaczników, 7 kości, 4 karty pomocy) : pudełko kartonowe, 23x23x4,5 cm.
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 1-4; wiek graczy: 6+; czas gry: 45 min.
To gra przygodowa pełna awanturniczych historii, w których zanurzyć może się jednocześnie grono od jednego do czworga zawadiaków, którzy ukończyli 6 lat. Uwaga Drodzy Rodzice! Choć gra adresowana jest do najmłodszych, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Was także porwie wir przygody! CoraQuest jest grą kooperacyjną - oznacza to, że wszyscy gracze współpracują ze sobą, próbując sprostać wyzwaniom stawianym przez rozgrywkę. Będziecie badać niebezpieczne podziemia, unikać pułapek, zdobywać skarby, a czasami ratować parę niesfornych gnomów. [lucrumgames.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 26.03.2024
Draftozaur [Gra planszowa] / Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Lodovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalną kostkę, 5 dwustronnych plansz, 5 miseczek na pionki, woreczek do losowania dinozaurów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x21x5 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 PLN (gotówką).
Dwie wersje rozgrywki (letnia i zimowa).
Liczba graczy: 2-5 osób.
Czas rozgrywki: 25 minut.
GRA PLANSZOWA. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki. Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 20.03.2024
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 70 PLN.
Zawartość pudełka: 1 instrukcja, 4 plansze bohaterów, 4 pionki bohaterów, 4 kości bohatera (czerwone), 4 kości walki (czarne), 4 kości mocy: 1 fioletowa, 1 zielona, 1 niebieska, 1 pomarańczowa, 4 czerwone znaczniki (używane do oznaczania poziomu zdrowia bohaterów), 6 niebieskich znaczników (używane do oznaczania liczby magicznych kul bohaterów i poziomu zagrożenia bossa), 24 kafelki puszczy (symbolizujące miejsca, które eksplorują gracze),25 kart łupów, 12 kart wydarzeń, 4 karty mocy bohaterów, 8 kart legowisk, 5 kart karczm, 6 kart bossów, 3 karty cierni, 1 karta rozwścieczonych potworów, 1 karta rozwścieczonych bossów, 5 znaczników zatrucia, 5 znaczników cierni, 4 znaczniki magicznych kul, 1 znacznik mrozu, 3 znaczniki liściotarcz, 3 znaczniki tarczy +1, 1 znacznik kości walki +1, 5 znaczników skrzyń, 3 znaczniki wydarzeń, 20 znaczników potworów: 4 grzyby, 4 rośliny, 4 zjawy, 4 szkielety, 4 węże, znaczniki zadań: 6 znaczników grzybów, 2 znaczniki pustych fiolek, 4 znaczniki obozowisk, 10 znaczników spaczenia): plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x22x22 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 35 min.
Tajemnice puszczy to kooperacyjna gra o przemierzaniu leśnej krainy dla 1–4 graczy. Łączy w sobie to, co najlepsze w rozmieszczaniu kafelków, eksploracji, rzucaniu kośćmi i tłuczeniu potworów! Dodatkowo oprócz szybkiego trybu podstawowego, znajdziecie w niej kampanię złożoną z 5 scenariuszy! Przeżyj niezwykłą przygodę samotnie lub z nawet trójką innych graczy! Przemierzaj pełną tajemnic puszczę i spróbuj pokonać zło czające się w jej sercu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 20.03.2024
Stop: "Pamięć" - gra znaki drogowe [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, 2015. - 1 pudełko (70 kart = 35 par; instrukcja) : ilustracje ; 26x16x4 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 PLN (gotówką)
Gra edukacyjna adresowana nie tylko do dzieci. Każdy, bez względu na wiek, doceni jej wyjątkowe wartości. Zasady gry są proste i jasne - gra polega na zapamiętaniu odkrywanych kolejno par obrazków i ich położenia. Ten, kto odkryje dwa takie same obrazki, odkłada je na swoje konto. Ta prosta zasada powoduje, że uczestnicy gry szybko poddają się emocjom rywalizacji i nie zauważają nawet, że zmuszają swą pamięć do nieustannego wysiłku. Gra jest więc znakomitą, pełną emocji zabawą i przy okazji świetnym treningiem pamięci. Dla tych, którzy nie poznali jeszcze znaków drogowych będzie doskonałą okazją do nauczenia się ich bez wysiłku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 20.03.2024
Kamperem po Europie: autostop z Krakowa do Sopotu [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, 2023. - 1 pudełko (plansza dwustronna, 4 pionki, kostka z liczbami 1,2,3, 112 tabliczek, instrukcja) : ilustracje ; 26x16x4 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 10 PLN (gotówką).
W grze „Kamperem po Europie” wszyscy gracze wsiadają do jednego kampera i wyruszają w podróż po naszym kontynencie. Wcielają się w rolę kierowców i podczas swojej zmiany odpowiadają za bezpieczeństwo całej wycieczki, a za każdy błąd ponoszą surowe konsekwencje. Wszyscy wczasowicze starają się podczas podróży zebrać jak najwięcej pamiątek, które gwarantują zwycięstwo. To świetna propozycja nauki poprzez zabawę, bo młodzi gracze mimowolnie zapamiętują położenie danych państw, kolory ich flag oraz nazwy stolic. Druga propozycja – „Autostop” – zabiera nas w podróż po Polsce. Wyprawa startuje z Krakowa, a ostatecznym celem jest Sopot. Uczestnicy starają się złapać jak najszybszy transport oraz omijać wszelkie pułapki, które czyhają na nich po drodze. Połączenie prostych zasad i dynamicznej rozgrywki przypadnie do gustu wielu dzieciom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Wielki straszny potwór [Gra planszowa] / Joan Dufour i Benoit Turpin; ilustracje Rémi Leblond; tłumaczenie Sławomir Czuba. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2023. - 1 gra : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 21x21x4,5 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 50 PLN (gotówką).
Zawartość pudełka: 5 kostek z obrazkami, 1 bloczek z 50 arkuszami (100 wzorów), 1 żeton Pierwszego Gracza, 4 żetony graczy, 1 plansza na żetony, 1 Strachomierz, 18 żetonów z obrazkami, 10 żetonów tła, 4 ołówki .
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy 2-4.
Rodzinna gra typu roll & write z elementami push your luck (testowania szczęścia). Celem jest narysowanie najstraszniej- szego potwora. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy krawędź Strachomierza. Jak stworzyć najbardziej przerażającego potworka? Po kawałku! Rzuć kostkami, wybierz jedną z nich, a następnie dorysuj swojemu potworowi wylosowaną część ciała. Bądź uważny i obserwuj, jak rośnie poziom Stracho mierza! Ta rodzinna gra nie tylko rozwija motorykę małą i wyobraźnię, ale także bawi procesem twórczym. Zwycięstwo cieszy tu bowiem równie mocno, co własnoręcznie zaprojektowany, fantastyczny i za każdym razem unikalny potworek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Wystrzałowe katapulty : czas rozpocząć bitwę o ten kawałek podłogi [Gra planszowa] / autor gry: Kristian Fosh; rozwój gry: Constantine Kevorque, Anastasios Grigoriadis ; ilustracje: Damien Mammoliti ; grafika: Kristian Fosh, Lius Brüeh. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2022 - 1 gra (2 plansze gracza, 10 rycerzy, 32 cegły, 2 bramy, 2 katapulty, 8 głazów, 12 kart akcji, 2 miarki dystansu) : karton, plastik, kolor ; w pudełku (28x28x7 cm) + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 26 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 80 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2 ; czas: 30-45 min.
Dwa wspaniałe rody, mieszkające w swoich odległych królestwach. Gdyby tylko nie było pomiędzy nimi pradawnej urazy… Zbuduj swój zamek, rozstaw rycerzy, załaduj katapulty i użyj swojego sprytu i techniki, by wygrać bitwę! Powal wszystkich rycerzy przeciwnika i zwycięż! Gotowi? Cel… Pal! 1. Zbuduj Zamek 2. Wymierz swoją katapultę 3. Pokonaj przeciwnika!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Na plaży : magnetyczna gra logiczna [Gra logiczna]. - Kraków : Wydawnictwo IUVI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp.J., [2020]. - 1 pudełko (plansza do gry, 5 magnetycznych płytek, książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami) ; 17x17x2 cm.
(Gry Logiczne)
(SMART GAMES)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1.
U dołu pudełka: Znajdź na plaży zagubione przedmioty!.
Rok wydania na podstawie Bonito.
W tej magnetycznej grze logicznej, Ty i Twoje dziecko stanie przed ważnym zadaniem! Trzeba pomóc gościom plaży w odnalezieniu drogi do zagubionych w tłumie zabawek. Uważajcie, by na nikogo nie nadepnąć! Wykorzystajcie analizę i dedukcję aby rozwiązać 48 zadań o narastającym poziomie trudności. Przyjazny temat i kolorowe wykonanie zachęcą do dalszych rozgrywek, podczas których pociecha naturalnie poćwiczy wspomniane wcześniej cechy. Dzięki magnetycznym płytkom, w grę można zagrać w dowolnym miejscu, a nawet w czasie podróży! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Nie mów TAK, Nie mów NIE [Gra słowna]. - Szczecin : Epee Polska Sp. z o.o., © [2023]. - 1 gra (1 plansza, 6 pionków, 1 dzwonek, 55 kart dla dzieci, 55 kart dla dorosłych, zasady gry) ; karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x33x26 cm + instrukcja (1 karta ; 21 cm).
(Gry Planszowe)
(Gry Słowne)
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 50 PLN (gotówką).
Na pudełku: Gra, w której nie możesz powiedzieć TAK lub NIE. 900 podchwytliwych pytań.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 20 minut.
Instrukcja w języku polskim i angielskim.
Fantastyczna gra dla dzieci i dorosłych, w której każdy musi popisać się wyobraźnią! Na grę składa się aż 900 pytań przygotowanych tak, bys mógł zwieść całą rodzinę! Pytania zostały podzielone na dwa poziomy zaawansowania: dla dzieci i dorosłych, i obejmują zagadnienia m.in. z historii, geografii, muzyki, sportu czy telewizji. źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Mix Tura [Gra imprezowa]/ autor: José Manuel Fernández ; ilustracje i projekt: Ana Marco ; tłumaczenie: Magdalena Sikorska. - Podłęże : Muduko, © 2021. - 1 pudełko (110 kart, 10 antidotów, instrukcja) ; 16x11x4 cm.
(Gry Imprezowe)
(Gry Karciane)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokosci 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 4-10.
Czas gry: 15 minut.
Zwariowana gra imprezowa pełna niekontrolowanych wybuchów śmiechu. Wciel się w jednego z goblinów i testuj przygotowane przez wiedźmę mikstury. Co rundę dobieraj kartę i razem z innymi graczami wykonujcie zawarte na niej polecenia. Uważajcie na trucizny, które zmienią Was w duchy. Ostatni żywy goblin wygrywa grę, a w nagrodę może posprzątać cały ten bajzel. Gra o walorach biobójczych wykonana z materiałów ekologicznych. Bardzo intuicyjne zasady: dobierz kartę i wykonaj opisane na niej polecenie. Gra zaprojektowana tak, że bawi zarówno dzieci, młodzież, jak i dorosłych. Hiszpańska rodzinna gra roku 2020. [rebel.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Alicja w Krainie Czarów [Gra Planszowa] / Martino Chiacchiera, Remo Conzabori ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2023. - 1 gra (plansza ze wskazówką, 24 duże ciasteczka, 20 małych ciasteczek, 44 karty do gry, 4 małe pionki, 4 duże pionki, 4 nakładki do dużych pionków, 8 podstawek) : karton, kolor ; pudełko 19x19x4 cm + instrukcja (16 strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami… ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura „wypij-mnie” oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 15.03.2024
Gnaj, robaczku! [Gra planszowa]/ autor Carmen Kleinert ; ilustracje Heidemarie Rüttinger. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 50 PLN (gotówką).
Zawartość pudełka: duża plansza, mniejsza plansza z otworami, 4 wałki do mocowania planszy, 60 fragmentów dżdżownic, 4 głowy dżdżownic, 4 poziomki, 4 stokrotki, kolorowa kość, instrukcja.
Czas gry: 15-20 min.
Liczba graczy 2-4.
Gotowi, do biegu, start! Gnające robaczki już czekają w blokach startowych, gotowe, aby rozpocząć wyścig pod ogródkiem sąsiadów. Pozwól swoim robaczkom zniknąć w ziemi i spróbuj zgadnąć, który z nich będzie najszybszy. Jeśli Twój robaczek "capnie" stokrotkę i truskawkę, jeszcze szybciej popędzi do mety. Ten robaczek , który wyłoni się z ziemi jako pierwszy, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.03.2024
Poznaj najnowsze przygody kucyków prosto z wielkiego ekranu i zabaw się w detektywa! Przeczytaj tę opowieść i wyrusz w pełną przygód podróż wraz ze swoimi ulubionymi bohaterami, by odnaleźć ukryte postacie i przedmioty. Czy uda ci się wytropić je wszystkie? Twilight Sparkle, Rainbow Dash, Pinkie Pie, Fluttershy, Rarity, Applejack i Spike opuszczają Equestrię, by odszukać potężnego Storm Kinga, który pragnie posiąść całą magię. Droga do celu niestety okazuje się wyjątkowo trudna i pełna przeszkód. Czy mimo tego kucyki i Spike uratują Equestrię przed mroczną siłą? Baw się także fantastyczną figurką komandor Tempest Shadow – jednej z wielu nowych bohaterów filmu „My Little Pony The Movie”! .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 12.03.2024
Karak : Goblin [Gra karciana]. - Kraków : Albi, 2020. - 1 gra (6 kart bohaterów, 20 kart życia, 82 karty przeszkód, 36 podstawowych kart akcji, 6 kart podziemi, 13 kart kupców, instrukcja) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; 10x12x4 cm.
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna (gotówką) w wysokości 20 PLN.
Czas gry: 30 minut.
Ilość graczy: 2-4.
Zupełnie nowa gra z serii Karak! Zło przebudziło się w jaskiniach goblinów! Wciel się w swoją ulubioną postać i przemierzaj podziemia – tym razem wielopoziomowe jaskinie. Walcz z potworami, za zwycięstwo zdobywaj nowe karty, którymi rozbudujesz swoją talię, zmierz się z bossem i stań się bohaterem królestwa! Karak: Goblin to samodzielna gra karciana typu deck-building stanowiąca całkowicie nową odsłonę bestsellerowego Karaka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 02.03.2024
Cluedo : Harry Potter [Gra planszowa]. - Warszawa : Hasbro Poland, © 2020. - 1 gra (1 plansza z 4 kartonowymi kołami i 4 plastikowymi mocowaniami), 6 pionków, 93 karty (6 kart uczniów, 21 tajemniczych kart, 33 karty pomocy, 33 karty z Mrocznej Talii)6 żetonów podejrzanych, 6 żetonów przedmiotów, 40 żetonów punktów, koperta, dwie zwykłe kości, 1 kość Hogwartu, 1 notatnik, instrukcja do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 40x27x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 30 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 zł (gotówką).
Liczba graczy: 2+.
Czas rozgrywki: 60 min.
Wiek graczy: 8+.
Jedna z najpopularniejszych gier detektywistycznych wraca w edycji opartej na magicznym świecie Harryego Pottera. Pozwoli Ci ona wcielić się w młodego czarodzieja i odkryć tajemnicę zaginięcia jednego z jego przyjaciół. Uważaj na gasnące kominki i Mroczną Talię. Szukaj pomocy wśród sojuszników. Odkryj, kto, gdzie i za pomocą jakiego narzędzia dopuścił się tego niecnego występku! Gdy upewnisz się co do swoich podejrzeń, udaj się do Nory, wypowiedz oskarżenie i wygraj!. [gandalf.com.pl]
"Cluedo: Harry Potter" to gra przeznaczona dla wszystkich fanów świata magii i czarodziejstwa, którzy uwielbiają rozwiązywać zagadki! Gra opiera się na dedukcji - zadając pytania pozostałym graczom, masz szansę dojść do prawdy! "Cluedo: Harry Potter" to fantastyczna zabawa, w której każda rozgrywka ma niepowtarzalny, magiczny klimat, a jednocześnie wzmaga Waszą podejrzliwość w stosunku do pozostałych graczy. Jest to idealna opcja spędzenia czasu z rodziną bądź przyjaciółmi. Stosunkowo krótkie rozgrywki i wysoka regrywalność sprawiają, że "Cluedo: Harry Potter" Wam się nie znudzi!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej