Logika
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(94)
Forma i typ
Książki
(56)
Gry i zabawki
(37)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(73)
wypożyczone
(19)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(41)
Czytelnia dla Dzieci
(2)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(49)
Multimedia
(1)
Autor
Ziembiński Zygmunt
(7)
Peeters Raf
(6)
Stanosz Barbara
(5)
Kotarbiński Tadeusz
(4)
Kraszewski Zdzisław
(3)
Lipczyńska Maria
(3)
Marciszewski Witold
(3)
Ferron Bob
(2)
Malinowski Andrzej
(2)
Pasenkiewicz Kazimierz
(2)
Wolter Władysław
(2)
Bajor Remigiusz
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bleau Rebecca
(1)
Bouleau Jean-Baptiste
(1)
Burley Peter
(1)
Cathcart Thomas. (1940- )
(1)
Centrum Kształcenia i Badań firmy Lisciani
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Chwedeńczuk Bohdan
(1)
Cramer Matthias
(1)
Cravotta Nicolas
(1)
Czechowska Justyna (1979- )
(1)
Dobrowolski Patryk
(1)
Floden Thomas
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Gandzel Mariusz
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
Garczyński Stefan
(1)
Gifford Clive (1966- )
(1)
Grandirard Melaine
(1)
Gravel Sophie
(1)
Green Dan (1975- )
(1)
Grodziński Eugeniusz
(1)
Grzegorczyk Andrzej
(1)
Gumański Leon
(1)
Jeanroy-Bertrand Julien
(1)
Johnsen Anne Lene (1968- )
(1)
Kaufmann Hans
(1)
Kelly James Floyd
(1)
Kiesling Michael
(1)
Klein Daniel
(1)
Kmita Jerzy
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Lewandowski Sławomir
(1)
Lohausen Dennis
(1)
Lyon Shanon
(1)
Machińska Hanna
(1)
Malinowski Grzegorz
(1)
Manor Ronnie
(1)
Marchesi Mirko
(1)
Metuki Gilit
(1)
Mill John Stuart
(1)
Mortiner Halina
(1)
Nora Kara Anette
(1)
Nowak - Kreyer Maciej
(1)
Omyła Mieczysław
(1)
Pelc Jerzy
(1)
Pena Marisa
(1)
Perelman Ch
(1)
Petzel Jacek
(1)
Picksel
(1)
Ptaszyński Witold
(1)
Quilliams Chris
(1)
Quine Willard Van Orman
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(1)
Ruchlis Hy
(1)
Rzadek Wojciech
(1)
Shephard David
(1)
Skubała-Tokarska Zofia
(1)
Smullyan Raymond
(1)
Strohmaier Alexander
(1)
Stuhr Jerzy
(1)
Szaniawski Klemens
(1)
Theora Concept LTD
(1)
Tkaczyk Łukasz
(1)
Tokarz Marek
(1)
Tolley Steve
(1)
Tullet Hervé (1958- )
(1)
Undro Andrzej
(1)
Vohwinkel Franz
(1)
Voise Waldemar
(1)
Warsch Wolfgang
(1)
Widła Tadeusz
(1)
Wieczorek Krzysztof
(1)
Woleński Jan
(1)
Wood Geoffrey
(1)
Yuio
(1)
Zienkiewicz Dorota
(1)
Znamierowski Czesław
(1)
Zohar Orit
(1)
by atelier198
(1)
Łukasiewicz Jan
(1)
Żabicka Monika
(1)
Żylińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(14)
1970 - 1979
(10)
1960 - 1969
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(94)
Język
polski
(94)
Odbiorca
Dzieci
(30)
9-13 lat
(20)
6-8 lat
(18)
Młodzież
(18)
0-5 lat
(10)
14-17 lat
(10)
Dorośli
(9)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Polska
(2955)
Kobieta
(2842)
Miłość
(2239)
Rodzina
(2106)
Tajemnica
(1896)
Logika
(-)
Przyjaźń
(1777)
Literatura polska
(1697)
Wojna 1939-1945 r.
(1468)
Poezja polska
(1466)
Śledztwo i dochodzenie
(1442)
Zabójstwo
(1389)
Relacje międzyludzkie
(1351)
II wojna światowa (1939-1945)
(982)
Zwierzęta
(916)
Uczucia
(886)
Literatura
(758)
Magia
(753)
Trudne sytuacje życiowe
(704)
Dzieci
(695)
Język polski
(673)
Małżeństwo
(658)
Żydzi
(645)
Życie codzienne
(633)
Rodzeństwo
(615)
Podróże
(608)
Nastolatki
(607)
Wybory życiowe
(597)
Pamiętniki polskie
(584)
Sekrety rodzinne
(559)
Policjanci
(545)
Osoby zaginione
(522)
Dziecko
(507)
Dziewczęta
(507)
Publicystyka polska
(504)
Warszawa
(495)
Powieść obyczajowa (dla dzieci)
(487)
Historia
(482)
Humor
(461)
Opowiadanie polskie
(448)
Wojsko
(447)
Polityka
(434)
Powieść polska (dla dzieci)
(432)
Kultura
(429)
Śmierć
(428)
Dziennikarze
(423)
Sztuka
(421)
Kucharstwo
(414)
Psy
(412)
Uczniowie
(399)
Bibliotekarstwo
(395)
Filozofia
(390)
Samotność
(379)
Boże Narodzenie
(378)
Opowiadanie polskie (dla najmłodszych)
(378)
Matki i córki
(370)
PRL
(362)
Wojna
(360)
Powieść angielska
(357)
Przestępczość zorganizowana
(350)
Język angielski
(349)
Sieradz (woj. łódzkie ; okręg)
(348)
Przedsiębiorstwo
(347)
Relacja romantyczna
(347)
Obyczaje i zwyczaje
(346)
Opowiadanie obyczajowe
(344)
Strach
(342)
Arystokracja
(338)
Pisarze
(333)
Przyroda
(329)
Spisek
(329)
Władcy
(324)
Policja
(321)
Uprowadzenie
(315)
Seryjni zabójcy
(311)
Mężczyzna
(310)
Koty
(309)
Ruch oporu
(307)
Młodzież
(303)
Prywatni detektywi
(300)
Lekarze
(296)
Powieść przygodowa (dla dzieci)
(288)
Społeczeństwo
(287)
Ludzie a zwierzęta
(279)
Wychowanie w rodzinie
(279)
Zjawiska paranormalne
(279)
Religia
(277)
Zemsta
(277)
Zdrada
(272)
Odżywianie
(270)
Trauma
(269)
Dramat polski
(268)
Wakacje
(268)
Wiersze polskie (dla najmłodszych)
(268)
Nauka
(266)
Encyklopedia polska
(265)
Matematyka
(260)
Szpiegostwo
(257)
Opowiadanie obyczajowe (dla dzieci)
(256)
Dojrzewanie
(254)
Pisarze polscy
(252)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(40)
Gry planszowe
(21)
Gry i zabawki
(3)
Gry i zabawy
(2)
Plansze do gry
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Książka zabawka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(36)
Edukacja i pedagogika
(3)
94 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko [Gra planszowa] / autor: Antoine Bauza ; ilustracje: Nicolas Fructus, Picksel & Yuio ; grafika: Julien Jeanroy-Bertrand ; fotografie: Jean-Baptiste Bouleau ; tłumaczenie: Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (4 plansze graczy, 28 płytek pól, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniania, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celów, 8 żetonów akcji, 1 kość pogody, 1 figurka pandy, 1 figurka ogrodnika) : tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 8x28x28 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 19x27 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 70 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: około 45 minut.
Data wydania według informacji od wydawnictwa.
Japoński cesarz powierzył graczom trudne zadanie opieki nad zwierzakiem - misem pandą, polegające na przygotowaniu dla niego bambusowego ogrodu. Gracze przy pomocy cesarskiego ogrodnika, będą dbać o ogród, uprawiać trzy rodzaje bambusa by zaspokoić apetyt pandy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mi pasuje! [Gra planszowa] / Peter Burley ; ilustracje Alexander Strohmaier, Steve Tolley, Franz Vohwinkel ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (6 dwustronnych plansz w różnych kolorach, 162 sześciokątne kafle - po 27 w 6 kolorach, 24 sześciokątne kafle specjalne - po 4 w sześciu kolorach) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 PLN.
Liczba graczy: 1-6.
Czas rozgrywki: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Mi pasuje! to klasyczna gra logiczna o bardzo prostych zasadach, zapewniająca wiele godzin rozrywki na najwyższym poziomie. Po raz pierwszy wydana w roku 1983 do dziś cieszy się niesłabnącą popularnością na całym świecie dzięki swojemu uniwersalnemu charakterowi.
Dlaczego pokochasz tę grę? Zasady tej gry są bardzo proste i możemy wytłumaczyć je naprawdę szybko praktycznie każdemu nowemu uczestnikowi zabawy; do wspólnej rozgrywki mogą zasiąść osoby w różnym wieku i o różnym stopniu zaawansowania. Prosta stylistyka nawiązuje do klasycznych gier logicznych, a tym samym nie przeraża niepotrzebnymi elementami fabularnymi, które, zwłaszcza dla osób starszych mogą być zniechęcające. W przeciwieństwie do większości gier logicznych, które skupiają się na pojedynku dwóch graczy, Mi pasuje! pozwala na zabawę aż sześciu osobom jednocześnie! W 1994 roku gra otrzymała nominację do najbardziej prestiżowej planszówkowej nagrody w branży gier planszowych, czyli Spiel des Jahres! Czy rozwiążesz nieustannie rosnącą zagadkę? Mi pasuje! .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mój dzień: naucz się planować! [Zabawka edukacyjna] / pomysł na grę: Centrum Kształcenia i Badań firmy Lisciani. - Teramo : Lisciani, 20[22]. - 1 pudełko zawiera: 1 plansza z rozkładem dnia, 7 kart z dniami tygodnia, 22 dwustronne karty z godzinami, 31 dwustronnych kart z czynnościami, trójwymiarowe miasto do złozenia, trójwymiarowy zegar z 2 wskazówkami do złożenia, instrukcja; 28x28x7 cm.
(Gry Edukacyjne)
(Montessori)
Wiek 5+
Opracowane na podstawie metody Montessori.
Gra dostępna tylko na miejscu w czytelni dla dzieci i młodzieży.
Poznaję czas to gra edukacyjna oparta na metodzie edukacyjnej włoskiej pedagog - Marii Montessori. Umożliwia dzieciom poznanie bliżej koncepcji czasu - podziału miesięcy na tygodnie, a tygodnie na dnie, które z kolei dzielą się na pory dnia. Zadaniem dziecka jest tworzenie harmonogramu swojego dnia i odpowiednie jego zaplanowanie. Odpowiednie czynności dziecko musi połączyć z odpowiednią porą dnia. Drugim sposobem na zabawę jest klasyfikacja czynności pod względem miejsca jej wykonywania - w takim wypadku dzieci muszą odpowiednio ułożyć karty w trójwymiarowym mieście. Do zestawu dołączony jest także trójwymiarowy zegar na którym dzieci mogą ćwiczyć wskazywanie czasu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Watergate [Gra planszowa] / Matthias Cramer; ilustracje: by atelier198. - Kraków : Lucky Duck Games, 2020. - 1 pudełko (1 plansza, 44 karty, 36 żetonów dowodów, 7 kafelków postaci, 10 drewnianych znaczników, 1 woreczek, instrukcja) : ilustracje ; 20x20x5 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna gotówką w wysokości 50 PLN.
Wiek: 12+.
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 30-60 min.
W czerwcu 1972 roku w budynku Watergate mieszczącym się w Waszyngtonie złapano pięciu włamywaczy. Reporterzy gazet rozpoczęli drobiazgowe śledztwo i ujawnili jeden z największych skandali w historii Stanów Zjednoczonych, którego kulminacją stała się rezygnacja Richards Nixona ze stanowiska prezydenta USA. Weź udział w słynnej aferze "Watergate". Dzięki przystępnym zasadom i dwóm odmiennym taliom kart, gra pozwoli przeżyć na nowo historię w ekscytujący i trzymający w napięciu sposób, a każda rozgrywka będzie inna. Proste zasady - "zagraj kartę i wykonaj działanie" - oferują dużo strategicznych decyzji i intensywny pojedynek w przeciąganie liny. To wszystko zamknięte w 30-minutowej rozgrywce, porównywanej przez recenzentów do przebojowej gry "Twilight Struggle". Dobre przyjęcie gry na rynku potwierdza prestiżowa nagroda Golden Geek w kategorii najlepsza gra 2-osobowa. Watergate to dwuosobowa gra karciana o najsławniejszym skandalu politycznym wszech czasów. Jeden z graczy wciela się w rolę wydawcy gazety, podczas gdy drugi reprezentuje administrację prezydenta Nixona. Administracja prezydenta Nixona musi zyskać odpowiednio duży rozmach swoich działań, by wytrzymać do końca kadencji, natomiast wydawca musi zebrać wystarczająco dużo dowodów, by ujawnić bezpośrednie powiązania dwóch informatorów z prezydentem. Oczywiście administracja zrobi wszystko, by ukryć owe dowody. Czy sekretne źródło nazywane "Głębokim Gardłem" przechyli szalę pojedynku? Kto okażę się zwycięzcą w tym nieubłaganym wyścigu z czasem? [aleplanszowki.pl] .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dog Pile : 48 zadań [Gra logiczna] / Bob Ferron ; tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (48 układanek, 48 rozwiązań, 12 psów w 12 kolorach) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 17x9x4 cm).
(Gry Logiczne)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Temat
Dziedzina i ujęcie
Gra przeznaczona dla 1+ gracza, wiek 7-99 lat. Czas gry zmienny.
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 10 zł.
Wysil swój umysł i wypełnij dostępną przestrzeń psiakami o różnych kształtach i rozmiarach. I pamiętaj: przestrzeń bez psa to przestrzeń stracona! Jak to działa? Zasady Dog Pile są banalnie proste i można je zamknąć w trzech krokach: Wybierz układankę. Przygotuj psy. Rozwiąż zagadkę w taki sposób, żeby elementy zmieściły się na określonej przestrzeni. W pudełku znajduje się aż 48 łamigłówek wraz z odpowiedziami, zapewniających świetną, intelektualną zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
HayStax : zapakuj oborę do pełna [Gra logiczna] / Bob Ferron. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (36 układanek, 36 rozwiązań, 9 zwierząt, instrukcja) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 15x13x4 cm).
(Gry Logiczne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 zł (gotówką).
Hay Stax to jednoosobowa łamigłówka logiczna, w której próbujemy pomieścić zwierzaki na wskazanej na karcie przestrzeni. W pudełku znajdziesz 36 wyzwań o różnym poziomie trudności wraz z rozwiązaniami.
Zagoń konia, przyprowadź świnię, podsadź owcę, żeby dała radę wejść! Podejmij wyzwanie i ustaw wiejskie zwierzęta tak, by wszystkie zmieściły się w zagrodzie. Zwierzaki mają różne kształty i rozmiary, więc by rozwiązać wszystkie zadania, konieczne będzie przemyślane gospodarowanie przestrzenią. Ale nie martw się, skończysz robotę, zanim krowy wrócą z pastwisk! .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Triple Pentago : potrójnie zakręcona gra logiczna [Gra logiczna] / Tomas Flodén, Nicolas Cravotta, Rebecca Bleau. - Warszawa : Egmont, 2016. - 1 gra (plastikowa plansza złożona z 4 części, po 9 kulek czerwonych, niebieskich, żółtych, 20 kart zadań) : karton, plastik, tektura, kolor ; 25x23x6 cm.
(Gry Logiczne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w gotówce w wysokości 30 PLN.
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 8-108. Czas gry 15 min.
Nowa wersja popularnej gry „Pentago” wielokrotnie nagradzanej gry logicznej. W grze są 3 kolory kul i karty zadań, które urozmaicają zasady pierwowzoru i umożliwiają grę 4 osobom jednocześnie. Każdy gracz może używać kul we wszystkich 3 kolorach. Celem jest ułożenie 5 kul w rzędzie w kombinacji wskazanej przez jedną z kart zadań. Nie będzie to jednak proste, bo po dołożeniu kuli gracz obraca jedną z czterech części planszy – tak jak w oryginalnym Pentago! Gra ma proste zasady i zapewnia dynamiczną, wykręcającą szare komórki rozgrywkę. Spodoba się wszystkim fanom oryginalnego Pentago. Widzieliście kiedyś grę z ruchomą planszą? Nie? Musicie zatem poznać grę Pentago Triple, zdobywczynię trzynastu prestiżowych nagród w Europie, Stanach Zjednoczonych i Japonii! Gra przeznaczona jest dla dorosłych wielbicieli gier logicznych, jednak jej stosunkowo proste zasady pozwolą cieszyć się nią również dzieciom. [taniaksiazka.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Problemów)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie w logikę współczesną / Leon Gumański. - Wyd. 2 rozszerz. i popr. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1990. - 274 s. ; 24 cm.
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Strefa bez telefonu.
Czy kiedykolwiek myślałeś o tym, że mózg ludzki rozwija się najbardziej intensywnie w pierwszych latach życia? Dzieci uwielbiają się uczyć i rozwijać swój umysł! W chwili narodzin są kłębkiem możliwości wypełnionym jeszcze nieznanymi umiejętnościami. A rodzic jest pierwszym nauczycielem swojego dziecka. Zadaniem dorosłego jest dostrzeżenie i rozpoznanie tego potencjału u dzieci oraz zrobienie wszystkiego, by mogły one rozwinąć swoje możliwości. Nie zawsze łatwo jest zdobyć wiedzę o tym, co pomoże naszemu dziecku w rozwoju. Ale pomoc w uczeniu się, inspirowanie do rozwijania umiejętności myślenia jest z pewnością ważną cegiełką. W aktywnym dokonywaniu wyborów, które sprawią, że rozwiniemy się intelektualnie, nie chodzi o to, by zrobić z siebie samych i swoich dzieci małych Einsteinów czy postawić sobie za cel zdobycie Nagrody Nobla. Wcale nie. Chodzi o to, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by nasze ciała i głowy funkcjonowały jak najlepiej, by rozwinęły się zgodnie z naszą naturą i potencjałem. Staniemy się wówczas pełnymi, świadomymi siebie ludźmi. Pragniemy, by nasze dzieci były ciepłe, kochane, szczere, dobre, pozytywne, odpowiednio przystosowane i radosne. Chcemy, by miały dobry charakter, by potrafiły otaczać innych ciepłem i troską, były moralne, empatyczne, rozwinęły szczerość i poczucie sprawiedliwości, żeby były hojne i oddane. Pomagając dziecku w odnalezieniu jego mocnych stron i własnych wartości, pomagamy mu stać się mądrym i harmonijnym dorosłym, który będzie wnosił do świata coś dobrego.
"Rusz głową" to inspirujący przewodnik po dziecięcym mózgu i kolejnych etapach jego rozwoju. Książka zawiera różnorodne ćwiczenia stymulujące poszczególne obszary mózgu, między innymi te, które odpowiadają za logiczne myślenie, analizowanie informacji, liczenie, czytanie, komunikowanie się, kreatywność. Autorka podaje także wskazówki dotyczące diety, ruchu, zabawek czy miejsca do pracy. Książka jest kierowana do dzieci w wieku 5-11 lat i rodziców chcących rozpoznać indywidualny potencjał swojego dziecka i wspomóc jego dojrzewanie intelektualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dzieje komputerów / Hans Kaufmann. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1980. - 137 s., VIII s.tabl. ; 19 cm.
(Biblioteka Problemów)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 2-4, wiek: 8+, czas: 30-45 minut
PRZY WYPOŻYCZANIU GRY POBIERANA JEST KAUCJA ZWROTNA W WYSOKOŚCI 50 PLN
Zawartość pudełka: 100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek, 1 instrukcja
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów dostawców i układa w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie - w ściśle określony sposób - przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu. Po ułożeniu płytek na ścianie podliczane są punkty. Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej punktów w trakcie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794, P (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiedźmia Skała [Gra planszowa] / Reiner Knizia, Martino Chiacchiera ; ilustracje: Mariusz Gandzel ; tłumaczenie: Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko (plansza, 4 kociołki, 60 płytek akcji, 15 specjalnych płytek akcji, 10 żetonów sów, 48 wiedźm, 80 ładunków energii, 28 kryształów, 40 zwojów, 21 magicznych żetonów, 12 pionków, 4 zasłonki, 4 znaczniki pozycji, 4 arkusze pomocy, 4 znaczniki zwierząt, instrukcja) : ilustracje ; 29x29x7 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna gotówką w wysokości 70 PLN.
Wiek: 12-99 lat.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 60-90 min.
Raz na 100 lat wybitne wiedźmy i znakomici czarodzieje gromadzą się w odległym zakątku świata, którego lokalizacja jest pilnie strzeżonym sekretem. Spotykają się, by odnowić sieć energii wytwarzanej przez legendarną Wiedźmią Skałę. Tajemne zaklęcia i rytuały pozwalają im zachować i wzmocnić własne moce, a temu, kto wykaże się największą biegłością w dziedzinie magii, zapewnią ogromną energię i prestiż na kolejne 100 lat, aż do kolejnego zgromadzenia.[rebel.pl].
Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo! Nie wszystkie możliwości są zawsze dostępne, więc trzeba mądrze wykorzystywać okazje, które się nadarzają. Po 11 rundach to z Was, które zgromadzi najwięcej punktów zwycięstwa, wygra rozgrywkę i zostanie Wybrańcem Wiedźmiej Skały. [rebel.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej