151064
Książka
W koszyku
[Ksiażka "Marketing"] traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. [fragment opisu ze strony internetowej www.rebis.com.pl]
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing management
Uwaga ogólna
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej