Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(35)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(10)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(1)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(32)
Multimedia
(2)
Autor
Zawiślak Marek
(3)
Środa Jacek
(3)
Michna Anna
(2)
Mruk Henryk
(2)
Połomska-Jasienowska Agnieszka
(2)
Sękowska Renata
(2)
Adamik Anna
(1)
Adamska Małgorzata
(1)
Aldridge Ethan M
(1)
Andrzejczyk Robert
(1)
Austen Agata
(1)
Babczyński Bartłomiej
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bekor Guliano
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Bennewicz Maciej
(1)
Białobrzycka Iwona
(1)
Bokelund Svensson Ulf (1967- )
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Buczkowska Urszula
(1)
Chmielewska Justyna
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Chyba Zbigniew
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Clark Duncan
(1)
Closser Nikki
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Danielak Wiesław
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dąbrowski Marcin
(1)
Eagle Alan
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Faltyn Grażyna
(1)
Finks Stephani
(1)
Flis Magdalena
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gajewska Joanna (marketing)
(1)
Goodall Ashley
(1)
Grant Adam
(1)
Grzegorek Maciej
(1)
Gutman Heidi
(1)
Górska-Warszewicz Hanna
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Głos Adam
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jankowska Magdalena
(1)
Janowski Jacek
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Jaworski Władysław Leopold
(1)
Jay Ros
(1)
Kaczmarczyk Angelika
(1)
Kaczmarek Bogusław
(1)
Kaczmarek Ewa
(1)
Kalisiak Grzegorz
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Kawka Tomasz
(1)
Kazuła Karolina
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Koczerga Maciej
(1)
Kolenda Edyta
(1)
Kornecki Janusz
(1)
Kossak-Nowocień Hanna
(1)
Kotler Philip
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kołodkiewicz Magdalena
(1)
Kończewski Piotr
(1)
Krajewski Karol
(1)
Krzystek Grzegorz
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Kubat Mariusz
(1)
Kulesza-Damaziak Beata
(1)
Kunert Zofia
(1)
Kurowska Magdalena
(1)
Kwiotkowska Anna
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Laskowska Alicja
(1)
Liberadzka-Duras Joanna
(1)
Lieb Rebecca
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisowska Renata
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Lyons Dan
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Marjański Andrzej
(1)
Masiak Wojciech
(1)
Matejun Marek
(1)
Małys Łukasz
(1)
Mańkowski Bartosz
(1)
Mażul Ewa
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mierzwińska Liliana
(1)
Misiąg Wojciech (1951- )
(1)
Morawski Witold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Blogerzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(16)
Literatura amerykańska
(9)
Literatura angielska
(2)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Zarządzanie
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Marketing
(6)
Przywództwo
(6)
Menedżerowie
(5)
Motywacja
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Sukces
(5)
Konkurencyjność
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Autorytet
(2)
Coaching
(2)
Ekonomia
(2)
Empatia
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Kredyt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Leasing
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Motywacja pracy
(2)
Planowanie
(2)
Praca
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Reklama
(2)
Samopoznanie
(2)
Władza
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Aktywa finansowe
(1)
Alibaba.com
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza SWOT
(1)
Asertywność
(1)
Audyt
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość bezodsetkowa
(1)
Bankowość prywatna
(1)
Barwy
(1)
Belfort, Jordan (1962- )
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bilans księgowy
(1)
Biurowość
(1)
Biznesplan
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżet
(1)
Cele życiowe
(1)
Christiansen, Ole Kirk (1891-1958) twórca fabryki klocków Lego
(1)
Content marketing
(1)
Cywilizacja zachodnia
(1)
Człowieczeństwo
(1)
Człowiek
(1)
Decyzje
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Dług publiczny
(1)
E-wizerunek
(1)
Facebook
(1)
Faktoring
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firmy
(1)
Franczyza
(1)
Gry fabularne
(1)
Informacja
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Instagram
(1)
Kadry
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Kasa fiskalna
(1)
Klocki Lego
(1)
Komfort pracy
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interdyscyplinarna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Korespondencja biurowa
(1)
Kristiansen, Kield Kirk (1947-) właściciel Lego Company
(1)
Księgowość
(1)
Kultura
(1)
LEGO Company
(1)
Logistyka
(1)
Ma, Yan
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nagrody
(1)
Natchnienie
(1)
Networking
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracownika
(1)
Ocena pracowników
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Opracowanie
(10)
Podręcznik
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Aforyzmy
(1)
Biografia
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2268)
Socjologia i społeczeństwo
(835)
Kultura i sztuka
(679)
Edukacja i pedagogika
(648)
Hobby i czas wolny
(543)
Zarządzanie i marketing
(35)
Psychologia
(527)
Medycyna i zdrowie
(512)
Literaturoznawstwo
(453)
Podróże i turystyka
(392)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(349)
Religia i duchowość
(301)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(285)
Biologia
(277)
Kulinaria
(218)
Etnologia i antropologia kulturowa
(214)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(213)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(208)
Rozwój osobisty
(196)
Geografia i nauki o Ziemi
(179)
Kultura fizyczna i sport
(151)
Językoznawstwo
(150)
Styl życia, moda i uroda
(129)
Fizyka i astronomia
(116)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(114)
Filozofia i etyka
(96)
Architektura i budownictwo
(76)
Ochrona środowiska
(72)
Inżynieria i technika
(71)
Nauka i badania
(69)
Media i komunikacja społeczna
(51)
Praca, kariera, pieniądze
(46)
Informatyka i technologie informacyjne
(43)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(40)
Matematyka
(36)
Archeologia
(34)
Dom i ogród
(34)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(32)
Chemia
(32)
Rolnictwo i leśnictwo
(32)
Transport i logistyka
(22)
Polityka
(2)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(2)
Socjologia i społeczeµstwo
(2)
Biografia
(1)
Edukacja
(1)
Etiudy i ćwiczenia
(1)
Etnografia i antropologia
(1)
Filozofia
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Religia
(1)
Socjologia i społęczeństwo
(1)
Sport
(1)
Thiller
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio badań empirycznych, ułatwiających zrozumienie procesów budowy konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 6 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Skąd pochodzi władza? Czy jest to dar zesłany przez Boga, uśmiech losu, czy może trzeba mieć wewnętrzne predyspozycje do utrzymania rządu dusz? I czym ona jest w swej istocie? Potęgą, narkotykiem, siłą? Integralną częścią świata przyrody? Afrodyzjakiem? Kluczem otwierającym wszystkie drzwi? A może zaufaniem i nadzieją pokładanymi w Tobie przez innych ludzi? "Kto ma pilota, ten ma władzę" — zapewne znasz to powiedzenie z własnego domu. A co, gdybyś to Ty mógł zawsze naciskać odpowiednie przyciski? Gdybyś miał wewnętrznego pilota, który pomagałby Ci wywierać wpływ na otoczenie? Chcemy przekonać Cię, że tak właśnie jest, i nauczyć, jak najlepiej korzystać z władzy, którą masz w sobie. Zacznij czytać i zauważać, jak wiele wiesz, jak wiele potrafisz i jak wiele jeszcze możesz zrobić. Odkryj w sobie tę moc, która jest czymś więcej niż tylko skłanianiem innych, aby robili to, co Ci się podoba…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W filmie "Wilk z Wall Street" Jordan Belfort, w którego na ekranie wcielił się Leonardo di Caprio, stosuje System Linii Prostej Dotyczący Sprzedaży i Perswazji , by zmienić grupę nieudaczników, zarabiających poniżej przeciętnej, w skutecznych sprzedawców, którzy potrafią sprzedać wszystko każdemu. Tym razem Jordan zaprasza czytelników za kulisy, pokazując krok po kroku, jak odkrył nadzwyczajne techniki zdobywania wielkiego majątku z korzyścią dla siebie, swoich klientów i zespołów sprzedaży. Wszystkie te techniki, strategie i wskazówki zostały przetestowane i udowodniono, że sprawdzają się w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coaching : zestaw narzędzi / Maciej Bennewicz, Anna Prelewicz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 219 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Podstawowe wyposażenie coacha Coaching, mimo swojej znacznej i wciąż rosnącej popularności, nadal jest dziedziną nową, a przez to nieuporządkowaną. Równolegle funkcjonują różne, często rozbieżne jego definicje, mianem "coachów" określają się bardzo odmienni specjaliści, a czasem niestety także antyspecjaliści, którzy sięgają po etycznie niedopuszczalne metody z pogranicza nauki i ezoteryki. Jak w tym wszystkim ma się odnaleźć początkujący praktykant coachingu? Jaką wiedzą powinien się kierować, które techniki wybierać, by działać z myślą o jak największych korzyściach dla swojego klienta? Techniki proponowane przez autorów tej książki łączą w sobie wszystkie funkcje ważne w przebiegu zmiany, jakiej w procesie coachingowym powinien doświadczyć klient. Ćwiczenia zostały ułożone w przemyślanej kolejności. W istocie każde z nich może być zastosowane w następujących po sobie sesjach, począwszy od pierwszego spotkania aż do sesji podsumowującej lub zamykającej relację coachingową. Podążając przez karty tej książki, coach będzie mógł się zapoznać z modelem pracy stosowanym na co dzień przez jej autorów, lecz również prowadzić model coachingowego działania krok po kroku, od A do Z, z uwzględnieniem najważniejszych elementów typowych dla większości procesów rozwoju osobistego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 0 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze. Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Alibaba: the house that Jack Ma Built.
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA – kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W książce Od dobrego do wielkiego omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. W książce Od dobrego do wielkiego znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki. Nasze pięcioletnie badania przyniosły wiele ciekawych spostrzeżeń, niejed-nokrotnie zaskakujących i niezgodnych z obiegowymi opiniami. Nadrzędny wniosek, jaki z nich wypływa, można zawrzeć w jednym zdaniu: wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 6 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Książka
W koszyku
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama. Transformersi to arcyciekawa opowieść o początkach polskiej reklamy telewizyjnej, o ludziach, którzy kładli podwaliny pod raczkujący biznes, o fortunach, które powstawały nieomal z dnia na dzień. Ale to także podróż do czasów, kiedy „z pewną taką nieśmiałością” przyglądaliśmy się kolorowemu Zachodowi, gdy „Mariola okocim spojrzeniu” przechadzała się w marmurkowych jeansach, a zawody w kapsle wygrywało się z głośnym okrzykiem „no to Frugo!”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Dzisiejszy świat pędzi z zawrotną szybkością, a my musimy się zmieścić w napiętych terminach. To, czego nam potrzeba, to szybkie i dobre rozwiązania, pomocne, by nadążyć za współczesnym tempem życia. Autorka podaje pomysłowe wskazówki i kluczowe wiadomości, które są niezbędne, żeby jak najlepiej wykorzystać czas na podjęcie szybkiej, a jednocześnie trafnej decyzji. [opis wydawcy książki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja, w której przedstawiono porady dla pracodawców. Zagadnienia dotyczą budowania wizerunku firmy, oferty powiatowych urzędów pracy dla pracodawców, metod i technik rekrutacji pracowników, zarządzania kompetencjami pracownika i błędów w zarządzaniu zespołem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
[Ksiażka "Marketing"] traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. [fragment opisu ze strony internetowej www.rebis.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki książce można się dowiedzieć nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Lego)
Marka. Klocek. System konstrukcyjny. Wspólnota. Oto cztery filary jednej z najbardziej znanych firm na świecie. Firmy, która niezmiennie od ponad 8 dekad pobudza wyobraźnię dzieci i dorosłych. Oto historia Lego - idei, która musiała narodzić się na nowo. Dziś Lego to znakomicie działająca korporacja odnosząca sukcesy na całym globie. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, że w 1978 roku losy tego niezwykłego przedsiębiorstwa mogły się potoczyć zupełnie inaczej. W tym właśnie roku stery w firmie przejął młody idealista i wnuk założyciela Lego - Kjeld Kirk Kristiansen. Na ponad 300 stronach poznajemy największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował złamać i zrozumieć istotę najsłynniejszego klocka wszechczasów. Jesteśmy świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku. Wreszcie poznajemy Jorgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i zataczając ogromne koło przywrócić w pewnym sensie wartości, które wyznawał Kjeld Kirk Kristiansen, a które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Witaj w nowej pracy. Po pierwsze, masz szczęście, że tu jesteś. Po drugie, mamy cię gdzieś. Nie zrobisz tu kariery. Jeśli to możliwe, wolimy z ciebie zrobić podwykonawcę zamiast cię zatrudnić, żebyśmy nie musieli zapewniać ci ubezpieczenia zdrowotnego ani świadczeń emerytalnych. Twoja praca będzie stresująca. Zamierzamy cię kontrolować i nadzorować. Nie oczekujemy, że długo z nami zostaniesz. Mamy za to stół do ping-ponga. Przekąski i piwo znajdziesz w kuchni. Dlaczego praca w korporacji stała się dobijająca? Czyja to wina?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej