Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(35)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(10)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(1)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(32)
Multimedia
(2)
Autor
Zawiślak Marek
(3)
Środa Jacek
(3)
Michna Anna
(2)
Mruk Henryk
(2)
Połomska-Jasienowska Agnieszka
(2)
Sękowska Renata
(2)
Adamik Anna
(1)
Adamska Małgorzata
(1)
Aldridge Ethan M
(1)
Andrzejczyk Robert
(1)
Austen Agata
(1)
Babczyński Bartłomiej
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bekor Guliano
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Bennewicz Maciej
(1)
Białobrzycka Iwona
(1)
Bokelund Svensson Ulf (1967- )
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Buczkowska Urszula
(1)
Chmielewska Justyna
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Chyba Zbigniew
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Clark Duncan
(1)
Closser Nikki
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Danielak Wiesław
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dąbrowski Marcin
(1)
Eagle Alan
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Faltyn Grażyna
(1)
Finks Stephani
(1)
Flis Magdalena
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gajewska Joanna (marketing)
(1)
Goodall Ashley
(1)
Grant Adam
(1)
Grzegorek Maciej
(1)
Gutman Heidi
(1)
Górska-Warszewicz Hanna
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Głos Adam
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jankowska Magdalena
(1)
Janowski Jacek
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Jaworski Władysław Leopold
(1)
Jay Ros
(1)
Kaczmarczyk Angelika
(1)
Kaczmarek Bogusław
(1)
Kaczmarek Ewa
(1)
Kalisiak Grzegorz
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Kawka Tomasz
(1)
Kazuła Karolina
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Koczerga Maciej
(1)
Kolenda Edyta
(1)
Kornecki Janusz
(1)
Kossak-Nowocień Hanna
(1)
Kotler Philip
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kołodkiewicz Magdalena
(1)
Kończewski Piotr
(1)
Krajewski Karol
(1)
Krzystek Grzegorz
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Kubat Mariusz
(1)
Kulesza-Damaziak Beata
(1)
Kunert Zofia
(1)
Kurowska Magdalena
(1)
Kwiotkowska Anna
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Laskowska Alicja
(1)
Liberadzka-Duras Joanna
(1)
Lieb Rebecca
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisowska Renata
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Lyons Dan
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Marjański Andrzej
(1)
Masiak Wojciech
(1)
Matejun Marek
(1)
Małys Łukasz
(1)
Mańkowski Bartosz
(1)
Mażul Ewa
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mierzwińska Liliana
(1)
Misiąg Wojciech (1951- )
(1)
Morawski Witold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Blogerzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(16)
Literatura amerykańska
(9)
Literatura angielska
(2)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Zarządzanie
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Marketing
(6)
Przywództwo
(6)
Menedżerowie
(5)
Motywacja
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Sukces
(5)
Konkurencyjność
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Autorytet
(2)
Coaching
(2)
Ekonomia
(2)
Empatia
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Kredyt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Leasing
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Motywacja pracy
(2)
Planowanie
(2)
Praca
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Reklama
(2)
Samopoznanie
(2)
Władza
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Aktywa finansowe
(1)
Alibaba.com
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza SWOT
(1)
Asertywność
(1)
Audyt
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość bezodsetkowa
(1)
Bankowość prywatna
(1)
Barwy
(1)
Belfort, Jordan (1962- )
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bilans księgowy
(1)
Biurowość
(1)
Biznesplan
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżet
(1)
Cele życiowe
(1)
Christiansen, Ole Kirk (1891-1958) twórca fabryki klocków Lego
(1)
Content marketing
(1)
Cywilizacja zachodnia
(1)
Człowieczeństwo
(1)
Człowiek
(1)
Decyzje
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Dług publiczny
(1)
E-wizerunek
(1)
Facebook
(1)
Faktoring
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firmy
(1)
Franczyza
(1)
Gry fabularne
(1)
Informacja
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Instagram
(1)
Kadry
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Kasa fiskalna
(1)
Klocki Lego
(1)
Komfort pracy
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja interdyscyplinarna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Korespondencja biurowa
(1)
Kristiansen, Kield Kirk (1947-) właściciel Lego Company
(1)
Księgowość
(1)
Kultura
(1)
LEGO Company
(1)
Logistyka
(1)
Ma, Yan
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nagrody
(1)
Natchnienie
(1)
Networking
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracownika
(1)
Ocena pracowników
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Opracowanie
(10)
Podręcznik
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Aforyzmy
(1)
Biografia
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2270)
Socjologia i społeczeństwo
(836)
Kultura i sztuka
(679)
Edukacja i pedagogika
(648)
Hobby i czas wolny
(543)
Zarządzanie i marketing
(35)
Psychologia
(527)
Medycyna i zdrowie
(513)
Literaturoznawstwo
(453)
Podróże i turystyka
(394)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(350)
Religia i duchowość
(301)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(285)
Biologia
(277)
Kulinaria
(218)
Etnologia i antropologia kulturowa
(214)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(213)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(208)
Rozwój osobisty
(196)
Geografia i nauki o Ziemi
(181)
Kultura fizyczna i sport
(151)
Językoznawstwo
(150)
Styl życia, moda i uroda
(129)
Fizyka i astronomia
(116)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(114)
Filozofia i etyka
(96)
Architektura i budownictwo
(76)
Ochrona środowiska
(72)
Inżynieria i technika
(71)
Nauka i badania
(69)
Media i komunikacja społeczna
(51)
Praca, kariera, pieniądze
(46)
Informatyka i technologie informacyjne
(43)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(40)
Matematyka
(36)
Archeologia
(34)
Dom i ogród
(34)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(32)
Chemia
(32)
Rolnictwo i leśnictwo
(32)
Transport i logistyka
(22)
Polityka
(2)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(2)
Socjologia i społeczeµstwo
(2)
Biografia
(1)
Edukacja
(1)
Etiudy i ćwiczenia
(1)
Etnografia i antropologia
(1)
Filozofia
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Religia
(1)
Socjologia i społęczeństwo
(1)
Sport
(1)
Thiller
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki książce można się dowiedzieć nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Lego)
Marka. Klocek. System konstrukcyjny. Wspólnota. Oto cztery filary jednej z najbardziej znanych firm na świecie. Firmy, która niezmiennie od ponad 8 dekad pobudza wyobraźnię dzieci i dorosłych. Oto historia Lego - idei, która musiała narodzić się na nowo. Dziś Lego to znakomicie działająca korporacja odnosząca sukcesy na całym globie. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, że w 1978 roku losy tego niezwykłego przedsiębiorstwa mogły się potoczyć zupełnie inaczej. W tym właśnie roku stery w firmie przejął młody idealista i wnuk założyciela Lego - Kjeld Kirk Kristiansen. Na ponad 300 stronach poznajemy największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował złamać i zrozumieć istotę najsłynniejszego klocka wszechczasów. Jesteśmy świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku. Wreszcie poznajemy Jorgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i zataczając ogromne koło przywrócić w pewnym sensie wartości, które wyznawał Kjeld Kirk Kristiansen, a które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Witaj w nowej pracy. Po pierwsze, masz szczęście, że tu jesteś. Po drugie, mamy cię gdzieś. Nie zrobisz tu kariery. Jeśli to możliwe, wolimy z ciebie zrobić podwykonawcę zamiast cię zatrudnić, żebyśmy nie musieli zapewniać ci ubezpieczenia zdrowotnego ani świadczeń emerytalnych. Twoja praca będzie stresująca. Zamierzamy cię kontrolować i nadzorować. Nie oczekujemy, że długo z nami zostaniesz. Mamy za to stół do ping-ponga. Przekąski i piwo znajdziesz w kuchni. Dlaczego praca w korporacji stała się dobijająca? Czyja to wina?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka stanowi zbiór metod właściwych do zarządzania komunikacją w zależności od koloru firmy. Autorka, doradczyni i trenerka od wielu lat współpracująca z polskimi firmami, wskazuje w niej, jak zdefiniować dominującą barwę własnej organizacji. Podpowiada, jak określić preferowany styl komunikacji, zarówno organizacyjny, jak i osobisty, zwiększać efektywność i komfort pracy oraz zapobiegać niepożądanym zjawiskom (jałowe dyskusje, przemoc słowna czy mobbing). Co istotne, książka odnosi się do rodzimych realiów, a podane w niej przykłady różnych strategii radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi pochodzą z życia - faktycznie wystąpiły w którejś z polskich firm lub organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami publicznymi w istotny sposób kształtuje stan państwa i jakości życia obywateli. Jest przy tym procesem bardzo złożonym i wyraźnie różni się od zarządzania finansami w podmiotach komercyjnych. Metoda opisu i analizy prezentowanych w książce instrumentów zarządzania finansami publicznymi polega na przyjęciu jako punktu wyjścia formalnych podstaw funkcjonowania opisywanych instrumentów i konfrontacji teoretycznych założeń z opisem faktycznego działania tych instrumentów. Tam, gdzie to możliwe, analiza relacji pomiędzy teoretycznymi założeniami i praktyką została dodatkowo uzupełniona analizą danych statystycznych pokazujących skuteczność stosowania opisywanych instrumentów. Za miarę skuteczności zarządzania finansami publicznymi autorzy uznali przede wszystkim wpływ, jaki funkcjonowanie sektora finansów publicznych wywiera na jakość życia obywateli. Autorzy starali się też wskazywać przypadki pozornie skutecznych mechanizmów zarządzania finansami publicznymi, naruszających jednak wyraźnie zasady zrównoważonego rozwoju. Rozważania o metodach i instrumentach zarządzania finansami publicznymi autorzy powiązali w z polską praktyką. Stąd wiele miejsca zajmują w książce opisy polskiego sektora finansów publicznych – jego podstaw prawnych, instytucji i procedur. Książka przydatna będzie głównie osobom zainteresowanym – teoretycznie lub praktycznie – metodami zarządzania finansami publicznymi, zasadami kształtowania polityk publicznych i planowaniem finansowym. Można ją także polecić studentom w celu poszerzenia ich wiedzy z zakresu finansów publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjologia ekonomiczna : problemy, teoria, empiria / Witold Morawski. - Wydanie 1, dodruk 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 395, [1] strona ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Upadek smoka : tajemna historia Dungeons & Dragons / Ben Riggs ; przełożył Adrian Napieralski ; czyta Wojciech Masiak. - Wydanie I. - Poznań : Piaseczno ; Wydawnictwo Zysk i S-ka : Heraclon International. Storybox.pl, 2024. - 1 płyta audio (CD) (9 godz. 46 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Tajemna historia narodzin i upadku TSR – firmy, która uwolniła wyobraźnię fanów na całym świecie dzięki grze fabularnej DUNGEONS & DRAGONS. Współtworzona przez entuzjastów gier wojennych Gary’ego Gygaxa i Dave’a Arnesona gra DUNGEONS & DRAGONS wydana przez TSR (Tactical Studies Rules) w 1974 roku powołała do życia całkowicie nowe medium: gry role-playing. Przez następne dwie dekady TSR odnosiło sukcesy, wydając wiele edycji D&D, liczne mutacje gry osadzone w tym samym świecie, periodyki, gry wideo, bestsellerowe powieści autorstwa Margaret Weis, Tracy’ego Hickmana i R.A. Salvatore’a z cyklu „Dragonlance”, a nawet program telewizyjny! Jednak w 1997 roku seria nietrafionych decyzji i nieudanych projektów doprowadziła TSR na skraj zagłady...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Andrzej Rutkowski. - Wydanie IV zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2016. - 537 stron : wykresy, tabele ; 24 cm.
Książka obejmuje podstawową wiedzę o finansach przedsiębiorstw z punktu widzenia finansowych skutków podejmowanych decyzji. Poszczególne problemy zostały zaprezentowane na przykładach w kontekście konkretnych sytuacji decyzyjnych, aby można było tę wiedzę wykorzystać w praktyce. W niniejszym wydaniu zostały uwzględnione zmiany, które zaszły w polskim prawie w zakresie rachunkowości i podatków. Książkę wzbogacają też prezentacje najnowszych trendów w podejściu do analizy i zarządzania finansami firm. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, a także dla menedżerów, kadr zarządzających przedsiębiorstw oraz osób profesjonalnie zajmujących się analizami ekonomicznymi i finansowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To rzecz napisana przez trzech podopiecznych Billa Campbella - hołd dla wielkiego coacha, o którego wysokiej klasie przekonali się osobiście. W poświęconej mu książce spisali zasady, którymi się kierował. Zawarli w niej wyjaśnienia stosowanych przez niego reguł, technik i strategii, opis ich działania oraz dziesiątki przykładów z życia słynnych firm i ludzi. Poznaj je i przekonaj się, jak skutecznie budować zespoły, które będą działać sprawnie, dynamicznie się rozwijać i przyczyniać się do sukcesu firmy. Dowiedz się, w jaki sposób ambicja, troskliwość, odpowiedzialność, szczerość i ludzkie podejście do grupy mogą budować kulturę korporacyjną, by w rezultacie Twoja drużyna stała się prawdziwym zwycięzcą w biznesie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co czujesz, gdy wybierasz się do pracy? Niechęć? Znudzenie? Lęk? A może już sama perspektywa kolejnego dnia spędzonego ze współpracownikami sprawia, że dopadają Cię ból głowy i zmęczenie? Biurowe intrygi, plotki, egoizm i brak odpowiedzialności mogą zatruć życie każdemu, niezależnie od tego, czy jest podwładnym czy szefem, a przy tym skutecznie utrudniają osiągnięcie celu. Jeśli zastanawiasz się, czy możliwe jest przychodzenie do pracy z zapałem, wykonywanie swoich codziennych obowiązków z prawdziwą radością i kończenie dnia z poczuciem satysfakcji, sięgnąłeś po właściwą książkę. Nie zawiera ona rozbudowanej teorii zarządzania ani abstrakcyjnych porad dla dyrektorów i prezesów. Znajdziesz tu coś o wiele lepszego i ciekawszego: garść inspiracji. Jeśli zabierzesz tę książkę w swoją podróż, docenisz pytania, które zadaje, i myśli, które podsuwa. Zapytaj sam siebie: czy zostać w miejscu czy iść dalej? czy sięgnąć po sukces i zaryzykować porażkę? czy iść samotnie czy w zespole? co to znaczy „przywództwo"? jak zbudować prawdziwy zespół? Razem można więcej, lepiej, skuteczniej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. w 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego kupujemy? Ubrania – żeby się okryć, jedzenie – żeby zaspokoić głód, mieszkania – żeby zapewnić sobie schronienie. Czyżby? Nawet dziecko wie, że to nieprawda. Po ulicach miast suną komercyjne wersje pojazdów z Rajdu Dakar! Rowery i narty światowych marek, na których sportowcy ustanawiają rekordy, są tłem do zdjęć na Instagramie! Kupując towary, zaspokajamy swoje rozmaite potrzeby, jednak nie chodzi tu wyłącznie o cechy określonej rzeczy, ale szerszy przekaz: oryginalny otwieracz do win sugeruje mój szczególny stosunek do tego szlachetnego trunku, czyniąc mnie koneserem! Pandemia COVID-19, zamykając ludzi w domach, równocześnie przeniosła ich do internetu. Ta książeczka jest o tym, jak zmieniło się nasze podejście do ludzi i rzeczy, gdy większość relacji stała się wirtualna. Co to oznacza? Odpowiedź poznamy w kolejnych latach, ale już dziś widać, że nasze relacje straciły bezpośredni charakter. Rzeczy zyskały siłę oddziaływania na innych dzięki marce, nazwie, designowi i subtelnym sugestiom, że właśnie z takich cudów korzystamy. Siła oddziaływania zwielokrotniła się dzięki portalom społecznościowym. Manipulacje, głównie te z wykorzystaniem internetu, stały się elementem naszej codzienności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najbardziej aktualna, wnikliwa i rzetelna książka o największym biznesie świata, bez którego nie wyobrażamy już sobie codziennego życia, i jego kontrowersyjnym założycielu − Jeffie Bezosie. Oto opowieść o tym, jak największa na świecie firma, będąca tytanem technologii, objęła swoim zasięgiem nie tylko globalny handel, ale także Waszyngton, Hollywood, przestrzeń kosmiczną i ludzkie umysły. [opis wydawcy książki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielka piątka / John P. Strelecky. - Wydanie pierwsze. - Nowy Sącz : Wydawnictwo Aktywa, 2019. - 261, [1] strona ; 20 cm.
Ta książka cię zainspiruje. Odmieni twoje życie w sposób, którego sobie nawet nie wyobrażasz, a który w pełni pojmiesz, dopiero kiedy przeczytasz ostatnią stronę. Wpłynie również na to, jak postrzegasz swoją rolę jako przywódcy, czyli w jaki sposób przewodzisz w domu, w pracy, w lokalnej społeczności... a zwłaszcza w jaki sposób zarządzasz samym sobą. Każdy z nas rodzi się, aby być liderem, nawet jeśli przewodzimy jedynie samemu sobie. W końcu ktoś musi cię motywować, żebyś każdego dnia wstał z łóżka. A tym kimś jesteś ty. Wielka Piątka opowiedziana jest z perspektywy Thomasa Derale’a, człowieka uważanego przez otaczających go ludzi za największego przywódcę na świecie. W wieku pięćdziesięciu pięciu lat Thomas dowiaduje się, że umiera. Jednak nawet poprzez coś tak osobistego i ostatecznego jak własna śmierć udaje mu się zainspirować wszystkich dookoła, by żyli pełnią życia. Zasady zawarte w niniejszej książce, takie jak tytułowa Wielka Piątka czy Dzień Warty Skatalogowania, pozytywnie wpłynęły na czytelników na całym świecie, którzy zastosowali zdobytą wiedzę do własnego życia i własnych unikatowych okoliczności, uzyskując w ten sposób równie niepowtarzalne efekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Motywowanie / Brian Tracy ; przekład Marek Rostocki ; czyta Robert Michalak. - Warszawa : MT Biznes, [2014]. - 1 płyta audio (CD) (3 godz. 09 min 07 s): zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość. W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, przedstawia 21 łatwych do opanowania i skutecznych metod zwiększenia efektywności zarówno pojedynczych osób, jak i zespołów. Wyjawia, jak: wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań; stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju; zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu; ograniczać obawę przed porażką i zwiększać pragnienie podejmowania się zadań; usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego; zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu. I dużo więcej! [audiobook.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom. Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Technika biurowa : podręcznik z tematyką ćwiczeń / Eugeniusz J. Witek. - Wydanie 3. - Poznań : eMPi2, 2008. - 290, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik jest przeznaczony dla młodzieży kształcącej się na różnych poziomach edukacyjnych oraz dla pracowników administracyjno-biurowych. W podręczniku zawarto treści programowe niezbędne do opanowania obsługi profesjonalnego biura. Książka jest napisana zrozumiałym, przystępnym językiem. Liczne przykłady i ćwiczenia ułatwiają zrozumienie zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej