155741
Book
In basket
[Ksiażka "Marketing"] traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. [fragment opisu ze strony internetowej www.rebis.com.pl]
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. W 33 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Marketing management
General note
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again