155765
Book
In basket
Niezależnie od tego, czy chodzi o sfinalizowanie transakcji, zmotywowanie pięciotysięcznej armii sprzedawców czy negocjacje w cztery oczy – niezmiennym fundamentem sukcesu w biznesie są relacje międzyludzkie. To nie jest książka pełna akademickich teorii. To zbiór zasad, które rządzą prawdziwym światem biznesu, gdzie decyzje trzeba podejmować szybko, a stawką są wielkie pieniądze i reputacja. Lektura obowiązkowa dla menedżerów, liderów i przedsiębiorców, którzy chcą sięgać po więcej i wzmacniać swoją pozycję na rynku.
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. W 33 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Notes:
Tytuł oryginału: What they don't teach you at Harvard Business School, 1984
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again