Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(685)
Forma i typ
Gry i zabawki
(410)
Książki
(278)
Proza
(33)
Komiksy i książki obrazkowe
(32)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Poezja
(5)
Druki ulotne
(4)
Nuty
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Audiobooki
(1)
Dramat (rodzaj)
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(467)
wypożyczone
(184)
tylko na miejscu
(35)
nieokreślona
(9)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(541)
Czytelnia dla Dzieci
(33)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(112)
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Dział wewnętrzny
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(10)
Quilliams Chris
(10)
Tullet Hervé (1958- )
(10)
Żabicka Monika
(9)
Cottereau Jacques
(8)
Knizia Reiner
(8)
Peeters Raf
(8)
Daujean Cyrille
(7)
Jałowiec Magdalena
(7)
Polouchine Igor
(7)
Szulc Cezary
(7)
Tychmanowicz Marta
(7)
Benedetti Toussaint
(6)
Blanchot Denis
(6)
Szewczyk Michał
(6)
Baranowski Marek
(5)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Coimbra Miguel
(5)
Daviau Rob (1970- )
(5)
Detner Małgorzata
(5)
Kiesling Michael
(5)
Kożyczkowska Magda
(5)
Andreani Jean-Francois
(4)
Bauza Antoine
(4)
Cathala Bruno
(4)
Denton Terry (1950- )
(4)
Franz Klemens
(4)
Gandzel Mariusz
(4)
Gille-Naves Guilaime
(4)
Gravel Sophie
(4)
Griffiths Andy (1961- )
(4)
Górska Karolina
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Majchrowski Mariusz
(4)
Marcinkowska Karolina
(4)
Mazan Maciejka
(4)
Minor Marcin
(4)
Moon Alan R
(4)
Risi Alice
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Vogt Rolf
(4)
Wendling Gauthier
(4)
Ambrzykowski Michał
(3)
Bouquet Cyril
(3)
Chan Maisherly
(3)
Czuba Sławomir
(3)
Delval Julien
(3)
Dudek Marcin
(3)
Fabicka Patrycja
(3)
Gazda Patrycja
(3)
Gille-Naves Guillaume
(3)
Górski Wojciech
(3)
Handford Martin (1956- )
(3)
Jaszecka Karolina
(3)
Kamigaki Hiro
(3)
Kobbert Max J
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kłos Joanna
(3)
Leacock Matt
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Minge Natalia
(3)
Pertoft Bjorn
(3)
Raczek Zofia
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rosenberg Uwe
(3)
Rosenberg Uwe (1970- )
(3)
Schoett Marianna
(3)
Silberg Jackie
(3)
Socha Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Warsch Wolfgang
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wilson James A
(3)
Wróblewska Aneta
(3)
Łepkowska Maria
(3)
Andreani Jean-François
(2)
Badie Ramy
(2)
Bartl Almuth
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bosley Andrew
(2)
Brand Markus
(2)
Bukowski Adam
(2)
Burkowska Zofia
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(2)
Chwedeńczuk Bohdan
(2)
Cohen Noah
(2)
Dahlig Piotr (1953- )
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Denis Blanchot
(2)
Dennen Paul
(2)
Dobrowolski Patryk
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Ellison Sheila
(2)
Faccini Renato
(2)
Ferrin Kyle
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(261)
2010 - 2019
(280)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(42)
1980 - 1989
(17)
1970 - 1979
(24)
1960 - 1969
(8)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(430)
1901-2000
(12)
2001
(10)
1989-2000
(9)
1945-1989
(3)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(668)
Belgia
(10)
Niemcy
(3)
nieznany (8pl)
(1)
Australia
(1)
Język
polski
(680)
nieznany (j)
(2)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(355)
Młodzież
(282)
6-8 lat
(201)
9-13 lat
(187)
Dorośli
(172)
14-17 lat
(141)
0-5 lat
(101)
Rodzice
(10)
18+
(7)
5-10 lat
(3)
1+
(2)
3+
(2)
Nauczyciele
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
3-6 lat
(1)
9+
(1)
Bibliotekarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(39)
Literatura francuska
(17)
Literatura belgijska
(10)
Literatura niemiecka
(9)
Literatura angielska
(8)
Literatura włoska
(6)
Literatura australijska
(4)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura chorwacka
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura niderlandzka
(1)
Literatura norweska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(167)
Współzawodnictwo
(123)
Trening umysłu
(106)
Gry i zabawy
(101)
Zabawa
(69)
Strategia
(53)
Logika
(45)
Wyobraźnia
(23)
Współdziałanie
(22)
Dziecko
(21)
Spostrzeganie
(21)
Gry i zabawy ruchowe
(20)
Kreatywność
(19)
Planowanie
(18)
Zwierzęta
(16)
Krainy i światy fikcyjne
(14)
Matematyka
(13)
Podróże
(13)
Zdolności manualne
(13)
Gry i zabawy dziecięce
(12)
Język polski
(12)
Taktyka
(12)
Walka
(12)
Teleturnieje
(11)
Koty
(10)
Rodzina
(10)
Zabawki edukacyjne
(10)
Śledztwo i dochodzenie
(9)
Percepcja wzrokowa
(8)
Postacie fikcyjne
(8)
Przyjaźń
(8)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(8)
Wyobraźnia przestrzenna
(8)
Labirynt
(7)
Magia
(7)
Wiedza
(7)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Barwy
(6)
Chłopcy
(6)
Cierpliwość
(6)
Gry i zabawy terenowe
(6)
Historia
(6)
Klocki (zabawki)
(6)
Myślenie
(6)
Przyroda
(6)
Sport
(6)
Stworzenia fantastyczne
(6)
Wychowanie przedszkolne
(6)
Zagadki (lit.)
(6)
Zamki i pałace
(6)
Zwierzęta gospodarskie
(6)
Boże Narodzenie
(5)
Budownictwo
(5)
Ekonomia
(5)
Kradzież
(5)
Las
(5)
Miasta
(5)
Motoryka mała
(5)
Nauka czytania
(5)
Pamięć
(5)
Pociągi
(5)
Pory roku
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Quizy
(5)
Starożytność
(5)
Słownictwo
(5)
Trening pamięci
(5)
Czytanie
(4)
Drzewa
(4)
Gra słów
(4)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(4)
Hulajnoga
(4)
Mnemotechnika
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Młodzież
(4)
Nauka
(4)
Nauka liczenia
(4)
Pokonywanie strachu
(4)
Potwory
(4)
Prywatni detektywi
(4)
Roboty ręczne
(4)
Rolnictwo
(4)
Siedem cudów świata
(4)
Strategia (teoria gier)
(4)
Sztuka
(4)
Turlututu (postać fikcyjna)
(4)
Uczucia
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Wojna
(4)
Wynalazki
(4)
Zagadki
(4)
Zaklęcia i czary
(4)
Średniowiecze
(4)
Bitwy
(3)
Budownictwo drewniane
(3)
Bóstwa
(3)
Czarodzieje
(3)
Decyzje
(3)
Detektywi amatorzy
(3)
Dinozaury
(3)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Harry Potter
(1)
Jaka to melodia? (teleturniej)
(1)
Jeden z dziesięciu (teleturniej)
(1)
Koło fortuny (teleturniej)
(1)
Milionerzy (teleturniej)
(1)
Wielka gra (teleturniej)
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(4)
Francja
(4)
Japonia
(4)
Polska
(3)
Starożytny Rzym
(3)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Starożytny Bliski Wschód
(2)
Starożytny Egipt
(2)
Włochy
(2)
Afryka
(1)
Ameryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Ameryka Północna
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Argentyna
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Buenos Aires (Argentyna ; okolice)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Chojne (woj. łódzkie, pow. sieradzki, gm. Sieradz)
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Goszczanów (woj. łódzkie, pow. sieradzki, gm. Goszczanów ; okolice)
(1)
Hiszpania
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kansas City (Stany Zjednoczone, stan Kansas)
(1)
Kliczków Mały (woj. łódzkie, pow. sieradzki, gm. Brzeźnio)
(1)
Kraszkowice (woj. łódzkie, pow. wieluński, gm. Wierzchlas)
(1)
Kłocko (woj. łódzkie, pow. sieradzki, gm. Sieradz ; okolice)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone ; okolice)
(1)
Meksyk
(1)
Monice (Sieradz ; część miasta)
(1)
Niemcy
(1)
Santa Monica (Stany Zjednoczone)
(1)
Sieradz (woj. łódzkie)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Toskania (Włochy)
(1)
Województwo łódzkie (1919-1939)
(1)
Woźniki (Sieradz ; część miasta)
(1)
ZSRR
(1)
Zapolice (woj. łódzkie, pow. zduńskowolski, gm. Zapolice ; okolice)
(1)
Łowicz (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(389)
Gry planszowe
(296)
Gry i zabawy
(54)
Opowiadania i nowele
(24)
Gry edukacyjne
(17)
Książka obrazkowa
(17)
Książka obrazkowa (picturebook)
(16)
Zagadki
(15)
Poradnik
(14)
Publikacja bogato ilustrowana
(14)
Plansze do gry
(11)
Gry strategiczne
(10)
Gry w karty
(10)
Gry
(9)
Wydawnictwa dla dzieci
(8)
Fantasy
(7)
Książki dla małych dzieci
(7)
Gry i zabawki
(6)
Publikacje dla dzieci
(6)
Gry i zabawy dziecięce
(5)
Karty do gry
(5)
Książka zabawka
(5)
Powieść przygodowa
(5)
Wiersze
(5)
Ćwiczenia i zadania
(5)
Antologia
(4)
Broszura
(4)
Opowiadania i nowele przygodowe
(4)
Opracowanie
(4)
Powieść
(4)
Esej
(3)
Książki zabawki
(3)
Anegdoty
(2)
Gry i zabawy edukacyjne
(2)
Gry i zabawy literackie
(2)
Gry i zabawy ludowe
(2)
Gry komputerowe
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Książki obrazkowe
(2)
Limeryki
(2)
Poradniki
(2)
Thriller
(2)
Układanki
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Aforyzmy
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Biogram
(1)
Dramat (gatunek literacki)
(1)
Dzienniki
(1)
Epitafia (gatunek literacki)
(1)
Gra sensoryczna
(1)
Gry Quizowe
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Gry w kości
(1)
Horror
(1)
Komiks historyczny
(1)
Komiksy (dla najmłodszych)
(1)
Książki dla najmłodszych
(1)
Książki ilustrowane dla dzieci
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura dziecięca francuska
(1)
Nonsens (gatunek literacki)
(1)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Opowiadanie obyczajowe (dla dzieci)
(1)
Opowiadanie polskie (dla dzieci)
(1)
Opowiadanie polskie (dla najmłodszych)
(1)
Palindromy
(1)
Parodia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poezja
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść podróżnicza
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacja okolicznościowa
(1)
Rymowanki
(1)
Wiersze okolicznościowe
(1)
Wyliczanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(351)
Edukacja i pedagogika
(36)
Psychologia
(5)
Kultura i sztuka
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
685 wyników Filtruj
Druk ulotny
W koszyku
Data zmiany: 13.03.2024
Znajdź różnice : baśnie / [ilustracje: Marta Szudyga]. - Warszawa : Wydawnictwo Edgard, 2018. - [24] strony : ilustracje ; 15x15 cm.
(Kapitan Nauka)
Opis według okładki.
Poznaj nową serię wyjątkowych książeczek "Kapitana Nauki" dla dzieci już od trzeciego roku życia - "Znajdź różnicę"! Każda para rysunków różni się trzema szczegółami - z pierwszym dzieci poradzą sobie szybko, drugi wymaga większego wysiłku, a trzeci szczegół to zadanie tylko dla prawdziwych bystrzaków! Pięknie ilustrowana książeczka Znajdź różnicę Baśnie zabierze najmłodszych do zaczarowanego świata pełnego magicznych istot. Czarownica, jednorożec, księżniczka czy syrena to tylko niektóre z 10 pięknych postaci, jakie pozna mały podróżnik w krainie baśni! Niezwykli bohaterowie wywołają uśmiech na twarzach, ale też skłonią do refleksji: czy księżniczka może nosić okulary? Czy czarownice są sympatyczne? W baśniowym świecie nic nie jest takie, jak się wydaje! Wyszukiwanie różnic na obrazkach to doskonały trening spostrzegawczości, refleksu (kto pierwszy znajdzie różnicę) i gwarancja doskonałej zabawy. Piękne rysunki zainspirują do tworzenia własnych historii o bohaterach. Wybierzcie ulubionego bohatera i nadajcie mu imię! Poręczny format pasuje do małej rączki trzylatka, a trwała tektura pozwoli cieszyć się książeczką przez długi czas. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.03.2024
Poznaj najnowsze przygody kucyków prosto z wielkiego ekranu i zabaw się w detektywa! Przeczytaj tę opowieść i wyrusz w pełną przygód podróż wraz ze swoimi ulubionymi bohaterami, by odnaleźć ukryte postacie i przedmioty. Czy uda ci się wytropić je wszystkie? Twilight Sparkle, Rainbow Dash, Pinkie Pie, Fluttershy, Rarity, Applejack i Spike opuszczają Equestrię, by odszukać potężnego Storm Kinga, który pragnie posiąść całą magię. Droga do celu niestety okazuje się wyjątkowo trudna i pełna przeszkód. Czy mimo tego kucyki i Spike uratują Equestrię przed mroczną siłą? Baw się także fantastyczną figurką komandor Tempest Shadow – jednej z wielu nowych bohaterów filmu „My Little Pony The Movie”! .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 12.03.2024
Karak : Goblin [Gra karciana]. - Kraków : Albi, 2020. - 1 gra (6 kart bohaterów, 20 kart życia, 82 karty przeszkód, 36 podstawowych kart akcji, 6 kart podziemi, 13 kart kupców, instrukcja) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; 10x12x4 cm.
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna (gotówką) w wysokości 20 PLN.
Czas gry: 30 minut.
Ilość graczy: 2-4.
Zupełnie nowa gra z serii Karak! Zło przebudziło się w jaskiniach goblinów! Wciel się w swoją ulubioną postać i przemierzaj podziemia – tym razem wielopoziomowe jaskinie. Walcz z potworami, za zwycięstwo zdobywaj nowe karty, którymi rozbudujesz swoją talię, zmierz się z bossem i stań się bohaterem królestwa! Karak: Goblin to samodzielna gra karciana typu deck-building stanowiąca całkowicie nową odsłonę bestsellerowego Karaka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 02.03.2024
Cluedo : Harry Potter [Gra planszowa]. - Warszawa : Hasbro Poland, © 2020. - 1 gra (1 plansza z 4 kartonowymi kołami i 4 plastikowymi mocowaniami), 6 pionków, 93 karty (6 kart uczniów, 21 tajemniczych kart, 33 karty pomocy, 33 karty z Mrocznej Talii)6 żetonów podejrzanych, 6 żetonów przedmiotów, 40 żetonów punktów, koperta, dwie zwykłe kości, 1 kość Hogwartu, 1 notatnik, instrukcja do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 40x27x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 30 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 zł (gotówką).
Liczba graczy: 2+.
Czas rozgrywki: 60 min.
Wiek graczy: 8+.
Jedna z najpopularniejszych gier detektywistycznych wraca w edycji opartej na magicznym świecie Harryego Pottera. Pozwoli Ci ona wcielić się w młodego czarodzieja i odkryć tajemnicę zaginięcia jednego z jego przyjaciół. Uważaj na gasnące kominki i Mroczną Talię. Szukaj pomocy wśród sojuszników. Odkryj, kto, gdzie i za pomocą jakiego narzędzia dopuścił się tego niecnego występku! Gdy upewnisz się co do swoich podejrzeń, udaj się do Nory, wypowiedz oskarżenie i wygraj!. [gandalf.com.pl]
"Cluedo: Harry Potter" to gra przeznaczona dla wszystkich fanów świata magii i czarodziejstwa, którzy uwielbiają rozwiązywać zagadki! Gra opiera się na dedukcji - zadając pytania pozostałym graczom, masz szansę dojść do prawdy! "Cluedo: Harry Potter" to fantastyczna zabawa, w której każda rozgrywka ma niepowtarzalny, magiczny klimat, a jednocześnie wzmaga Waszą podejrzliwość w stosunku do pozostałych graczy. Jest to idealna opcja spędzenia czasu z rodziną bądź przyjaciółmi. Stosunkowo krótkie rozgrywki i wysoka regrywalność sprawiają, że "Cluedo: Harry Potter" Wam się nie znudzi!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 28.02.2024
Bajkownicy / zilustrowała Małgorzata Detner ; tekst: Zielona Sowa. - Warszawa : Zielona Sowa, 2021. - [20] stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
(Przeplatanki Rymowanki)
"Lubicie bajki? Jeżeli tak, to na pewno poznacie te postaci! Znajdziecie tu pirata i księżniczkę, smoka i rycerza w lśniącej zbroi, krasnala, wróżkę i olbrzyma. Nie zabraknie też syrenki i wesołej czarownicy. Oto zabawni Bajkownicy! Czytajcie rymowane teksty i twórzcie własne historyjki. Możecie wspólnie z dzieckiem mieszać poszczególne części opowiadania, tak aby powstała jeszcze zabawniejsza rymowanka! A gdy przy okazji rycerzowi wyrosną smocze skrzydła, a czarownicy urośnie syreni ogon, wspólnie cieszcie się swoją pomysłowością! Zabawa z książką możliwa jest dzięki jej wyjątkowej formie. Sztywne strony podzielone zostały na trzy ruchome części. Wasze zadanie polega na przekładaniu stron wybranej części i łączeniu fragmentów ilustracji w dowolny sposób. Dzięki temu powstają zabawne obrazki, śmieszne postaci, dziwne przedmioty, a historyjka, którą czytamy w książce za każdym razem brzmi zupełnie inaczej."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 23.02.2024
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! [Gra karciana]/ autor Jean-Louis Roubira; ilustracje Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko (plansza, 84 karty, 8 żetonów do głosowania, 8 drewnianych kroliczkow, instrukcja.) ; 28x28x6 cm.
(Gry Planszowe)
(Gry Karciane)
Czas gry 30 min.
Liczba graczy 3-8.
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 50 PLN.
Dixit to pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń. W tej wielokrotnie nagradzanej grze główną role odgrywają ilustracje na kartach. Gracze starają się wskazać kartę, która jest źródłem historii, a równoczesnie zmylić przeciwników. Dixit to zaskakująca i emocjonujaca, zaczarowana gra karciana, która połączy przy stole cała Twoją rodzinę i przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 23.02.2024
(Gry Planszowe)
(Gry Karciane)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 50 PLN.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 3-6
Zawartość pudełka: 84 wielkoformatowe karty, plansza z torem punktacji wewnątrz pudełka , 6 drewnianych pionków króliczków, 36 znaczników do głosowania , instrukcja
„Dixit” to pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy Twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń! W tej wielokrotnie nagradzanej grze główną rolę odgrywają ilustracje na kartach. Gracze starają się wskazać kartę, która jest źródłem historii, a równocześnie zmylić przeciwnika. „Dixit” to zaskakująca i emocjonująca, zaczarowana gra karciana, która połączy przy stole całą Twoją rodzinę i przyjaciół.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (2 egz.)
Czytelnia dla Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 20.02.2024
Rozpoznaj Stworka [Gra karciana] / tłumaczenie Sławomir Czuba. - Podłęże : Muduko ; Kraków : Fabryka Kart Trefl, © 2021. - 1 gra (8 domków stworków, 12 kart gości, 16 żetonów zaproszeń) : tektura, kolor ; w pudełku 11x11x11 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 11 cm).
(Gry Karciane)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-4/6. Czas rozgrywki: 20 minut.
Gra odpowiednia dla niewidomych i niedowidzących.
Zaproście stworki na przyjęcie urodzinowe. Wystarczy porozsyłać zaproszenia. Jednak w przypadku stworków nie jest to takie łatwe! Każdy z nich ma bowiem swój tajny kod, który odczytać można jedynie dotykiem. Sprawdź się i bez użycia wzroku spróbuj rozesłać jak najwięcej zaproszeń. Gra przygotowana została tak, by mogli zagrać w nią niewidomi i niedowidzący z osobami ze sprawnym wzrokiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.02.2024
Villains : Zlot złoczyńców [Gra karciana] / Philippe des Pallieres i Herve Marly - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel ; 2021. - 1 pudełko (40 kart: w tym 18 kart postaci, 20 kart sojuszu, 1 karta Skrócony opis rozgrywki, 1 karta punktacji; instrukcja, wprowadzenie) ; 12x10x2 cm.
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 PLN (gotówką).
Czas gry: 30 minut.
Liczba graczy: 6-12.
Disney Villains: Zlot złoczyńców to narracyjna gra blefu i dedukcji, w której uczestnicy wcielają się w postacie łotrów z bajek Disneya albo w ich popleczników. Każdy z graczy otrzymuje też kartę jednego z dwóch sojuszy: siewców chaosu oraz intrygantów. Pod wodzą narratora prowadzona jest rozgrywka składająca się z naprzemiennych faz nocy oraz dnia. Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich postaci spoza swojej grupy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 17.02.2024
Jungle Speed Eco [Gra towarzyska] / Tom i Yako. - Gdańsk : Rebel ; copyright 2021. - 1 pudełko (70 kart, drewniany totem, woreczek, instrukcja) ; 9x9x21 cm.
(Gry)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Czas gry 15 minut.
Liczba graczy 2-10.
Szalona gra towarzyska wyprodukowana w poszanowaniu planety! Bezkonkurencyjna gra familijna, w której liczy się spostrzegawczość i szybkość reakcji! Gra, podczas której każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart. Aby to zrobić, musi w odpowiednim momencie złapać drewniany totem, który znajduje się na środku stołu. A jeśli chwyci go w złym momencie albo w ogóle tego nie zrobi... będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! Co wyróżnia wersję Eco? Jungle Speed Eco to nowa wersja popularnej gry imprezowej, stworzona w poszanowaniu środowiska. Pudełko zostało przeprojektowane w taki sposób, by ograniczyć zużycie plastiku do minimum. Główny element gry, czyli totem, wykonany jest z drewna produkowanego w Jurze we Francji i posiada certyfikat PEFC. Gra zawiera również woreczek z bawełny z upraw ekologicznych, posiadającej certyfikat GOTS. Elementy papierowe, takie jak karty, instrukcja i samo opakowanie również zostały wykonane w sposób zoptymalizowany i posiadają certyfikat FSC. Dlaczego ta gra jest taka rewelacyjna? • Pozwala siąść zupełnie obcym ludziom przy stole i razem świetnie się bawić! • Nie wymaga żmudnego tłumaczenia zasad ani ich zapamiętywania • Jest idealna na imprezę, pod namiot i rodzinne spotkanie, gdzie trudno znaleźć wspólny mianownik dla osób o różnych upodobaniach i w różnym wieku! • Pozwala grać nieograniczonej liczbie osób! Nikt nie będzie się nudził! • NIE NUDZI SIĘ. Można grać w to przez trzy dni niemal non-stop i nie mieć dość! SPRAWDZONE! • Jungle Speed jest absolutnie doskonała, idealna, jesteśmy jej szalonymi fanami i podchodzimy do niej bezkrytycznie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (2 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Data zmiany: 17.02.2024
Pudełko pełne zabawy : auto. - Warszawa ; Wydawnictwo HarperCollins, 2021. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 14x20 cm.
W pudełku: 32 puzle do układania, 1 książka z wierszykami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.02.2024
Wesoła wieś : 36 okienek / opracowanie redakcyjne Natalia Kawałko-Dzikowska. - Janki k. Warszawy : Morex, copyright 2023. - [14] stron : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
(Odkrywaj Świat ze Swoim Maluszkiem)
Książeczka aż z 36 OKIENKAMI. Wspiera wszechstronny rozwój dziecka - ROZWIJA WYOBRAŹNIĘ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 09.02.2024
Feluś i Gucio grają w sylaby [Gra edukacyjna] / Marcin Dudek ; ilustracje Marianna Schoett. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2021. - 1 pudełko (4 dwustronne plansze, 48 dwustronnych płytek z sylabami, 48 dwustronnych płytek z obrazkami, 12 specjalnych płytek do zakrycia podpisów na planszy, 1 separator do segregacji płytek w pudełku, instrukcja) : ilustracje ; 25x21x5 cm.
(Gry Planszowe)
(Gry Edukacyjne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1-7.
Czas gry: 15-30 min.
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab! Ta gra edukacyjna, przepięknie ilustrowana przez Mariannę Schoett, daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę, czyniąc każdą niepowtarzalnym przeżyciem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (2 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 09.02.2024
Odjechane jednorożce : 2. edycja [Gra karciana] / Ramy Badie. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (135 kart, zasady gry) ; karton, papier, kolor ; w pudełku 3x10x15 cm + instrukcja (karta złożona : ilustracje kolorowe ; 10x14 cm).
(Gry Karciane)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 40 PLN (gotówką).
Liczba graczy 2-8. Wiek 6+. Czas gry: 30-60 min.
W nowej wersji Odjechanych Jednorożców kilka kart zostało zastąpionych innymi lub zmieniły się ich efekty. Dodatkowo instrukcja została przeredagowana, a karty otrzymały odświeżony design. Nie zmieniły się natomiast ich rewersy, dzięki czemu nadal można dowolnie łączyć Odjechane Jednorożce z wersją Bez cenzury oraz dodatkami.
Odjechane Jednorożce to strategiczna gra karciana pełna śmiechu, destrukcji, interakcji i… jednorożców! Na samym początku otrzymujesz kartę jednorożka. Uroczo, prawda? Ale nie przywiązuj się do niego zbytnio, bo nie o jednorożki chodzi w tej grze. Twoim zadaniem jest zbudowanie unikalnej armii dorosłych jednorożców. Zbuduj armię tak szybko, jak to możliwe, albo zgiń z ręki Twoich tak zwanych przyjaciół. Możesz być pewien, że wykorzystają każdą okazję, aby Cię zniszczyć. Sam też możesz to robić, podrzucając im do stajni specjalne karty kar z nieprzyjemnymi efektami. Zwycięża gracz, który jako pierwszy umieści w swojej stajni wymaganą liczbę jednorożców. Aby wygrać, należy umiejętnie wywoływać i łączyć ze sobą efekty na kartach, jak również mądrze wybierać cele, które będziemy atakowali. źródło opisu: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 08.02.2024
Baszty i maszty : gra logiczna dla 1 gracza. - Kontich : Smart Games ; Kraków : Iuvi Games, [2023]. - 1 gra (9 elementów zamku, książeczka z 80 zadaniami i rozwiązaniami) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 25x18x9 cm + książeczka z zadaniami i rozwiązaniami ([32] strony : ilustracje ; 11 cm) + instrukcja ([1] karta).
(Gry Logiczne)
(SMART GAMES)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 40 PLN (gotówką).
Gra przeznaczona dla 1 gracza, wiek 8+ lat.
Na okładce: Zbuduj zamek aż do nieba!
Zawiera 80 zadań o różnych poziomach trudności.
Zbuduj zamek aż do nieba! Dobra zabawa murowana! Zbuduj średniowieczny zamek aż do nieba, używając 9 elementów z kolorowymi wieżyczkami! Zacznij od najniższego poziomu, a potem umiejętnie rozplanuj pozostałe elementy, by rozwiązać 80 zadań o różnych poziomach trudności. Klasyczna łamigłówka dla królów i królowych w każdym wieku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 08.02.2024
Feluś i Gucio grają w literki [Gra planszowa] / Magdalena Król, Marcin Dudek ; ilustracje Marianna Schoett. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 gra (plansza, 160 płytek, woreczek na płytki) : karton, tektura, materiał tekstylny : w pudełku 25x20x4 cm.+ instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
(Gry Planszowe)
(Gry Edukacyjne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 15-45 minut.
"Feluś i Gucio grają w literki" to niezwykła gra stworzona z myślą zarówno o młodszych, jak i starszych graczach. Gra edukacyjna wspiera naukę czytania. Dzieci utrwalają znajomośc liter, korzystając z 14 przykładowych krzyżówek oraz tworząc własne. Stworzona z myślą zarówno o młodszych, jak i starszych graczach. Każdemu z 60 haseł odpowiada piękna ilustracja Marianny Schoett, dzięki czemu zabawę mogą rozpocząć nawet najmłodsi. W pudełku znajdują się: duża plansza, na której będziemy tworzyć krzyżówkę, 60 dwustronnych płytek z hasłami (obrazek, obrazek z podpisem) oraz 90 płytek z literami. Tryby gry zostały opracowane dla różnych poziomów zaawansowania uczestników zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 08.02.2024
Quoridor [Gra planszowa] / Mirko Marchesi. - Wimereux : Giamic B. P., [1997]. - 1 gra (plansza do gry, 20 ogrodzeń, 4 piony, instrukcja) : karton, materiał, kolor ; 28x28x5 cm + instrukcja (37 [2] strona : ilustracje czarno-białe : 15 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Pełna zawartość gry na pudełku i w instrukcji.
Czas gry: 10 - 20 min.
Liczba graczy : 2- 4.
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do końca przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na planszy ogrodzenia, które mają za zadanie spowolnić twój ruch! Nie martw się jednak ? wyjście jest zawsze. Ale czy uda ci się znaleźć najkrótszą drogę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 08.02.2024
Feluś i Gucio grają w emocje : [Gra edukacyjna] / Justyna Kesler ; ilustracje Marianna Schoett. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2023. - 1 gra (kostka zmysłów, 48 żetonów emocji, 8 kart sytuacji, 8 kart konwersacji, poradnik z pomysłami na gry) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 7x26x17 cm + instrukcja.
(Gry Edukacyjne)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 PLN (gotówką).
Czas gry: 10-30 min.
Liczba graczy: 1-6.
Kolejna gra w serii, ale pierwsza z tak różnorodnym zestawem gier i zabaw! Idealna jako samodzielny pakiet edukacyjny oraz uzupełnienie książki „Feluś i Gucio poznają emocje”. Gra wspiera prawidłowy rozwój emocjonalny i wspomaga rodziców w trudnych rozmowach z dzieckiem o emocjach. 3 podstawowe rodzaje zabaw w tym zestawie to: memo, kalambury i konwersacje. Ten rodzaj aktywności szczególnie sprzyja nauce rozpoznawania, nazywania i wyrażania emocji, będącej głównym celem gry. Wszyscy mamy uczucia. Każde z nich odczuwamy inaczej. Wszystkie są nam potrzebne i tak samo ważne. Dlatego warto je poznać i umieć o nich rozmawiać. Dzięki tej grze jest to łatwiejsze. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 08.02.2024
Kto to zrobił? [Gra karciana] / Jonathan Favre- Godal [autor] ; Steeve Augier [ilustracje] . - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., 2021. - 1 pudełko (36 kart-6 zwierzaków w 6 kolorach, 13 żetonów kupy) : karton ; 12x8 cm + instrukcja ( 8 stron : ilustracje ; 10 cm).
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Ilość graczy: 3-6 osób.
Czas trwania gry: 15 min.
Wiek 6+
Zaprojektowano we Francji.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. To nie kot, to królik! To on! Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej - wygrywa. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 30.01.2024
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 zł (gotówką).
Liczba graczy: 1-4. Czas gry: 25 minut.
Pudełko zawiera: 40 kart 1 poziomu, 40 kart 2 poziomu, 40 kart 3 poziomu, 40 kart 4 poziomu, 40 klocków, 9 klejnotów, 1 klepsydrę, 1 instrukcję.
Rodzinna gra, w której gracze starają się jak najszybciej ułożyć na swoich kartach wzór tak, aby nie zasłonić wskazanych pól specjalnych. Cztery poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej