Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(510)
Forma i typ
Gry i zabawki
(375)
Książki
(137)
Komiksy i książki obrazkowe
(23)
Proza
(18)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Druki ulotne
(3)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(352)
wypożyczone
(133)
tylko na miejscu
(28)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(435)
Czytelnia dla Dzieci
(29)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(49)
Dział wewnętrzny
(5)
Autor
Quilliams Chris
(10)
Knizia Reiner (1957- )
(9)
Żabicka Monika
(9)
Cottereau Jacques
(7)
Daujean Cyrille
(7)
Peeters Raf
(7)
Benedetti Toussaint
(6)
Blanchot Denis
(6)
Knizia Reiner
(6)
Polouchine Igor
(6)
Szewczyk Michał
(6)
Szulc Cezary
(6)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Coimbra Miguel
(5)
Daviau Rob (1970- )
(5)
Kiesling Michael
(5)
Kożyczkowska Magda
(5)
Andreani Jean-Francois
(4)
Baranowski Marek
(4)
Bauza Antoine
(4)
Cathala Bruno
(4)
Detner Małgorzata
(4)
Franz Klemens
(4)
Gandzel Mariusz
(4)
Gille-Naves Guilaime
(4)
Gravel Sophie
(4)
Górska Karolina
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Majchrowski Mariusz
(4)
Marcinkowska Karolina
(4)
Minor Marcin
(4)
Moon Alan R
(4)
Risi Alice
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Wendling Gauthier
(4)
Ambrzykowski Michał
(3)
Bouquet Cyril
(3)
Chan Maisherly
(3)
Czuba Sławomir
(3)
Delval Julien
(3)
Dudek Marcin
(3)
Górski Wojciech
(3)
Handford Martin (1956- )
(3)
Jaszecka Karolina
(3)
Kamigaki Hiro
(3)
Kobbert Max J
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kłos Joanna
(3)
Leacock Matt
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Pertoft Bjorn
(3)
Raczek Zofia
(3)
Rosenberg Uwe
(3)
Rosenberg Uwe (1970- )
(3)
Schoett Marianna
(3)
Socha Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Vogt Rolf
(3)
Warsch Wolfgang
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wilson James A
(3)
Andreani Jean-François
(2)
Badie Ramy
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bosley Andrew
(2)
Brand Markus
(2)
Bukowski Adam
(2)
Burkowska Zofia
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(2)
Chwedeńczuk Bohdan
(2)
Cohen Noah
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Dennen Paul
(2)
Dobrowolski Patryk
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Faccini Renato
(2)
Ferrin Kyle
(2)
Ferron Bob
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Frejlak Sylwester
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Garfield Richard
(2)
Gazda Patrycja
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Godyń Filip
(2)
Gołębiowski Patryk
(2)
GrAlutka
(2)
Gęsiak Patryk
(2)
Hargrave Elizabeth
(2)
Hebinger Etienne
(2)
Jagusiak Jan
(2)
Jantner Janos
(2)
Jaworska Jolanta
(2)
Jurowska-Wernerowa Marta
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(229)
2010 - 2019
(212)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(26)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(11)
1960 - 1969
(4)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(356)
2001
(10)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(493)
Belgia
(10)
Niemcy
(3)
nieznany (8pl)
(1)
Australia
(1)
Język
polski
(505)
nieznany (j)
(2)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(294)
Młodzież
(264)
9-13 lat
(173)
6-8 lat
(170)
Dorośli
(159)
14-17 lat
(134)
0-5 lat
(76)
Rodzice
(7)
18+
(5)
5-10 lat
(3)
1+
(2)
3+
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
3-6 lat
(1)
9+
(1)
Bibliotekarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(18)
Literatura belgijska
(10)
Literatura francuska
(8)
Literatura niemiecka
(7)
Literatura włoska
(6)
Literatura angielska
(5)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura duńska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura niderlandzka
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(167)
Współzawodnictwo
(107)
Trening umysłu
(100)
Strategia
(51)
Zabawa
(50)
Logika
(44)
Wyobraźnia
(21)
Spostrzeganie
(18)
Współdziałanie
(18)
Kreatywność
(17)
Planowanie
(17)
Krainy i światy fikcyjne
(14)
Zwierzęta
(14)
Matematyka
(13)
Podróże
(13)
Taktyka
(12)
Walka
(12)
Język polski
(11)
Teleturnieje
(11)
Zabawki edukacyjne
(10)
Koty
(9)
Postacie fikcyjne
(8)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(8)
Wyobraźnia przestrzenna
(8)
Śledztwo i dochodzenie
(8)
Gry i zabawy
(7)
Labirynt
(7)
Percepcja wzrokowa
(7)
Wiedza
(7)
Barwy
(6)
Historia
(6)
Klocki (zabawki)
(6)
Magia
(6)
Przyroda
(6)
Rodzina
(6)
Sport
(6)
Zagadki (lit.)
(6)
Zdolności manualne
(6)
Zwierzęta gospodarskie
(6)
Budownictwo
(5)
Ekonomia
(5)
Kradzież
(5)
Motoryka mała
(5)
Myślenie
(5)
Nauka czytania
(5)
Pociągi
(5)
Quizy
(5)
Starożytność
(5)
Stworzenia fantastyczne
(5)
Słownictwo
(5)
Trening pamięci
(5)
Zamki i pałace
(5)
Boże Narodzenie
(4)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(4)
Hulajnoga
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Nauka
(4)
Nauka liczenia
(4)
Pamięć
(4)
Pokonywanie strachu
(4)
Potwory
(4)
Przedmioty magiczne
(4)
Rolnictwo
(4)
Siedem cudów świata
(4)
Strategia (teoria gier)
(4)
Sztuka
(4)
Uczucia
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Wojna
(4)
Zaklęcia i czary
(4)
Średniowiecze
(4)
Bitwy
(3)
Bóstwa
(3)
Czarodzieje
(3)
Czytanie
(3)
Decyzje
(3)
Detektywi amatorzy
(3)
Dinozaury
(3)
Dziecko
(3)
Edukacja ekonomiczna
(3)
Figury geometryczne
(3)
Film
(3)
Fortnite (gra komputerowa)
(3)
Gra słów
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Handel
(3)
Imprezy
(3)
Inwestycje
(3)
Kupcy
(3)
Las
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Miasta
(3)
Mnemotechnika
(3)
Moda
(3)
Napoje magiczne
(3)
Patchwork
(3)
Piłka nożna
(3)
Plaże
(3)
Pokaz mody
(3)
Pory roku
(3)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Harry Potter
(1)
Jaka to melodia? (teleturniej)
(1)
Jeden z dziesięciu (teleturniej)
(1)
Koło fortuny (teleturniej)
(1)
Milionerzy (teleturniej)
(1)
Wielka gra (teleturniej)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1914-1918
(1)
Temat: miejsce
Europa
(4)
Francja
(3)
Japonia
(3)
Starożytny Rzym
(3)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Starożytny Bliski Wschód
(2)
Starożytny Egipt
(2)
Włochy
(2)
Ameryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Ameryka Północna
(1)
Argentyna
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Buenos Aires (Argentyna ; okolice)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Hiszpania
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kansas City (Stany Zjednoczone, stan Kansas)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone ; okolice)
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Santa Monica (Stany Zjednoczone)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Toskania (Włochy)
(1)
Województwo łódzkie (1919-1939)
(1)
ZSRR
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(389)
Gry planszowe
(276)
Gry i zabawy
(17)
Gry edukacyjne
(16)
Opowiadania i nowele
(14)
Książka obrazkowa
(12)
Zagadki
(12)
Plansze do gry
(11)
Gry strategiczne
(10)
Książka obrazkowa (picturebook)
(10)
Gry
(9)
Gry w karty
(9)
Publikacja bogato ilustrowana
(8)
Wydawnictwa dla dzieci
(7)
Fantasy
(6)
Poradnik
(6)
Gry i zabawki
(5)
Karty do gry
(5)
Broszura
(4)
Powieść przygodowa
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Książka zabawka
(3)
Opowiadania i nowele przygodowe
(3)
Gry i zabawy edukacyjne
(2)
Gry komputerowe
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Książki obrazkowe
(2)
Układanki
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Dzienniki
(1)
Gra sensoryczna
(1)
Gry Quizowe
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy ludowe
(1)
Gry w kości
(1)
Komiks historyczny
(1)
Komiksy (dla najmłodszych)
(1)
Książki dla najmłodszych
(1)
Książki zabawki
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Opowiadanie obyczajowe (dla dzieci)
(1)
Opowiadanie polskie (dla dzieci)
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Powieść podróżnicza
(1)
Rymowanki
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wyliczanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(319)
Edukacja i pedagogika
(28)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Psychologia
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Religia i duchowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
510 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Gwiezdna ucieczka [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, [2022]. - 1 pudełko (1 plansza, 8 elementów, instrukcja) ; 25x18x5 cm.
(SMART GAMES)
(Gry Logiczne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1.
Na opakowaniu: Gra w trwałym opakowaniu, idealna do podróży! Różne poziomy trudności, 60 zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W fabryce zabawek / [tekst Karolina Górska ; ilustracje Wojciech Górski]. - Warszawa : SBM Wydawnictwo, 2021. - [32] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Hulajnoga Zuzia)
Ta hulajnoga ma na imię Zuzia. Ma dwie różowe rączki i kółka, którymi uwielbia jeździć w nieznane. Bardzo ciekawi ją świat i kocha nowe przygody. Ciekawe, co zaplanowała na dziś. Dowiedz się, co przygotowała Zuzia na pokaz mody. W książce, oprócz historyjki do czytania, znajdziesz zagadki, quizy i łamigłówki. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiosna / [tekst Karolina Górska ; ilustracje Wojciech Górski]. - Warszawa : SBM Wydawnictwo, 2021. - [32] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Hulajnoga Zuzia)
Ta hulajnoga ma na imię Zuzia. Ma dwie różowe rączki i kółka, którymi uwielbia jeździć w nieznane. Bardzo ciekawi ją świat i kocha nowe przygody. Ciekawe, co zaplanowała na dziś. Dowiedz się, co przygotowała Zuzia na pokaz mody. W książce, oprócz historyjki do czytania, znajdziesz zagadki, quizy i łamigłówki. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rising Sun [Gra planszowa] / autor gry Eric M. Lang ; ilustracje Adrian Smith ; tekst polski Piotr Wiśniewski. - Gliwice : Portal Games, [2018]. - 1 gra (wiele elementów) : tektura, kolor, plastik ; w pudełku 32x32x12 + instrukcja: (27 stron : ilustracje kolorowe ; 26 cm.)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 180 PLN (gotówką).
Czas gry 90-120 minut.
Liczba graczy 3-5.
W pudełku: 58 szczegółowo wykonanych plastikowych figurek, 40 kolorowych podstawek pod figurki, 65 plastikowych Monet, 10 plastikowych znaczków Klanów, 66 kart, 1 plansza, 99 żetonów, 5 zasłonek Klanów.
Kolejna gra strategiczna autorstwa Erica Langa, twórcy hitu Blood Rage. Rising Sun przenosi akcję do starożytnej Japonii. Gracze wcielają się w role przywódców klanów walczących o kontrolę nad wyspami, a także o przychylność duchów i bóstw. Wspaniałe figurki, przepiękne ilustracje Adriana Smitha i rewelacyjne reguły stworzone przez weterana branży sprawiają, że Rising Sun jest absolutnym must-have dla każdego fana gier strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytanie książek rozwija wyobraźnię, bogate słownictwo, wspiera równowagę emocjonalną i ułatwia naukę w szkole. Nic dziwnego, że rodzicom, bibliotekarzom i nauczycielom zależy, aby dzieci już od najmłodszych lat zakochały się w książkach, a później samodzielnie po nie sięgały. Ale jak to osiągnąć? Małgorzata Swędrowska, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w popularyzacji czytelnictwa i twórczyni koncepcji czytania wrażeniowego, dzieli się sposobami na: - wprowadzenie książek do codziennego życia dziecka, - odkrywanie wielowymiarowości tekstu i ilustracji, - niezliczone zabawy (również ruchowe!) z książką, - aktywności związane z literaturą, - rozwój kompetencji potrzebnych do nauki czytania, - przebrnięcie przez szkolne lektury. „777 pomysłów na zabawy z książką” pomoże rodzicom i nauczycielom w wychowaniu dzieci, które pokochają czytanie. Zapraszamy do zabawy, która uczy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 791/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Bajkownicy / zilustrowała Małgorzata Detner ; tekst: Zielona Sowa. - Warszawa : Zielona Sowa, 2021. - [20] stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
(Przeplatanki Rymowanki)
"Lubicie bajki? Jeżeli tak, to na pewno poznacie te postaci! Znajdziecie tu pirata i księżniczkę, smoka i rycerza w lśniącej zbroi, krasnala, wróżkę i olbrzyma. Nie zabraknie też syrenki i wesołej czarownicy. Oto zabawni Bajkownicy! Czytajcie rymowane teksty i twórzcie własne historyjki. Możecie wspólnie z dzieckiem mieszać poszczególne części opowiadania, tak aby powstała jeszcze zabawniejsza rymowanka! A gdy przy okazji rycerzowi wyrosną smocze skrzydła, a czarownicy urośnie syreni ogon, wspólnie cieszcie się swoją pomysłowością! Zabawa z książką możliwa jest dzięki jej wyjątkowej formie. Sztywne strony podzielone zostały na trzy ruchome części. Wasze zadanie polega na przekładaniu stron wybranej części i łączeniu fragmentów ilustracji w dowolny sposób. Dzięki temu powstają zabawne obrazki, śmieszne postaci, dziwne przedmioty, a historyjka, którą czytamy w książce za każdym razem brzmi zupełnie inaczej."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry)
Obrazek po ułożeniu ma wymiary 54 x 39 cm.
Niezwykły szydełkowy alfabet znany z Literkowej książki Anny Salamon teraz także w formie puzzli. O to osa, M to motyl, Ł to łąka Każda literka coś w sobie kryje. Czy zgadniecie co? Układajcie puzzle i poznawajcie litery. Wyprodukowano w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 60 zł.
Czas gry 60 min.
Wersja polska [w tym instrukcja] na zlecenie sklepu Rebel.
Gra dla 1-6 osób, wiek od 14 lat. Można grać na 4 poziomach trudności.
4 plansze ; 9 żetonów wioski ; 3 kości Tao, 1 specjalna kość Tao, 1 kość Klątwy, 55 kart Duchów (niebieskie), 10 kart inkarnacji Wu-Fenga (czerwone), 20 znaczników Tao, 20 znaczników Czi, 4 figurki Taoistów, 4 znaczniki Jin-Jang, 8 figurek Duchów,2 figurki Buddy, 1 znacznik Nieaktywnych Tao, 1 znacznik Osłabiającej Mantry (zwój), 4 znaczniki Nieaktywnej Mocy, 3 znaczniki Neutralnej Mocy, 2 karty pomocy, 1 karta do zapisywania wyników rozgrywek ; instrukcja.
Gra kooperacyjna. Gracze muszą połączyć swoje siły, aby dotrwać do spotkania z Wu-Fengiem i odpowiednio się do niego przygotować!. Gracze, wspólnie, albo wygrają, albo przegrają.
Wielu poległo kładąc kres rządom Wu-Fenga, Władcy Dziewięciu Piekieł. Urna zawierająca jego prochy została pochowana na cmentarzu w niewielkiej wiosce w Środkowym Cesarstwie. Lata mijały, a przeklęte dziedzictwo popadło w zapomnienie pośród żywych. Ukryty w głębiach piekieł Wu-Feng nie zapomniał niczego. Niestrudzone poszukiwania w końcu doprowadziły go do miejsca, gdzie ukryto urnę. Cień jego poprzedniej inkarnacji już rozciąga się nad wieśniakami, nieświadomymi grożącego im niebezpieczeństwa. Na szczęście Fat-Si (kapłani taoistyczni) trzymają straż, strzegąc granicy pomiędzy światami żywych i umarłych. Uzbrojeni w odwagę, wiarę i moce, spróbują odesłać reinkarnację Wu-Fenga z powrotem do piekła. Ghost Stories to gra kooperacyjna. Gracze jako drużyna grają przeciwko grze. Spotka ich wspólne zwycięstwo bądź razem poniosą porażkę. W Ghost Stories można grać na czterech poziomach trudności: Początkowy, Normalnym, Koszmarnym i Piekielnym. Dlaczego zachwyci Cię ta gra? Wspaniała, klimatyczna szata graficzna szybko wprowadzi Cię w nastrój obleganej przez duchy chińskiej wioski. Każda karta jest warta uwagi również dzięki prezentacji widziadeł znanych nie z europejskich podań i legend, ale z chińskiej kultury. Fakt iż gra nie zawiera żadnych elementów językowych i w całości opiera się na ikonkach sprawia, że rozgrywka przebiega płynnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znajdź i wskaż / [tekst Izabela Jędraszek-Drzazga]. - Bełchatów : P.H.W. Fenix, [2020]. - 32 strony : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
Data wydania według strony TaniaKsiążka.pl
Książka dla dzieci, które lubią ćwiczyć spostrzegawczość.
Znajdź i wskaż to niezwykle barwna publikacja z zadaniami dla Twojego maluszka. Na każdej ze stron wśród zabawnych ilustracji zamieszczono rymowane polecenie. [Z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memo ; Labirynty : dwie gry edukacyjne / Hervé Tullet autor bestsellera NACIŚNIJ MNIE. - Warszawa : Wydawnictwo Babaryba, 2016. - 1 gra (pudełko zawiera 44 dwustronne karty) : ilustracje kolorowe ; 11 x 15 x 5 cm.
(Gry Planszowe)
Opis według opakowania.
Przy wypozyczeniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 zł.
Pudełko zawiera talię 44 dużych, dwustronnych, kartonowych kart: MEMO oraz biało-czarne LABIRYNTY.
MEMO LABIRYNTY Herve Tulleta - autora światowego bestsellera NACIŚNIJ MNIE - to połączenie rozbudzającej wyobraźnię zabawy z edukacją: nauką kolorów, kształtów i kierunków. To także nauka logicznego myślenia, wnioskowania i zapamiętywania oraz zachęta do kreatywnego tworzenia własnych abstrakcyjnych wzorów i labiryntów. 2 w 1, czyli kolorowe MEMO oraz biało-czarne LABIRYNTY! To dwie gry logiczne pobudzające wyobraźnię, kreatywność oraz pamięć i koncentrację! MEMO – zapamiętuj kolory i figury, żeby zbierać takie same karty w pary. LABIRYNTY – buduj własne labirynty, zakręcone drogi, niezwykłe wzory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zabawa w czytanie [Gra edukacyjna]: zestaw edukacyjny do nauki czytania / pomysł i oprac. merytoryczne: Julia Pogorzelska; rysunki: Barbara Galińska, Patrycja Gazda ; zasady gry i instrukcja; Antonina Kwasek, Julia Pogorzelska; grafika i skład: STUDIO adamigo. - Częstochowa : Adamigo, 2018. - 10 gier (45 żetonów, 48 dwustronnych kafelków z obrazkami oraz podpisami, 48 dwustronnych kafelków z nazwami oraz literami) : karton, kolor ; w pudełku 5x22x37 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
(Gry Edukacyjne)
Przy wypożyczaniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1-8, wiek: 4+.
Podczas gry dzieci zapoznają się z graficznym zapisem całych wyrazów, kojarząc je z obrazkiem przedstawiającym przedmioty i postacie. Atrakcyjna forma zabawy zachęca dziecko do analizowania zapisu graficznego i wyodrębniania liter, a potem do tworzenia z nich nowych wyrazów. Metody analityczno-syntetyczne, na podstawie których powstał zestaw edukacyjny, uchodzą za najskuteczniejsze w nauce czytania. Cztery grupy kafelków, które rozróżnione są kolorem ramek, można wykorzystywać na wiele sposobów. W instrukcji znajduje się opis dziesięciu gier i zabaw, które sprawią, że nauka czytania stanie się fascynującą przygodą. Zabawa w większej grupie dzieci pozwoli na wprowadzenie elementu szlachetnej rywalizacji. Zestaw świetnie sprawdza się także podczas zabawy z jednym dzieckiem. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? [Gra karciana] / Jonathan Favre- Godal [autor] ; Steeve Augier [ilustracje] . - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., 2021. - 1 pudełko (36 kart-6 zwierzaków w 6 kolorach, 13 żetonów kupy) : karton ; 12x8 cm + instrukcja ( 8 stron : ilustracje ; 10 cm).
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Ilość graczy: 3-6 osób.
Czas trwania gry: 15 min.
Wiek 6+
Zaprojektowano we Francji.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. To nie kot, to królik! To on! Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej - wygrywa. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scythe [Gra planszowa] / projekt gry: Jamey Stegmaier ; opracowanie artystyczne i projekt świata: Jakub Różalski ; [tłumaczenie na język polski: Krzysztof Kurek i Ryszard Chojnowski]. - Opole : Vertima Sp. z o.o., © 2021. - 1 gra (1 skrót zasad, 1 arkusz osiągnięć, 1 arkusz pomocy gracza, 1 plansza gry, 5 plansz graczy, 80 kartonowych monet, 80 drewnianych znaczników zasobów, 12 kartonowych żetonów mnożników, 12 kartonowych znaczników spotkań, 6 kart premii za budowle, 42 karty walki, 23 karty celów, 28 kart spotkań, 12 kart Fabryki, 2 wskaźniki siły, 5 kart przeprawy, 5 kart szybkiego startu, 31 kart Automy, 20 figurek mechów, 5 figurek postaci, 5 plansz frakcji, 5 drewnianych znaczników akcji, 5 drewnianych znaczników popularności, 5 drewnianych znaczników siły, 30 drewnianych znaczników gwiazdek, 20 drewnianych znaczników budowli, 20 drewnianych znaczników rekrutów, 40 drewnianych znaczników robotników, 30 drewnianych znaczników technologii) ; drewno, karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 10x30x36 cm + 2 instrukcje ([32] strony ; [12] stron : ilustracje ; 28 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypozyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 190 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1-5 osób.
Czas gry: 115 minut.
Komponenty ogólne: 2 instrukcje (zwykła oraz autora) ; 1 skrót zasad ; 1 arkusz osiągnięć ; 1 plansza gry ; 5 plansz graczy ; 80 kartonowych monet ; 80 drewnianych znaczników spotkań ; 6 kart premii za budowle ; 42 karty walki ; 23 karty celów ; 28 kart spotkań ; 12 kart Fabryki ; 2 wskaźniki siły ; 5 kart przeprawy ; 5 kart szybkiego startu ; 31 kart Automy.
Komponenty frakcji: 20 figurek mechów ; 5 figurek postaci ; 5 plansz frakcji ; 5 drewnianych znaczników akcji ; 5 drewnianych znaczników popularności ; 5 drewnianych znaczników siły ; 30 drewnianych znaczników gwiazdek ; 20 drewnianych znaczników budowli ; 20 drewnianych znaczników rekrutów ; 40 drewnianych znaczników robotników ; 30 drewnianych znaczników technologii.
Na małym, choć niezwykle pożądanym terenie zebrali się przedstawiciele pięciu frakcji. Kto zyska chwałę i fortunę, tworząc swoje imperium jako przywódca Wschodniej Europii? Scythe to strategiczna gra planszowa dla 1-5 graczy, w której wcielisz się przywódcę jednego z narodów Europii Wschodniej w alternatywnej rzeczywistości lat 20 ubiegłego stulecia. Będziesz odkrywał i podbijał kolejne terytoria. Zwerbujesz nowych rekrutów i zgromadzisz surowce. W końcu będziesz wysyłał do walki siejące postrach bojowe mechy, którymi zmiażdżysz innych graczy. A to wszystko dla chwały, sławy i pieniędzy. Bowiem zwycięzcą gry zostanie gracz z największą liczbą zgromadzonych monet. Zdobędziesz ich tym więcej, im większa będzie twoja popularność, im bardziej rozwinięte będzie twoja armia, a także im więcej terenów i zasobów będziesz kontrolował. Planuj, podbijaj, zwyciężaj! źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sy-la-by : nauka czytania [Gra karciana]/ autorzy Agnieszka Łubkowska, Michał Szewczyk ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2020. - 1 gra (2 talie kart) : papier, karton, kolor ; w pudełku 19x22x4 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 17 cm).
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 PLN (gotówką).
Opis według pudełka.
Ilość graczy: 2-5. Wiek: 7+. Czas gry: 30 min.
Jedna talia zawiera sylaby, druga, dla bardziej zaawansowanych graczy, spółgłoski. Gry sylabowe, podczas których dzieci układają ze swoich kart wyrazy, pozwalają utrwalić sylaby i uczą ich szybkiej syntezy w słowa. Są także skuteczną alternatywą i uzupełnieniem tradycyjnych metod nauki czytania. Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki! Agnieszka Łubkowska od 2006 roku jest licencjonowanym instruktorem metody Davisa z certyfikatem Davis Dyslexia Association International w USA. Specjalizuje się w zaawansowanych metodach korekty dysleksji, nadpobudliwości psychoruchowej z deficytami uwagi, dyskalkulii, dysgrafii metodą Davisa. W czasie zajęć indywidualnych pomaga dzieciom, młodzieży i dorosłym z dysleksją, nadpobudliwością i trudnościami w skupieniu w zakresie metod efektywnego czytania i uczenia się. Jest również trenerem umiejętności poznawczych - prowadzi zajęcia grupowe z zakresu efektywnej nauki, szybkiego czytania, technik pamięciowych, treningów pamięci. Od 2010 roku pracuje jako nauczyciel akademicki. Jest członkiem Davis Learning Foundation w Wielkiej Brytanii. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. : Ponad 400 ćwiczeń poprawiających pamięć i zdolność koncentracji, rozwijających kreatywność i inteligencję
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzień i noc [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2020. - 1 gra (1 stelaż, 10 drewnianych klocków, drewniana podstawka, 24 dwustronne karty) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 29x24x8 cm + instrukcja (1 strona ; 12 cm).
(Gry Logiczne)
(SMART GAMES)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 60 PLN (gotówką).
Gra dla jednej osoby.
Czas gry: do 15 min.
Witaj w świecie gry "Dzień i Noc" - logicznej układanki dla najmłodszych. Dziecko rozwiązując kolejne zadania "dzienne", polegające na odpowiednim układaniu klocków, ćwiczy koncentrację i zdolności manualne. Dla małych graczy, szukających większych wyzwań przygotowano zadania "noce", które dodatkowo trenują wyobraźnię i zdolności analityczne! Proste zasady, duże, bezpieczne elementy i możliwość zabawy jak w zwykłe klocki - to gotowy przepis na świetna gra na długie popołudnia! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mój dzień: naucz się planować! [Zabawka edukacyjna] / pomysł na grę: Centrum Kształcenia i Badań firmy Lisciani. - Teramo : Lisciani, 20[22]. - 1 pudełko zawiera: 1 plansza z rozkładem dnia, 7 kart z dniami tygodnia, 22 dwustronne karty z godzinami, 31 dwustronnych kart z czynnościami, trójwymiarowe miasto do złożenia (4 budynki + podstawa), trójwymiarowy zegar z 2 wskazówkami do złożenia, instrukcja; 28x28x7 cm.
(Gry Edukacyjne)
(Montessori)
Wiek 5+
Opracowane na podstawie metody Montessori.
Gra dostępna tylko na miejscu w czytelni dla dzieci i młodzieży.
Poznaję czas to gra edukacyjna oparta na metodzie edukacyjnej włoskiej pedagog - Marii Montessori. Umożliwia dzieciom poznanie bliżej koncepcji czasu - podziału miesięcy na tygodnie, a tygodnie na dnie, które z kolei dzielą się na pory dnia. Zadaniem dziecka jest tworzenie harmonogramu swojego dnia i odpowiednie jego zaplanowanie. Odpowiednie czynności dziecko musi połączyć z odpowiednią porą dnia. Drugim sposobem na zabawę jest klasyfikacja czynności pod względem miejsca jej wykonywania - w takim wypadku dzieci muszą odpowiednio ułożyć karty w trójwymiarowym mieście. Do zestawu dołączony jest także trójwymiarowy zegar na którym dzieci mogą ćwiczyć wskazywanie czasu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. W P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wiedza ogólna)
(Leoś Królik - Wiedza ogólna)
Nic tak dobrze nie pobudza wyobraźni dziecka i procesu nauki czytania jak nasza seria książeczek "Królik Leoś". Dzięki tym książeczkom, krok po kroku każde dziecko oswoi się z różnymi rzeczami tego świata. Wspaniałe, kolorowe obrazki i ciekawie napisany tekst ułatwiają dzieciom naukę w pierwszych latach życia. Na pewno zechcecie, aby ta seria znalazła się w osobistej kolekcji książek Twojego malucha jako pozycja obowiązkowa. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
rysogra! [Gra]/ Hervé Tullet. - Warszawa : Wydawnictwo Babaryba, 2021. - 1 gra (36 kart w kropki, 30 kart w paski, 6 szablonów, 1 kostka, 1 instrukcja) : ilustracje kolorowe ; 11 x 15 x 5 cm.
(Gry)
Opis według opakowania.
Przy wypożyczeniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 zł.
Pudełko zawiera: 66 kart, 6 szablonów, kolorową kostkę do gry oraz instrukcję.
Zostań małym artystą z RYSOGRĄ Hervé Tulleta (autora światowego bestsellera "Naciśnij mnie"). To połączenie rozbudzającej wyobraźnię kreatywnej zabawy z nauką kolorów, kształtów i kierunków. Możesz stworzyć nieskończenie wiele małych dzieł sztuki - losuj karty, rzucaj kostką, wybieraj szablony i rysuj! RYSOGRA niesamowicie rozwija wyobraźnię oraz pobudza kreatywność! Gra dla jednego lub wielu graczy.
W instrukcji znajdziemy dwa warianty. Oba są bardzo łatwe, a przy tym granie w nią jest naprawdę przyjemne. To gra, która nie tylko bawi, ale również rozwija wyobraźnie, ćwiczy rysowanie, naukę kolorów, kształtów i wiele więcej. Dość dużym plusem moim zdaniem jest fakt, że grę można również wykorzystać na wiele innych sposobów niż te z instrukcji. Wizualnie gra jest świetna. Na kartach znajdziemy niebanalne ilustracje Hervé Tulleta, autora książki pt.: „Naciśnij mnie”. [www.taniaksiazka.pl; recenzja Anna K.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej