Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(318)
Forma i typ
Gry i zabawki
(312)
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Proza
(2)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(203)
wypożyczone
(110)
tylko na miejscu
(11)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(307)
Czytelnia dla Dzieci
(13)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(10)
Quilliams Chris
(10)
Żabicka Monika
(9)
Daujean Cyrille
(8)
Knizia Reiner
(7)
Coimbra Miguel
(5)
Daviau Rob (1970- )
(5)
Kiesling Michael
(5)
Moon Alan R
(5)
Peeters Raf
(5)
Szewczyk Michał
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bauza Antoine
(4)
Bauza Antoine (1978- )
(4)
Cathala Bruno
(4)
Czuba Sławomir
(4)
Franz Klemens
(4)
Gandzel Mariusz
(4)
Gravel Sophie
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Kożyczkowska Magda
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Szulc Cezary
(4)
Wróblewska Aneta
(4)
Bouquet Cyril
(3)
Cottereau Jacques
(3)
Delval Julien
(3)
Kobbert Max J
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Leacock Matt
(3)
Majchrowski Mariusz
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Minor Marcin
(3)
Pertoft Bjorn
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rosenberg Uwe
(3)
Rosenberg Uwe (1970- )
(3)
Rzadek Wojciech
(3)
Socha Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Vogt Rolf
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wilson James A
(3)
Yianni John
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Andreani Jean-François
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Blanchot Denis
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bosley Andrew
(2)
Bukowski Adam
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chan Maisherly
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Cohen Noah
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Dennen Paul
(2)
Dudek Marcin
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Faccini Renato
(2)
Ferrin Kyle
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Garfield Richard
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Goyke Sebastian
(2)
GrAlutka
(2)
Hargrave Elizabeth
(2)
Harris Robert
(2)
Hebinger Etienne
(2)
Herman Michał
(2)
Jantner Janos
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kaszorek Katarzyna
(2)
Kołodziejczak Tomasz
(2)
Kłos Joanna
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Looveer Meelis
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
O'Connor Rory (1973- )
(2)
Odorowicz Bartosz
(2)
Patzke Anne
(2)
Pfister Alexander
(2)
Polouchine Igor
(2)
Potocki Alexander
(2)
Puzdrowska Kamila
(2)
Quidault Pascal (1976- )
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Rojas Natalia
(2)
Schoett Marianna
(2)
Skłodowska Ola
(2)
Sobel Beth
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(174)
2010 - 2019
(133)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(258)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(312)
Niemcy
(3)
Belgia
(2)
Australia
(1)
Język
polski
(317)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Młodzież
(230)
Dzieci
(198)
Dorośli
(142)
9-13 lat
(138)
6-8 lat
(118)
14-17 lat
(117)
0-5 lat
(25)
18+
(5)
5-10 lat
(3)
Rodzice
(3)
3+
(1)
3-6 lat
(1)
9+
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(5)
Literatura polska
(4)
Literatura belgijska
(3)
Literatura francuska
(3)
Literatura niemiecka
(3)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Współzawodnictwo
(100)
Trening umysłu
(86)
Zabawa
(48)
Strategia
(47)
Gry i zabawy umysłowe
(40)
Logika
(21)
Współdziałanie
(17)
Wyobraźnia
(16)
Krainy i światy fikcyjne
(14)
Planowanie
(13)
Taktyka
(12)
Walka
(12)
Zwierzęta
(10)
Podróże
(9)
Spostrzeganie
(9)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(7)
Wiedza
(7)
Język polski
(6)
Kreatywność
(6)
Magia
(6)
Teleturnieje
(6)
Zamki i pałace
(6)
Budownictwo
(5)
Koty
(5)
Labirynt
(5)
Matematyka
(5)
Postacie fikcyjne
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Quizy
(5)
Trening pamięci
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Ekonomia
(4)
Gry planszowe
(4)
Klocki (zabawki)
(4)
Las
(4)
Pociągi
(4)
Potwory
(4)
Rolnictwo
(4)
Siedem cudów świata
(4)
Sport
(4)
Starożytność
(4)
Strategia (teoria gier)
(4)
Wojna
(4)
Wyobraźnia przestrzenna
(4)
Zabawki edukacyjne
(4)
Zaklęcia i czary
(4)
Zdolności manualne
(4)
Zwierzęta gospodarskie
(4)
Średniowiecze
(4)
Barwy
(3)
Bitwy
(3)
Czarodzieje
(3)
Decyzje
(3)
Edukacja ekonomiczna
(3)
Handel
(3)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(3)
Historia
(3)
Inwestycje
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Miasta
(3)
Motoryka mała
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Napoje magiczne
(3)
Pamięć
(3)
Patchwork
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pokonywanie strachu
(3)
Przyjaźń
(3)
Ptaki
(3)
Renesans
(3)
Rodzina
(3)
Stworzenia fantastyczne
(3)
Słownictwo
(3)
Uczucia
(3)
Wszechświat
(3)
Aktywność fizyczna
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(2)
Cywilizacja
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Cztery żywioły
(2)
Dedukcja
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Dinozaury
(2)
Figury geometryczne
(2)
Film
(2)
Gejsza
(2)
Geografia
(2)
Gra słów
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Hodowcy bydła
(2)
Imprezy
(2)
Integracja międzypokoleniowa
(2)
Język angielski
(2)
Kino popularne
(2)
Kolonializm
(2)
Kowboje
(2)
Kradzież
(2)
Kupcy
(2)
Kurnik
(2)
Mars (planeta)
(2)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Harry Potter
(1)
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Europa
(3)
Japonia
(3)
Starożytny Rzym
(3)
Afryka
(2)
Francja
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Starożytny Bliski Wschód
(2)
Starożytny Egipt
(2)
Ameryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Argentyna
(1)
Azja
(1)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Buenos Aires (Argentyna ; okolice)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Fjällbacka (Szwecja)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kansas City (Stany Zjednoczone, stan Kansas)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Santa Monica (Stany Zjednoczone)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Toskania (Włochy)
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(314)
Gry i zabawy umysłowe
(267)
Gry i zabawy
(28)
Gry edukacyjne
(13)
Plansze do gry
(9)
Fantasy
(7)
Gry strategiczne
(6)
Gry
(5)
Gry i zabawki
(4)
Gry w karty
(3)
Karty do gry
(3)
Gry logiczne
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Gry Logiczne
(1)
Gry Quizowe
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry w kości
(1)
Kryminał
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(263)
Edukacja i pedagogika
(9)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
318 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 08.02.2024
Baszty i maszty : gra logiczna dla 1 gracza. - Kontich : Smart Games ; Kraków : Iuvi Games, [2023]. - 1 gra (9 elementów zamku, książeczka z 80 zadaniami i rozwiązaniami) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 25x18x9 cm + książeczka z zadaniami i rozwiązaniami ([32] strony : ilustracje ; 11 cm) + instrukcja ([1] karta).
(Gry Logiczne)
(SMART GAMES)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 40 PLN (gotówką).
Gra przeznaczona dla 1 gracza, wiek 8+ lat.
Na okładce: Zbuduj zamek aż do nieba!
Zawiera 80 zadań o różnych poziomach trudności.
Zbuduj zamek aż do nieba! Dobra zabawa murowana! Zbuduj średniowieczny zamek aż do nieba, używając 9 elementów z kolorowymi wieżyczkami! Zacznij od najniższego poziomu, a potem umiejętnie rozplanuj pozostałe elementy, by rozwiązać 80 zadań o różnych poziomach trudności. Klasyczna łamigłówka dla królów i królowych w każdym wieku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 08.02.2024
Feluś i Gucio grają w literki [Gra planszowa] / Magdalena Król, Marcin Dudek ; ilustracje Marianna Schoett. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 gra (plansza, 160 płytek, woreczek na płytki) : karton, tektura, materiał tekstylny : w pudełku 25x20x4 cm.+ instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
(Gry Planszowe)
(Gry Edukacyjne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 15-45 minut.
"Feluś i Gucio grają w literki" to niezwykła gra stworzona z myślą zarówno o młodszych, jak i starszych graczach. Gra edukacyjna wspiera naukę czytania. Dzieci utrwalają znajomośc liter, korzystając z 14 przykładowych krzyżówek oraz tworząc własne. Stworzona z myślą zarówno o młodszych, jak i starszych graczach. Każdemu z 60 haseł odpowiada piękna ilustracja Marianny Schoett, dzięki czemu zabawę mogą rozpocząć nawet najmłodsi. W pudełku znajdują się: duża plansza, na której będziemy tworzyć krzyżówkę, 60 dwustronnych płytek z hasłami (obrazek, obrazek z podpisem) oraz 90 płytek z literami. Tryby gry zostały opracowane dla różnych poziomów zaawansowania uczestników zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 08.02.2024
Quoridor [Gra planszowa] / Mirko Marchesi. - Wimereux : Giamic B. P., [1997]. - 1 gra (plansza do gry, 20 ogrodzeń, 4 piony, instrukcja) : karton, materiał, kolor ; 28x28x5 cm + instrukcja (37 [2] strona : ilustracje czarno-białe : 15 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Pełna zawartość gry na pudełku i w instrukcji.
Czas gry: 10 - 20 min.
Liczba graczy : 2- 4.
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do końca przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na planszy ogrodzenia, które mają za zadanie spowolnić twój ruch! Nie martw się jednak ? wyjście jest zawsze. Ale czy uda ci się znaleźć najkrótszą drogę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 08.02.2024
Feluś i Gucio grają w emocje : [Gra edukacyjna] / Justyna Kesler ; ilustracje Marianna Schoett. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2023. - 1 gra (kostka zmysłów, 48 żetonów emocji, 8 kart sytuacji, 8 kart konwersacji, poradnik z pomysłami na gry) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 7x26x17 cm + instrukcja.
(Gry Edukacyjne)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 PLN (gotówką).
Czas gry: 10-30 min.
Liczba graczy: 1-6.
Kolejna gra w serii, ale pierwsza z tak różnorodnym zestawem gier i zabaw! Idealna jako samodzielny pakiet edukacyjny oraz uzupełnienie książki „Feluś i Gucio poznają emocje”. Gra wspiera prawidłowy rozwój emocjonalny i wspomaga rodziców w trudnych rozmowach z dzieckiem o emocjach. 3 podstawowe rodzaje zabaw w tym zestawie to: memo, kalambury i konwersacje. Ten rodzaj aktywności szczególnie sprzyja nauce rozpoznawania, nazywania i wyrażania emocji, będącej głównym celem gry. Wszyscy mamy uczucia. Każde z nich odczuwamy inaczej. Wszystkie są nam potrzebne i tak samo ważne. Dlatego warto je poznać i umieć o nich rozmawiać. Dzięki tej grze jest to łatwiejsze. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 08.02.2024
Kto to zrobił? [Gra karciana] / Jonathan Favre- Godal [autor] ; Steeve Augier [ilustracje] . - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., 2021. - 1 pudełko (36 kart-6 zwierzaków w 6 kolorach, 13 żetonów kupy) : karton ; 12x8 cm + instrukcja ( 8 stron : ilustracje ; 10 cm).
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Ilość graczy: 3-6 osób.
Czas trwania gry: 15 min.
Wiek 6+
Zaprojektowano we Francji.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. To nie kot, to królik! To on! Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej - wygrywa. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 30.01.2024
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 zł (gotówką).
Liczba graczy: 1-4. Czas gry: 25 minut.
Pudełko zawiera: 40 kart 1 poziomu, 40 kart 2 poziomu, 40 kart 3 poziomu, 40 kart 4 poziomu, 40 klocków, 9 klejnotów, 1 klepsydrę, 1 instrukcję.
Rodzinna gra, w której gracze starają się jak najszybciej ułożyć na swoich kartach wzór tak, aby nie zasłonić wskazanych pól specjalnych. Cztery poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 22.01.2024
La cucaracha [Gra planszowa] / author Peter-Paul Joopen ; illustration Janos Jantner, Maximilian Jasionowski. - Ravensburg : Ravensburger Verlag, 2013. - 1 gra (1 robot HEXBUG nano, plansza 3D z 24 ruchomymi sztućcami, 18 żetonów-karaluchów, 1 kostka, 2 pary drzwi, instrukcja) ; wymiary pudełka 44x30x6 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 60 PLN (gotówką).
Gra o numerze 110-058786-00-0 dostępna tylko na miejscu w czytelni dla dzieci i młodzieży.
Gra dla 2-4 graczy. Czas gry 15-20 minut.
W kuchni jest karaluch! Szybko - kto go złapie?! Rzuć kostką i działaj błyskawicznie - użyj sztućców, aby zwabić karalucha do swojej pułapki. Gracz, który złapie karalucha 5 razy wygrywa!Żeby złapać robala trzeba przedsięwziąć dwa kroki: rzucić kostką, i co najważniejsze.. ułożyć odpowiednią drogę do pułapki .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (3 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Czytelnia dla Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 15.01.2024
Smoki [Gra karciana] / autor: Kevin Kichan Kim ; ilustracje: Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2020. - 1 gra (52 karty+ 1 karta dodatkowa wraz z zasadami jej użycia, 12 żetonów smoka, 1 ołówek, 1 notes) : karton, papier, grafit, drewno, kolor ; w pudełku 4x14xx19 cm + instrukcja (10, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 13x18 cm.
(Gry Karciane)
Stanowi część 3 gry, część 1 pt.: Sen, część 2 pt.: Kruki.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Czas gry: 15 minut.
Liczba graczy: 2-5.
Odwiedź krainy pełne smoków! SMOKI to trzecia gra z serii, która przenosi was do świata ze snów. Gra ma inne zasady niż poprzednie z tej serii: SEN i KRUKI. Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali! Wygra osoba, która w swoim śnie odwiedzi najpiękniejsze krainy i zdobędzie 3 żetony smoka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 03.01.2024
Warcaby : gry klasyczne [Gra planszowa] / P. P. U. H. FAN. - Mrągowo : P. P. U. H. FAN ; [202?]. - 1 gra (24 pionki) ; 34x19x4 cm.
(Gry Planszowe)
Warcaby to tradycyjnie dobra zabawa! Warcaby wymagają strategii i przemyślenia. Pionki przesuwamy po planszy w celu zbicia lub zablokowania pionków przeciwnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 19.12.2023
Psi Patrol, Operacja ? [Gra zręcznościowa] - [EU] : Hasbro, [2012]. - 1gra (1 tablica na baterie, 11 elementów plastikowych, penseta) : karton, plastik ; instrukcja.
(Gry)
Liczba graczy: 2. Czas rozgrywki: 15 minut.
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 20 PLN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.12.2023
Kolorowe buty [Gra planszowa] / autor gry: Reiner Knizia ; ilustracje: Ewa Baran. - Podłęże : Muduko, © 2020. - 1 gra (5 planszetek ze zwierzętami, 40 żetonów w 9 kolorach, woreczek) : plastik, płótno, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 20 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy, wiek 3+. Czas gry 10 min.
Na pudełku: Zu & Berry.
Kolorowe Buty to rodzinna gra planszowa, która uczy rozpoznawania i nazywania kolorów oraz ich odcieni zarówno w języku polskim jak i angielskim. Dziecko nie tylko doskonale się przy niej bawi, ale także poznaje w jaki sposób łączy się kolory i wzbogaca swój język. Maluchy z pewnością znajdą także tuzin alternatywnych zastosowań dla kolorowych żetonów - może będą chciały sprawdzić, jak wygląda świat przez różowe monokle lub zagrać żetonami w pchełki? Gra jest również rekomendowana przez psychologów do ćwiczenia motoryki małej oraz koncentracji i stymulacji wzroku. Zalety: gra dostępna w dwóch wariantach zabawy, jako nauka: poznawania i nazywania kolorów i ich odcieni, nazywania kolorów w języku angielskim, bajkowe ilustracje z ulubionymi zwierzakami dzieci, gra-zabawa w rozróżnianie i łączenie kolorów, Zabawa rozwija: umiejętność łączenia kolorów, słownictwo w języku polskim i angielskim, motorykę małą precyzję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.12.2023
Pędzące ślimaki : na jednej nodze [Gra planszowa] / Reiner Knizia. - Warszawa: Egmont Polska, 2021. - 1 gra (1 plansza, 5 ślimaków, 36 żetonów, 5 kostek, 5 kart) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Zawartość pudełka: 1 plansza, 5 ślimaków, 36 żetonów, 5 kostek, 5 kart, instrukcja. Wiek: 6-106 Ilość graczy: 2-5 graczy.
Wyścig na jednej nodze! Kontynuacja przebojowych i wielokrotnie nagradzanych "Pędzących żółwi" oraz "Pędzących jeży". Gracze rzucają kolorowymi kostkami i przemieszczają ślimaki na planszy. Po drodze starają się spychać przeciwników i zebrać jak najwięcej pysznych grzybów. Do samego końca nie wiadomo, którymi ślimakami grają przeciwnicy, co gwarantuje wielkie emocje. Gra ma proste zasady, a o zwycięstwie decydują taktyka i umiejętności blefowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 18.12.2023
Kariba [Gra planszowa]/ Reiner Knizia ; grafika Felix Kindelán. - Opole : Helvetiq, 2023. - 1 pudełko (64 karty, 8 puzzli wodopoju, instrukcja) ; 6,5x11x3 cm.
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Czas gry: 15 min.
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 6.
Afryka jest gorąca. Wody jest tam mało. Nie każde zwierzę będzie mogło ugasić swoje pragnienie.
W grze "Kariba" zwierzęta chcą znaleźć wodopój, w którym mogą się odświeżyć. Choć Kariba to ogromne jezioro na pustyni, nie wszystkie zwierzęta będą mogły przebywać przy nim jednocześnie. Powód? Każde będzie chciało być pierwszym po długiej podróży. Dlatego słoń przegoni nosorożca, a nosorożec odpędzi mysz. Ale dobrze wiemy, że słonie boją się myszy! Dlatego mała mysz jest w stanie przegonić słonia.
"Kariba" to mała i kompaktowa gra, przepięknie ilustrowana, nagradzanego autora gier Reinera Knizi, która zapewni przyjemny wspólny czas i przeniesie Was na sawannę, gdzie obowiązuje prawo najsilniejszego, albo najmniej przestraszonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 18.12.2023
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Gra dla 2-4 osób. Wiek graczy: 6+. Czas gry : 30 min.
Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, 1 kostka, 28 Obozów Piratów, 28 statków, 90 żetonów "Tego i Owego", 16 płytek Koko, 4 tabliczki graczy, 1 pionek "Czarnodziobego", instrukcja.
Odkryjcie nowy ląd! Jesteście pierwszymi osadnikami, którzy przybyli na wyspę Catan. Szybko wznosicie pierwsze osady i budujecie pierwsze drogi. Okoliczne tereny zapewniają wam surowce niezbędne do rozwoju. Handel kwitnie, a osady rozrastają się do miast... [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 18.12.2023
Obrazki [Gra planszowa] / Daniela Stöhr, Christian Stohr ; tłumaczenie Kamila Puzdrowska. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (92 dwustronnych kart ze zdjęciami, 19 kart z symbolami, 56 żetonów, ramka na obrazek, 4 znaczniki orientacji obrazków, 24 kolorowe kostki, 4 patyki i 4 kamienie, 2 sznurówki, 6 klocków, materiałowy woreczek, notes) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Gra dla 3-5 graczy ; wiek graczy: 8+ ; czas gry 30 min.
Co autor miał na myśli? Kolorowe kostki, sznurki i patyki... Wylosuj zestaw kreatywnych narzędzi, a następnie spróbuj z jego pomocą odzwierciedlić wskazane zdjęcie. Niech inni domyślą się, o którą fotografię chodziło! Obrazki to dynamiczna gra rodzinna z niezwykle prostymi zasadami. Każdy z uczestników będzie starał się odwzorować grafikę z sekretnej karty za pomocą jednego z dołączonych zestawów elementów. A gdy wszyscy skończą swoje prace, przyjdzie czas na odgadywanie, o które obrazki chodziło.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 18.12.2023
Niedźwiedzie vs Bobasy [Gra planszowa] / Elan Lee, Matthew Inman. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (mata do gry, 107 kart) : karton, tektura, tkanina, sztuczne futro, kolor ; w pudełku 13x10x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 29 cm) + Często zadawane pytania ([1] karta złożona).
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 40 PLN (gotówką).
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy. Czas gry 20 min.
Siłą napędową gry „Niedźwiedzie vs Bobasy” jest humor i podejście twórców do tematu potworów oraz bobasów. Tutaj wszystko jest na odwrót: potwory to prześmieszne kombinacje potwornej fizjonomii, broni, odzieży i akcesoriów, które uda nam się wylosować, zaś bobasy stanowią groźne, momentami wręcz odpychające swym wizerunkiem armie, nie dające się polubić. Karty z elementami potworów zostały podpisane krótkimi hasłami, dzięki czemu po skompletowaniu swojego bohatera można pęknąć ze śmiechu odczytując jego pełną charakterystykę. [taniaksiazka.pl - opinia użytkownika sklepu] .
Gra twórców gry Eksplodujące Kotki. Twórz niezwykłe niedźwiedzie i inne potwory. Muszą być na tyle silne, by pożreć wredne bobasy, gdy te zaatakują. Wygrywa ten, kto zje najwięcej bobasów! Jak to działa? W swojej turze każdy z graczy wykonuje dwie akcje: zagrywa karty lub dobiera je z jednego z trzech dostępnych stosów. Zagrywanie kart z ręki ma na celu budowanie jak najsilniejszych potworów. Każdy potwór składa się z maksymalnie 5 części ciała, z których każda ma określoną wartość wyrażoną w punktach siły. Naszym celem jest stworzenie jak najsilniejszej armii. Uczestnicy mogą również dobierać karty na rękę. Jeśli podczas dobierania wejdą w posiadanie bobasa, odkładają go w odpowiednie miejsce, wzmacniając tym samym armię dzieciaków. Zarówno armie bobasów, jak i potworów, mogą należeć do jednego z trzech typów. Ma to znaczenie w momencie walki – rywalizować mogą wyłącznie armie tego samego typu. Aby rozpocząć bitwę, gracz musi sprowokować wybraną armię dzieci. W tym celu pomija swoją akcję i mówi głośno “Prowokuję”. Następnie zliczana jest siła wybranej armii dzieci oraz siła armii potworów danego koloru u każdego z graczy. Gracz z najsilniejszą armią potworów, która może pokonać bobasy, wygrywa bitwę i zbiera karty bobasów. Jeśli żaden z graczy nie jest w stanie pokonać armii bobasów, bobasy wygrywają. UWAGA! Wszystkie potwory i bobasy walczą tylko raz! Po walce są odrzucane, niezależnie od wyniku. Gra kończy się w momencie, gry wyczerpią się karty. Wygrywa uczestnik z najwyższą sumą siły pokonanych bobasów. Dlaczego pokochasz tę grę? Jeśli Eksplodujące Kotki Cię zachwyciły, zdecydowanie musisz sięgnąć po Niedźwiedzie vs bobasy! To ten sam humor i luz pod płaszczykiem zupełnie innego tematu. Ta gra, choć wygląda na całkiem prostą, wymaga sporo planowania i strategicznego myślenia! Kluczem do zwycięstwa jest odpowiednie przygotowanie, dostosowanie do warunków i umiejętność zaskoczenia przeciwnika. A wspominaliśmy już o tym, że gra ma futrzaste pudełko? :-)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 18.12.2023
Skubane kurczaki [Gra planszowa] / autor: Klaus Zoch ; ilustracje: Doris Matthäus ; tłumaczenie: Alicja Skuba, Jakub Maciejewski, Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko (24 kafelki jajek, 12 ośmiokątnych kafelków wybiegu dla kur, 4 figurki kur (2 kwoki i 2 koguty), 4 pióra z ogonów, instrukcja) : ilustracje ; 30x30x8 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 15-20 minut. Wiek graczy: 4+.
Ko, ko, konkretna gra pamięciowa! Dzisiaj w kurniku panuje niezły chaos! W ramach przygotowań do olimpiady kury biegają po wybiegu i kradną sobie nawzajem pióra. Muszą złapać wszystkie rywalki za ogon, jednocześnie pilnując swojego kuperka. Podczas gry w Skubane kurczaki staramy się zapamiętać położenie obrazków na kafelkach wybiegu, co umożliwia nam ruch, a ten z kolei przybliża nas do oskubania przeciwników! Kura, która jako pierwsza oskubie pozostałe, wygrywa, a ten, kto ma dziurawą pamięć… skończy z łysym kuperkiem! .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 18.12.2023
Kurnik [Gra planszowa]/ autor: Reiner Knizia ; ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2018. - 1 gra (6 kur, 7 kurzych gniazd, 18 żetonów jajek) : karton, ilustracje kolorowe ; w pudełku 18x14x4 cm. + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 10 PLN (gotówką).
Gra dla 2-5 graczy.
Czas trwania gry: 20 minut.
Wiek 4-104 lata.
Bądź sprytniejszy niż kury! Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej liczby jajek. Aby je zdobyć, należy znaleźć kury wysiadujące jajka w odpowiednich kolorach. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ wszystkie kury w kurniku wyglądają jednakowo i często zmieniają gniazda, w których wysiadują jajka! Gra posiada proste zasady gry!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 18.12.2023
Grajeczka [Gra planszowa] / autorzy gry: Matthew Dunstan & Brett J. Gilbert ; Ilustracje Miguel Coimbra ; tłumaczenie Grzegorz Polewka. - Gliwice : Dwa Pionki, copyright 2018. - 1 pudełko (15 kafli królestwa, 3 pomalowane figurki postaci, 36 kart stron, 4 karty pomocy, 4 żetony mocy, instrukcja) ; 21x21x6 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 40 PLN (gotówką).
Czas gry: około 30 min. Gra przeznaczona dla 2-4 graczy. Wiek: od lat 8.
Jakie przygody spotkają księżniczkę, rycerza i smoka? Witajcie w Grajeczce, w magicznym królestwie, przez które odważna księżniczka, lojalny książę i przerażający smok podróżują w poszukiwaniu przygód. Potrzebują Twojej pomocy, aby zbadać swoje królestwo! Pomóż im dotrzeć w najdalsze zakątki świata, by mogli spełnić swoje przeznaczenie, gdy Ty będziesz tworzyć i opowiadać ich historię. Grajeczka to nie tylko gra, w którą grasz, to także baśń, którą opowiadasz z każdym kolejnym ruchem! Czy smok zagrozi księżniczce? Rozwijaj baśniowe królestwo Grajeczki dokładając nowe kafle ziemi i przesuwając księżniczkę, rycerza i smoka po różnych miejscach, takich jak góry, lasy i pola. Pomóż im przeżyć niesamowite przygody i wypełnić cele opisane na kartach twej księgi. Kiedy tylko wypełnisz dany cel rozwiń swoją opowieść czytając książkę na głos! .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 18.12.2023
Karaluszek kłamczuszek : edycja królewska [Gra karciana] / Jacques Zeimet ; ilustracje Rolf Vogt. - Wydawnie 3. - Konin : G3, 2019. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 11 x 11 x 4 cm.
(Gry Karciane)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Czas gry 15-25 min.
Liczba graczy 2-6
Zawartość pudełka: 65 kart, instrukcja.
Edycja królewska „Karaluszka kłamczuszka” to gra o zwierzakach, których nikt nie lubi. Istotną rolę odgrywa tutaj umiejętność blefowania i obserwacja innych graczy. Sprytne oszukiwanie pozwoli wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej