Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(116)
Forma i typ
Książki
(108)
Proza
(66)
Komiksy i książki obrazkowe
(39)
Gry i zabawki
(5)
Audiobooki
(3)
Poezja
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(85)
wypożyczone
(29)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(97)
Czytelnia dla Dzieci
(1)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(15)
Multimedia
(3)
Autor
Gęszczak Wojciech
(20)
Gotoge Koyoharu (1988- )
(10)
Araki Hirohiko (1960- )
(8)
Żmijewski Michał
(8)
Bongini Barbara
(6)
Davidson Zanna
(6)
Tolkien J. R. R. (1892-1973)
(6)
Gotouge Koyoharu (1988- )
(5)
Kibuishi Kazu (1978- )
(4)
Lengren Maria
(4)
Skibniewska Maria
(4)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(4)
Tolkien John Ronald Reuel
(4)
Bell Jennifer (1985- )
(3)
Braiter Paulina
(3)
Digard Nicolas
(3)
Frick Thomas (1962- )
(3)
Frigiel (1994- )
(3)
Gotouge Koyoharu
(3)
Koike Anna
(3)
Lee Alan
(3)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(3)
Witkowska Magda
(3)
Łachacz Magdalena
(3)
Akutami Gege (1992- )
(2)
Banachowicz Mariusz
(2)
Black Holly (1971- )
(2)
Braswell Liz
(2)
Clare Cassandra (1973- )
(2)
Fischer Scott M. (1971- )
(2)
Gandzel Mariusz
(2)
Kuromiya Hiroaki
(2)
Lee Alan (1947- )
(2)
Maleszka Andrzej (1955- )
(2)
Puzyńska Katarzyna (1985- )
(2)
Reystone A. R
(2)
Rowling J. K. (1965- )
(2)
Rusinek Joanna (1979- )
(2)
Skowron Monika
(2)
Stefanczyk Agnieszka
(2)
Stefanczyk Karol
(2)
Sylwanowicz Agnieszka (1960- )
(2)
Szczygielski Bartosz (1985- )
(2)
Tolkien John Ronald Reuen
(2)
Waliś Robert (1979- )
(2)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(1)
Baker Drew
(1)
Balzac Honoré de (1799-1850)
(1)
Baracchi Tiziano
(1)
Barks Carl (1901-2000)
(1)
Bayron Kalynn
(1)
Beard Claire
(1)
Bielińska Halina
(1)
Birchall Katy
(1)
Birek Wojciech (1961- )
(1)
Boichi (1973- )
(1)
Bussell Darcey
(1)
Błaur Sławomir
(1)
Character Building Studio
(1)
Charchalis Wojciech (1970- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Childress Kevin
(1)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(1)
Chou Hoby
(1)
Chou Vienna
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Cube Kid (1983- )
(1)
Czarkowski Marian
(1)
Czarkowski Marian (aktor)
(1)
Damasiewicz Anna M
(1)
Deja Katarzyna
(1)
Disney Storybook Art Team
(1)
Disney Storybook Artists
(1)
Dixon Alesha (1978- )
(1)
Dleoblack
(1)
Dobkowski Marcin A
(1)
Donaldson Julia
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Duda-Gryc Marta
(1)
Ende Michael (1929-1995)
(1)
Engle Jason
(1)
Faber Adam
(1)
Fabianowska Małgorzata
(1)
Fihel Marta
(1)
Fronczewski Piotr (1946- )
(1)
Fulińska Agnieszka
(1)
Gabrat Barbara
(1)
Georges Gaétan
(1)
Giacometti Eric
(1)
Grudnik-Zwolińska Małgorzata
(1)
Guytan John
(1)
Gąsiorowska Dorota (1975- )
(1)
Harris Robert
(1)
Harrison Michelle (1979- )
(1)
Hybel Marcin (1980- )
(1)
Inagaki Riichiro (1976- )
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jez (1985- )
(1)
Kamińska Monika
(1)
Kaniewska Paulina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(65)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(103)
1901-2000
(16)
1945-1989
(10)
1918-1939
(6)
1989-2000
(3)
1801-1900
(2)
1914-1918
(1)
Kraj wydania
Polska
(114)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(113)
angielski
(1)
Odbiorca
Młodzież
(60)
14-17 lat
(48)
9-13 lat
(45)
Dzieci
(41)
6-8 lat
(20)
18+
(8)
0-5 lat
(7)
Dorośli
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(36)
Literatura angielska
(27)
Literatura amerykańska
(19)
Literatura polska
(19)
Literatura francuska
(8)
Literatura hiszpańska
(3)
Literatura duńska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Przedmioty magiczne
(116)
Magia
(42)
Rodzeństwo
(28)
Demony
(22)
Przyjaźń
(21)
Elfy
(19)
Walka dobra ze złem
(19)
Miecz
(18)
Czarodzieje
(14)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(13)
Walka
(13)
Krasnoludy
(12)
Hobbici
(11)
Zemsta krwawa
(11)
Nieśmiertelność
(9)
Stworzenia fantastyczne
(9)
Czarownice i czarownicy
(8)
Gobliny (stworzenia fantastyczne)
(8)
Rody
(8)
Walka wręcz
(8)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(8)
Krainy i światy fikcyjne
(7)
Maski
(7)
Kradzież
(6)
Kuce
(6)
Podróże w czasie
(6)
Szkoły magii
(6)
Tajemnica
(6)
Zaczarowane kucyki (postacie fikcyjne)
(6)
Minecraft
(5)
Miłość
(5)
Podróże
(5)
Potwory
(5)
Uczniowie
(5)
Arystokracja
(4)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(4)
Pierścienie (biżuteria)
(4)
Sekrety rodzinne
(4)
Zabójstwo
(4)
Aladyn (postać fikcyjna)
(3)
Dzieci
(3)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(3)
Koty
(3)
Metamorfoza postaci
(3)
Młodzież
(3)
Nastolatki
(3)
Ojcowie i synowie
(3)
Poszukiwania zaginionych
(3)
Poszukiwanie skarbów
(3)
Psy
(3)
Rodzina
(3)
Skarby
(3)
Superbohaterowie
(3)
Uczniowie szkół średnich
(3)
Wakacje
(3)
Zakochanie
(3)
Zemsta
(3)
Zjawiska paranormalne
(3)
Artefakty
(2)
Biedronka (postać fikcyjna)
(2)
Czarny Kot (postać fikcyjna)
(2)
Dziadkowie i wnuki
(2)
Dziewczęta
(2)
Marzenia
(2)
Matki i córki
(2)
Opętanie
(2)
Oszuści
(2)
Przepowiednie
(2)
Realizm magiczny
(2)
Rzeczywistość alternatywna
(2)
Spełnianie życzeń
(2)
Strategia
(2)
Trening umysłu
(2)
Uprowadzenie
(2)
Wojownicy
(2)
Wróżki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Wyprawy i ekspedycje
(2)
Zaklęcia i czary
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zegary i zegarki
(2)
Ahnenerbe
(1)
Alchemicy
(1)
Ambicja
(1)
Amulety
(1)
Antykwariaty
(1)
Antykwariusze
(1)
Archeolodzy
(1)
Artefakt (fantastyka)
(1)
Bilbo Baggins (postać fikcyjna)
(1)
Bogactwo
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Bunt
(1)
Bóstwa
(1)
Churchill, Winston (1874-1965)
(1)
Duchy
(1)
Dwory
(1)
Esta (postać fikcyjna)
(1)
Ezoteryka
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Temat: dzieło
Thorgal (seria wydawnicza)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(7)
1918-1939
(7)
1801-1900
(5)
1939-1945
(2)
2001-
(2)
1401-1500
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(11)
Japonia
(10)
Anglia (Wielka Brytania)
(3)
Europa
(3)
Ameryka Północna
(2)
Paryż (Francja)
(2)
Tokio (Japonia)
(2)
Włochy
(2)
Berlin (Niemcy)
(1)
Himalaje (góry)
(1)
Indie
(1)
Jaar (kraina fikcyjna)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Madryt (Hiszpania)
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Persja (państwo dawne)
(1)
Polska
(1)
Portugalia
(1)
Tybet (Chiny ; kraina historyczna)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Fantasy
(66)
Manga
(32)
Powieść
(22)
Komiks
(21)
Fantastyka
(20)
Powieść przygodowa
(18)
Opowiadania i nowele
(9)
Horror
(8)
Opowiadania i nowele przygodowe
(6)
Gry planszowe
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Bajki i baśnie
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Adaptacja literacka
(2)
Antologia
(1)
Epos
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry w karty
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Science fiction
(1)
Sensacja
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
116 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Talisman : magia i miecz [Gra planszowa] / opracowanie Robert Harris; opracowanie graficzne: Kevin Childress, Mark Raynor, Brian Schomberg, Wil Springer. - Kraków : Galakta, copyright 2019. - 1 gra (1 plansza, 104 karty Przygód, 24 karty Zaklęć, 14 kart Poszukiwaczy, 28 kart Ekwipunku, 4 karty Talizmanów, 4 karty Ropuch, 4 karty Charakteru, 18 plastikowych figurek, 6 sześciościennych kości, 40 żetonów Siły, 40 żetonów Mocy, 40 żetonów Życia, 30 sztuk złota, 36 żetonów Losu) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (22, [2] strony : ilustracje ; 28 cm).
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 100 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 90 minut.
"Talisman: Magia i Miecz" to kultowa planszówka, która od przeszło trzech dekad nieprzerwanie bawi graczy na całym świecie. Drzwi do wielkiej przygody stoją przed Tobą otworem, więc na co jeszcze czekasz? Nadszedł czas, by przekroczyć ich próg! Wciel się w rolę poszukiwacza przygód, przemierzaj fantastyczną krainę, walcz z przeciwnikami, unikaj pułapek i poluj na Talizman. Tylko z nim przekroczysz Tajemne Wrota i staniesz przed szansą na zdobycie legendarnego artefaktu - Korony Władzy. Oto gra planszowa, w której gracz ma do wyboru aż 14 postaci reprezentujących różne profesje (np. wojownika, czarodzieja, zabójcę lub Amazonkę). Każda z nich dysponuje innymi zdolnościami znacznie wpływającymi na styl zabawy. Niektóre doskonale walczą wręcz, inne potrafią rzucać czary wspomagające własne poczynania lub utrudniające rozgrywkę innym. W trakcie partii uczestnicy przemieszczają się po polach, zbierają lub kupują przedmioty oraz rozwijają bohatera. Rywalizują ze sobą lub współpracują, by ostatecznie wkroczyć do mrocznej krainy i stanąć w szranki ze strażnikiem Korony Władzy. "Talisman: Magia i Miecz" to gwarancja znakomitej rozgrywki o ogromnej regrywalności. Może brać w niej udział od 2 do 6 graczy, a średni czas zmagań wynosi 1-2 godziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajemnica petryfikacji. 12 / [autor:] Riichiro Inagaki, Boichi ; [tłumaczenie: Agnieszka Zychma]. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Waneko, wrzesień 2021. - 150, [52] strony : ilustracje ; 18 cm.
(Manga)
(Dr. Stone / Riichiro Inagaki, Boichi ; 12)
Tytuł oryginału: Dr. Stone. Numeracja stron od prawej do lewej.
Budowany z inicjatywy Senku i Ryusuia naukowy statek, dzięki wspólnemu wysiłkowi całego Królestwa Nauki, zostaje ukończony! Bohater wraz z wybraną załogą decyduje się wyruszyć na morską wyprawę, która pozwoli odkryć tajemnicę petryfikacji i ocalić ludzkość. Pierwszym celem podróżników jest tajemnicza "Wyspa Skarbów", na której ukryty został niemal boski artefakt...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W III K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sapotiki / tłumaczenie Krystian Szczepański. - Warszawa : Edipresse Polska, 2020. - 95, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Biedronka i Czarny Kot : przygody ;10)
(Miraculous)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W I N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także pseudonimy tłumaczy: Elring, Evermind.
Epicka opowieść "Beren i Lúthien" – drobiazgowo odtworzona z rękopisów Tolkiena i po raz pierwszy przedstawiona jako zwarty, samodzielny tekst – umożliwia miłośnikom "Hobbita" i "Władcy Pierścieni" ponowne spotkanie z elfami, ludźmi, krasnoludami, orkami, a także innymi istotami i krainami spotykanymi tylko w Tolkienowskim Śródziemiu. Historia Berena i Lúthien z biegiem czasu stała się zasadniczym elementem w ewolucji Silmarillionu, zbioru mitów i legend Pierwszej Ery świata stworzonego przez J.R.R. Tolkiena. Autor, wróciwszy z bitwy nad Sommą we Francji pod koniec 1916 roku, napisał tę opowieść w następnym roku. Zasadniczym i nigdy niezmienionym jej elementem jest fatum wiszące nad miłością Berena i Lúthien, Beren był bowiem śmiertelnym człowiekiem, a Lúthien pochodziła z rodu nieśmiertelnych elfów. Jej ojciec – władca bardzo nieprzychylny Berenowi – jako warunek poślubienia Lúthien wyznaczył mu niemożliwe do wykonania zadanie. Stanowi to jądro legendy i prowadzi do wymagającej od dwojga zakochanych wielkiego bohaterstwa próby wykradzenia silmarila Melkorowi – największemu spośród wszystkich złych bytów, zwanego Morgothem, Czarnym Nieprzyjacielem. [opis wydawcy książki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 82-1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kroniki Jaaru ; 4)
Czwarta część bestsellerowej serii Kroniki Jaaru gwarantuje jeszcze więcej magicznych wrażeń! Tysiące fanów nie mogą się mylić! Sięgnij po historię Kate i daj się oczarować. Tajemnice Cienistej Krainy ferów otwierają się przed Kate Hallander, Strażniczką Kamienia Danu. Opuszczona przez większość przyjaciół postanawia zamieszkać w mrocznym Tir-na-Nog. Czy jednak jej decyzja jest właściwa, a przeżycie wśród pałacowych intryg okaże się możliwe? Fery z obu krain szykują się do bitwy, jakiej świat Jaaru od dawna nie widział. W tym samym czasie w Londynie zjawia się niezwykły i tajemniczy Kaspar. Czy będąc magiem, ma szansę odnaleźć się w świecie czarownic? Trudne zadanie staje również przed dawną przyjaciółką Kate, Mel, która będzie zmuszona stanąć do walki z siłami o wiele potężniejszymi i starszymi niż mogłaby przypuszczać. Nowy Jaar przynosi odpowiedzi na pytania od dawna trapiące Strażników Żywiołów. Jaki cel przyświeca władczyniom ferzych krain? Do czego doprowadzi zacięta walka między nimi? I wreszcie: gdzie ma źródła niedawno rozbudzone zło, które zagraża całemu magicznemu światu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W III F (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiedźmia Skała [Gra planszowa] / Reiner Knizia, Martino Chiacchiera ; ilustracje: Mariusz Gandzel ; tłumaczenie: Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko (plansza, 4 kociołki, 60 płytek akcji, 15 specjalnych płytek akcji, 10 żetonów sów, 48 wiedźm, 80 ładunków energii, 28 kryształów, 40 zwojów, 21 magicznych żetonów, 12 pionków, 4 zasłonki, 4 znaczniki pozycji, 4 arkusze pomocy, 4 znaczniki zwierząt, instrukcja) : ilustracje ; 29x29x7 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna gotówką w wysokości 70 PLN.
Wiek: 12-99 lat.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 60-90 min.
Raz na 100 lat wybitne wiedźmy i znakomici czarodzieje gromadzą się w odległym zakątku świata, którego lokalizacja jest pilnie strzeżonym sekretem. Spotykają się, by odnowić sieć energii wytwarzanej przez legendarną Wiedźmią Skałę. Tajemne zaklęcia i rytuały pozwalają im zachować i wzmocnić własne moce, a temu, kto wykaże się największą biegłością w dziedzinie magii, zapewnią ogromną energię i prestiż na kolejne 100 lat, aż do kolejnego zgromadzenia.[rebel.pl].
Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo! Nie wszystkie możliwości są zawsze dostępne, więc trzeba mądrze wykorzystywać okazje, które się nadarzają. Po 11 rundach to z Was, które zgromadzi najwięcej punktów zwycięstwa, wygra rozgrywkę i zostanie Wybrańcem Wiedźmiej Skały. [rebel.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskazówki T.2, Paradoks / Bartosz Szczygielski ; ilustracje Joanna Rusinek. - Wydanie I. - Warszawa : Wilga, 2021. - 222, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Wskazówki / Bartosz Szczygielski ; 2)
Każda historia ma swój początek, ale nie każda musi mieć tylko jedno zakończenie… Minął rok od wydarzeń przedstawionych w pierwszej części powieści. Jest dzień wagarowicza. Maks od jakiegoś czasy gorzej dogaduje się z Martą. Dziewczyna nie ma dla niego czasu, a poza tym kręci się obok niej nowy uczeń w szkole - Łukasz. Kiedy Maks jest świadkiem, jak Marta zostaje porwana w dziwnych okolicznościach, postanawia nie tracić ani chwili i uratować dziewczynę z opresji. Czas wyciągnąć z ukrycia zegarek dziadka. Ale, co za pech! Zegarek ulega awarii. Co wspólnego ze zniknięciem Marty ma tajemnica rodziny Maksa? Czy uda się uzyskać pomoc w Antykwariacie pod Zegarem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W III F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Manga)
Numeracja stron od prawej do lewej.
U kresu treningu JoJo czeka egzamin końcowy, którego się nie spodziewał: pojedynek na śmierć i życie z potężnym Eisisdisim! W pierwszej w życiu konfrontacji z przeciwnikiem obdarzonym lepszym zmysłem walki niż on sam, strategia młodego Joestara zostają przejrzane jedne po drugiej. A Eisisdisi to zaledwie jeden z trzech starożytnych tytanów, którzy mogą w każdej chwili pojawić się na wyspie w pogoni za swoim upragnionym Czerwonym Kamieniem...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W IV K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Manga)
Numeracja stron od prawej do lewej.
Rozpoczyna się podwójny pojedynek o Czerwony Kamień: JoJo kontra Whamm i Lisa Lisa kontra Kars! Czy fortele JoJo wystarczą do pokonania przeciwnika, ktorego brutalna siła potrafi kruszyć skały, a geniusz walki zadziwił Caesara? Czy Lisa Lisa będzie w stanie sprostać bezwględnemu przywódcy starożytnych wojowników? Los całego świata spoczywa na barkach tej dwójki dzielnych ludzi...!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W IV K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rafael de Valentin postanawia popełnić samobójstwo. Jego życie zupełnie się nie układa — stracił rodzinę, nie udało mu się zrobić kariery dramaturga ani filozofa, przeżywa nieszczęśliwe miłości, a na dodatek traci ostatnie pieniądze w kasynie. Przypadek jednak sprawia, że Rafael trafia do sklepu z dziełami sztuki, a tam znajduje fragment jaszczuru (skóry przeznaczonej m.in. do wyrobu galanterii) z inskrypcją w sanskrycie. Zdaniem sklepikarza, kto posiada ten talizman, może spełniać swoje marzenia, za każdym razem jednak jaszczur będzie się kurczył, aż zniknie, a wtedy właściciel umrze. Po zakupie jaszczuru, Rafael spotyka przyjaciół i postanawia rozpocząć nowe życie. [www.lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 840-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W I N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W I N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tryb misji / Cube Kid ; ilustrował Saboten. - Warszawa : Wydawnictwo Jaguar, 2019. - 271 stron : ilustracje kolorowe ; 20 cm.
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika ; 5)
(Minecraft)
Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft
Pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który ośmiela się zostać wojownikiem Minecraft! 12-letni wieśniak, który stał się wojownikiem musi wykorzystać swe umiejętności, by zmierzyć się z nowym zadaniem. Tym razem, by ocalić Villagetown, Runt wyrusza na niebezpieczną wyprawę poza mury miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W III F (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trivial Pursuit : Harry Potter [Gra Planszowa]. - [b.m.] : Hasbro, 2021. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 1 kostka, 300 kart, 1 woreczek z trójkątami, 1 wieża na kości, 1 specjalna kostka, instrukcja) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 14x14x9 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości zł (gotówką).
Liczba graczy : 2+
Wiek graczy : 10+
Czas gry: 60 min.
Trivial Pursuit Harry Potter to gra przeznaczona dla wszystkich fanów świata magii i czarodziejstwa, dzięki której mogą sprawdzić swoją wiedzę zdobytą z książek i filmów o Harrym Potterze! Pytania podzielone są na sześć kategorii, które losujecie, rzucając kością. Te kategorie to: Czarna Magia, Hogwart, Zaklęcia i Eliksiry, Magiczne Przedmioty, Magiczne Postacie oraz Zwierzęta i Magiczne Stworzenia. [empik.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Królowa Śniegu [kamishibai] / opracowanie tekstu: Barbara Gabrat. - Płock: Risprint, 2021. - Teka (21 kart tablic) : ilustracje kolorowe ; 30x42 cm.
(Kamishibai)
Do korzystania tylko na miejscu (w czytelni dla dzieci i młodzieży).
Zestaw kart kamishibai do czytania/opowiadania w formacie A3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. W P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kaczogród 12)
(Klub Świata Komiksu ; album 2080)
Carl Barks (1901–2000) jest powszechnie uważany za najwybitniejszego twórcę komiksów osadzonych w uniwersum Walta Disneya, a także za legendę całego komiksowego medium. To mistrz fabuły i komiksowej narracji. Wymyślił wiele postaci z Kaczogrodu, w tym Sknerusa McKwacza, Diodaka, Braci Be, Gogusia, Granita Forsanta i Johna Kwakerfellera, jak również liczne elementy tego świata – miasto Kaczogród czy skarbiec Sknerusa. Do inspiracji twórczością Barksa z dumą przyznaje się wielu komiksowych twórców – za swój wzorzec uważa go na przykład Jeff Smith, autor kultowego „Gnata”, a Will Eisner nazwał go „Andersenem komiksów”. „Kaczogród" Carla Barksa to wyczekiwana przez polskich fanów edycja disnejowskich komiksów tego autora, od jednostronicowych gagów po długie fabuły, nieraz nawiązujących do historii i mitologii. Każdy tom zawiera ponad dwieście stron historii obrazkowych, w większości niewydanych dotychczas w naszym kraju, a także towarzyszące im teksty objaśniające.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W II K (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 80 PLN (gotówką).
Gra rodzinna z elementami rywalizacji.
Zawartość pudełka: 2 instrukcje (zwykła oraz do gry solo), 1 arkusz osiągnięć, 1 poradnik malowania figurek, 14 figurek poszukiwaczy, 1 tekturowa plansza, 2 wskaźniki siły, 16 kart wzmocnień, 60 kart (zadań, czarów, charakteru i do gry solo), 1 żeton ustawienia początkowego, 6 paneli graczy, 61 kartonowych żetonów, 7 żetonów baz, 5 specjalnych kości do gry, 24 drewniane znaczniki jabłek, 24 plastikowe klejnoty magii, 2 plastikowe segregatory do pudełka, instrukcja.
Gra dla 1-6 graczy. Czas rozgrywki 45-60 min.
Jako rodzeństwo poszukiwaczy uczestniczysz w turnieju zbiorów, którego stawką jest sprawowanie rocznej władzy w zwierzęcym Królestwie Pomme. Poruszaj swoimi postaciami i rozwijaj ich zdolności, ucz się zaklęć, zbieraj magiczne klejnoty i słynne czerwone jabłka Pomme.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
(Mage Wars)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 80 PLN.
Czas gry: ok. 45- 90 minut.
Liczba graczy: 2.
Zawartość pudełka: plansza areny, 2 księgi czarów, 336 kart czarów, 4 karty magów, 4 karty umiejętności magów, 2 plansze atrybutów magów, 8 znaczników wartości atrybutów, 20 znaczników akcji, 2 znaczniki szybkiego czarowania, 9 kości ataku, 1 kość efektu k12, żetony, instrukcja w języku polskim.
Mage Wars: Arena to rozbudowana, niekolekcjonerska gra karciana, przenosząca graczy w sam środek pojedynku między rywalizującymi ze sobą magami, rozgrywanego na śmiercionośnej arenie. Każdy z magów używa własnej, stworzonej przed rozgrywką księgi czarów, aby pokonać przeciwnika – zagrywając wybrane przez siebie karty, tworzące wyjątkową taktykę, dostosowaną do preferowanego stylu gry. Mage Wars: Arena łączy w sobie wszystkie zalety gier karcianych, dodając do tego zalety gier bitewnych, by stworzyć zupełnie nową jakość – rozbudowaną, taktyczną grę planszową. Mage Was: Arena zawiera wszystko, czego gracze potrzebują do gry: księgę czarów z miejscem na karty, podstawowe talie przypisane do postaci oraz dodatkową pulę zaklęć (której można użyć do stworzenia własnej księgi), planszę do gry, specjalne kości oraz znaczniki .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chąśba / Katarzyna Puzyńska. - Warszawa : Prószyński i S-ka, 2021. - 461, [1] strona ; 20 cm.
(Grodzisko / Katarzyna Puzyńska ; 1)
Co mają wspólnego zrzędliwy starzec z drewnianą nogą (który jest tylko zwykłym katem), niezbyt potężnej budowy chłopak (który do wszelkich przygód ma dość ambiwalentny stosunek) oraz pewna pyskata dziewczyna (która posiada, co prawda, znamię w kształcie śnieżynki, ale absolutnie nie jest ściganą przez wszystkich, żeby ją spalić na stosie i utopić, boginką zimy Marzanną)? Otóż ta trójka nie ma ze sobą absolutnie nic wspólnego. Kto jednak słyszał o tym, by Rodzanice tak przędły nić życia, aby komukolwiek cokolwiek ułatwić? Zamir, Strzebor i Mora muszą zjednoczyć siły we wspólnej sprawie, choć tak naprawdę nie znają nawet celu swojej wędrówki, a za wskazówkę mają jedynie niezbyt zrozumiałą przepowiednię wołchwa. Ze świątyni w grodzisku wykradziona zostaje tarcza powierzona mieszkańcom przez Jarowita, znanego ze sporego (i dość krwawego) temperamentu boga wojny i wiosny. A zbliża się wiosenna równonoc, zostało więc dosłownie kilka dni na odzyskanie zguby i zażegnanie niebezpieczeństwa. Jakby tego było mało, odnalezione zostaje ciało kobiety. Najwyraźniej została zamordowana. Rozpoczyna się poszukiwanie związku jej śmierci z nagłym wyjazdem i dziwną obietnicą, której złożenie wymogła na mężu. W lesie znajduje się odmieniec - chromy chłopiec. Czy to on zmieni losy grodziska? A może nawet całego Królestwa? Jeszcze tego nie wiesz, ale to ty zdecydujesz, oczywiście na tyle, na ile bohaterowie ci pozwolą! Tylko uważaj, bo w bezkresnym lesie czai się Leszy. No i jeszcze banda stolemów, ale kto by się przejmował olbrzymami cztery razy większymi od człowieka. Tak czy inaczej, wiadomo jedno - topór wszystko zakończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 884-3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wskazówki T.1, Ja mam czas! / Bartosz Szczygielski ; ilustracje Joanna Rusinek. - Wydanie I. - Warszawa : Wilga, 2020. - 206, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Wskazówki / Bartosz Szczygielski ; 1)
Gdyby tylko Maks nie poszedł na wagary… Gdyby tylko nie wpadł na tę tajemniczą kobietę... Gdyby tylko nie pomylił swojego plecaka z jej plecakiem... Przed Maksem najbardziej pechowy i najdłuższy dzień w życiu, a to wszystko za sprawą tajemniczej Milady i magicznego zegarka pradziadka. Wskazówki to pełna zwrotów akcji, szalona i niezwykła przygoda Maksa. Porywająca historia i nietypowa zagadka do rozwiązania wciągnie każdego! [Wydawnictwo, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W III F (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej