Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(28)
Forma i typ
Książki
(25)
Proza
(16)
Audiobooki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(7)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(18)
Multimedia
(3)
Autor
Dukaj Jacek (1974- )
(2)
Pol Erick
(2)
Bagiński Tomasz
(1)
Bagiński Tomasz (1976- )
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Bijan Marta (1996- )
(1)
Bilton Nick
(1)
Chojnowska Ilona (1982- )
(1)
Ciemniewski Paweł
(1)
Deibert Ronald J. (1964- )
(1)
Drewnowski Jacek
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Dukaj Jacek (1974)
(1)
Fry Jason (1969- )
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Gałązka Elżbieta
(1)
Gefen Iddo (1992- )
(1)
Gębuś Robert
(1)
Gładysek Joanna
(1)
Halas Paul
(1)
Halbersztat Anna (1980- )
(1)
Harris Joanne (1964- )
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kemmerer Brigid
(1)
Kowalik Maciej (1984- )
(1)
Krzyżanowska Agnieszka (filozofia)
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kusz Sylwia
(1)
Kłosiewicz Anna
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Maruszkin Małgorzata
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Millet
(1)
Moss Marcel
(1)
Niewiara Michał
(1)
Nowowiejska Helena
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Panasiu Marcin (Platige Image)
(1)
Przybyłek Marcin (1968- )
(1)
Pyżalski Jacek
(1)
Renfrew Colin
(1)
Ryman Geoff (1951- )
(1)
Salfo Federica
(1)
Schimscheiner Lena (1991- )
(1)
Scollon Bill
(1)
Skelly Jennifer
(1)
Sokołowski Krzysztof (1955- )
(1)
Sudjic Olivia (1988- )
(1)
Virilio Paul
(1)
Warda Małgorzata
(1)
Warwas Marta
(1)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(1)
Woźniak Grażyna
(1)
Wrycz Agnieszka
(1)
Wysocki Wacław
(1)
Zarych Maciej
(1)
Ziembińska Ewa
(1)
Łukasz Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Młodzież
(5)
14-17 lat
(4)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(11)
Literatura amerykańska
(5)
Literatura angielska
(3)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura izraelska
(1)
Literatura żydowska
(1)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(28)
Internet
(9)
Media społecznościowe
(5)
Gry komputerowe
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Tajemnica
(3)
Antropologia filozoficzna
(2)
Aplikacja internetowa
(2)
Archeologia
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Czytelnictwo
(2)
Człowieczeństwo
(2)
Dzieci
(2)
Kultura czytania i pisania
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Nauka
(2)
Pismo
(2)
Podmiotowość
(2)
Postęp techniczny
(2)
Prognozy
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technologia
(2)
Uczucia
(2)
Adopcja
(1)
Aktorzy
(1)
Analiza danych
(1)
Androidy
(1)
Automatyka
(1)
Badania naukowe
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Big data
(1)
Biurowce
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czas
(1)
Dyzio (postać fikcyjna)
(1)
Dzieciństwo
(1)
Eksperymenty
(1)
Film
(1)
Fonoholizm
(1)
Futurologia
(1)
Globalizacja
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Gry online
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hyzio (postać fikcyjna)
(1)
Instagram
(1)
Internauci
(1)
Inwigilacja
(1)
Kaczki właściwe
(1)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Konflikt
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura minojska
(1)
Kłamstwo
(1)
Maszyny kroczące
(1)
Metafizyka
(1)
Metody badawcze
(1)
Minecraft
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Nerwice
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Pamięć autobiograficzna
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróże
(1)
Pokolenie Z
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Potwory
(1)
Programiści
(1)
Przeglądarki internetowe
(1)
Przemoc
(1)
Przestępcy
(1)
Przestępczość
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Realizm
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Relacje mężczyźni-kobiety
(1)
Reżyserzy
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Rodzaje i gatunki filmowe
(1)
Rodzina
(1)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(1)
Scenariusz filmowy
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Sens życia
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Fajstos (Grecja ; miasto dawne)
(2)
Kreta (Grecja ; wyspa)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Powieść
(9)
Fantastyka
(4)
Thriller
(4)
Esej
(3)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(2)
Opracowanie
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Science fiction
(2)
Komiks
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Psychologia
(2)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.02.2019
Cyberkolonializm / Krzysztof Gawkowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 337, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Ludzkość od wielu tysięcy lat przekształca i zmienia otaczającą ją przestrzeń. Jednak nawet XIX-wieczna rewolucja przemysłowa nie przyczyniła się w tak dużym stopniu do zmiany codziennego życia, ewolucji struktur społecznych czy uwarunkowań psychologicznych, jak współczesny cybernetyczno-internetowy postęp. Nowoczesna technologia już dawno przekroczyła granice wieku użytkownika, a teraz mierzy się z granicą czasu. Zaledwie 2 procent ludzi na świecie, którzy mają dostęp do komputera, smartfonu czy internetu, deklaruje, że mogłoby bez nich żyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 11.09.2018
Immersja : Fajstos - opowieść o przyszłości / Erick Pol. - Warszawa : Uroboros - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2018. - 572, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
Niedaleka przyszłość, czas sztucznych inteligencji. Ben, pracownik instytutu badawczego, bierze udział w eksperymencie naukowym, dzięki któremu jego umysł wkroczy w świat Fajstos, 1627 lat p.n.e. System AIAM, do którego zostały wprowadzone dane archeologiczne, tworzy świat, jaki istniał wiele lat temu na Krecie. Dla Bena ma to być niczym udział w doskonałej grze komputerowej, w której będzie mógł badać przeszłość wszystkimi zmysłami, a zdarzenia będą się toczyć w interakcji wirtualnego świata z nim jako uczestnikiem gry. Tymczasem do gry wkraczają kolejni uczestnicy: wybitna sportsmenka Arnike, zaproszona przez instytut, wysłannik wojska John, agentka Kiri Nakai oraz wirtualni turyści, wśród których jest Luigi Badson, jeden z najbardziej wpływowych ludzi na świecie, wcześniej hierarcha, później likwidator majątku kościelnego. Idylliczny, wydawałoby się, świat rozsypuje się jak domek z kart, gdy wybucha wulkan na wyspie Thera (obecnie Santoryn). Dotychczasowe zasady, którymi kierowała się społeczność, zaczynają tracić swą moc, a do głosu dochodzą przemoc oraz strach…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W IV F (1 egz.)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 884-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 30.08.2018
Dwudziestotrzyletnia Alice Hare przybywa do Nowego Jorku w poszukiwaniu miejsca, które mogłaby nazwać domem. Spotyka tam japońską pisarkę Mizuko Himurę. Dołącza do licznego grona osób obserwujących ją w sieci i nabiera pewności, że życie Mizuko jest lustrzanym odbiciem jej własnego. Jednak w miarę jak Alice coraz bardziej osacza w sieci swoją „internetową bliźniaczkę”, granica między życiem realnym a wirtualnym coraz bardziej się zaciera, a na jaw wychodzą kłamstwa, relacje rodzinne i seksualne, których nie da się już wymazać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 820-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 21.08.2018
(Uczta Wyobraźni)
Jest rok 2020. Na całym świecie, a więc i w Karzistanie, małym kraiku leżącym gdzieś w środkowej Azji, przeprowadzony zostaje test „Tlenu”: globalnej sieci obywającej się bez komputerów i interfejsów. Wykorzystującej bezpośrednio specjalnie sformatowane fragmenty mózgu. Test kończy się źle, są ofiary śmiertelne. A w małej, zagubionej w karzistańskich górach wiosce spaja on w jedno dwie osobowości: głównej bohaterki, kobiety w średnim wieku, Mae Chung, i zmarłej w jego trakcie ślepej staruszki pamiętającej bardzo dawne czasy. „Tlen” ma powrócić za rok, po poprawkach, obie kobiety istnieją w nim jednak już teraz. Jako jedna osobowość. Istnieją jednocześnie w „Tlenie”, gdzie ludzie nie mają ciał, i w ciele Mae. Mae Chung, choć analfabetka, jest inteligentna, sprytna i mądra. Stara się przygotować konserwatywną wiejską społeczność na nieuniknione zmiany. Rozwija biznes w dotychczasowej, klasycznej sieci, bogaci się, uczy nowego świata siebie i innych, choć los nie szczędzi jej osobistych dramatów. Drugie „ja” Mae, obrócone w przeszłość, sprzeciwia się wszelkim zmianom. Do końca nie wiemy, które zwycięży. Do końca nie wiemy nawet, czym jest zwycięstwo: zwieńczeniem tradycji czy jej zagładą?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 820-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 23.03.2018
Zabaweczki / Marcin Sergiusz Przybyłek. - Wydanie 2 poprawione. - Poznań : Rebis, 2018. - 983,[1] strona ; 21 cm.
(Gamedec / Marcin Przybyłek ; 3)
(Horyzonty Zdarzeń)
Stanowi 3 część 5-tomowego cyklu "Gamedec".
TRZECIA CZĘŚĆ 5-TOMOWEGO CYKLU „GAMEDEC” Megastatek emigracyjny Medusa wiozący pasażerów na Gaję nie wyłania się na docelowej orbicie. Ubezpieczyciel rejsu postanawia wszcząć śledztwo, a Lilith Ernal, agentka tej firmy, wynajmuje Torkila. Ten, chociaż skłonny się zaangażować, pragnie też pomóc Peterowi „Crashowi” Kytesowi w sprawie Mike’a Gunnera, rozgrywającego drużyny Bezbolesnych, który został zamordowany na Ziemi. Torkil chce także poinformować władze Gai, że Bestia nie została pokonana. Jak poprowadzić trzy sprawy jednocześnie? Czy można znaleźć się w tym samym czasie w trzech różnych miejscach? Dokąd zaprowadzą Gamedeca kosmiczna przygoda, ziemskie dochodzenie i próba dotarcia do władz Gai? Czy tylko on widzi anioły i demony? I ostatecznie: czy jednostka może wpłynąć na losy świata? Nadchodzą zmiany. I nic już nie będzie takie jak przedtem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 884-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.09.2014
Magia gier wirtualnych / Sławomir Łukasz. - Warszawa : "Mikom", 1998. - 88 s. ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 902/904 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej