Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(480)
Forma i typ
Książki
(105487)
Proza
(21704)
E-booki
(6973)
Poezja
(5503)
Audiobooki
(4548)
Gry i zabawki
(480)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2995)
Komiksy i książki obrazkowe
(1968)
Publikacje popularnonaukowe
(1291)
Poradniki i przewodniki
(1150)
Publikacje dydaktyczne
(539)
Publikacje naukowe
(273)
Dramat (rodzaj)
(249)
Publikacje fachowe
(100)
Publikacje religijne
(96)
Albumy i książki artystyczne
(92)
Publikacje informacyjne
(83)
Druki ulotne
(41)
Muzyka
(34)
Publikacje promocyjne
(20)
Książki obrazkowe
(11)
Książka
(9)
Mapy
(9)
KsiążkiKomiksy i książki obrazkowe
(7)
Obiekty trójwymiarowe
(7)
Publikacje dla niewidomych
(7)
Nuty
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
komiksy i książki obrazkowe
(5)
KsiążkiPublikacje popularnonaukowe
(4)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje popularnonaukoweKsiążki
(3)
Rysunki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystykaPublikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacja dydaktyczna
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(1)
Ksiażki
(1)
Ksiązki
(1)
Książk
(1)
KsiążkiProza
(1)
KsiążkiPublikacje dydaktyczne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystka
(1)
Poradniki i przewodniki Publikacje naukowe
(1)
Poza
(1)
ProzaKomiksy i książki obrazkowe
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje brajlowskie
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Dostępność
dostępne
(292)
wypożyczone
(173)
tylko na miejscu
(22)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(459)
Czytelnia dla Dzieci
(25)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(10)
Quilliams Chris
(10)
Cottereau Jacques
(9)
Żabicka Monika
(9)
Daujean Cyrille
(8)
Knizia Reiner
(8)
Peeters Raf
(8)
Polouchine Igor
(8)
Benedetti Toussaint
(7)
Blanchot Denis
(7)
Szewczyk Michał
(7)
Szulc Cezary
(7)
Zarawska Patrycja (1970- )
(6)
Baranowski Marek
(5)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Coimbra Miguel
(5)
Czuba Sławomir
(5)
Daviau Rob (1970- )
(5)
Kiesling Michael
(5)
Kożyczkowska Magda
(5)
Majchrowski Mariusz
(5)
Moon Alan R
(5)
Ambrzykowski Michał
(4)
Andreani Jean-Francois
(4)
Bauza Antoine
(4)
Cathala Bruno
(4)
Detner Małgorzata
(4)
Franz Klemens
(4)
Gandzel Mariusz
(4)
Gille-Naves Guilaime
(4)
Gille-Naves Guillaume
(4)
Gravel Sophie
(4)
Kolk-Bańkowska Ewelina
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Minor Marcin
(4)
Reid Camilla
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Slater Nicola
(4)
Vogt Rolf
(4)
Wróblewska Aneta
(4)
Astley Neville
(3)
Bouquet Cyril
(3)
Chan Maisherly
(3)
Delval Julien
(3)
Dudek Marcin
(3)
Kobbert Max J
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kłos Joanna
(3)
Leacock Matt
(3)
Matz Agnieszka
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Pertoft Bjorn
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rosenberg Uwe
(3)
Rosenberg Uwe (1970- )
(3)
Rzadek Wojciech
(3)
Schoett Marianna
(3)
Socha Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Warsch Wolfgang
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wilson James A
(3)
Yianni John
(3)
Andreani Jean-François
(2)
Badie Ramy
(2)
Baker Mark
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bosley Andrew
(2)
Brand Markus
(2)
Bukowski Adam
(2)
Burkowska Zofia
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chvátil Vlaada (1971- )
(2)
Clunes Rebecca
(2)
Cohen Noah
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Denis Blanchot
(2)
Dennen Paul
(2)
Eaton Scot
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Faccini Renato
(2)
Ferrin Kyle
(2)
Ferron Bob
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Gareth Conway
(2)
Garfield Richard
(2)
Gazda Patrycja
(2)
Goyke Sebastian
(2)
GrAlutka
(2)
Gęsiak Patryk
(2)
Hargrave Elizabeth
(2)
Harris Robert
(2)
Hebinger Etienne
(2)
Herman Michał
(2)
Jantner Janos
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(258)
2010 - 2019
(211)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(390)
2001
(10)
1901-2000
(8)
1989-2000
(6)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(466)
Belgia
(10)
Niemcy
(3)
Australia
(1)
nieznany (usa)
(1)
Język
polski
(478)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(325)
Młodzież
(286)
Dorośli
(177)
6-8 lat
(173)
9-13 lat
(162)
14-17 lat
(140)
0-5 lat
(101)
18+
(8)
Rodzice
(6)
5-10 lat
(3)
3+
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
3-6 lat
(1)
9+
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(19)
Literatura belgijska
(10)
Literatura włoska
(7)
Literatura niemiecka
(6)
Literatura angielska
(5)
Literatura francuska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura duńska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Współzawodnictwo
(126)
Trening umysłu
(107)
Zabawa
(67)
Gry i zabawy umysłowe
(62)
Strategia
(53)
Logika
(37)
Wyobraźnia
(24)
Współdziałanie
(23)
Spostrzeganie
(21)
Zwierzęta
(21)
Planowanie
(18)
Krainy i światy fikcyjne
(14)
Kreatywność
(14)
Zdolności manualne
(13)
Taktyka
(12)
Walka
(12)
Zabawki edukacyjne
(11)
Język polski
(10)
Koty
(9)
Podróże
(9)
Quizy
(8)
Wyobraźnia przestrzenna
(8)
Śledztwo i dochodzenie
(8)
Postacie fikcyjne
(7)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(7)
Wiedza
(7)
Barwy
(6)
Figury geometryczne
(6)
Klocki (zabawki)
(6)
Las
(6)
Magia
(6)
Sport
(6)
Stworzenia fantastyczne
(6)
Słownictwo
(6)
Teleturnieje
(6)
Wojna
(6)
Zwierzęta gospodarskie
(6)
Budownictwo
(5)
Cierpliwość
(5)
Ekonomia
(5)
Gry i zabawy
(5)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(5)
Labirynt
(5)
Matematyka
(5)
Motoryka mała
(5)
Nauka liczenia
(5)
Percepcja wzrokowa
(5)
Pociągi
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Psy
(5)
Starożytność
(5)
Trening pamięci
(5)
Uczucia
(5)
Zamki i pałace
(5)
Gra słów
(4)
Miasta
(4)
Myślenie
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Nauka czytania
(4)
Pamięć
(4)
Piłka nożna
(4)
Pokonywanie strachu
(4)
Pory roku
(4)
Potwory
(4)
Rolnictwo
(4)
Siedem cudów świata
(4)
Sprawność motoryczna
(4)
Strategia (teoria gier)
(4)
Superbohaterowie
(4)
Zaklęcia i czary
(4)
Zmysły
(4)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(4)
0-5 lat
(3)
Bitwy
(3)
Boże Narodzenie
(3)
Budownictwo drewniane
(3)
Bóstwa
(3)
Czarodzieje
(3)
Czytanie
(3)
Decyzje
(3)
Detektywi amatorzy
(3)
Dinozaury
(3)
Dżungle i lasy deszczowe
(3)
Edukacja ekonomiczna
(3)
Handel
(3)
Historia
(3)
Imprezy
(3)
Inwestycje
(3)
Język angielski
(3)
Kradzież
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Mnemotechnika
(3)
Napoje magiczne
(3)
Patchwork
(3)
Plaże
(3)
Przyjaźń
(3)
Przyroda
(3)
Ptaki
(3)
Renesans
(3)
Rodzina
(3)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Harry Potter
(1)
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Japonia
(4)
Europa
(3)
Francja
(3)
Starożytny Rzym
(3)
Afryka
(2)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Starożytny Bliski Wschód
(2)
Starożytny Egipt
(2)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Ameryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Argentyna
(1)
Azja
(1)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Buenos Aires (Argentyna ; okolice)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kansas City (Stany Zjednoczone, stan Kansas)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Santa Monica (Stany Zjednoczone)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Toskania (Włochy)
(1)
Województwo łódzkie (1919-1939)
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(359)
Gry planszowe
(311)
Gry i zabawy
(46)
Książka obrazkowa
(20)
Gry edukacyjne
(18)
Broszura
(16)
Opowiadania i nowele
(13)
Plansze do gry
(13)
Gry w karty
(11)
Książka zabawka
(11)
Gry
(10)
Gry strategiczne
(10)
Gry i zabawki
(8)
Fantasy
(7)
Karty do gry
(7)
Książka obrazkowa (picturebook)
(7)
Zagadki
(5)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Wiersze dla dzieci
(3)
Bajki i baśnie
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry logiczne
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Poradnik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Układanki
(2)
Fantastyka
(1)
Gra sensoryczna
(1)
Gry Logiczne
(1)
Gry Quizowe
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry w kości
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książka-zabawka
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Powieść
(1)
Rymowanki
(1)
Science fiction
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(343)
Edukacja i pedagogika
(42)
Biologia
(3)
Językoznawstwo
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Psychologia
(3)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
480 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 26.04.2024
Sen [Gra karciana] / ilustracje: Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2017. - 1 gra (54 karty krain ze snu, w edycji limitowanej 57 kart + zasady użycia karty dodatkowej, notes, ołówek) : karton, kolor; 19x14x4 cm.
(Gry Karciane)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokosci 30 zł (gotówką).
Liczba graczy: 2-5.
Wiek: 8-108 lat.
Czas gry: 20 minut.
Stanowi część 1 gry, część 2 pt.: Kruki, część 3 pt.: Smoki .
Zawartość pudełka: 54 karty krain ze snu, notes, ołówek, instrukcja.
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! • Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. • W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie. • Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. • Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy: „Pobudka!” i runda się kończy. Gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki. Następnie rozgrywają kolejną rundę. Gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków. Zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 24.04.2024
Gra w kotka i pyszczek [Gra planszowa]. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., ©2021. - 1 pudełko (rozkładana plansza=pudełko, 2 magnetyczne kocie łapki, 17 plastikowych piłeczek, koci pyszczek) : plastik, tektura, karton, magnes, kolor ; w pudełku 27x26x8 cm + instrikcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokosci 40 PLN (gotówką).
Dla 2 graczy.
Czas gry: 15 minut.
Na opakowaniu: Pudełko jest grą. Otwórz, by zagrać! Gra idealna zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.
Nowa, emocjonująca gra twórców Eksplodujących Kotków! Gra w kotka i pyszczek to dwuosobowy pojedynek, w którym używamy magnetycznych kocich łapek, by strzelać do siebie plastikowymi piłkami. No, może niekoniecznie chcemy trafić w przeciwnika – wystarczy, że wszystkie żółte piłeczki jak najszybciej znajdą się po jego stronie. Natychmiastowe zwycięstwo można osiągnąć także "wybijając" czarną kulkę, wciśniętą w nos kota, na stronę przeciwnika (zwykle wymaga to kilku bezpośrednich trafień) albo wybicie kotu wszystkich 3 zębów, białych kulek, również na stronę przeciwnika. Szybka rozgrywka wymaga od nas adaptacji swojej strategii, aby nie pozwolić się wyprzedzić przeciwnikowi, a ten przecież także nie próżnuje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 22.04.2024
Zabawa w czytanie [Gra edukacyjna]: zestaw edukacyjny do nauki czytania / pomysł i oprac. merytoryczne: Julia Pogorzelska; rysunki: Barbara Galińska, Patrycja Gazda ; zasady gry i instrukcja; Antonina Kwasek, Julia Pogorzelska; grafika i skład: STUDIO adamigo. - Częstochowa : Adamigo, 2018. - 10 gier (45 żetonów, 48 dwustronnych kafelków z obrazkami oraz podpisami, 48 dwustronnych kafelków z nazwami oraz literami) : karton, kolor ; w pudełku 5x22x37 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
(Gry Edukacyjne)
Przy wypożyczaniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1-8, wiek: 4+.
Podczas gry dzieci zapoznają się z graficznym zapisem całych wyrazów, kojarząc je z obrazkiem przedstawiającym przedmioty i postacie. Atrakcyjna forma zabawy zachęca dziecko do analizowania zapisu graficznego i wyodrębniania liter, a potem do tworzenia z nich nowych wyrazów. Metody analityczno-syntetyczne, na podstawie których powstał zestaw edukacyjny, uchodzą za najskuteczniejsze w nauce czytania. Cztery grupy kafelków, które rozróżnione są kolorem ramek, można wykorzystywać na wiele sposobów. W instrukcji znajduje się opis dziesięciu gier i zabaw, które sprawią, że nauka czytania stanie się fascynującą przygodą. Zabawa w większej grupie dzieci pozwoli na wprowadzenie elementu szlachetnej rywalizacji. Zestaw świetnie sprawdza się także podczas zabawy z jednym dzieckiem. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.04.2024
Pluszowych snów [Gra planszowa] / David Franck, Laurent Escoffier ; [ilustracje] Maud Chalmel ; tłumaczenie: Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko (woreczek, 4 plansze, 8 płytek pluszaków, 30 kart koszmarów, 54 żetony snów, instrukcja) : ilustracje ; 21x21x8 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry wypożyczana jest kaucja 30zł.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 min.
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego! Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.04.2024
Papugowy zawrót głowy [Gra planszowa]. - Pori : TACTIC, 2020. - 1 gra (plansza, 24 tekturowe papugi, tekturowe drzewo bananowe - 4 części korony, pień 3D, podstawka, plastikowy korzeń, pionek-ptak) : tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
(Gry Planszowe)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 60 PLN (gotówką).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 5+. Czas gry 15+ min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 16.04.2024
Sawanna [Gra planszowa] / autorzy gry: Jan Madejski, Łukasz M. Pogoda ; ilustracje Tomek Larek. - Gdynia : Trelf, [2021]. - 1 gra (plansza- 2 części, 6 żólty ch kostek, 5 żetonów graczy, 25 płytek zwierząt (po 5 dla każdego gracza) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x20x20 cm + 2 instrukcje.
(Gry Planszowe)
(Dobra Gra Rodzinna)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 20 minut.
Sawanna Które zwierzę jest sprytniejsze: żyrafa, zebra czy słoń? A może lew albo antylopa? Zwierzęta postanowiły to sprawdzić i zorganizowały wyścig do wodopoju. Każde z nich ma zamiar wykorzystać swoje największe atuty. Żyrafa ma najdłuższą szyję, słoń jest najsilniejszy, antylopa najzwinniejsza, zebra najbardziej skoczna, a lew najgroźniejszy. Które z nich najlepiej wykorzysta swoje atuty? Dołącz do wyścigu i pomóż wygrać swoim zwierzętom! Gra rodzinna rozwijająca umiejętność planowania oraz logicznego myślenia. Każdy gracz ma do dyspozycji 5 swoich zwierząt: żyrafę, zebrę, słonia, lwa i antylopę. Od decyzji gracza zależy, które zwierzęta zostaną przesunięte do przodu na planszy. Kluczem do sukcesu jest skuteczne wykorzystywanie atutów poszczególnych zwierząt. Dobra gra rodzinna to nowa seria przygotowana z myślą o całych rodzinach. [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 08.04.2024
CoraQuest : małe wielkie przygody [Gra planszowa] / Cora i Dan Hughes. - Bielsko-Biała : Lucrum Games ; ©2022. - 1 gra (1 instrukcja, 1 Księga Przygód, 1 poradnik tworzenia przygód, 8 kart bohaterów, 11 kart wrogów, 29 tekturowych figurek, 5 liczników zdrowia, 36 kart lochów (18 podstawowych + 18), 63 karty skarbów, przedmiotów i ekwipunku, 9 pustych kart, 2 planszetki odliczania, 47 żetonów i znaczników, 7 kości, 4 karty pomocy) : pudełko kartonowe, 23x23x4,5 cm.
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 1-4; wiek graczy: 6+; czas gry: 45 min.
To gra przygodowa pełna awanturniczych historii, w których zanurzyć może się jednocześnie grono od jednego do czworga zawadiaków, którzy ukończyli 6 lat. Uwaga Drodzy Rodzice! Choć gra adresowana jest do najmłodszych, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Was także porwie wir przygody! CoraQuest jest grą kooperacyjną - oznacza to, że wszyscy gracze współpracują ze sobą, próbując sprostać wyzwaniom stawianym przez rozgrywkę. Będziecie badać niebezpieczne podziemia, unikać pułapek, zdobywać skarby, a czasami ratować parę niesfornych gnomów. [lucrumgames.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 26.03.2024
Draftozaur [Gra planszowa] / Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Lodovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalną kostkę, 5 dwustronnych plansz, 5 miseczek na pionki, woreczek do losowania dinozaurów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x21x5 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 PLN (gotówką).
Dwie wersje rozgrywki (letnia i zimowa).
Liczba graczy: 2-5 osób.
Czas rozgrywki: 25 minut.
GRA PLANSZOWA. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki. Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 20.03.2024
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 70 PLN.
Zawartość pudełka: 1 instrukcja, 4 plansze bohaterów, 4 pionki bohaterów, 4 kości bohatera (czerwone), 4 kości walki (czarne), 4 kości mocy: 1 fioletowa, 1 zielona, 1 niebieska, 1 pomarańczowa, 4 czerwone znaczniki (używane do oznaczania poziomu zdrowia bohaterów), 6 niebieskich znaczników (używane do oznaczania liczby magicznych kul bohaterów i poziomu zagrożenia bossa), 24 kafelki puszczy (symbolizujące miejsca, które eksplorują gracze),25 kart łupów, 12 kart wydarzeń, 4 karty mocy bohaterów, 8 kart legowisk, 5 kart karczm, 6 kart bossów, 3 karty cierni, 1 karta rozwścieczonych potworów, 1 karta rozwścieczonych bossów, 5 znaczników zatrucia, 5 znaczników cierni, 4 znaczniki magicznych kul, 1 znacznik mrozu, 3 znaczniki liściotarcz, 3 znaczniki tarczy +1, 1 znacznik kości walki +1, 5 znaczników skrzyń, 3 znaczniki wydarzeń, 20 znaczników potworów: 4 grzyby, 4 rośliny, 4 zjawy, 4 szkielety, 4 węże, znaczniki zadań: 6 znaczników grzybów, 2 znaczniki pustych fiolek, 4 znaczniki obozowisk, 10 znaczników spaczenia): plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x22x22 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 35 min.
Tajemnice puszczy to kooperacyjna gra o przemierzaniu leśnej krainy dla 1–4 graczy. Łączy w sobie to, co najlepsze w rozmieszczaniu kafelków, eksploracji, rzucaniu kośćmi i tłuczeniu potworów! Dodatkowo oprócz szybkiego trybu podstawowego, znajdziecie w niej kampanię złożoną z 5 scenariuszy! Przeżyj niezwykłą przygodę samotnie lub z nawet trójką innych graczy! Przemierzaj pełną tajemnic puszczę i spróbuj pokonać zło czające się w jej sercu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 20.03.2024
Stop: "Pamięć" - gra znaki drogowe [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, 2015. - 1 pudełko (70 kart = 35 par; instrukcja) : ilustracje ; 26x16x4 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 PLN (gotówką)
Gra edukacyjna adresowana nie tylko do dzieci. Każdy, bez względu na wiek, doceni jej wyjątkowe wartości. Zasady gry są proste i jasne - gra polega na zapamiętaniu odkrywanych kolejno par obrazków i ich położenia. Ten, kto odkryje dwa takie same obrazki, odkłada je na swoje konto. Ta prosta zasada powoduje, że uczestnicy gry szybko poddają się emocjom rywalizacji i nie zauważają nawet, że zmuszają swą pamięć do nieustannego wysiłku. Gra jest więc znakomitą, pełną emocji zabawą i przy okazji świetnym treningiem pamięci. Dla tych, którzy nie poznali jeszcze znaków drogowych będzie doskonałą okazją do nauczenia się ich bez wysiłku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 20.03.2024
Kamperem po Europie: autostop z Krakowa do Sopotu [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, 2023. - 1 pudełko (plansza dwustronna, 4 pionki, kostka z liczbami 1,2,3, 112 tabliczek, instrukcja) : ilustracje ; 26x16x4 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 10 PLN (gotówką).
W grze „Kamperem po Europie” wszyscy gracze wsiadają do jednego kampera i wyruszają w podróż po naszym kontynencie. Wcielają się w rolę kierowców i podczas swojej zmiany odpowiadają za bezpieczeństwo całej wycieczki, a za każdy błąd ponoszą surowe konsekwencje. Wszyscy wczasowicze starają się podczas podróży zebrać jak najwięcej pamiątek, które gwarantują zwycięstwo. To świetna propozycja nauki poprzez zabawę, bo młodzi gracze mimowolnie zapamiętują położenie danych państw, kolory ich flag oraz nazwy stolic. Druga propozycja – „Autostop” – zabiera nas w podróż po Polsce. Wyprawa startuje z Krakowa, a ostatecznym celem jest Sopot. Uczestnicy starają się złapać jak najszybszy transport oraz omijać wszelkie pułapki, które czyhają na nich po drodze. Połączenie prostych zasad i dynamicznej rozgrywki przypadnie do gustu wielu dzieciom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Wielki straszny potwór [Gra planszowa] / Joan Dufour i Benoit Turpin; ilustracje Rémi Leblond; tłumaczenie Sławomir Czuba. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2023. - 1 gra : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 21x21x4,5 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 50 PLN (gotówką).
Zawartość pudełka: 5 kostek z obrazkami, 1 bloczek z 50 arkuszami (100 wzorów), 1 żeton Pierwszego Gracza, 4 żetony graczy, 1 plansza na żetony, 1 Strachomierz, 18 żetonów z obrazkami, 10 żetonów tła, 4 ołówki .
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy 2-4.
Rodzinna gra typu roll & write z elementami push your luck (testowania szczęścia). Celem jest narysowanie najstraszniej- szego potwora. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy krawędź Strachomierza. Jak stworzyć najbardziej przerażającego potworka? Po kawałku! Rzuć kostkami, wybierz jedną z nich, a następnie dorysuj swojemu potworowi wylosowaną część ciała. Bądź uważny i obserwuj, jak rośnie poziom Stracho mierza! Ta rodzinna gra nie tylko rozwija motorykę małą i wyobraźnię, ale także bawi procesem twórczym. Zwycięstwo cieszy tu bowiem równie mocno, co własnoręcznie zaprojektowany, fantastyczny i za każdym razem unikalny potworek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Wystrzałowe katapulty : czas rozpocząć bitwę o ten kawałek podłogi [Gra planszowa] / autor gry: Kristian Fosh; rozwój gry: Constantine Kevorque, Anastasios Grigoriadis ; ilustracje: Damien Mammoliti ; grafika: Kristian Fosh, Lius Brüeh. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2022 - 1 gra (2 plansze gracza, 10 rycerzy, 32 cegły, 2 bramy, 2 katapulty, 8 głazów, 12 kart akcji, 2 miarki dystansu) : karton, plastik, kolor ; w pudełku (28x28x7 cm) + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 26 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 80 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2 ; czas: 30-45 min.
Dwa wspaniałe rody, mieszkające w swoich odległych królestwach. Gdyby tylko nie było pomiędzy nimi pradawnej urazy… Zbuduj swój zamek, rozstaw rycerzy, załaduj katapulty i użyj swojego sprytu i techniki, by wygrać bitwę! Powal wszystkich rycerzy przeciwnika i zwycięż! Gotowi? Cel… Pal! 1. Zbuduj Zamek 2. Wymierz swoją katapultę 3. Pokonaj przeciwnika!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
W pustyni i w puszczy {Gra planszowa] : na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza / Wojciech Rzadek ; ilustracje: Anna Stosik ; opieka naukowa: dr Tomasz Majkowski. - Wydanie 2. - Kraków : Agencja Promocyjna OKO, 2017 - 1 gra (plansza z mapą podróży, 27 kart bohaterów, 28 kart pytań, 24 kafelki przygód, 34 żetony z zasobami na drogę, 16 znaczników zasobów, sakiewka na żetony) : tektura, karton, materiał, kolor ; w pudełku 26,5x26,5x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-4.
Czas trwania: 45 min.
Edukacyjna gra planszowa zintegrowana z internetową platformą wiedzy www.sienkiewicz.promocjaksiazki.pl dostępna w języku polskim i angielskim.
Gra planszowa oparta na najpopularniejszej polskiej powieści przygodowej. Przejdź ze Stasiem i z Nel szlak z Port Saidu do Mombasy. Po drodze czekają cię przygody, które przeżyli bohaterowie powieści Henryka Sienkiewicza "W pustyni i w puszczy": porwanie, wojna, burza piaskowa, spotkanie z lwem, ze słoniem, z groźnym czarownikiem i wiele innych. W wędrówce pomogą ci przyjaciele - Kali, Mea, słoń King i pies Saba - oraz przedmioty, które ratowały życie Stasia i Nel, np. sztucer, bukłak z wodą, chinina, daktyle, latawce. A przede wszystkim twoja własna pomysłowość. Aby zagrać nie musisz znać powieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Na plaży : magnetyczna gra logiczna [Gra logiczna]. - Kraków : Wydawnictwo IUVI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp.J., [2020]. - 1 pudełko (plansza do gry, 5 magnetycznych płytek, książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami) ; 17x17x2 cm.
(Gry Logiczne)
(SMART GAMES)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1.
U dołu pudełka: Znajdź na plaży zagubione przedmioty!.
Rok wydania na podstawie Bonito.
W tej magnetycznej grze logicznej, Ty i Twoje dziecko stanie przed ważnym zadaniem! Trzeba pomóc gościom plaży w odnalezieniu drogi do zagubionych w tłumie zabawek. Uważajcie, by na nikogo nie nadepnąć! Wykorzystajcie analizę i dedukcję aby rozwiązać 48 zadań o narastającym poziomie trudności. Przyjazny temat i kolorowe wykonanie zachęcą do dalszych rozgrywek, podczas których pociecha naturalnie poćwiczy wspomniane wcześniej cechy. Dzięki magnetycznym płytkom, w grę można zagrać w dowolnym miejscu, a nawet w czasie podróży! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Nie mów TAK, Nie mów NIE [Gra słowna]. - Szczecin : Epee Polska Sp. z o.o., © [2023]. - 1 gra (1 plansza, 6 pionków, 1 dzwonek, 55 kart dla dzieci, 55 kart dla dorosłych, zasady gry) ; karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x33x26 cm + instrukcja (1 karta ; 21 cm).
(Gry Planszowe)
(Gry Słowne)
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 50 PLN (gotówką).
Na pudełku: Gra, w której nie możesz powiedzieć TAK lub NIE. 900 podchwytliwych pytań.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 20 minut.
Instrukcja w języku polskim i angielskim.
Fantastyczna gra dla dzieci i dorosłych, w której każdy musi popisać się wyobraźnią! Na grę składa się aż 900 pytań przygotowanych tak, bys mógł zwieść całą rodzinę! Pytania zostały podzielone na dwa poziomy zaawansowania: dla dzieci i dorosłych, i obejmują zagadnienia m.in. z historii, geografii, muzyki, sportu czy telewizji. źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Mix Tura [Gra imprezowa]/ autor: José Manuel Fernández ; ilustracje i projekt: Ana Marco ; tłumaczenie: Magdalena Sikorska. - Podłęże : Muduko, © 2021. - 1 pudełko (110 kart, 10 antidotów, instrukcja) ; 16x11x4 cm.
(Gry Imprezowe)
(Gry Karciane)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokosci 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 4-10.
Czas gry: 15 minut.
Zwariowana gra imprezowa pełna niekontrolowanych wybuchów śmiechu. Wciel się w jednego z goblinów i testuj przygotowane przez wiedźmę mikstury. Co rundę dobieraj kartę i razem z innymi graczami wykonujcie zawarte na niej polecenia. Uważajcie na trucizny, które zmienią Was w duchy. Ostatni żywy goblin wygrywa grę, a w nagrodę może posprzątać cały ten bajzel. Gra o walorach biobójczych wykonana z materiałów ekologicznych. Bardzo intuicyjne zasady: dobierz kartę i wykonaj opisane na niej polecenie. Gra zaprojektowana tak, że bawi zarówno dzieci, młodzież, jak i dorosłych. Hiszpańska rodzinna gra roku 2020. [rebel.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 19.03.2024
Alicja w Krainie Czarów [Gra Planszowa] / Martino Chiacchiera, Remo Conzabori ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2023. - 1 gra (plansza ze wskazówką, 24 duże ciasteczka, 20 małych ciasteczek, 44 karty do gry, 4 małe pionki, 4 duże pionki, 4 nakładki do dużych pionków, 8 podstawek) : karton, kolor ; pudełko 19x19x4 cm + instrukcja (16 strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami… ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura „wypij-mnie” oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 15.03.2024
Okulary Czary Mary [Gra planszowa]. - Gdynia : Goliath, [2020]. - 1 pplansza (1 plansza z 18 żetonami-szkiełkami i strzałką, 1 para obrotowych okularów, 1 para szalonych okularów, 6 zestawów deformujących szkieł, 2 pionki z przyssawką, 2 bloczki do rysowania, 2 ołówki, 52 karty, instrukcja ) ; 32x26cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 40 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 4-16 osób.
Czas gry: minimum 20 minut.
Kalambury i rebusy to świetna zabawa, ale łatwizna. Spróbujcie wyzwania jakim jest rysowanie w magicznych okularach! Różne rodzaje soczewek to różne rodzaje deformacji. Kto wygra tym razem?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 15.03.2024
Gnaj, robaczku! [Gra planszowa]/ autor Carmen Kleinert ; ilustracje Heidemarie Rüttinger. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm. + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 50 PLN (gotówką).
Zawartość pudełka: duża plansza, mniejsza plansza z otworami, 4 wałki do mocowania planszy, 60 fragmentów dżdżownic, 4 głowy dżdżownic, 4 poziomki, 4 stokrotki, kolorowa kość, instrukcja.
Czas gry: 15-20 min.
Liczba graczy 2-4.
Gotowi, do biegu, start! Gnające robaczki już czekają w blokach startowych, gotowe, aby rozpocząć wyścig pod ogródkiem sąsiadów. Pozwól swoim robaczkom zniknąć w ziemi i spróbuj zgadnąć, który z nich będzie najszybszy. Jeśli Twój robaczek "capnie" stokrotkę i truskawkę, jeszcze szybciej popędzi do mety. Ten robaczek , który wyłoni się z ziemi jako pierwszy, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej