Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(314)
Forma i typ
Gry i zabawki
(311)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Książki
(4)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(212)
wypożyczone
(96)
tylko na miejscu
(12)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(305)
Czytelnia dla Dzieci
(13)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(10)
Quilliams Chris
(10)
Żabicka Monika
(9)
Daujean Cyrille
(8)
Knizia Reiner
(7)
Coimbra Miguel
(5)
Daviau Rob (1970- )
(5)
Kiesling Michael
(5)
Moon Alan R
(5)
Peeters Raf
(5)
Szewczyk Michał
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bauza Antoine
(4)
Bauza Antoine (1978- )
(4)
Cathala Bruno
(4)
Czuba Sławomir
(4)
Franz Klemens
(4)
Gandzel Mariusz
(4)
Gravel Sophie
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Kożyczkowska Magda
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Szulc Cezary
(4)
Wróblewska Aneta
(4)
Bouquet Cyril
(3)
Cottereau Jacques
(3)
Delval Julien
(3)
Kobbert Max J
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Leacock Matt
(3)
Majchrowski Mariusz
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Minor Marcin
(3)
Pertoft Bjorn
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rosenberg Uwe
(3)
Rosenberg Uwe (1970- )
(3)
Rzadek Wojciech
(3)
Socha Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Vogt Rolf
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wilson James A
(3)
Yianni John
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Andreani Jean-François
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Blanchot Denis
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bosley Andrew
(2)
Bukowski Adam
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chan Maisherly
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Cohen Noah
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Dennen Paul
(2)
Dudek Marcin
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Faccini Renato
(2)
Ferrin Kyle
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Garfield Richard
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Goyke Sebastian
(2)
GrAlutka
(2)
Hargrave Elizabeth
(2)
Harris Robert
(2)
Hebinger Etienne
(2)
Herman Michał
(2)
Jantner Janos
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kaszorek Katarzyna
(2)
Kołodziejczak Tomasz
(2)
Kłos Joanna
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Looveer Meelis
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
O'Connor Rory (1973- )
(2)
Odorowicz Bartosz
(2)
Patzke Anne
(2)
Pfister Alexander
(2)
Polouchine Igor
(2)
Potocki Alexander
(2)
Puzdrowska Kamila
(2)
Quidault Pascal (1976- )
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Rojas Natalia
(2)
Schoett Marianna
(2)
Skłodowska Ola
(2)
Sobel Beth
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(172)
2010 - 2019
(132)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(256)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(308)
Niemcy
(3)
Belgia
(2)
Australia
(1)
Język
polski
(313)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Młodzież
(229)
Dzieci
(196)
Dorośli
(142)
9-13 lat
(137)
14-17 lat
(117)
6-8 lat
(116)
0-5 lat
(25)
18+
(5)
5-10 lat
(3)
Rodzice
(3)
3+
(1)
3-6 lat
(1)
9+
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(5)
Literatura belgijska
(3)
Literatura francuska
(3)
Literatura niemiecka
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Współzawodnictwo
(99)
Trening umysłu
(86)
Strategia
(47)
Zabawa
(47)
Gry i zabawy umysłowe
(40)
Logika
(21)
Współdziałanie
(17)
Wyobraźnia
(16)
Krainy i światy fikcyjne
(14)
Planowanie
(13)
Taktyka
(12)
Walka
(12)
Zwierzęta
(10)
Podróże
(9)
Spostrzeganie
(9)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(7)
Wiedza
(7)
Język polski
(6)
Kreatywność
(6)
Magia
(6)
Teleturnieje
(6)
Zamki i pałace
(6)
Budownictwo
(5)
Koty
(5)
Labirynt
(5)
Matematyka
(5)
Postacie fikcyjne
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Quizy
(5)
Trening pamięci
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Ekonomia
(4)
Klocki (zabawki)
(4)
Las
(4)
Pociągi
(4)
Potwory
(4)
Rolnictwo
(4)
Siedem cudów świata
(4)
Sport
(4)
Starożytność
(4)
Strategia (teoria gier)
(4)
Wojna
(4)
Wyobraźnia przestrzenna
(4)
Zabawki edukacyjne
(4)
Zaklęcia i czary
(4)
Zdolności manualne
(4)
Zwierzęta gospodarskie
(4)
Średniowiecze
(4)
Barwy
(3)
Bitwy
(3)
Czarodzieje
(3)
Decyzje
(3)
Edukacja ekonomiczna
(3)
Handel
(3)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(3)
Historia
(3)
Inwestycje
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Miasta
(3)
Motoryka mała
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Napoje magiczne
(3)
Pamięć
(3)
Patchwork
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pokonywanie strachu
(3)
Ptaki
(3)
Renesans
(3)
Stworzenia fantastyczne
(3)
Słownictwo
(3)
Uczucia
(3)
Wszechświat
(3)
Aktywność fizyczna
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(2)
Cywilizacja
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Cztery żywioły
(2)
Dedukcja
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Dinozaury
(2)
Figury geometryczne
(2)
Film
(2)
Gejsza
(2)
Geografia
(2)
Gra słów
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Hodowcy bydła
(2)
Imprezy
(2)
Integracja międzypokoleniowa
(2)
Język angielski
(2)
Kino popularne
(2)
Kolonializm
(2)
Kowboje
(2)
Kradzież
(2)
Kupcy
(2)
Kurnik
(2)
Mars (planeta)
(2)
Mnemotechnika
(2)
Nieruchomości
(2)
Osadnictwo
(2)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Harry Potter
(1)
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Europa
(3)
Japonia
(3)
Starożytny Rzym
(3)
Afryka
(2)
Francja
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Starożytny Bliski Wschód
(2)
Starożytny Egipt
(2)
Ameryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Argentyna
(1)
Azja
(1)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Buenos Aires (Argentyna ; okolice)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kansas City (Stany Zjednoczone, stan Kansas)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Santa Monica (Stany Zjednoczone)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Toskania (Włochy)
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(10949)
Powieść
(7625)
Wiersze
(4639)
Opowiadania i nowele
(3566)
Kryminał
(3346)
Gry planszowe
(314)
Fantastyka
(1863)
Opracowanie
(1585)
Thriller
(1567)
Powieść historyczna
(1506)
Sensacja
(1491)
Powieść przygodowa
(1277)
Romans
(1269)
Fantasy
(1004)
Publikacja bogato ilustrowana
(1003)
Komiks
(943)
Poradnik
(943)
Bajki i baśnie
(848)
Biografia
(772)
Pamiętniki i wspomnienia
(757)
Reportaż
(749)
Powieść psychologiczna
(712)
Książka obrazkowa (picturebook)
(560)
Książka obrazkowa
(539)
Saga rodzinna
(504)
Manga
(441)
Broszura
(434)
Gry i zabawy umysłowe
(389)
Opowiadania i nowele przygodowe
(382)
Powieść fantastyczna
(366)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(361)
Powieść (dla dzieci)
(330)
Fraszki
(321)
Antologia
(306)
Horror
(269)
Publikacje dla dzieci
(269)
Powieść biograficzna
(263)
Wydawnictwa popularne
(254)
Science fiction
(242)
Opowiadanie polskie (dla najmłodszych)
(236)
Esej
(235)
Publicystyka
(218)
Wywiad dziennikarski
(216)
Relacja z podróży
(205)
Przypowieść
(200)
Książka zabawka
(185)
Pieśń
(181)
Książki dla małych dzieci
(174)
Przewodnik turystyczny
(162)
Powieść przygodowa (dla dzieci)
(147)
Biografie
(143)
Powieść obyczajowa (dla dzieci)
(143)
Opowiadanie dziecięce polskie
(136)
Książka kucharska
(129)
Romans historyczny
(129)
Felieton
(126)
Komiks przygodowy
(121)
Podręcznik
(118)
Opowiadanie polskie (dla dzieci)
(117)
Adaptacja literacka
(108)
Opowiadanie przygodowe (dla dzieci)
(103)
Przepisy kulinarne
(98)
Ćwiczenia i zadania
(95)
Pamiętniki polskie
(94)
Poradniki
(93)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(92)
Książki dla najmłodszych
(89)
Powieść erotyczna
(89)
Tragedia
(88)
Autobiografia
(87)
Wydawnictwa dla dzieci
(86)
Praca zbiorowa
(85)
Treny
(85)
Literatura dziecięca polska
(81)
Wiersze polskie (dla najmłodszych)
(79)
Komedia
(78)
Poemat
(75)
Dramat (gatunek literacki)
(74)
Legendy i podania
(74)
Powieść fantastyczna (dla dzieci)
(74)
Materiały pomocnicze
(73)
Satyra
(71)
Poezja dziecięca polska
(69)
Sonety
(69)
Monografia
(65)
Zagadki
(62)
Listy
(61)
Opowiadanie obyczajowe (dla najmłodszych)
(61)
Opowiadanie przygodowe (dla najmłodszych)
(60)
Wywiady
(58)
Powieść amerykańaka
(55)
Powieść młodzieżowa polska
(55)
Rozprawa
(55)
Wywiad-rzeka
(55)
Gry i zabawy
(54)
Literatura amerykańska
(53)
Opowiadanie polskie
(53)
Opowiadanie amerykańskie (dla najmłodszych)
(52)
Opowiadanie obyczajowe (dla dzieci)
(52)
Poezja polska
(52)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(262)
Edukacja i pedagogika
(9)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
314 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Queendomino [Gra planszowa] / Bruno Cathala ; ilustracje Cyril Bouquet. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal - FoxGames, 2019. - 1 pudełko (4 płytki startowe, 4 trójwymiarowe zamki, 48 płytek domina, 32 kafle budynków, 8 królewskich pionków w 4 kolorach, 22 pionki rycerzy, 15 pionków wież, 42 monety, 1 plansza budowniczych, 1 pionek królowej, 1 pionek smoka, 1 notatnik) : drewno, karton, tektura ; 27x27x7 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 25 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 zł.
Queendomino jest niezależną grą, ale można ją połaczyć z Kingdomino i cieszyć się grą nawet w 6 osób.
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 8+ lat. Czas gry 30 min.
Queendomino to rozbudowana wersja światowego bestsellera – Kingdomino. Jest jednak zupełnie niezależną grą, która oferuje znacznie większy zakres możliwości strategicznych. Dzięki nowym elementom oraz rozwiązaniom gra spodoba się zarówno posiadaczom kultowego pierwowzoru, jak i osobom, które tego tytułu jeszcze nie znają. Można ją również połączyć z Kingdomino i cieszyć się grą nawet w 6 osób. [aleplanszowki.pl] .
Jesteś władcą rozległych ziem i poszukujesz nowych terytoriów, o które mógłbyś poszerzyć swe królestwo. Musisz eksplorować kolejne pola pszenicy, jeziora, góry i miasta, aby twe mądre oko dojrzało wśród nich te najbardziej wartościowe. Bacz jednak na innych monarchów, którzy również mają chrapkę na nowe ziemie...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 80 PLN (gotówką).
Zawartość pudełka: plansza, karty skojarzeń, karty tras, 60 goldenów, mazaki suchościeralne, instrukcja, karta rundy.
Wiek 10+.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 60-90 min.
To nie jest quiz ani zgaduj-zgadula! Siadając do gry nie trzeba niczego wiedzieć - po prostu opracuj najlepszą trasę i bądź pierwszy lub... najbogatszy. Baw się też kartami skojarzeń, odkrywając różnorodność i bogactwo świata! Niezależnie od tego, czy ktoś jest zapalonym turystą, czy zawodowym podróżnikiem, czy też woli wygodny fotel we własnym domu, Boso przez świat zabierze Państwa w niezapomnianą podróż! W grze chodzi o to, by jak najszybciej przebyć wylosowaną trasę. Kto pierwszy odwiedzi wszystkie miejsca wymienione na karcie trasy - wygrywa. Chyba że wybierze się drugi wariant zwycięstwa - wtedy gra toczy się do momentu, gdy wszyscy gracze zakończą swoje trasy i wówczas wygrywa najbogatszy. Gra toczy się na planszy będącej mapą świata. Gracze przemieszczają się po lądach i oceanach, wchodząc na pola, które są państwami (lub częściami państw większych), wyspami, archipelagami oraz punktami na oceanach (plus Antarktyda). Nie ma pionków, nie ma kostek - Gracze znaczą swoją trasę mazakiem suchościeralnym. Trasę ustalają sami, ale mają za zadanie odwiedzić miejsca wymienione na karcie trasy, którą losują na początku (w dowolnej kolejności). Gra zawiera 371 kart skojarzeń, które służą między innymi do zarabiania goldenów, przemieszczania się po planszy gratis, ale też do zabawy zawartymi na nich informacjami. Nie jest to żadna forma quizu; aby grać w tę grę, nie trzeba mieć szerokiej wiedzy geograficznej. Raczej odwrotnie - porządna wiedza geograficzna dyskretnie i przy okazji wchodzi do głowy za sprawą rozgrywek w Boso przez świat!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alicja w Krainie Czarów [Gra Planszowa] / Martino Chiacchiera, Remo Conzabori ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2023. - 1 gra (plansza ze wskazówką, 24 duże ciasteczka, 20 małych ciasteczek, 44 karty do gry, 4 małe pionki, 4 duże pionki, 4 nakładki do dużych pionków, 8 podstawek) : karton, kolor ; pudełko 19x19x4 cm + instrukcja (16 strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami… ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura „wypij-mnie” oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 80 PLN (gotówką).
Gra rodzinna z elementami rywalizacji.
Zawartość pudełka: 2 instrukcje (zwykła oraz do gry solo), 1 arkusz osiągnięć, 1 poradnik malowania figurek, 14 figurek poszukiwaczy, 1 tekturowa plansza, 2 wskaźniki siły, 16 kart wzmocnień, 60 kart (zadań, czarów, charakteru i do gry solo), 1 żeton ustawienia początkowego, 6 paneli graczy, 61 kartonowych żetonów, 7 żetonów baz, 5 specjalnych kości do gry, 24 drewniane znaczniki jabłek, 24 plastikowe klejnoty magii, 2 plastikowe segregatory do pudełka, instrukcja.
Gra dla 1-6 graczy. Czas rozgrywki 45-60 min.
Jako rodzeństwo poszukiwaczy uczestniczysz w turnieju zbiorów, którego stawką jest sprawowanie rocznej władzy w zwierzęcym Królestwie Pomme. Poruszaj swoimi postaciami i rozwijaj ich zdolności, ucz się zaklęć, zbieraj magiczne klejnoty i słynne czerwone jabłka Pomme.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pradawny las [Gra planszowa] / ilustracje Apolline Etienne. - Wydanie 1. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN.
Zawartość pudełka: instrukcja, plansza kręgu duchów, 4 plansze lasu, 65 kart Strażników, 23 karty Ognistych Waranów, 4 pionki Duchów Natury, pionek Świętego Drzewa, 4 startowe żetony drzew obronnych, 2 zasobniki drzew obronnych, 45 żetonów pożarów, 24 żetony cząsteczek magii, 12 żetonów zwycięstwa, plansza Strażników, plansza Ognistego Warana, 37 żetonów drzew obronnych.
Czas rozgrywki: 40 minut.
Liczba graczy: 2-4.
Pradawny las to przepięknie zilustrowana gra strategiczna, w której wcielamy się w leśne duchy reprezentujące pory roku. Naszym celem jest uratowanie świętego drzewa przed bezwzględnymi atakami Onibi. Aby wygrać, będziemy wykorzystywać wsparcie zwierzęcych sojuszników, którzy dostarczą nam cenną moc żywiołów. Sadzenie drzew obronnych, odpędzanie bezwzględnych płomieni lub zbudzenie Sankiego, Obrońcy Lasu... Jaka strategia okaże się najlepsza? .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cywilizacja : poprzez wieki [Gra planszowa] / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2020] - 1 pudełko (wiele elementów) ; 37 x 26 x 8 cm.
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 70 PLN.
Czas gry: 120+ minut.
Liczba graczy 2-4.
Zawartość pudełka: tor kart, plansza kultury, plansza nauki, plansza militarna, plansza epok, 4 plansze cywilizacji, 179 kart cywilnych, 150 kart militarnych, 250 plastikowych znaczników w 4 kolorach, 28 drewnianych znaczników w 4 kolorach, arkusz z naklejkami, 4 karty pomocy, instrukcja, podręcznik.
Cywilizacja: Poprzez Wieki to najnowsza edycja światowego hitu, gry która przebojem wdarła się do świata planszówek. Jest to gra planszowa odwołująca się mocno do legendarnej gry komputerowej Sid Meier's Civilization. Zarówno miłośnicy tego tytułu jak i po prostu zwolennicy dobrych, strategicznych gier planszowych - znajdą tutaj wszystko czego szukają w grze o rozwoju cywilizacji.[aleplanszowki.pl].
Cywlizacje prowadzone przez graczy mogą (i powinny) m.in.: wynajdować nowe technologie (np. Architekturę, Komputery, ...),budować jednostki wojskowe (od wojowników po czołgi, rakiety i samoloty), napadać na nacje innych graczy i wypowiadać im wojny, wynajmować liderów, którzy prowadzą nację przez pewien czas (np. Homer, Einstein), budować potężne cuda świata (np. Kolos z Rodos, Hollywood), zawierać pakty dyplomatyczne i handlowe zatrudniać ludzi w kopalniach i na farmac, budować budynki miejskie, takie jak laboratoria, biblioteki czy światynie, rozwijać istniejące budynki w miarę postępu technologicznego, zmieniać ustrój polityczny swojego państwa (Republika, Monarchia, itp.), wysyłać armie do podboju odległych kolonii, dbać o wyżywienie, poziom korupcji i szczęścia swoich obywateli Wszystko to przez 4 ery historii świata - od antyku do współczesności - poprowadzicie wasze cywilizacje od fazy prymitywnej broni, aż po loty w przestrzeń kosmiczną.[aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy - duet : ściśle tajna gra kooperacyjna [Gra planszowa] / Vlaada Chvátil i Scot Eaton ; ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron. - [Kladno] : Czech Games Edition ; [Gdańsk] : Rebel, 2017. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 24x16x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 21 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 PLN (gotówką).
Zawartośc pudełka: 11 znaczników czasu, plik z 14 mapami misji, podstawka, 15 zielonych kart agentów, 100 dwustronnych kart kluczy, karta zabójcy, 200 kart z 400 nowymi słowami, instrukcja.
Liczba graczy: od 2, czas gry: 15 min.
Nazwa ilustratora i tłumacza według tekstu instrukcji.
Dwoje tajniaków jest na tajnej misji w zatłoczonym mieście. Każdy z nich zna tożsamość 9 agentów, z którymi drugi tajniak musi nawiązać kontakt. Porozumiewając się za pomocą zaszyfrowanych wiadomości, przemykają pomiędzy płatnymi zabójcami wynajętymi przez ich wroga, by ukończyć misję, nim skończy się czas. Ty i Twój partner jesteście na sekretnej misji w zatłoczonym mieście. Waszym celem jest nawiązanie kontaktu z 15 agentami i uniknięcie gangu zabójców. Wiesz, z kim ma się skontaktować Twój partner. Twój partner wie, z kim Ty masz się skontaktować. Dając sobie nawzajem jednowyrazowe wskazówki, które mogą nakierować na kilka słów na stole, próbujecie dotrzeć do agentów, nim skończy się czas.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy [Gra planszowa] / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 23 x 16 x 6 cm.
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 30 PLN.
Czas gry 15 minut
Liczba graczy 2-8
Zawartość pudełka: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy , 1 instrukcja, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
(Gry Karciane)
Kaucja zwrotna za wypożyczenie gry wynosi 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 30 minut.
Czy lubisz słodkie pieski? Chcesz pogłaskać każdego napotkanego szczeniaka, bo każdy dobry szczeniak zasługuje na czułości? Lubisz fajne gry z piękną grafiką? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek lub wszystkie z tych pytań, jesteś we właściwym miejscu! Najlepsza gra o psach to urocza gra o zebraniu podwórka pełnego psów, które mają wspólny – być jak najbardziej rozkoszne. Słodkie pieseły. Proste zasady. Premiera przed Międzynarodowym Dniem Psa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Watergate [Gra planszowa] / Matthias Cramer; ilustracje: by atelier198. - Kraków : Lucky Duck Games, 2020. - 1 pudełko (1 plansza, 44 karty, 36 żetonów dowodów, 7 kafelków postaci, 10 drewnianych znaczników, 1 woreczek, instrukcja) : ilustracje ; 20x20x5 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna gotówką w wysokości 50 PLN.
Wiek: 12+.
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 30-60 min.
W czerwcu 1972 roku w budynku Watergate mieszczącym się w Waszyngtonie złapano pięciu włamywaczy. Reporterzy gazet rozpoczęli drobiazgowe śledztwo i ujawnili jeden z największych skandali w historii Stanów Zjednoczonych, którego kulminacją stała się rezygnacja Richards Nixona ze stanowiska prezydenta USA. Weź udział w słynnej aferze "Watergate". Dzięki przystępnym zasadom i dwóm odmiennym taliom kart, gra pozwoli przeżyć na nowo historię w ekscytujący i trzymający w napięciu sposób, a każda rozgrywka będzie inna. Proste zasady - "zagraj kartę i wykonaj działanie" - oferują dużo strategicznych decyzji i intensywny pojedynek w przeciąganie liny. To wszystko zamknięte w 30-minutowej rozgrywce, porównywanej przez recenzentów do przebojowej gry "Twilight Struggle". Dobre przyjęcie gry na rynku potwierdza prestiżowa nagroda Golden Geek w kategorii najlepsza gra 2-osobowa. Watergate to dwuosobowa gra karciana o najsławniejszym skandalu politycznym wszech czasów. Jeden z graczy wciela się w rolę wydawcy gazety, podczas gdy drugi reprezentuje administrację prezydenta Nixona. Administracja prezydenta Nixona musi zyskać odpowiednio duży rozmach swoich działań, by wytrzymać do końca kadencji, natomiast wydawca musi zebrać wystarczająco dużo dowodów, by ujawnić bezpośrednie powiązania dwóch informatorów z prezydentem. Oczywiście administracja zrobi wszystko, by ukryć owe dowody. Czy sekretne źródło nazywane "Głębokim Gardłem" przechyli szalę pojedynku? Kto okażę się zwycięzcą w tym nieubłaganym wyścigu z czasem? [aleplanszowki.pl] .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ryzyk Fizyk : edycja deluxe [Gra quizowa] / autor: Dominic Crapuchettes. - Warszawa : Egmont, 2021. - 1 pudełko (Instrukcja, mata, 7 ścieralnych tabliczek, 1 klepsydra, 7 ścieralnych markerów, 125 kart pytań, żeton 2500 - 15 sztuk, żeton 500 - 15 sztuk, żeton 100 - 60 sztuk,14 żetonów graczy ( po 2 w 7 kolorach) ; ilustracje kolorowe ; 29x29x8 cm.
(Gry Quizowe)
Gra dla 4-14 osób.
Ryzyk Fizyk to najczęściej nagradzana gra imprezowa! Ryzyk Fizyk to jedna z najpopularniejszych gier quizowych na świecie. Zebrano w niej zabawne, ciekawe, niezwykłe pytania z różnych dziedzin. Jednak nie musisz być ekspertem w każdej z nich. Wygrasz, jeśli obstawisz właściwe odpowiedzi i zaryzykujesz w odpowiednim momencie. Ile ważył najcięższy w historii mistrz sumo? Ilu ludzi spacerowało po Księżycu? Ile koni wzięło udział w ekranizacji Krzyżaków? Ile jest okien w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie? Jaka jest największa prędkość ssaka? Znasz odpowiedzi na te pytanie? Jeśli tak wystarczy podać prawidłową liczbę. Jeśli nie można spróbować zgadnąć. A może zaryzykujesz i postawisz dolary na odpowiedź innego gracza? Atutem planszówki są bardzo proste zasady gry i gwarancja doskonałej rozrywki, niejednokrotnie podczas rozgrywek wzbudzane będą salwy śmiechu przy jednoczesnym treningu szarych komórek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 10-20 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 30 zł.
„Boom Boom. Śmierdziaki”, to dynamiczna gra rodzinna, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i dobry refleks. W „Boom Boom” gracze starają się zebrać zestawy tych samych kart. Wszyscy jednocześnie wymieniają karty z ręki z kartami na planszy. Po zebraniu zestawu gracz uderza w dzwonek, sygnalizując wykonanie zadania. Wydaje się proste, lecz gracze mogą polować na takie same karty. Gracz, który jako pierwszy zbierze odpowiednią liczbę zestawów kart, zostaje zwycięzcą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Patent na złodzieja [Gra karciana] / Sławomir Czuba ; ilustracje Łukasz Pawiński. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, 2019. - 1 gra (5 kart tożsamości, 69 kart eksperymentów, 20 żetonow procesu, 36 kart wynalazkow, 8 zetonów arcyzłodzieja) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x8 cm+ instrukcja
(Gry Karciane)
Czas rozgrywki 20-25 minut.
Wiek graczy: 12+.
Liczba graczy: 2-5. Wiek graczy: 12+.
Eksperymentuj, odkrywaj i zgłaszaj patenty! Trwa rewolucja przemysłowa. Wraz z innymi wynalazcami prześcigacie się w publikowaniu nowych odkryć i wynalazków. Rywalizacja na polu badań jest ogromna, a konkurencja nie śpi. Niektórzy posuwają się do kradzieży cudzych pomysłów, czyniąc z tego sposób na życie. Sądy nie nadążają z wydawaniem wyroków. A czy Ty poświęcisz się wieloletnim badaniom i wytrwałej pracy, czy raczej poszukasz szybkiej drogi do sławy? Pamiętaj, cel uświęca środki. Wykaż się sprytem, blefuj i przechytrz rywali! „Patent na złodzieja” to gra towarzyska, w której liczy się duch rywalizacji! Świetnie nadaje się na wspólne spędzanie czasu w gronie rodziny lub znajomych, zarówno w domu, jak i na wyjazdach.[ Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śladami Phileasa Fogga [Gra planszowa] / Sławomir Czuba ; ilustracje Dorota Wojciechowska-Danek. - Warszawa : Zielona Sowa, 2019. - 1 gra (1 plansza, 1 Planszetka Biuro Podróży, 4 planszetki Postaci, 4 pionki, 50 kart Biletów, 8 kart Podróży Pieszo, 12 kart Rund, 30 kart Wydarzeń, 56 banknotów, Znacznik Pierwszego Gracza, Znacznik Rundy) : karton, plastik, tektura ; w pudełku 27x27x8 cm + instrukcja ([12] stron : ilustracje ; 20 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczeniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 zł.
Liczba graczy: 2-4. Wiek: 9+. Czas gry: 45-90 minut.
Gra rodzinna.
Gra Śladami Phileasa Fogga: Klub Reforma, zainspirowany wyczynami angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga, postanawia odtworzyć zakład, w którym każdy z członków będzie musiał odbyć podróż dookoła świata przed upływem osiemdziesięciu dni. Aby przebyć prawie 24 tysiące mil w tak krótkim czasie, należy odpowiednio się przygotować: kupić bilet na pociąg, wynająć słonia, a czasami pokonać kilkaset mil pieszo. Nie jest łatwo, bo na początku swojej podróży masz w kieszeni tylko 135 funtów oraz bilet na lot balonem. To nie koniec niespodzianek! Musisz także uważać na pozostałych członków Klubu, ponieważ nie zawsze grają fair; groźni piraci lub tubylcy mogą przeszkodzić Ci w podróży, a wykolejenie pociągu znacznie opóźni Twoją wyprawę. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 10 kafelków zwierzątek, łóżeczko, 1 karta instrukcji.
Czas już zasnąć, oczka zmrużyć, pod kołderkę się zanurzyć. Zadaniem małych graczy jest zapamiętanie kafelków ze zwierzątkami i zabawkami. Nagle ze stołu znika jedna karta - który ze śpiochów poszedł spać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stranger Things. Po drugiej stronie [Gra planszowa] / autor gry: Rob Daviau. - Knurów: Portal Games, 2023. - 1 pudełko (wiele elementów); instrukcja ; 26x26x7 cm.
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 1 godzina.
Wydanie polskie. Instrukcja polska.
Zawartość: 6 figurek postaci, 1 figurka Jedenastki, 5 figurek przeciwników, 2 tekturowe figurki Patrolu, dwustronna plansza, 6 plansz postaci, 52 karty Scen, 16 kart Sojuszników, 15 kart Przedmiotów, 48 kart Akcji, 77 żetonów Trudności, 4 plastikowe znaczniki Strachu, 2 plastikowe podstawki .
Gracze wchodzą w rolę dzieciaków z Hawkins, by powstrzymać funkcjonariuszy złowrogiej agencji i potwory przybyłe z Drugiej Strony. Przed wami 2 sezony pełne elementów, postaci i wyzwań rodem z serialu. Razem przeciwko grze: gracze muszą współpracować, by razem poradzić sobie z zagrożeniami reprezentowanymi przez stosy żetonów Trudności. Pomóżcie Jedenastce, uratujcie Willa, ucieknijcie agentom, wyprawcie się na Drugą Stronę - wszystko to czeka waszą drużynę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Unmatched : bitwa legend. częsć 1 [Gra planszowa] / Rob Daviau ; [tłumaczenie: Magda Gamrot i Monika Żabicka]. - Swarzędz: Ogry Games Anna Leżańska, [2020]. - 1 pudełko (dwustronna plansza, 4 figurki bohaterów, 120 kart akcji, 7 wskaźników zdrowia, 4 karty postaci, 6 żetonów pomocników, instrukcja) ; 29x23x7 cm.
(Gry Planszowe)
Kaucja zwrotna za wypożyczenie gry wynosi 70 PLN (gotówką).
Bohaterowie dostępni w tym zestawie: Król Artur ze swoim pomocnikiem Merlinem, Alicja z Dżabersmokiem, Meduza z Harpiami, Sindbad z Tragarzem.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 min.
Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki. Możesz mieszać i zestawiać bohaterów z dowolnych zestawów Unmatched, ale pamiętaj: ostatecznie zwyciężyć może tylko jeden.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Unmatched : bitwa legend. częsć 2 [Gra planszowa] / Rob Daviau, Justin D. Jacobson, Noah Cohen, Chris Leder. - Swarzędz: Ogry Games Anna Leżańska, [2020]. - 1 pudełko (dwustronna plansza, 4 figurki bohaterów, 120 kart akcji, 7 wskaźników zdrowia, 4 karty postaci, 6 żetonów pomocników, instrukcja) ; 29x23x7 cm.
(Gry Planszowe)
Kaucja zwrotna za wypożyczenie gry wynosi 70 PLN (gotówką).
Bohaterowie dostępni w tym zestawie: w tym zestawie: Mityczny Achilles ze swoim pomocnikiem Patroklosem, Małpi Król Sun Wukong i jego Klony, Krwawa Mary prosto z najgorszych koszmarów, afrykańska księżniczka Yennenga w towarzystwie Łuczników.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 min.
Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend, do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki. Możesz mieszać i zestawiać bohaterów z dowolnych zestawów Unmatched, ale pamiętaj: ostatecznie zwyciężyć może tylko jeden. Bohaterowie dostępni w tym zestawie: Mityczny Achilles ze swoim pomocnikiem Patroklosem Małpi Król Sun Wukong i jego Klony Krwawa Mary prosto z najgorszych koszmarów afrykańska księżniczka Yennenga w towarzystwie Łuczników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 50 PLN (gotówką).
Zestaw zawiera: 2 figurki bohaterów, 60 kart akcji, 4 wskaźniki zdrowia, 2 karty postaci, 2 żetony pomocników, 1 dwustronna plansza, 1 karta koszyczka Kapturka, 3 żetony drzwi.
Zestaw zawiera 2 bohaterów: Czerwonego Kapturka ze swoim pomocnikiem Myśliwym oraz Beowulfa z Wiglafem.
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 20 min.
Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend do bohaterów książek i filmów. Ostatecznie zwyciężyć może tylko jeden. "Unmatched: Bitwa Legend" to ciesząca się ogromną popularnością asymetryczna gra pojedynkowa. Naprzeciwko siebie staną tytułowi bohaterowie legend, książek i filmów. Ich zestawienia będzie zaskakujące, bo w żadnej innej grze do walki nie stanie ze sobą np. Król Artur i Sindbad. Takie starcie musi być epickie. Zasady gry są bardzo proste i można je szybko wytłumaczyć nawet osobom, które nigdy wcześniej nie miały styczności z podobnymi grami planszowymi. Gra jest podzielona jest na tury, a sama rozgrywka przebiega płynnie. Każda postać posiada własne karty oraz przypisanego pomocnika (lub pomocników) i jak łatwo się posiada zupełnie inny styl walki. Zestaw zawiera 2 bohaterów: Czerwonego Kapturka i Beowulfa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotek psotek [Gra planszowa] / autor: Jim Deacove ; ilustracje Zofia Burkowska. - Warszawa : "Egmont Polska", copyright 2016. - 1 pudełko : wymiary pudełka 26x26x3 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 PLN (gotówką).
Gra dla 1-8 osób. Wiek 3+. Czas gry : 20 min.
Zawartość pudełka: plansza, drzewo (2 części), 2 dyski do zamocowania na drzewie, 4 kafelki z przysmakami, 4 figurki zwierząt, 2 kostki, instrukcja.
Kotek Psotek to wspaniała gra rodzinna. W grę mogą grać już 3-letnie dzieci. Gracze starają się doprowadzić 3 zwierzątka do ich kryjówki w drzewie. Muszą jednak uważać na kota i odciągać go za pomocą smakołyków. Kooperacyjna gra planszowa: Rodzina gra razem, a nie przeciwko sobie! Dzieci ćwiczą logiczne myślenie i uczą się radzenia sobie z emocjami. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego! Istotą gier kooperacyjnych jest to, że współdziałamy razem jako zespół i oczywiście nadal możemy przegrać, ale dotknie to równo wszystkich, albo też wszyscy razem wygramy. Tego typu pozycje przyjdą nam z pomocą przy wprowadzaniu w świat planszówek dzieci, którym ciężko pogodzić się z samotną przegraną. Współpraca to podstawa! Dzieci w drużynie czują się dużo bezpieczniej:)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej