Terapeuci
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(4)
Autor
Kranowitz Carol Stock
(2)
Baczyńska Barbara
(1)
Bartkiewicz Wioletta
(1)
Giczewska Aneta
(1)
Hellmann Beata
(1)
Juul Jesper (1948-2019)
(1)
Kamrowska Joanna Angelika
(1)
Majcher Karolina
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Sorensen Patricia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(6876)
6-8 lat
(4116)
9-13 lat
(3181)
0-5 lat
(3137)
Młodzież
(2996)
Terapeuci
(4)
14-17 lat
(1853)
Dorośli
(640)
18+
(299)
Rodzice
(165)
Szkoły podstawowe
(100)
Nauczyciele
(51)
Szkoły średnie
(30)
Przedszkola
(26)
Nauczanie początkowe
(23)
Logopedzi
(17)
Klasa 1.
(15)
Dziewczęta
(13)
Klasa 3.
(12)
Klasa 4.
(12)
Klasa 2.
(11)
Klasa 8.
(11)
Klasa 5.
(8)
Klasa 6.
(8)
Licea
(7)
Psycholodzy
(7)
Klasa 7.
(6)
Szkoły ponadgimnazjalne
(6)
B2 (poziom biegłości językowej)
(5)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(5)
Pedagodzy
(5)
5-10 lat
(4)
Dzieci 3-5 lat
(4)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(4)
Klasa 8
(4)
Psychoterapeuci
(4)
5-8 lat
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Grupa wiekowa Dzieci
(3)
Kobieta
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(3)
Proza
(3)
Szkoły wyższe
(3)
0-3 lat
(2)
0-5
(2)
0-6 lat
(2)
1+
(2)
18 +
(2)
3+
(2)
3-5 lat
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
Bibliotekarze
(2)
Chorzy
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Klasa 4-6
(2)
Lekarze
(2)
Menedżerowie
(2)
Na okładce znak inprintu: Wilga
(2)
Opiekunowie
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Technikum
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
12-14 lat
(1)
2+
(1)
3-6 lat
(1)
3-8 lat
(1)
5-7 lat
(1)
6- 8 lat
(1)
6-8 lat
(1)
6-9 lat
(1)
8-9 lat
(1)
9+
(1)
9-10 lat
(1)
9-13
(1)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Artyści
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Dorosli
(1)
Dzieci 0-6
(1)
Dzieci 10-12 lat
(1)
Dzieci 6-8 lat
(1)
Dzieci i młodzież
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Grupa wiekowa dzieci
(1)
Ilustratorzy
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 3
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Wychowanie
(3)
Rodzicielstwo
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Bunt
(1)
Choroby psychosomatyczne
(1)
Dojrzewanie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Konflikt
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motoryka mała
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Prawa i obowiązki rodziców
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rozwój fizyczny dziecka
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Terapia ręki / Wioletta Bartkiewicz, Aneta Giczewska. - Warszawa : Acentrum Szkolenia S.C., copyright 2014. - [2], 94 strony ; 24 cm.
Publikacja jest odpowiedzią na zapotrzebowanie terapeutów, nauczycieli i rodziców. W publikacji postaramy się zwrócić uwagę na funkcjonowanie dziecka w przede wszystkim w zakresie tak zwanej małej motoryki oraz pokazać mechanizmy odpowiedzialne za kształtowanie się umiejętności manipulacyjnych. Ręka to wyspecjalizowany narząd, który w życiu człowiek odpowiedzialny jest za większość funkcji. Przy jej pomocy możemy wykonywać czynności nie wymagające dużej precyzji, np. pchanie, siłowanie się, podnoszenie, jak i te bardziej skomplikowane, np. szycie czy pisanie. Od sprawności rąk zależy poziom niezależności człowieka. Terapia ręki ma na celu usprawnianie tzw. motoryki małej, czyli precyzyjnych ruchów dłoni i palców, jak i dostarczenia wrażeń dotykowych i poznawania dzięki nim różnych struktur i kształtów. Są to ćwiczenia i zabawy mające rozwinąć sprawność ruchową dłoni dziecka, umiejętność chwytu oraz koordynację pomiędzy dłońmi. W późniejszym etapie obejmuje naukę pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: europejski autorytet w dziedzinie wychowania.
Czy właściwie rozumiemy zachowanie naszych dzieci? Czy umiemy zauważyć ich problemy? Jak możemy rozwinąć ich poczucie własnej wartości i wiarę w siebie? Jakim traktowaniem krzywdzimy je najbardziej? Kiedy na wychowanie jest już za późno? Współcześni rodzice często czują się bezradni wobec swoich dzieci. Gubią się też w poradach wychowawczych, które mają sprawić, że ich pociechy staną się posłuszne i grzeczne. Jesper Juul, europejski autorytet w dziedzinie wychowania, twierdzi, że dzieci wcale nie muszą być grzeczne. Powinny natomiast mieć zdrowe poczucie własnej wartości, wierzyć w swoje siły i nawiązywać dobre relacje z innymi. Stopniowo powinny także uczyć się odpowiedzialności za siebie, a w razie potrzeby także za innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Integracji Sensorycznej ; 1)
Zaburzenie integracji sensorycznej, problem, z którym boryka się piętnaście procent dzieci, to zjawisko, o którym w Polsce mówi się coraz więcej. Zaburzenie to ma ogromny wpływ na zachowanie najmłodszych, którzy nie potrafią powiedzieć, dlaczego w sposób niezwykle gwałtowny reagują na bodźce, które inni po prostu lekceważą, albo czemu tak bardzo potrzebują stymulacji zupełnie obojętnej ich rówieśnikom. Nie-zgrane dziecko to poradnik dla rodziców i wychowawców, którzy podejrzewają, że ich pociecha jest na swój sposób wyjątkowa, ale nie potrafią tej wyjątkowości zdefiniować i zrozumieć. Książka ta może stanowić podręcznik dla pedagogów, psychologów i terapeutów chcących skutecznie wspomagać rozwój podopiecznych. To także lektura obowiązkowa dla nauczycieli przedszkoli i szkół, którzy, świadomi istnienia zaburzenia integracji sensorycznej, będą w stanie postawić wstępną diagnozę, skontaktować rodziców z odpowiednim specjalistą oraz dostosować otoczenie oraz metody edukacji do potrzeb nie-zgranych dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Integracji Sensorycznej)
Bibliografia na stronach 334-336.
Rodzic wychowujący malucha z zaburzeniem integracji sensorycznej (SPD) nie zawsze jest w nastroju do zabawy, choć ta jest znakomitym narzędziem terapeutycznym, i nie zawsze wie, jak zająć się nie-zgranym dzieckiem. Jakie rodzaje aktywności będą odpowiednie przy konkretnym typie zaburzenia? Jak szybko i niedrogo przygotować pomoce terapeutyczne? Jaki rodzaj stymulacji uspokoi nadpobudliwego brzdąca, a jaki pobudzi apatycznego? Odpowiedzią na potrzeby rodziców, terapeutów i nauczycieli jest właśnie Nie-zgrane dziecko w świecie gier i zabaw - zbiór ćwiczeń przeznaczonych przede wszystkim (choć nie tylko) dla nie-zgranych dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej