Anderson-Hanney Sylwia
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(551)
Anderson-Hanney Sylwia
(-)
Krzyżanowski Julian
(403)
Konopnicka Maria
(356)
Mickiewicz Adam
(352)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk
(308)
Krasicki Ignacy
(294)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Kraszewski Józef Ignacy
(236)
Leśmian Bolesław
(234)
Słowacki Juliusz
(227)
Żeleński Tadeusz
(225)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Żeromski Stefan
(195)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Prus Bolesław
(174)
Orzeszkowa Eliza
(166)
Popławska Anna
(166)
Jachowicz Stanisław
(159)
Fabianowska Małgorzata
(149)
Sandemo Margit
(144)
Zarawska Patrycja
(144)
Domańska Joanna (1970- )
(138)
Lech Justyna
(138)
Banachowicz Mariusz
(137)
Rolando Bianka
(131)
Drewnowski Jacek (1974- )
(130)
Zimnicka Iwona
(127)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Marciniakówna Anna
(126)
Norwid Cyprian Kamil
(124)
Shakespeare William
(120)
Cieślik Donata
(119)
Czechowicz Józef
(119)
Disney Walt
(119)
Rzehak Wojciech
(113)
Mróz Remigiusz (1987- )
(108)
Strzałkowska Małgorzata
(108)
Zarawska Patrycja (1970- )
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Mazan Maciejka
(105)
Szulc Andrzej
(105)
Estreicher Karol
(104)
Włodarczyk Barbara
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Panczakiewicz Paweł
(101)
Andersen Hans Christian
(99)
Roberts Nora
(98)
Supeł Barbara
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Mortka Marcin (1976- )
(93)
Polańczyk Danuta
(92)
Chojnowska Ilona (1982- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Wyspiański Stanisław
(90)
Chmielewska Joanna
(89)
Dąbrowska Maria
(88)
Asnyk Adam
(87)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Bogdziewicz Monika
(84)
Cholewa Piotr W
(83)
Reymont Władysław Stanisław
(83)
Roberts Nora (1950- )
(82)
Sekuła Elżbieta
(81)
Siemianowski Roch (1950- )
(81)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(80)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(80)
Courths-Mahler Jadwiga
(78)
Siewior-Kuś Alina
(78)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Tuwim Julian
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Skowrońska Emilia
(74)
Sęk Bożena
(74)
Gralak Anna
(73)
Conrad Joseph
(72)
Kornhauser Julian
(72)
Kosior Filip (1992- )
(72)
Christie Agatha
(71)
Montgomery Lucy Maud
(71)
Steel Danielle
(71)
Polkowski Andrzej
(70)
Syrokomla Władysław
(70)
Broniewski Władysław
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Miłosz Czesław
(69)
Olejnik Donata
(69)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(68)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Komunikacja z dzieckiem
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rozwiązywanie problemów
(1)
Uczucia
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Emo-memo : rozwój emocjonalny [Gra planszowa] / Joanna Baranowska i Sylwia Anderson-Hanney; ilustracje Beata Kostuch - Wiśniewska. - Milanówek : Wydawnictwo Pozytywna Dyscyplina J.R. Baranowscy, 2018. - 1 gra (24 pary kartoników z emocjami, instrukcja zawierająca podstawowe informacje dotyczące rozwoju samoregulacji u dzieci oraz pomysły na wykorzystanie gry do zabawy i nauki - broszurka 16 stron, 3 bonusy video, które pomogą Ci uczyć się emocji oraz bawić z dzieckiem za pomocą gry) : tektura, kolor ; w pudełku 11x11x4 cm : ilustracje.
(Gry Planszowe)
Czas gry: 15-20 min.
Liczba graczy 2-4.
EMO-MEMO to gra wspomagająca rozwój emocjonalny i rozwój samoregulacji u dzieci od 1 do 100 lat. Radość, smutek, złość – cała gama uczuć, które stanowią prawdziwe wyzwanie w procesie wychowawczym. Pierwszym krokiem, aby nad nimi zapanować, jest je dostrzec, nazwać, oswoić i zaakceptować, by świadomie nimi sterować. Nieoswojone, nierozumiane mogą mieć niszczącą moc, choć tak naprawdę są naszymi największymi przyjaciółmi. Towarzyszą nam od urodzenia do śmierci jako źródło informacji i drogowskaz. Nadają smak każdej minucie życia. Jak je oswoić i się z nimi zaprzyjaźnić? Jak pomóc dzieciom i sobie lepiej je rozumieć? Oswajanie emocji przez ich nazywanie pomoże dzieciom (i dorosłym): zapanować nad swoimi reakcjami, uwrażliwić się na pierwsze symptomy stresu szybciej dochodzić do porozumienia. Nazywanie emocji jest bardzo silnym narzędziem wspierającym samoregulację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej