Blunt Fred
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Proza
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(7)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(551)
Blunt Fred
(-)
Krzyżanowski Julian
(403)
Konopnicka Maria
(356)
Mickiewicz Adam
(352)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk
(308)
Krasicki Ignacy
(294)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Kraszewski Józef Ignacy
(236)
Leśmian Bolesław
(234)
Słowacki Juliusz
(227)
Żeleński Tadeusz
(225)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Żeromski Stefan
(195)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Prus Bolesław
(174)
Orzeszkowa Eliza
(166)
Popławska Anna
(166)
Jachowicz Stanisław
(159)
Fabianowska Małgorzata
(149)
Sandemo Margit
(144)
Zarawska Patrycja
(144)
Domańska Joanna (1970- )
(138)
Lech Justyna
(138)
Banachowicz Mariusz
(137)
Rolando Bianka
(131)
Drewnowski Jacek (1974- )
(130)
Zimnicka Iwona
(127)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Marciniakówna Anna
(126)
Norwid Cyprian Kamil
(124)
Shakespeare William
(120)
Cieślik Donata
(119)
Czechowicz Józef
(119)
Disney Walt
(119)
Rzehak Wojciech
(113)
Mróz Remigiusz (1987- )
(108)
Strzałkowska Małgorzata
(108)
Zarawska Patrycja (1970- )
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Mazan Maciejka
(105)
Szulc Andrzej
(105)
Estreicher Karol
(104)
Włodarczyk Barbara
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Panczakiewicz Paweł
(101)
Andersen Hans Christian
(99)
Roberts Nora
(98)
Supeł Barbara
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Mortka Marcin (1976- )
(93)
Polańczyk Danuta
(92)
Chojnowska Ilona (1982- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Wyspiański Stanisław
(90)
Chmielewska Joanna
(89)
Dąbrowska Maria
(88)
Asnyk Adam
(87)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Bogdziewicz Monika
(84)
Cholewa Piotr W
(83)
Reymont Władysław Stanisław
(83)
Roberts Nora (1950- )
(82)
Sekuła Elżbieta
(81)
Siemianowski Roch (1950- )
(81)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(80)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(80)
Courths-Mahler Jadwiga
(78)
Siewior-Kuś Alina
(78)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Tuwim Julian
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Skowrońska Emilia
(74)
Sęk Bożena
(74)
Gralak Anna
(73)
Conrad Joseph
(72)
Kornhauser Julian
(72)
Kosior Filip (1992- )
(72)
Christie Agatha
(71)
Montgomery Lucy Maud
(71)
Steel Danielle
(71)
Polkowski Andrzej
(70)
Syrokomla Władysław
(70)
Broniewski Władysław
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Miłosz Czesław
(69)
Olejnik Donata
(69)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(68)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(7)
Język
polski
(5)
angielski
(2)
Odbiorca
6-8 lat
(7)
Dzieci
(7)
0-5 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(7)
Temat
Język angielski
(4)
Zwierzęta
(4)
Nauka czytania
(3)
Mrówki
(2)
Krowa
(1)
Kruk
(1)
Poczta
(1)
Pszczoła miodna
(1)
Ślimaki
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(7)
Książka obrazkowa
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Croc gets a shock / Mairi Mackinnon ; illustrated by Fred Blunt. - London : Usborne Publishing, 2013. - [24] stron : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm.
(Usborne Phonics Readers)
Na książce kod QR odsyłający do słuchania tekstu książki.
Książki z serii "Usborne Phonics Readers" w etui.
Czytelnicy Usborne Phonics sprawiają, że nauka akustyki jest zabawą. Każdy tytuł wprowadza początkujących czytelników do szerokiej gamy fonemów w żywej, rymowanej opowieści. „Fonika” lub „syntetyczna akustyka” to obecnie najczęstszy sposób nauki czytania przez dzieci w szkole. Może się to bardzo różnić od sposobu, w jaki sami nauczyliśmy się czytać w szkole - jeśli w ogóle to pamiętamy! Wielu rodziców martwi się, że „zrobi to źle” lub nie wie wystarczająco dużo, by pomóc swoim dzieciom.W rzeczywistości nauka czytania za pomocą akustyki jest dla większości dzieci dość prosta, dlatego stała się tak popularną metodą w szkołach. Chodzi o identyfikację dźwięków w słowie pisanym i łączenie ich lub mieszanie w celu odczytania słowa. Może to być tak proste, jak kot brzmi w „kot” lub bardziej skomplikowane wzory w słowach, takich jak „nauczyciel” lub „szkoła”. Metody nauczania akustyki zaczynają się od najprostszych słów i pomagają dzieciom je ćwiczyć. Stopniowo uczą się płynniej czytać proste słowa oraz radzić sobie z dłuższymi i bardziej skomplikowanymi słowami. [usborne-com.translate.goog]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cow takes a bow / Russell Punter ; illustrated by Fred Blunt. - London : Usborne Publishing, 2013. - [24] stron : ilustracje kolorowe ; 21 x 21 cm.
(Usborne Phonics Readers)
Książki z serii Phonics Stories w etui.
Na książce kod QR odsyłający do słuchania tekstu książki.
A lively story with irresistible illustrations, this book is a delight to share with very young children. It can also be enjoyed by children who are beginning to read for themselves. The simple rhyming text is a great way to develop essential language and early reading skills, and there are guidance notes for parents at the back of the book. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Usborne Phonics Readers)
Książki z serii Phonics Stories w etui.
Na książce kod QR odsyłający do słuchania tekstu książki.
A lively story with irresistible illustrations, this book is a delight to share with very young children. It can also be enjoyed by children who are beginning to read for themselves. The simple rhyming text is a great way to develop essential language and early reading skills, and there are guidance notes for parents at the back of the book. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Underpants for Ants / Russell Punter ; illustrated by Fred Blunt. - London : Usborne Publishing, 2013. - [24] stron : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm.
(Usborne Phonics Readers)
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Dziedzina i ujęcie
Na książce kod QR odsyłający do słuchania tekstu książki.
Książki z serii "Usborne Phonics Readers" w etui.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Underpants for Ants / Russell Punter ; illustrated by Fred Blunt. - London : Usborne Publishing, 2018. - [12] stron : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm.
(Książeczka Dźwiękowa)
(Listen & Learn Story Books)
Tekst w języku angielskim czytany przez lektora.
The ants are feeling a bit chilly – can Mouse help with her knitting skills? Press the buttons on the pages to hear this entertaining story read aloud, helping beginner readers learn to read themselves. With simple rhyming text, colourful illustrations and parents’ notes on. [usborne.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bee makes tea / Lesley Sims ; illustrated by Fred Blunt. - London : Usborne Publishing, 2013. - [24] stron : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm.
(Usborne Phonics Readers)
Książki z serii "Usborne Phonics Readers" w etui.
Na książce kod QR odsyłający do słuchania tekstu książki.
Czytelnicy Usborne Phonics sprawiają, że nauka akustyki jest zabawą. Każdy tytuł wprowadza początkujących czytelników do szerokiej gamy fonemów w żywej, rymowanej opowieści. „Fonika” lub „syntetyczna akustyka” to obecnie najczęstszy sposób nauki czytania przez dzieci w szkole. Może się to bardzo różnić od sposobu, w jaki sami nauczyliśmy się czytać w szkole - jeśli w ogóle to pamiętamy! Wielu rodziców martwi się, że „zrobi to źle” lub nie wie wystarczająco dużo, by pomóc swoim dzieciom.W rzeczywistości nauka czytania za pomocą akustyki jest dla większości dzieci dość prosta, dlatego stała się tak popularną metodą w szkołach. Chodzi o identyfikację dźwięków w słowie pisanym i łączenie ich lub mieszanie w celu odczytania słowa. Może to być tak proste, jak kot brzmi w „kot” lub bardziej skomplikowane wzory w słowach, takich jak „nauczyciel” lub „szkoła”. Metody nauczania akustyki zaczynają się od najprostszych słów i pomagają dzieciom je ćwiczyć. Stopniowo uczą się płynniej czytać proste słowa oraz radzić sobie z dłuższymi i bardziej skomplikowanymi słowami. [usborne-com.translate.goog]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Crow in the snow / Lesley Sims ; illustrated by Fred Blunt. - London : Usborne Publishing, 2013. - [24] stron : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm.
(Usborne Phonics Readers)
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Na książce kod QR odsyłający do słuchania tekstu książki.
Książki z serii "Usborne Phonics Readers" w etui.
Czytelnicy Usborne Phonics sprawiają, że nauka akustyki jest zabawą. Każdy tytuł wprowadza początkujących czytelników do szerokiej gamy fonemów w żywej, rymowanej opowieści. „Fonika” lub „syntetyczna akustyka” to obecnie najczęstszy sposób nauki czytania przez dzieci w szkole. Może się to bardzo różnić od sposobu, w jaki sami nauczyliśmy się czytać w szkole - jeśli w ogóle to pamiętamy! Wielu rodziców martwi się, że „zrobi to źle” lub nie wie wystarczająco dużo, by pomóc swoim dzieciom.W rzeczywistości nauka czytania za pomocą akustyki jest dla większości dzieci dość prosta, dlatego stała się tak popularną metodą w szkołach. Chodzi o identyfikację dźwięków w słowie pisanym i łączenie ich lub mieszanie w celu odczytania słowa. Może to być tak proste, jak kot brzmi w „kot” lub bardziej skomplikowane wzory w słowach, takich jak „nauczyciel” lub „szkoła”. Metody nauczania akustyki zaczynają się od najprostszych słów i pomagają dzieciom je ćwiczyć. Stopniowo uczą się płynniej czytać proste słowa oraz radzić sobie z dłuższymi i bardziej skomplikowanymi słowami. [usborne-com.translate.goog]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W KZ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej