Wiedźmin (gra komputerowa)
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Czartoryski Bartosz
(1)
Flamma Adam
(1)
Karaś Marcin
(1)
Schreier Jason
(1)
Wielopolski Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Polska
(2955)
Kobieta
(2875)
Miłość
(2260)
Rodzina
(2131)
Tajemnica
(1925)
Wiedźmin (gra komputerowa)
(-)
Przyjaźń
(1811)
Literatura polska
(1697)
Wojna 1939-1945 r.
(1467)
Poezja polska
(1466)
Śledztwo i dochodzenie
(1455)
Zabójstwo
(1402)
Relacje międzyludzkie
(1358)
II wojna światowa (1939-1945)
(1001)
Zwierzęta
(942)
Uczucia
(898)
Magia
(763)
Literatura
(758)
Trudne sytuacje życiowe
(724)
Dzieci
(704)
Język polski
(672)
Małżeństwo
(669)
Życie codzienne
(651)
Żydzi
(647)
Rodzeństwo
(627)
Podróże
(625)
Nastolatki
(615)
Wybory życiowe
(610)
Pamiętniki polskie
(584)
Sekrety rodzinne
(572)
Policjanci
(554)
Osoby zaginione
(532)
Dziewczęta
(522)
Dziecko
(507)
Publicystyka polska
(504)
Warszawa
(495)
Powieść obyczajowa (dla dzieci)
(487)
Historia
(482)
Humor
(466)
Opowiadanie polskie
(448)
Wojsko
(447)
Polityka
(438)
Powieść polska (dla dzieci)
(432)
Śmierć
(432)
Dziennikarze
(431)
Kultura
(430)
Sztuka
(423)
Psy
(418)
Kucharstwo
(414)
Uczniowie
(404)
Bibliotekarstwo
(395)
Samotność
(391)
Filozofia
(390)
Boże Narodzenie
(378)
Opowiadanie polskie (dla najmłodszych)
(378)
Matki i córki
(374)
PRL
(365)
Relacja romantyczna
(363)
Wojna
(361)
Przestępczość zorganizowana
(358)
Powieść angielska
(357)
Obyczaje i zwyczaje
(351)
Język angielski
(349)
Przedsiębiorstwo
(348)
Sieradz (woj. łódzkie ; okręg)
(348)
Strach
(346)
Arystokracja
(345)
Opowiadanie obyczajowe
(344)
Pisarze
(338)
Spisek
(335)
Przyroda
(330)
Władcy
(330)
Policja
(324)
Uprowadzenie
(322)
Seryjni zabójcy
(319)
Koty
(313)
Mężczyzna
(313)
Ruch oporu
(308)
Młodzież
(306)
Prywatni detektywi
(305)
Lekarze
(300)
Społeczeństwo
(291)
Zjawiska paranormalne
(290)
Powieść przygodowa (dla dzieci)
(288)
Zemsta
(287)
Ludzie a zwierzęta
(283)
Wychowanie w rodzinie
(279)
Religia
(277)
Zdrada
(274)
Trauma
(272)
Wakacje
(271)
Odżywianie
(270)
Dramat polski
(268)
Wiersze polskie (dla najmłodszych)
(268)
Nauka
(266)
Encyklopedia polska
(265)
Matematyka
(260)
Szpiegostwo
(259)
Dojrzewanie
(258)
Opowiadanie obyczajowe (dla dzieci)
(256)
Pisarze polscy
(255)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Publicystyka
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wiedźmin : historia fenomenu / Adam Flamma. - Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie, copyright 2020. - 503, [1] strona : ilustracje, fotografie, portrety, faksymilia ; 23 cm.
Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asteriks dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął coś, co udało się nielicznym. Stał się ikoną gatunku fantasy i najlepszym polskim towarem eksportowym. Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Białego Wilka na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, powołując go do życia, nie popełnił żadnego błędu. Bogato ilustrowana, pełna ciekawostek i nieznanych faktów książka zawiera również 17 wywiadów, m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach. Dzięki tym ludziom o Geralcie z Rivii słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną. To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą w pełni zasłużył. I na którą wszyscy czekali.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 82 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 793/799 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej