Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(318)
Forma i typ
Gry i zabawki
(312)
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Proza
(2)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(216)
wypożyczone
(96)
tylko na miejscu
(12)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(307)
Czytelnia dla Dzieci
(13)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(10)
Quilliams Chris
(10)
Żabicka Monika
(9)
Daujean Cyrille
(8)
Knizia Reiner
(7)
Coimbra Miguel
(5)
Daviau Rob (1970- )
(5)
Kiesling Michael
(5)
Moon Alan R
(5)
Peeters Raf
(5)
Szewczyk Michał
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bauza Antoine
(4)
Bauza Antoine (1978- )
(4)
Cathala Bruno
(4)
Czuba Sławomir
(4)
Franz Klemens
(4)
Gandzel Mariusz
(4)
Gravel Sophie
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Kożyczkowska Magda
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Szulc Cezary
(4)
Wróblewska Aneta
(4)
Bouquet Cyril
(3)
Cottereau Jacques
(3)
Delval Julien
(3)
Kobbert Max J
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Leacock Matt
(3)
Majchrowski Mariusz
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Minor Marcin
(3)
Pertoft Bjorn
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rosenberg Uwe
(3)
Rosenberg Uwe (1970- )
(3)
Rzadek Wojciech
(3)
Socha Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Vogt Rolf
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wilson James A
(3)
Yianni John
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Andreani Jean-François
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Blanchot Denis
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bosley Andrew
(2)
Bukowski Adam
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chan Maisherly
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Cohen Noah
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Dennen Paul
(2)
Dudek Marcin
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Faccini Renato
(2)
Ferrin Kyle
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Garfield Richard
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Goyke Sebastian
(2)
GrAlutka
(2)
Hargrave Elizabeth
(2)
Harris Robert
(2)
Hebinger Etienne
(2)
Herman Michał
(2)
Jantner Janos
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kaszorek Katarzyna
(2)
Kołodziejczak Tomasz
(2)
Kłos Joanna
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Looveer Meelis
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
O'Connor Rory (1973- )
(2)
Odorowicz Bartosz
(2)
Patzke Anne
(2)
Pfister Alexander
(2)
Polouchine Igor
(2)
Potocki Alexander
(2)
Puzdrowska Kamila
(2)
Quidault Pascal (1976- )
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Rojas Natalia
(2)
Schoett Marianna
(2)
Skłodowska Ola
(2)
Sobel Beth
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(174)
2010 - 2019
(133)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(258)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(312)
Niemcy
(3)
Belgia
(2)
Australia
(1)
Język
polski
(317)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Młodzież
(230)
Dzieci
(198)
Dorośli
(142)
9-13 lat
(138)
6-8 lat
(118)
14-17 lat
(117)
0-5 lat
(25)
18+
(5)
5-10 lat
(3)
Rodzice
(3)
3+
(1)
3-6 lat
(1)
9+
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(5)
Literatura polska
(4)
Literatura belgijska
(3)
Literatura francuska
(3)
Literatura niemiecka
(3)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Współzawodnictwo
(100)
Trening umysłu
(86)
Zabawa
(48)
Strategia
(47)
Gry i zabawy umysłowe
(40)
Logika
(21)
Współdziałanie
(17)
Wyobraźnia
(16)
Krainy i światy fikcyjne
(14)
Planowanie
(13)
Taktyka
(12)
Walka
(12)
Zwierzęta
(10)
Podróże
(9)
Spostrzeganie
(9)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(7)
Wiedza
(7)
Język polski
(6)
Kreatywność
(6)
Magia
(6)
Teleturnieje
(6)
Zamki i pałace
(6)
Budownictwo
(5)
Koty
(5)
Labirynt
(5)
Matematyka
(5)
Postacie fikcyjne
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Quizy
(5)
Trening pamięci
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Ekonomia
(4)
Gry planszowe
(4)
Klocki (zabawki)
(4)
Las
(4)
Pociągi
(4)
Potwory
(4)
Rolnictwo
(4)
Siedem cudów świata
(4)
Sport
(4)
Starożytność
(4)
Strategia (teoria gier)
(4)
Wojna
(4)
Wyobraźnia przestrzenna
(4)
Zabawki edukacyjne
(4)
Zaklęcia i czary
(4)
Zdolności manualne
(4)
Zwierzęta gospodarskie
(4)
Średniowiecze
(4)
Barwy
(3)
Bitwy
(3)
Czarodzieje
(3)
Decyzje
(3)
Edukacja ekonomiczna
(3)
Handel
(3)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(3)
Historia
(3)
Inwestycje
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Miasta
(3)
Motoryka mała
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Napoje magiczne
(3)
Pamięć
(3)
Patchwork
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pokonywanie strachu
(3)
Przyjaźń
(3)
Ptaki
(3)
Renesans
(3)
Rodzina
(3)
Stworzenia fantastyczne
(3)
Słownictwo
(3)
Uczucia
(3)
Wszechświat
(3)
Aktywność fizyczna
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(2)
Cywilizacja
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Cztery żywioły
(2)
Dedukcja
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Dinozaury
(2)
Figury geometryczne
(2)
Film
(2)
Gejsza
(2)
Geografia
(2)
Gra słów
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Hodowcy bydła
(2)
Imprezy
(2)
Integracja międzypokoleniowa
(2)
Język angielski
(2)
Kino popularne
(2)
Kolonializm
(2)
Kowboje
(2)
Kradzież
(2)
Kupcy
(2)
Kurnik
(2)
Mars (planeta)
(2)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Harry Potter
(1)
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Europa
(3)
Japonia
(3)
Starożytny Rzym
(3)
Afryka
(2)
Francja
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Starożytny Bliski Wschód
(2)
Starożytny Egipt
(2)
Ameryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Argentyna
(1)
Azja
(1)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Buenos Aires (Argentyna ; okolice)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Fjällbacka (Szwecja)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kansas City (Stany Zjednoczone, stan Kansas)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Santa Monica (Stany Zjednoczone)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Toskania (Włochy)
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(314)
Gry i zabawy umysłowe
(267)
Gry i zabawy
(28)
Gry edukacyjne
(13)
Plansze do gry
(9)
Fantasy
(7)
Gry strategiczne
(6)
Gry
(5)
Gry i zabawki
(4)
Gry w karty
(3)
Karty do gry
(3)
Gry logiczne
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Gry Logiczne
(1)
Gry Quizowe
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry w kości
(1)
Kryminał
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(263)
Edukacja i pedagogika
(9)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
318 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne [Gra planszowa] / Klaus-Jürgen Wrede ; ilustracje Anne Pätzke, Chris Quilliams ; tłumaczenie Piotr Maliszewski. - Kraków ; Praha ; München : Bard Centrum Gier ; Mindok ; Hans im Glück, copyright 2017. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 19x28x7 cm + 2 instrukcje (6 stron, 2 strony : ilustracje ; 27 cm).
(Gry Planszowe)
Zawiera mini rozszerzenie: Opat.
Przewidywany czas rozgrywki 35 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 72 płytki terenu ; 12 płytek Rzeki ; 45 drewnianych pionków ; 1 plansza punktacji ; 1 polska instrukcja.
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 60 PLN.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Należy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baszty i maszty : gra logiczna dla 1 gracza. - Kontich : Smart Games ; Kraków : Iuvi Games, [2023]. - 1 gra (9 elementów zamku, książeczka z 80 zadaniami i rozwiązaniami) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 25x18x9 cm + książeczka z zadaniami i rozwiązaniami ([32] strony : ilustracje ; 11 cm) + instrukcja ([1] karta).
(Gry Logiczne)
(SMART GAMES)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 40 PLN (gotówką).
Gra przeznaczona dla 1 gracza, wiek 8+ lat.
Na okładce: Zbuduj zamek aż do nieba!
Zawiera 80 zadań o różnych poziomach trudności.
Zbuduj zamek aż do nieba! Dobra zabawa murowana! Zbuduj średniowieczny zamek aż do nieba, używając 9 elementów z kolorowymi wieżyczkami! Zacznij od najniższego poziomu, a potem umiejętnie rozplanuj pozostałe elementy, by rozwiązać 80 zadań o różnych poziomach trudności. Klasyczna łamigłówka dla królów i królowych w każdym wieku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hanabi : wielki pokaz [Gra planszowa]/ Antoine Bauza ; [ilustracje Gerald Guerlais]. - Gdańsk : Rebel Sp. z o. o., copyright 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, kolor ; pudełko 25x18x5 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 24 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 40 PLN (gotówką).
Zawartość: 70 kart (50 kart fajerwerków, 10 kart wielokolorowych, 10 kart czarnych), 5 podstawek, woreczek, 8 żetonów wskaźników, 9 kafelków (3 kafle pomyłki, 6 kafli nagród), arkusz pomocy.
Liczba graczy: 2-5. Wiek graczy: 8+. Czas rozgrywki: 30 minut.
Rozgrywka w Hanabi to nie lada wyzwanie dla naszej pamięci i umiejętności komunikacyjnych. Udzielanie trafnych podpowiedzi i analizowanie tych, które sami otrzymujemy, wymaga od nas dużego skupienia. To świetna propozycja dla wszystkich fanów dedukcji i logicznego myślenia. Odkrywanie kolejnych kart z niewidocznej puli przypomina łamigłówki, w których szukamy rozwiązania na zasadzie eliminacji. W pudełku, oprócz oryginalnej i znanej gry Hanabi, znajdziesz też 3 zupełnie nowe dodatki: Lawinę kolorów, wprowadzającą różnobarwne karty, Czarny proch z nowymi, czarnymi kartami oraz 5 wspaniałych, czyli specjalne kafelki nagród! . [rebel.pl]
Współpracujcie, by uratować pokaz fajerwerków! Skuteczna współpraca jest kluczem do sukcesu. Ale co w przypadku, gdy sami nie wiecie, jakie karty posiadacie? Hanabi: Wielki pokaz to wyjątkowa gra kooperacyjna, w której z pomieszanych lontów, rakiet i prochu próbujecie poskładać odpowiednie zestawy. Musicie znaleźć sposób na przekazanie kluczowych informacji pozostałym graczom i zapamiętanie tego, co sami usłyszeliście. Połączcie siły i zorganizujcie niezapomniany pokaz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 80 PLN (gotówką).
Zawartość pudełka: plansza, karty skojarzeń, karty tras, 60 goldenów, mazaki suchościeralne, instrukcja, karta rundy.
Wiek 10+.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 60-90 min.
To nie jest quiz ani zgaduj-zgadula! Siadając do gry nie trzeba niczego wiedzieć - po prostu opracuj najlepszą trasę i bądź pierwszy lub... najbogatszy. Baw się też kartami skojarzeń, odkrywając różnorodność i bogactwo świata! Niezależnie od tego, czy ktoś jest zapalonym turystą, czy zawodowym podróżnikiem, czy też woli wygodny fotel we własnym domu, Boso przez świat zabierze Państwa w niezapomnianą podróż! W grze chodzi o to, by jak najszybciej przebyć wylosowaną trasę. Kto pierwszy odwiedzi wszystkie miejsca wymienione na karcie trasy - wygrywa. Chyba że wybierze się drugi wariant zwycięstwa - wtedy gra toczy się do momentu, gdy wszyscy gracze zakończą swoje trasy i wówczas wygrywa najbogatszy. Gra toczy się na planszy będącej mapą świata. Gracze przemieszczają się po lądach i oceanach, wchodząc na pola, które są państwami (lub częściami państw większych), wyspami, archipelagami oraz punktami na oceanach (plus Antarktyda). Nie ma pionków, nie ma kostek - Gracze znaczą swoją trasę mazakiem suchościeralnym. Trasę ustalają sami, ale mają za zadanie odwiedzić miejsca wymienione na karcie trasy, którą losują na początku (w dowolnej kolejności). Gra zawiera 371 kart skojarzeń, które służą między innymi do zarabiania goldenów, przemieszczania się po planszy gratis, ale też do zabawy zawartymi na nich informacjami. Nie jest to żadna forma quizu; aby grać w tę grę, nie trzeba mieć szerokiej wiedzy geograficznej. Raczej odwrotnie - porządna wiedza geograficzna dyskretnie i przy okazji wchodzi do głowy za sprawą rozgrywek w Boso przez świat!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alicja w Krainie Czarów [Gra Planszowa] / Martino Chiacchiera, Remo Conzabori ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2023. - 1 gra (plansza ze wskazówką, 24 duże ciasteczka, 20 małych ciasteczek, 44 karty do gry, 4 małe pionki, 4 duże pionki, 4 nakładki do dużych pionków, 8 podstawek) : karton, kolor ; pudełko 19x19x4 cm + instrukcja (16 strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami… ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura „wypij-mnie” oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 80 PLN (gotówką).
Gra rodzinna z elementami rywalizacji.
Zawartość pudełka: 2 instrukcje (zwykła oraz do gry solo), 1 arkusz osiągnięć, 1 poradnik malowania figurek, 14 figurek poszukiwaczy, 1 tekturowa plansza, 2 wskaźniki siły, 16 kart wzmocnień, 60 kart (zadań, czarów, charakteru i do gry solo), 1 żeton ustawienia początkowego, 6 paneli graczy, 61 kartonowych żetonów, 7 żetonów baz, 5 specjalnych kości do gry, 24 drewniane znaczniki jabłek, 24 plastikowe klejnoty magii, 2 plastikowe segregatory do pudełka, instrukcja.
Gra dla 1-6 graczy. Czas rozgrywki 45-60 min.
Jako rodzeństwo poszukiwaczy uczestniczysz w turnieju zbiorów, którego stawką jest sprawowanie rocznej władzy w zwierzęcym Królestwie Pomme. Poruszaj swoimi postaciami i rozwijaj ich zdolności, ucz się zaklęć, zbieraj magiczne klejnoty i słynne czerwone jabłka Pomme.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Brzdęk! : nie drażnij smoka [Gra planszowa] / Paul Dennen ; [tłumaczenie: Jakub Niedźwiedź]. - Bielsko-Biała : Lucrum Games, [2019]. - 1 gra (dwustronna plansza, 183 karty rezerwy, 80+ znaczników, 120 kostek Brzdęk!, 4 pionki graczy, 24 kostki smoka, smocza sakwa, znacznik smoka, instrukcja.ztery 10-kartowe talie startowe graczy, talia lochów, 7 artefaktów, 11 wielkich sekretów, 18 pomniejszych sekretów, 120 kostek Brzdęk!, 4 pionki graczy , 24 kostki smoka, smocza sakwa, znacznik smoka, 2 klucze, 2 plecaki, 3 korony, 3 figurki małego bożka, 4 odznaki : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 8x31x31 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Kaucja zwrotna za wypożyczenie gry wynosi 100 PLN w gotówce.
Czas gry: 30-60 minut.
Liczba graczy: 2-4.
Paul Dennen stworzył grę polegającą na walce ze smokiem, któremu musimy stawić czoła. Nie jest to jednak takie proste, ponieważ bestia nie podda się tak łatwo. Poza tym użycie przeciwko niemu niektórych dobrodziejstw znalezionych w lochach może go tylko bardziej zdenerwować. Gra pozwala wczuć się klimat rozgrywki. Mimo że w wielu innych planszówkach również występują postacie złodziei, to "Brzdęk! Nie drażnij smoka" sprawia, że ma się wrażenie, jakby przemykało się w cieniu bestii. W grze nie wolno obudzić śpiącego smoka, dlatego każdy jego pomruk niesie za sobą niebezpieczeństwo. Strach nie pomoże nam jednak wygrać. Podczas rozgrywki cały czas musimy podejmować ryzyko oparte na konkretnych działaniach wykonywanych w danej turze. Należy decydować, czy rzucić jeszcze raz kostką, czy może zaryzykować wszystko, co się do tej pory zdobyło, i dobrać kartę. Jest to gra o skali strategicznej, w której trzeba ocenić, kiedy możemy najwięcej zyskać. Czy lepiej grać chciwie, czy bezpiecznie? A może smok wcale się nie obudzi? Z pewnością warto to samemu sprawdzić i zaryzykować. [taniaksiazka.pl] .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer: the Card Game [Gra karciana] / autor gry Yaniv Kahana ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2019. - 1 gra (110 kartoników z obrazkami zwierząt, plansza wyników, 6 drewnianych pionków graczy - drewniane owieczki, żeton drapieżników) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 20x13x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 19 cm).
(Gry Karciane)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 PLN (gotówką).
Gra rodzinna dla 2-6 graczy w wieku od 8 lat.
Czas gry: 30 minut.
Superfarmer - planszowa gra rodzinna Super Farmer to kultowa gra rodzinna o strategiczno-ekonomicznym podłożu, znana od kilkudziesięciu lat, odpowiednia dla dzieci i dorosłych. Superfarmer gra karciana to nowa odsłona tej gry, kilka trybów rozgrywki pozwala na dynamiczną oraz pełną emocji zabawę – zarówno przy dwóch, jak i sześciu graczach. Proste zasady i mnóstwo interakcji między uczestnikami – to właśnie Superfarmer Card Game.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka [Gra planszowa] / [autor gry:] Klemens Kalicki ; [ilustracje:] Karolina Kijak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., 2021. - 1 pudełko (plansza główna, 2 plansze ognisk i 2 zaślepki, 184 karty, 12 żetonów celów, 20 żetonów szlaków, 12 żetonów premii, 28 żetonów dróg, żeton wariantu 1-osobowego, żeton pierwszego gracza, 5 kopert z dodatkowymi kartami, znacznik rundy, 4 znaczniki kolorów, 4 składana podajniki, instrukcja, indeks kart, schemat składania podajników, instrukcja) : ilustracje ; 29x29x8 cm.
(Gry Planszowe)
Za wypożyczenie gry pobierana jest kaucja w wysokości 80 zł.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 60-90 min.
Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw. [aleplanszowki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do El Dorado : mokradła i smoki [Gra planszowa- 2 dodatki] / [autor gry:] Reiner Knizia ; [ilustracje i projekt graficzny:] Vincent Dutrait. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia © 2023. - 1 gra (DODATEK SMOKI: 13 płytek terenu, 8 kart plemienia, 6 jaskiń, 4 świątynie, 16 artefaktów; DODATEK MOKRADŁA: 4 smoki, 12 kart, 9 płytek mgły, 15 jaskiń, 12 skrzyń skarbów): karton, papier, kolor ; w pudełku 5x24x24 cm + dwie instrukcje (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
(Gry Planszowe)
Kaucja zwrotna za wypożyczenie wynosi 40 zł (gotówką).
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest wersja gry "Wyprawa do El Dorado".
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 60 minut.
2 dodatki do gry „Wyprawa do El Dorado“ (Najlepsza Gra Rodzinna 2020 roku!). Podczas wyprawy czekają na was nowe wyzwania: mokradła pełne krokodyli, rwące nurty rzeki, lokalne plemię, groźne smoki oraz tereny pokryte gęstą mgłą. Spotkacie też tajemnicze świątynie oraz skarby, które będziecie mogli zdobyć! Oba dodatki składają się z aż 9 modułów, które możecie w dowolny sposób łączyć ze sobą! . [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 70 PLN.
Zawartość pudełka: 1 instrukcja, 1 tekturowy zegar, 6 zielonych kości, 1 żółta kość, 1 czerwona kość, 1 arkusz pomocy wejścia, 16 kart Badaczy, 8 kart Przedwiecznych, 48 kart Przygód, 8 kart Przygód w Innych Światach, 12 kart Przedmiotów powszechnych, 12 kart Zaklęć, 12 kart Przedmiotów unikatowych, 32 karty Mitów, 8 kart Sprzymierzeńców, 16 znaczników Badaczy, 30 żetonów Poczytalności, 30 żetonów Wytrzymałości, 15 żetonów Wskazówek, 22 żetony potworów, 5 żetonów potworów „Maska”, 12 żetonów zagłady, 17 żetonów Znaku Starszych Bogów
Liczba graczy: 1-8.
Czas gry: 1-2 godziny.
Przedwieczny wkroczy do naszego świata, a ludzkość będzie zgubiona! Znak Starszych Bogów został zainspirowany pracami H.P. Lovecrafta. To trzymająca w napięciu gra o starożytnym koszmarze dla 1-8 graczy w wieku 13 lat lub więcej, którą można rozegrać w 1-2 godziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
(Mage Wars)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 80 PLN.
Czas gry: ok. 45- 90 minut.
Liczba graczy: 2.
Zawartość pudełka: plansza areny, 2 księgi czarów, 336 kart czarów, 4 karty magów, 4 karty umiejętności magów, 2 plansze atrybutów magów, 8 znaczników wartości atrybutów, 20 znaczników akcji, 2 znaczniki szybkiego czarowania, 9 kości ataku, 1 kość efektu k12, żetony, instrukcja w języku polskim.
Mage Wars: Arena to rozbudowana, niekolekcjonerska gra karciana, przenosząca graczy w sam środek pojedynku między rywalizującymi ze sobą magami, rozgrywanego na śmiercionośnej arenie. Każdy z magów używa własnej, stworzonej przed rozgrywką księgi czarów, aby pokonać przeciwnika – zagrywając wybrane przez siebie karty, tworzące wyjątkową taktykę, dostosowaną do preferowanego stylu gry. Mage Wars: Arena łączy w sobie wszystkie zalety gier karcianych, dodając do tego zalety gier bitewnych, by stworzyć zupełnie nową jakość – rozbudowaną, taktyczną grę planszową. Mage Was: Arena zawiera wszystko, czego gracze potrzebują do gry: księgę czarów z miejscem na karty, podstawowe talie przypisane do postaci oraz dodatkową pulę zaklęć (której można użyć do stworzenia własnej księgi), planszę do gry, specjalne kości oraz znaczniki .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! [Gra karciana]/ autor Jean-Louis Roubira; ilustracje Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko (plansza, 84 karty, 8 żetonów do głosowania, 8 drewnianych kroliczkow, instrukcja.) ; 28x28x6 cm.
(Gry Planszowe)
(Gry Karciane)
Czas gry 30 min.
Liczba graczy 3-8.
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 50 PLN.
Dixit to pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń. W tej wielokrotnie nagradzanej grze główną role odgrywają ilustracje na kartach. Gracze starają się wskazać kartę, która jest źródłem historii, a równoczesnie zmylić przeciwników. Dixit to zaskakująca i emocjonujaca, zaczarowana gra karciana, która połączy przy stole cała Twoją rodzinę i przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tyrants Of the Underdark [Gra planszowa]. - Maryland : Gale Force Nine, 2021. - 1 pudełko (plansza, 4 plansze graczy z drowimi domami, notes punktacji, 340 kart, 284 żetony i znaczniki, instrukcja. ; 26x26x8 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypozyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-4 osób.
Czas gry: 90+ minut.
Edycja polska.
Gra pochodzi z serii Dungeons&Dragons.
Zajmij swoje miejsce jako jedna z przywódczyń domów drowów i walcz o kontrolę nad Podmrokiem. Zbuduj swoją talię, aby rekrutować sługusów i wykorzystywać ich jako narzędzia do zabijania, infiltracji i kontrolowania domów przeciwników. Bądź ostrożny, ponieważ tylko jeden ród może rządzić Podmrokiem! Dungeons & Dragons: Tyrants of the Underdark to pełna rywalizacji gra strategiczna dla 2 do 4 graczy, w której wcielasz się w jedną z przywódczyń najznamienitszych rodów Menzoberranzan. Jako mroczny elf, Twoim celem jest zdobycie potęgi, najwyższej pozycji w hierarchii rodów i uznania w oczach Lolth. W trakcie gry zbuduj talię sługusów z Twojego rodu i wykorzystaj ich do osiągnięcia swoich celów. Będziesz nieustannie udoskonalać swój deck, dodając nowe karty, starając się uczynić swoją talię potężniejszą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 60 zł.
Czas gry 60 min.
Wersja polska [w tym instrukcja] na zlecenie sklepu Rebel.
Gra dla 1-6 osób, wiek od 14 lat. Można grać na 4 poziomach trudności.
4 plansze ; 9 żetonów wioski ; 3 kości Tao, 1 specjalna kość Tao, 1 kość Klątwy, 55 kart Duchów (niebieskie), 10 kart inkarnacji Wu-Fenga (czerwone), 20 znaczników Tao, 20 znaczników Czi, 4 figurki Taoistów, 4 znaczniki Jin-Jang, 8 figurek Duchów,2 figurki Buddy, 1 znacznik Nieaktywnych Tao, 1 znacznik Osłabiającej Mantry (zwój), 4 znaczniki Nieaktywnej Mocy, 3 znaczniki Neutralnej Mocy, 2 karty pomocy, 1 karta do zapisywania wyników rozgrywek ; instrukcja.
Gra kooperacyjna. Gracze muszą połączyć swoje siły, aby dotrwać do spotkania z Wu-Fengiem i odpowiednio się do niego przygotować!. Gracze, wspólnie, albo wygrają, albo przegrają.
Wielu poległo kładąc kres rządom Wu-Fenga, Władcy Dziewięciu Piekieł. Urna zawierająca jego prochy została pochowana na cmentarzu w niewielkiej wiosce w Środkowym Cesarstwie. Lata mijały, a przeklęte dziedzictwo popadło w zapomnienie pośród żywych. Ukryty w głębiach piekieł Wu-Feng nie zapomniał niczego. Niestrudzone poszukiwania w końcu doprowadziły go do miejsca, gdzie ukryto urnę. Cień jego poprzedniej inkarnacji już rozciąga się nad wieśniakami, nieświadomymi grożącego im niebezpieczeństwa. Na szczęście Fat-Si (kapłani taoistyczni) trzymają straż, strzegąc granicy pomiędzy światami żywych i umarłych. Uzbrojeni w odwagę, wiarę i moce, spróbują odesłać reinkarnację Wu-Fenga z powrotem do piekła. Ghost Stories to gra kooperacyjna. Gracze jako drużyna grają przeciwko grze. Spotka ich wspólne zwycięstwo bądź razem poniosą porażkę. W Ghost Stories można grać na czterech poziomach trudności: Początkowy, Normalnym, Koszmarnym i Piekielnym. Dlaczego zachwyci Cię ta gra? Wspaniała, klimatyczna szata graficzna szybko wprowadzi Cię w nastrój obleganej przez duchy chińskiej wioski. Każda karta jest warta uwagi również dzięki prezentacji widziadeł znanych nie z europejskich podań i legend, ale z chińskiej kultury. Fakt iż gra nie zawiera żadnych elementów językowych i w całości opiera się na ikonkach sprawia, że rozgrywka przebiega płynnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 60 PLN.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: około 60 minut.
Zawartość: 1 plansza, 1 tor kryształów, 1 znacznik rundy, 1 znacznik Pory Roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości Pór Roku, 40 zaawansowanych kart mocy, 60 podstawowych kart mocy, 64 żetony energii.
Pory roku kuszą dopracowaną sferą wizualną, dzięki której obcowanie z grą jest prawdziwą przyjemnością. Przepiękne grafiki przenoszą graczy w wyjątkowy, fantastyczny świat. To jeden z tytułów, w który nie da się rozegrać dwóch identycznych partii. Budowanie talii i wymiana kart w połączeniu z użyciem kości sprawiają, że za każdym razem mamy okazję wypróbować zupełnie inną strategię. To rozbudowana i interesująca gra, która daje stawia uczestników przed wieloma ważnymi decyzjami, wpływającymi na ich ostateczny wynik. Dzięki wykorzystaniu różnych zestawów dostępnych kart możemy modyfikować poziom trudności i dopasowywać go do możliwości uczestników: od Czarodzieja Praktykanta, aż do Arcymaga. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? [Gra karciana] / Jonathan Favre- Godal [autor] ; Steeve Augier [ilustracje] . - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., 2021. - 1 pudełko (36 kart-6 zwierzaków w 6 kolorach, 13 żetonów kupy) : karton ; 12x8 cm + instrukcja ( 8 stron : ilustracje ; 10 cm).
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Ilość graczy: 3-6 osób.
Czas trwania gry: 15 min.
Wiek 6+
Zaprojektowano we Francji.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. To nie kot, to królik! To on! Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej - wygrywa. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zamki Burgundii : Big Box [Gra planszowa] / Stefan Feld ; tłumaczenie: Monika Żabicka, Szymon Luszczak. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (Komponenty z gry podstawowej: 164 sześciokątne żetony włości, 42 kwadratowe żetony towarów (po 7 w każdym z 6 kolorów), 24 srebrne monety, 26 kwadratowych żetonów robotników, 12 żetonów bonusowych (po 1 małym i 1 dużym w każdym z 6 kolorów), 4 żetony 100/200 punktów (po 1 w każdym z 4 kolorów graczy), 8 znaczników graczy (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy), 9 kości (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy oraz 1 biała), 1 plansza (dwustronna), 16 plansz graczy (po 4 z numerami 1 i 2 oraz po 1 z numerami od 3 do 10), 4 dwustronne planszetki pomocy ; Komponenty z dodatków: 4 dodatkowe żetony włości, 6 dodatkowych plansz graczy (od 11a do 11f): Posterunki graniczne - 9 dodatkowych żetonów włości: Białe zamki- 5 dodatkowych żetonów włości: Karczmy - 12 dodatkowych kafli: Szlaki handlowe - 8 dodatkowych plansz graczy (po 2 sztuki 12a1 i 12a2 oraz 12b1 i 12b2): Gra drużynowa - 2 dodatkowe plansze graczy (13a i 13b): Wariant solo - 18 żetonów tarcz: Tarcze ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x22x31 cm + instrukcja (15 stron : ilustracje ; 30 cm).
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 1-4.
Cza gry: 70-120 minut.
Kaucja zwrotna za wypożyczenie gry wynosi 80 PLN (gotówką).
XV wiek, dolina Loary. Wpływowi książęta walczą o dominację, rozszerzając swoje włości o kolejne, przyległe tereny. Zakładają osady, rozwijają szlaki handlowe, a także eksploatują okoliczne złoża srebra - wszystko po to, by prześcignąć pozostałych. Podczas rozgrywki uczestnicy wcielają się w możnych poszerzających swoje posiadłości. Każdy z graczy dysponuje własną planszą terenów, które może stopniowo zajmować, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu dostępnych możliwości. Wyniki rzutów kośćmi będą wskazywały nam możliwe opcje, jednak to do nas należy decyzja, które z nich ostatecznie wybierzemy. żródło opisu: https://bonito.pl/
Zamki Burgundii: BIG BOX to nie tylko odświeżony design. W specjalnie przygotowanym pudełku, oprócz gry podstawowej, znajdziemy zestaw rozszerzeń, które dodatkowo urozmaicą naszą rozgrywkę: 4 dodatkowe żetony włości (Most, Robotnicy, Żuraw oraz Gęsi), które mieszamy z żetonami włości w stosach w odpowiednich kolorach. Posterunki graniczne, czyli nowe plansze graczy wyposażone w elementy, które należy ze sobą łączyć żetonami włości. Białe zamki, które mieszamy z żetonami włości. Pozwalają na wykonywanie dodatkowych akcji. Karczmy, które kupujemy tak, jak żetony z czarnego magazynu i które służą do zapełniania regionów bez dodatkowych efektów. Szlaki handlowe, które modyfikują system sprzedaży towarów. Gra drużynowa, umożliwiająca rozgrywkę dwóm dwuosobowym zespołom. Wariant solo. Tarcze, czyli bardzo cenne elementy, które dodajemy do żetonów zamków na naszej planszy, modyfikujące zasady punktowania, pojemność magazynów, liczbę akcji itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 160 PLN (gotówką).
Do gry wymagana jest darmowa cyfrowa aplikacja.
W pudełku: kompendium zasad, instrukcja, 22 dwustronne kafelki mapy, 28 kart obrażeń, 28 kart strachu, 6 kart bohaterów, 83 karty przedmiotów, 15 kart atutów, 2 dwustronne mapy potyczki, 21 kart tytułów, 30 kart umiejętności podstawowych, 30 kart umiejętności bohaterów, 72 karty ról, 20 kart słabości, 10 kart terenu, 31 plastikowych figurek, 30 żetonów terenu, 12 sztandarów wrogów, 12 plastikowych podstawek, 84 inne żetony.
Na podstawie powieści J.R.R. Tolkiena.
Podróże przez Śródziemie to w pełni kooperacyjna przygodowa gra fantasy przeznaczona dla 1-5 graczy. Ty i twoi przyjaciele będziecie mogli wcielić się w słynnych bohaterów z powieści Władca Pierścieni J.R.R. Tolkiena. Będziecie podróżować przez Śródziemie, walczyć z niegodziwymi łotrami, dokonywać odważnych wyborów i mierzyć się ze złem, które zagraża krainie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scythe [Gra planszowa] / projekt gry: Jamey Stegmaier ; opracowanie artystyczne i projekt świata: Jakub Różalski ; [tłumaczenie na język polski: Krzysztof Kurek i Ryszard Chojnowski]. - Opole : Vertima Sp. z o.o., © 2021. - 1 gra (1 skrót zasad, 1 arkusz osiągnięć, 1 arkusz pomocy gracza, 1 plansza gry, 5 plansz graczy, 80 kartonowych monet, 80 drewnianych znaczników zasobów, 12 kartonowych żetonów mnożników, 12 kartonowych znaczników spotkań, 6 kart premii za budowle, 42 karty walki, 23 karty celów, 28 kart spotkań, 12 kart Fabryki, 2 wskaźniki siły, 5 kart przeprawy, 5 kart szybkiego startu, 31 kart Automy, 20 figurek mechów, 5 figurek postaci, 5 plansz frakcji, 5 drewnianych znaczników akcji, 5 drewnianych znaczników popularności, 5 drewnianych znaczników siły, 30 drewnianych znaczników gwiazdek, 20 drewnianych znaczników budowli, 20 drewnianych znaczników rekrutów, 40 drewnianych znaczników robotników, 30 drewnianych znaczników technologii) ; drewno, karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 10x30x36 cm + 2 instrukcje ([32] strony ; [12] stron : ilustracje ; 28 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypozyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 190 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1-5 osób.
Czas gry: 115 minut.
Komponenty ogólne: 2 instrukcje (zwykła oraz autora) ; 1 skrót zasad ; 1 arkusz osiągnięć ; 1 plansza gry ; 5 plansz graczy ; 80 kartonowych monet ; 80 drewnianych znaczników spotkań ; 6 kart premii za budowle ; 42 karty walki ; 23 karty celów ; 28 kart spotkań ; 12 kart Fabryki ; 2 wskaźniki siły ; 5 kart przeprawy ; 5 kart szybkiego startu ; 31 kart Automy.
Komponenty frakcji: 20 figurek mechów ; 5 figurek postaci ; 5 plansz frakcji ; 5 drewnianych znaczników akcji ; 5 drewnianych znaczników popularności ; 5 drewnianych znaczników siły ; 30 drewnianych znaczników gwiazdek ; 20 drewnianych znaczników budowli ; 20 drewnianych znaczników rekrutów ; 40 drewnianych znaczników robotników ; 30 drewnianych znaczników technologii.
Na małym, choć niezwykle pożądanym terenie zebrali się przedstawiciele pięciu frakcji. Kto zyska chwałę i fortunę, tworząc swoje imperium jako przywódca Wschodniej Europii? Scythe to strategiczna gra planszowa dla 1-5 graczy, w której wcielisz się przywódcę jednego z narodów Europii Wschodniej w alternatywnej rzeczywistości lat 20 ubiegłego stulecia. Będziesz odkrywał i podbijał kolejne terytoria. Zwerbujesz nowych rekrutów i zgromadzisz surowce. W końcu będziesz wysyłał do walki siejące postrach bojowe mechy, którymi zmiażdżysz innych graczy. A to wszystko dla chwały, sławy i pieniędzy. Bowiem zwycięzcą gry zostanie gracz z największą liczbą zgromadzonych monet. Zdobędziesz ich tym więcej, im większa będzie twoja popularność, im bardziej rozwinięte będzie twoja armia, a także im więcej terenów i zasobów będziesz kontrolował. Planuj, podbijaj, zwyciężaj! źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej