Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(314)
Forma i typ
Gry i zabawki
(311)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Książki
(4)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(212)
wypożyczone
(96)
tylko na miejscu
(12)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(305)
Czytelnia dla Dzieci
(13)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(10)
Quilliams Chris
(10)
Żabicka Monika
(9)
Daujean Cyrille
(8)
Knizia Reiner
(7)
Coimbra Miguel
(5)
Daviau Rob (1970- )
(5)
Kiesling Michael
(5)
Moon Alan R
(5)
Peeters Raf
(5)
Szewczyk Michał
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bauza Antoine
(4)
Bauza Antoine (1978- )
(4)
Cathala Bruno
(4)
Czuba Sławomir
(4)
Franz Klemens
(4)
Gandzel Mariusz
(4)
Gravel Sophie
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Kożyczkowska Magda
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Szulc Cezary
(4)
Wróblewska Aneta
(4)
Bouquet Cyril
(3)
Cottereau Jacques
(3)
Delval Julien
(3)
Kobbert Max J
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Leacock Matt
(3)
Majchrowski Mariusz
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Minor Marcin
(3)
Pertoft Bjorn
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rosenberg Uwe
(3)
Rosenberg Uwe (1970- )
(3)
Rzadek Wojciech
(3)
Socha Piotr
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Vogt Rolf
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wilson James A
(3)
Yianni John
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Andreani Jean-François
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Blanchot Denis
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bosley Andrew
(2)
Bukowski Adam
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chan Maisherly
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Cohen Noah
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Dennen Paul
(2)
Dudek Marcin
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Faccini Renato
(2)
Ferrin Kyle
(2)
Fort Marie (1985- )
(2)
Fort Wilfried (1982- )
(2)
Garfield Richard
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Goyke Sebastian
(2)
GrAlutka
(2)
Hargrave Elizabeth
(2)
Harris Robert
(2)
Hebinger Etienne
(2)
Herman Michał
(2)
Jantner Janos
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kaszorek Katarzyna
(2)
Kołodziejczak Tomasz
(2)
Kłos Joanna
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Looveer Meelis
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(2)
Menzel Michael
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
O'Connor Rory (1973- )
(2)
Odorowicz Bartosz
(2)
Patzke Anne
(2)
Pfister Alexander
(2)
Polouchine Igor
(2)
Potocki Alexander
(2)
Puzdrowska Kamila
(2)
Quidault Pascal (1976- )
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Rojas Natalia
(2)
Schoett Marianna
(2)
Skłodowska Ola
(2)
Sobel Beth
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(172)
2010 - 2019
(132)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(256)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(308)
Niemcy
(3)
Belgia
(2)
Australia
(1)
Język
polski
(313)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Młodzież
(229)
Dzieci
(196)
Dorośli
(142)
9-13 lat
(137)
14-17 lat
(117)
6-8 lat
(116)
0-5 lat
(25)
18+
(5)
5-10 lat
(3)
Rodzice
(3)
3+
(1)
3-6 lat
(1)
9+
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(5)
Literatura belgijska
(3)
Literatura francuska
(3)
Literatura niemiecka
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Współzawodnictwo
(99)
Trening umysłu
(86)
Strategia
(47)
Zabawa
(47)
Gry i zabawy umysłowe
(40)
Logika
(21)
Współdziałanie
(17)
Wyobraźnia
(16)
Krainy i światy fikcyjne
(14)
Planowanie
(13)
Taktyka
(12)
Walka
(12)
Zwierzęta
(10)
Podróże
(9)
Spostrzeganie
(9)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(7)
Wiedza
(7)
Język polski
(6)
Kreatywność
(6)
Magia
(6)
Teleturnieje
(6)
Zamki i pałace
(6)
Budownictwo
(5)
Koty
(5)
Labirynt
(5)
Matematyka
(5)
Postacie fikcyjne
(5)
Przedmioty magiczne
(5)
Quizy
(5)
Trening pamięci
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Ekonomia
(4)
Klocki (zabawki)
(4)
Las
(4)
Pociągi
(4)
Potwory
(4)
Rolnictwo
(4)
Siedem cudów świata
(4)
Sport
(4)
Starożytność
(4)
Strategia (teoria gier)
(4)
Wojna
(4)
Wyobraźnia przestrzenna
(4)
Zabawki edukacyjne
(4)
Zaklęcia i czary
(4)
Zdolności manualne
(4)
Zwierzęta gospodarskie
(4)
Średniowiecze
(4)
Barwy
(3)
Bitwy
(3)
Czarodzieje
(3)
Decyzje
(3)
Edukacja ekonomiczna
(3)
Handel
(3)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(3)
Historia
(3)
Inwestycje
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Miasta
(3)
Motoryka mała
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Napoje magiczne
(3)
Pamięć
(3)
Patchwork
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Pokonywanie strachu
(3)
Ptaki
(3)
Renesans
(3)
Stworzenia fantastyczne
(3)
Słownictwo
(3)
Uczucia
(3)
Wszechświat
(3)
Aktywność fizyczna
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(2)
Cywilizacja
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Cztery żywioły
(2)
Dedukcja
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Dinozaury
(2)
Figury geometryczne
(2)
Film
(2)
Gejsza
(2)
Geografia
(2)
Gra słów
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Hodowcy bydła
(2)
Imprezy
(2)
Integracja międzypokoleniowa
(2)
Język angielski
(2)
Kino popularne
(2)
Kolonializm
(2)
Kowboje
(2)
Kradzież
(2)
Kupcy
(2)
Kurnik
(2)
Mars (planeta)
(2)
Mnemotechnika
(2)
Nieruchomości
(2)
Osadnictwo
(2)
Temat: dzieło
Było sobie życie
(1)
Harry Potter
(1)
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1601-1700
(1)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Europa
(3)
Japonia
(3)
Starożytny Rzym
(3)
Afryka
(2)
Francja
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Starożytny Bliski Wschód
(2)
Starożytny Egipt
(2)
Ameryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Argentyna
(1)
Azja
(1)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Buenos Aires (Argentyna ; okolice)
(1)
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kansas City (Stany Zjednoczone, stan Kansas)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Santa Monica (Stany Zjednoczone)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Toskania (Włochy)
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(10951)
Powieść
(7621)
Wiersze
(4639)
Opowiadania i nowele
(3566)
Kryminał
(3346)
Gry planszowe
(314)
Fantastyka
(1863)
Opracowanie
(1585)
Thriller
(1567)
Powieść historyczna
(1506)
Sensacja
(1491)
Powieść przygodowa
(1277)
Romans
(1269)
Fantasy
(1004)
Publikacja bogato ilustrowana
(1003)
Komiks
(943)
Poradnik
(943)
Bajki i baśnie
(848)
Biografia
(772)
Pamiętniki i wspomnienia
(757)
Reportaż
(749)
Powieść psychologiczna
(712)
Książka obrazkowa (picturebook)
(560)
Książka obrazkowa
(539)
Saga rodzinna
(504)
Manga
(441)
Broszura
(434)
Gry i zabawy umysłowe
(389)
Opowiadania i nowele przygodowe
(382)
Powieść fantastyczna
(366)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(361)
Powieść (dla dzieci)
(330)
Fraszki
(321)
Antologia
(307)
Horror
(269)
Publikacje dla dzieci
(269)
Powieść biograficzna
(263)
Wydawnictwa popularne
(254)
Science fiction
(242)
Opowiadanie polskie (dla najmłodszych)
(236)
Esej
(235)
Publicystyka
(218)
Wywiad dziennikarski
(216)
Relacja z podróży
(205)
Przypowieść
(200)
Książka zabawka
(185)
Pieśń
(181)
Książki dla małych dzieci
(174)
Przewodnik turystyczny
(162)
Powieść przygodowa (dla dzieci)
(147)
Biografie
(143)
Powieść obyczajowa (dla dzieci)
(143)
Opowiadanie dziecięce polskie
(136)
Książka kucharska
(129)
Romans historyczny
(129)
Felieton
(126)
Komiks przygodowy
(121)
Podręcznik
(118)
Opowiadanie polskie (dla dzieci)
(117)
Adaptacja literacka
(108)
Opowiadanie przygodowe (dla dzieci)
(103)
Przepisy kulinarne
(98)
Pamiętniki polskie
(95)
Ćwiczenia i zadania
(95)
Poradniki
(93)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(92)
Książki dla najmłodszych
(89)
Powieść erotyczna
(89)
Tragedia
(88)
Autobiografia
(87)
Wydawnictwa dla dzieci
(86)
Praca zbiorowa
(85)
Treny
(85)
Literatura dziecięca polska
(81)
Wiersze polskie (dla najmłodszych)
(79)
Komedia
(78)
Poemat
(75)
Dramat (gatunek literacki)
(74)
Legendy i podania
(74)
Powieść fantastyczna (dla dzieci)
(74)
Materiały pomocnicze
(73)
Satyra
(71)
Poezja dziecięca polska
(69)
Sonety
(69)
Monografia
(65)
Zagadki
(62)
Listy
(61)
Opowiadanie obyczajowe (dla najmłodszych)
(61)
Opowiadanie przygodowe (dla najmłodszych)
(60)
Wywiady
(58)
Powieść amerykańaka
(55)
Powieść młodzieżowa polska
(55)
Rozprawa
(55)
Wywiad-rzeka
(55)
Gry i zabawy
(54)
Literatura amerykańska
(53)
Opowiadanie polskie
(53)
Opowiadanie amerykańskie (dla najmłodszych)
(52)
Opowiadanie obyczajowe (dla dzieci)
(52)
Poezja polska
(52)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(262)
Edukacja i pedagogika
(9)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
314 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 26.09.2022
(Gry Planszowe)
Kaucja zwrotna za wypożyczenie gry wynosi 30 PLN (gotówką).
Czas gry: około 30 minut.
Liczba graczy 2.
Elementy gry: 1 główna plansza czasu, 2 plansze kołder, 2 znaczniki czasu, 1 pionek neutralny, 33 żetony skrawków materiału, 5 żetonów łatek, 1 żeton specjalny, 50 żetonów guzików, instrukcja do gry.
Patchwork to metoda szycia, w której łączy się małe kawałki materiału w większą całość, tworząc nowy wzór. W przeszłości wykorzystywano ją, żeby zagospodarować niechciane ścinki i skrawki, natomiast dziś jest formą sztuki - z cennych tkanin projektanci wyczarowują cudowne włókiennicze kreacje. Największe arcydzieła powstają z nierównych kawałków materiału, dlatego tę właśnie technikę przyjęła większość artystycznego światka. Stworzenie pięknej kołdry nie jest jednak łatwe, wymaga wysiłku i czasu, a dostępne kawałki materiału nie zawsze chcą do siebie pasować. Musisz więc wybierać je bardzo uważnie i mieć solidny zapas guzików, który nie tylko pozwoli Ci zakończyć kołdrę, ale uczyni ją lepszą i ładniejszą od rękodzieł konkurencji. Różnice między klasyczną edycją gry Patchwork, a wersją Polski folklor: szata graficzna zawiera 33 różne rodzaje haftu, inspirowane haftem ludowym z różnych stron Polski, poza powyższym, liczba i rodzaj elementów oraz zasady gry są takie same, jak w zwykłym Patchworku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 23.09.2022
Ryzyk Fizyk : edycja deluxe [Gra quizowa] / autor: Dominic Crapuchettes. - Warszawa : Egmont, 2021. - 1 pudełko (Instrukcja, mata, 7 ścieralnych tabliczek, 1 klepsydra, 7 ścieralnych markerów, 125 kart pytań, żeton 2500 - 15 sztuk, żeton 500 - 15 sztuk, żeton 100 - 60 sztuk,14 żetonów graczy ( po 2 w 7 kolorach) ; ilustracje kolorowe ; 29x29x8 cm.
(Gry Quizowe)
Gra dla 4-14 osób.
Ryzyk Fizyk to najczęściej nagradzana gra imprezowa! Ryzyk Fizyk to jedna z najpopularniejszych gier quizowych na świecie. Zebrano w niej zabawne, ciekawe, niezwykłe pytania z różnych dziedzin. Jednak nie musisz być ekspertem w każdej z nich. Wygrasz, jeśli obstawisz właściwe odpowiedzi i zaryzykujesz w odpowiednim momencie. Ile ważył najcięższy w historii mistrz sumo? Ilu ludzi spacerowało po Księżycu? Ile koni wzięło udział w ekranizacji Krzyżaków? Ile jest okien w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie? Jaka jest największa prędkość ssaka? Znasz odpowiedzi na te pytanie? Jeśli tak wystarczy podać prawidłową liczbę. Jeśli nie można spróbować zgadnąć. A może zaryzykujesz i postawisz dolary na odpowiedź innego gracza? Atutem planszówki są bardzo proste zasady gry i gwarancja doskonałej rozrywki, niejednokrotnie podczas rozgrywek wzbudzane będą salwy śmiechu przy jednoczesnym treningu szarych komórek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 23.09.2022
Polowanie na robale Deluxe [Gra planszowa] / autor Reiner Knizia ; ilustracje Doris Matthaus. - Warszawa : Egmont Polska ; 2018. - 1 gra ( - 8 białych kostek - 7 okrągłych robali - 16 podstawowych płytek z robalami - 2 płytki 11,13 (rozszerzenie) - 6 specjalistów (rozszerzenie)) : karton, papier, kolor ; w pudełku 20x20 x5 cm+ instrukcja
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 PLN gotówką.
Gra dla 2-7 graczy. Wiek 8+. Czas gry 30 minut
Gra w dużej metalowej puszce. Dodatki urozmaicające rozgrywkę. Idealna gra na spotkanie rodzinne lub imprezę.
Jesteś głodny? Zdobądź jak najwięcej smakowitych robali! Aby upolować przysmak, będziesz musiał wyrzucić odpowiednią wartość na kostkach. Możesz rzucać kilka razy, ale gdy zbytnio zaryzykujesz, możesz stracić wszystko! „Polowanie na robale” to prosta i zabawna gra, która sprawdzi się przy rodzinnym stole i spotkaniu towarzyskim. Zabawa + nauka liczenia dla dzieci! Doskonała rozrywka dla dorosłych! Proste zasady! Może grac nawet 7 osób!Zdobądź smakowite robale (i jabłuszko z mięsnym nadzieniem)! Aby upolować przysmak, będziesz musiał wyrzucić odpowiednią wartość na kostkach. Pomogą ci w tym różni specjaliści – sprytna łasica, głodny kruk czy wysiadująca kura. Możesz rzucać kilka razy, ale jeśli za bardzo zaryzykujesz, spalisz rzut i obejdziesz się smakiem! „Polowanie na robale Deluxe” to rozbudowana wersja bestsellerowej gry o łapaniu robali. Pudełko zawiera podstawową grę oraz rozszerzenia, które urozmaicają rozgrywkę i wprowadzają nowe możliwości zdobywania punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 23.09.2022
K2 [Gra planszowa] / autor: Adam Kałuża ; grafika: Jacek Nocoń - Gdańsk : Rebel ; 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 30 x 30 x 8 cm.
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 60 PLN gotówką.
Czas gry 60 minut.
Liczba graczy 1-5.
Zawartość pudełka: plansza (dwustronna), 5 plansz graczy, 12 kafli pogody (po 6 letnich i zimowych), 90 kart akcji graczy, 5 kart ratunku, 20 żetonów ryzyka, 20 drewnianych pionków himalaistów, 10 drewnianych pionków namiotów, 10 drewnianych znacznikó aklimatyzacji, drewniany znacznik pogody, znacznik gracza rozpoczynającego, instrukcja (polska i angielska).
Sława i chwała dla tego, kto wejdzie na szczyt! K2 to prosta gra rodzinno-przygodowa, w której zagrywając karty spróbujemy zdobyć jeden z najniebezpieczniejszych ośmiotysięczników. Do swojej dyspozycji dostajemy zespół dwóch alpinistów, którzy będą zdobywać dla nas punkty blokując tych, którzy też będą chcieli wejść na szczyt i zagarnąć całą chwałę dla siebie. Tutaj stromy szlak, brak tlenu, oraz przeciwne zespoły będą Twoimi wrogami- ale jako doświadczony zdobywca górski poradzisz sobie z nimi bez problemu.K2 rozpoczynamy od wyboru strony planszy i kafelków pogodowych (łatwiejszych, bądź trudniejszych), układamy trzy odsłonięte żetony ryzyka, a każdy otrzymuje komponenty w swoim kolorze i dobiera 6 kart z przetasowanej talii. Wyprawa ruszyła. Cała gra dzieli się na 18 tur (dni), podzielonych na 5 faz. Pierwszą jest wybór 3 kart, które zagramy. Druga Faza to ryzyko. Dobieramy jeden żeton odsłonięty, a drugi odkrywamy ze stosu. Tak by zawsze były 3 widoczne. Następnie wykonujemy akcje. To tu przemieszczamy himalaistów. Każde pole ma zaznaczone ile punktów ruchu kosztuje wejście na nie i dla ilu pionków jest na nim miejsce. Za każdym razem gdy gracz wejdzie zdobędzie chorągiewkę z punktami (za wejście na pole wyżej) oznaczamy to na listewce punktowej. W tej fazie możemy rozstawić namiot i zadbać o aklimatyzację naszego alpinisty. Jest to bardzo ważne, gdyż jeśli w jakimkolwiek momencie znacznik spadnie poniżej 1, nasz himalaista padnie wyczerpany na śnieg i prawdopodobnie zamarznie. Czwartą z kolei jest faza Rozliczenia Aklimatyzacji- uwzględniamy tu wartość z pola na którym stoją nasze pionki. Na koniec przekazujemy znacznik pierwszego gracza i zmieniamy kafelki pogody. K2 zwycięża osoba z największą liczbą punktów na koniec dnia 18-stego! Klimatyczna wyprawa w góry dla całej rodziny. Proste zasady, ładne wydanie i przede wszystkim sporo emocji. Musimy planować, brać poprawki na pogodę i dbać o naszych himalaistów by pierwsi osiągnęli szczyt! K2 to gra polskiego autora, którą dla prawdziwych fanów górskich wspinaczek można rozszerzyć o Broad Peak! Prawdziwi entuzjaści mogą również poznać Mount Everest (grę tego samego twórcy), która również może posłużyć jako kolejne wyzwanie do K2!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 23.09.2022
Potwory w Nowym Jorku [Gra planszowa] / Richard Garfield. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 25 x 25 x 7 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 50 PLN gotówką.
Czas gry 40 minut.
Liczba graczy 2-6.
Zawartość pudełka:  8 kostek  66 kart  46 żetony efektów  6 planszetek potworów  6 kartonowych postaci potworów z podstawkami  45 znaczników  50 sześcianów energii plansza + instrukcja
Po zdobyciu Tokio potwory ruszyły do Nowego Jorku. Mają jeden cel – zniszczyć wszystko, co stanie im na drodze. Aby wygrać, będziesz musiał atakować wrogów, niszczyć budowle i rozwijać swoje umiejętności. Uważaj na wojsko, które przywita cię czołgami i samolotami. Stań się najbardziej przerażającym ze wszystkich potworów i wygraj bitwę o Nowy Jork! Potwory w Nowym Jorku to gra bazująca i rozbudowująca pomysły znane z popularnych Potworów w Tokio. Gracze po raz kolejny wcielą się w zmutowane monstra, które z radością okładają się wzajemnie w sielskiej atmosferze, nie zważając przy tym za bardzo na zniszczenia i spustoszenia, jakie sieją w różnych dzielnicach miasta. W trakcie swojej tury rzucasz sześcioma kośćmi wybierając symbole, których będziesz chciał użyć w nadchodzącej turze. Dzięki nim będziesz mógł atakować inne monstra, regenerować energię, leczyć się, kupować karty specjalne, niszczyć budynki bądź wywołać atak wojska! Dzięki nim posiądziesz specjalne zdolności jak regeneracja, naturalny pancerz, mimikrę, plucie kwasem, czy zianie ogniem! Używaj ich rozsądnie, aby udowodnić, że nie tylko Tokio, ale i Nowy Jork to tylko Twoje terytorium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 16.09.2022
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 90 PLN.
W pudełku: Worek drewnianych pionków (16 żółtych, 18 czerwonych, 18 niebieskich, 18 zielonych i 20 białych) 96 monet zwycięstwa 54 karty surowców 30 kafelków Sultanatu Naqala 22 karty Dżina 12 palm 10 pałaców 5 kart kolejności w turze 2 zestawy znaczników (11 wielbłądów i 2 znaczniki tur) 2 zestawy znaczników (8 wielbłądów i 1 znacznik tury) 1 instrukcja 1 tor punktacji 1 znacznik licytacji 1 znacznik kolejności w turze+instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas rozgrywki : 40-80 min.
Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł, a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Klanów i to on zajmie miejsce zmarłego władcy. Czy dasz radę wypełnić przepowiednię i przejąć władze nad Sułtanatem Naqala? W tej strategicznej grze gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji, które wymagają od nich więcej niż od standardowych gier typu worker-placement. Wszystko stąd, że tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie. Oazy, wioski, targowiska i wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy - członkowie plemion. A to jak, kiedy i gdzie ich przeniesiesz wpływa bezpośrednio na to, czy wygrasz, czy raczej poniesiesz klęskę.Planując zwycięską strategię nie możesz zapominać o potężnych magicznych istotach - Dżinach. Jeżeli Ty ich nie wykorzystasz, to przeciwnicy z pewnością użyją ich potężnych mocy i doprowadzą do Twojej zguby. Zawsze miej ich na oku, jeżeli rzeczywiście liczysz na przejęcie Sułtanatu.Pięć Klanów to gra z bardzo wysoką jakością komponentów, jasną i przejrzystą instrukcją i mechaniką, która oferuje wiele dróg prowadzącch do zwycięstwa. Przemieszczanie pionków nie tylko wpływa na to, czy Ty otrzymasz punkty, ale także zmienia ustawienie planszy dla przeciwników. Często trzeba zastanowić się nad tym, czy warto zrobić coś dla siebie, czy tym razem zrobić coś przeciwko innym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 09.09.2022
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 2-4, wiek: 8+, czas: 30-45 minut
PRZY WYPOŻYCZANIU GRY POBIERANA JEST KAUCJA ZWROTNA W WYSOKOŚCI 50 PLN
Zawartość pudełka: 100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek, 1 instrukcja
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów dostawców i układa w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie - w ściśle określony sposób - przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu. Po ułożeniu płytek na ścianie podliczane są punkty. Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej punktów w trakcie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794, P (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 06.09.2022
Quiz ortograficzny : koniec kłopotów z ortografią [Gra planszowa/gra quizowa] / ilustracje Andrzej Budek ; projekt graficzny Granna ; koncepcja gry Ewa Falkowska. - Warszawa : Granna, 2012. - 1 gra (36 żetonów z literami, 80 żetoników-biedronek, 90 kart, 2 szt. magicznego czytnika z czerwonej folii) : ilustracje ; w pudełku 28x19x4 cm. + instrukcja (8 stron, ilustracje ; 20cm.)
(Gry Planszowe)
(Gry Quizowe)
Gra wypozyczana bez kaucji. Brak 2 żetonów-biedronek, co nie przeszkadza w rozgrywce).
Liczba graczy: 1-6. Wiek: 7-12 lat.
Czas gry: nieokreślony
Na kartach znajduje się 180 obrazków. Obrazki są podpisane, jednak trudności ortograficzne są ukryte. Karty podzielono na trzy grupy: wyrazy z Ó i U, RZ i Ż, H i CH. Gracze w trakcie gry deklarują, jaką literę trzeba wstawić, aby wyraz był w całości napisany poprawnie. Gdy wszyscy zadeklarują litery, można sprawdzić za pomocą czytnika, kto podał prawidłowo, a kto się pomylił. Nagrodą za prawidłową odpowiedź są śliczne boże krówki. Gra umożliwia wzrokowe zapamiętanie poszczególnych wyrazów. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 05.09.2022
Lotti karotti [Gra planszowa] / Susanne Armbruster ; ilustracje Ian Steven. - Wydanie pierwsze. - Ravensburg : Ravensburger Spieleverlag, 2003. - 1 gra : 1 zajęcza jama, 16 figurek zajączków, 24 karty, 1 drewniany kołek w ksztalcie marchewki ; w pudełku 18x12x4 cm. + instrukcja (16 stron ; 15x18 cm.)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN.
Czas gry: nie podano. Wiek: 5-10 lat
Liczba graczy: 2-4
Fantastyczna gra zręcznościowa. Wyścig rozpoczęty – wszystkie króliczki wspinają się, aby zdobyć marchewkę. Niestety po drodze czeka je wiele niebezpieczeństw. Komu uda się nie spaść i kto jako pierwszy osiągnie cel? Gra gwarantuje mnóstwo zabawy wszystkim uczestnikom. [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 05.09.2022
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 PLN.
Czas gry: 60-90 min.
Zawartość pudełka: 2 Plansze Frakcji, 1 Plansza Włóczęgi, 1 plansza Mechanicznego Markiza, 1 drewniany stojak na karty Mechanicznego Markiza, 1 Pion Włóczęgi, 40 drewnianych Wojowników, 3 znaczniki, 65 żetonów, 1 drewniany stojak na karty Mechanicznego Markiza, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 1-6 graczy w wieku od lat 10.
Root: Tryby Leśnogrodu to kolejny duży dodatek wprowadzający długo wyczekiwany wariant solo, w którym przyjdzie nam zmierzyć się z mechanicznymi odpowiednikami znanych już frakcji - Mechanicznym Markizem 2.0, Elektrycznymi Dynastiami, Samoczynnym Sojuszem i Włóczęgobotem. Dodatek jest całkowicie kompatybilny z innymi rozszerzeniami, dzięki czemu Tryby Leśnogrodu sprawdzą się zarówno jako gra jednoosobowa, jak i wieloosobowa. Gracze będą mogli mieszać ze sobą wybrane frakcje i dodać dowolną liczbę frakcji mechanicznych, grać standardowo lub wybrać opcję sojuszu i zjednoczyć się przeciwko zrobotyzowanym zwierzakom w trybie kooperacyjnym.
To nie jest samodzielna gra. Do gry wymagana jest podstawowa wersja Root.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 10.08.2022
To ja go tnę. [Gra karciana] / autor Ramy Badie. - Gdańsk : Rebel ; [2020]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 29 x 17x 4 cm.
(Gry Karciane)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 40 PLN.
Czas gry 30-60 minut
Liczba graczy 2-6
Zawartość pudełka: talia główna - 115 kart standardowej wielkości, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja.
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 01.08.2022
Sagrada / Daryl Andrews, Adrian Adamescu ; rozwój gry Ben Harkins ; grafika i ilustracje Peter Wocken Design LLC ; tłumaczenie Jakub Meller, Michał Herman. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (12 kart wzorów witraży, 12 kart narzędzi, 90 kostek, worek na kostki, 10 kart celów grupowych, 4 znaczniki punktów gracza, 24 znaczniki uznania, 5 kart celów indywidualnych, tor punktacji, 1 worek na kostki) : karton, papier, plastik, len ; 7x22x30 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Liczba graczy 1-4.
Czas gry 30-45 minut.
Pełen opis gry w instrukcji.
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować! Robi się ciekawie? Poczekajcie, aż do gry wejdą Karty celów, które na koniec gry zapewnią dodatkowe punkty za realizację konkretnych zadań. Witraże występują w różnych stopniach trudności – im trudniej go ułożyć, tym więcej punktów będziemy mogli zużyć na skorzystanie z Kart narzędzi, które ułatwią nam tworzenie naszego dzieła. Zasady tej gry można wytłumaczyć w dosłownie kilka minut, ale niespodziewana głębia i ogromna regrywalność sprawią, że „Sagrada” będzie częstym gościem na stole każdego gracza, który ceni lekką, ale jednocześnie wymagającą rozrywkę. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 27.07.2022
Wsiąść do pociagu : USA [Gra planszowa] / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval ; opracowanie graficzne Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (1 plansza przedstawiająca mapę Ameryki Północnej, 240 kolorowych wagoników, 110 kart wagonów, 30 kart biletów,karta podsumowania, 5 drewnianych znaczników) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja ([16] stron : ilustracje kolorowe).
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 70 PLN.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 14.07.2022
Wsiąść do pociagu : Europa [Gra planszowa] / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval ; opracowanie graficzne Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (1 plansza przedstawiająca mapę Europy z XIX w., 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych dworców, 110 kart wagonów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja ([16] stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 70 PLN.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Na opakowaniu: Days of wonder.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków. (https://www.rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 13.07.2022
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 60 PLN.
Zawartość pudełka: 6 znaczników badaczy, 3 arkusze Przedwiecznych, plansza, 103 karty, 120 żetonów i znaczników, instrukcja.
Gra dla 1-4 graczy. Czas rozgrywki 30-60 min.
Na opakowaniu: kooperacyjna gra tajemnic i chaosu autorstwa Carla A. Rossiego.
Horror w Arkham: Ostatnia godzina to kooperacyjna gra planszowa, w której 1 do 4 badaczy stawia czoła hordzie potworów, próbując odwrócić straszliwy rytuał przywołujący Przedwiecznego. Aby tego dokonać, muszą znaleźć odpowiednie składniki do rytuału, analizując wskazówki pozostawione przez nikczemne hordy kultystów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 13.07.2022
Mi pasuje! [Gra planszowa] / Peter Burley ; ilustracje Alexander Strohmaier, Steve Tolley, Franz Vohwinkel ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (6 dwustronnych plansz w różnych kolorach, 162 sześciokątne kafle - po 27 w 6 kolorach, 24 sześciokątne kafle specjalne - po 4 w sześciu kolorach) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 PLN.
Liczba graczy: 1-6.
Czas rozgrywki: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Mi pasuje! to klasyczna gra logiczna o bardzo prostych zasadach, zapewniająca wiele godzin rozrywki na najwyższym poziomie. Po raz pierwszy wydana w roku 1983 do dziś cieszy się niesłabnącą popularnością na całym świecie dzięki swojemu uniwersalnemu charakterowi.
Dlaczego pokochasz tę grę? Zasady tej gry są bardzo proste i możemy wytłumaczyć je naprawdę szybko praktycznie każdemu nowemu uczestnikowi zabawy; do wspólnej rozgrywki mogą zasiąść osoby w różnym wieku i o różnym stopniu zaawansowania. Prosta stylistyka nawiązuje do klasycznych gier logicznych, a tym samym nie przeraża niepotrzebnymi elementami fabularnymi, które, zwłaszcza dla osób starszych mogą być zniechęcające. W przeciwieństwie do większości gier logicznych, które skupiają się na pojedynku dwóch graczy, Mi pasuje! pozwala na zabawę aż sześciu osobom jednocześnie! W 1994 roku gra otrzymała nominację do najbardziej prestiżowej planszówkowej nagrody w branży gier planszowych, czyli Spiel des Jahres! Czy rozwiążesz nieustannie rosnącą zagadkę? Mi pasuje! .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 27.04.2022
Blokus junior [Gra planszowa]. - [S.l.] : Mattel, 2013. - 1 gra (1 plansza do gry, 4 dwustronne maty do minigier, 21-częściowe zestawy (84 elementy) koloru niebieskiego, zielonego) : papier, plastik : w pudełku 27 x 27 x 4 cm + instrukcja (3 karty złożone : ilustracje kolorowe).
(Gry Planszowe)
Kaucja zwrotna za wypożyczenie gry wynosi 30 zł.
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 15-20 min.
Montaż wymaga pomocy osoby dorosłej.
Nagradzana rodzinna gra strategiczna Blokus teraz w wersji dla młodszych graczy – Blokus Junior! Ta łatwa do opanowania gra strategiczna zachęca dzieci do ćwiczenia umysłu poprzez myślenie przestrzenne, planowanie i rozwiązywanie problemów. Podobnie jak w klasycznej wersji gry, celem Blokus Junior jest ułożenie jak największej liczby swoich elementów na planszy – ale elementy w tym samym kolorze mogą stykać się tylko rogami. W dostosowanej do dzieci wersji tej ulubionej rodzinnej gry planszowej rozgrywka jest szybsza, a elementy większe. Gracze od 5 roku życia mogą też skorzystać z wizualnych wskazówek, aby nauczyć się podstaw strategii i krytycznego myślenia. Blokus Junior ma wszystko, czego dzieci potrzebują, aby ćwiczyć umysł w dwie osoby, a także 8 minigier rozwijających zdobyte umiejętności. źródło opisu: [www.taniaksiazka.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 30.03.2022
Dobble: zwierzaki [Gra karciana] / Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (55 kart, okrągłe pudełko, instrukcja) ; metal, kolor ; w pudełku 10x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje).
(Gry Karciane)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 40 PLN.
Czas gry: 15 min.
W instrukcji znajdziecie pięć różnych minigier.
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy w wieku od lat 6.
W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć). Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko "Dobble" tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko "Dobble" ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku. [aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 29.03.2022
5 sekund [Gra planszowa] / [autorzy pytań Adam Kulik i inni ; opracowanie graficzne Sebastian Goyke]. - Gdynia : Trefl, 2019. - 1 pudełko (362 karty z pytaniami (724 pytania), 6 kart "Następny", 6 kart "Zmiana", 6 pionków do gry, plansza do gry, 1 specjalny czasomierz, 1 pudełko na karty,) ; 26x26x8 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Gra udostępniana na miejscu w czytelni dla dzieci i młodzieży.
Gra, w której szybko myślisz i szybko mówisz!
Liczba graczy: 3-6 osób.
Czas gry: 10-15 minut.
Lubisz adrenalinę? Polubisz 5 sekund! Zmierz się z czasem w nowej grze towarzyskiej, w której szybko myślisz i szybko mówisz. Gracze ustawiają na środku pudełko z kartami i losują pytanie, na które odpowiada gracz siedzący na Gorącym Krześle. Kiedy usłyszy pytanie, wystartuje czasomierz odmierzający dokładnie 5 sekund przeznaczonych na udzielenie 3 poprawnych odpowiedzi. Zrób to jednocześnie: wymyśl odpowiedzi, kontroluj czas i postaraj się nie skupiać na rozpraszających kulkach przesuwających się po spirali czasomierza. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 29.03.2022
Calico [Gra planszowa] / Kevin Russ ; ilustracje: Beth Sobel. - Kraków : Lucky Duck Games, 2020. - 1 pudełko (4 dwustronne planszetki kołdry, 108 kafelków materiału, 24 kafelki projektów, 6 kafelków materiału, 5 dwustronnych kafli kotów, 80 żetonów kotów, 1 płócienny woreczek, 1 notes do zapisywania punktacji, 52 żetony guzików, 1 kafelek punktacji za guziki, 1 kafelek "Mistrz szycia kołder", instrukcja) ; 24x24x7 cm.
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 1-4.
Przy wypożyczeniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 60 zł.
Czas gry: 30-45 minut.
Najsłodsza gra, po jaką możecie sięgnąć! Bo czy jest coś bardziej uroczego od kotków? Uszyjcie im wygodne kocyki, używając do tego specjalnych kafelków. Doskonała rozrywka dla całej rodziny. Przeurocza gra kafelkowa jest doskonałą rozrywką intelektualną, idealną zarówno dla najmłodszych, jak i ich rodziców. Zabawa spodoba się również bardziej wymagającym graczom. Na co możesz liczyć, wybierając "Calico"? Z pewnością zachwyci Cię wspaniała oprawa, jak i liczne zadania do wykonania. Zasady gry nie są skomplikowane. Gracze muszą podczas swojego ruchu wybrać jeden z dostępnych elementów (kafelków odwzorowujących materiał), następnie układając go na swojej planszy. Konkretne wzory mają przyciągać koty, zapewniając uczestnikowi zabawy punkty, tak samo, jak doszyte guziki bądź dopasowane układy skrawków szytego kocyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej