Marketing partnerski
Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Autor
Otto Jacek
(2)
Brott Armin
(1)
Gordman Robert
(1)
Gordon Ian H
(1)
Górska Grażyna
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Wietrzykowski Dawid
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Polska
(2955)
Kobieta
(2874)
Miłość
(2260)
Rodzina
(2131)
Tajemnica
(1924)
Marketing partnerski
(-)
Przyjaźń
(1812)
Literatura polska
(1697)
Wojna 1939-1945 r.
(1467)
Poezja polska
(1466)
Śledztwo i dochodzenie
(1455)
Zabójstwo
(1402)
Relacje międzyludzkie
(1357)
II wojna światowa (1939-1945)
(1001)
Zwierzęta
(941)
Uczucia
(897)
Magia
(763)
Literatura
(758)
Trudne sytuacje życiowe
(726)
Dzieci
(705)
Język polski
(672)
Małżeństwo
(669)
Życie codzienne
(652)
Żydzi
(647)
Rodzeństwo
(627)
Podróże
(625)
Nastolatki
(615)
Wybory życiowe
(610)
Pamiętniki polskie
(584)
Sekrety rodzinne
(572)
Policjanci
(554)
Osoby zaginione
(532)
Dziewczęta
(522)
Dziecko
(507)
Publicystyka polska
(504)
Warszawa
(495)
Powieść obyczajowa (dla dzieci)
(486)
Historia
(482)
Humor
(466)
Opowiadanie polskie
(448)
Wojsko
(447)
Polityka
(438)
Powieść polska (dla dzieci)
(432)
Śmierć
(432)
Dziennikarze
(431)
Kultura
(431)
Sztuka
(423)
Psy
(417)
Kucharstwo
(414)
Uczniowie
(404)
Bibliotekarstwo
(395)
Samotność
(392)
Filozofia
(390)
Boże Narodzenie
(378)
Opowiadanie polskie (dla najmłodszych)
(378)
Matki i córki
(374)
PRL
(365)
Relacja romantyczna
(363)
Wojna
(361)
Przestępczość zorganizowana
(358)
Powieść angielska
(357)
Obyczaje i zwyczaje
(351)
Język angielski
(349)
Sieradz (woj. łódzkie ; okręg)
(348)
Przedsiębiorstwo
(347)
Strach
(346)
Arystokracja
(345)
Opowiadanie obyczajowe
(344)
Pisarze
(338)
Spisek
(335)
Przyroda
(332)
Władcy
(330)
Policja
(324)
Uprowadzenie
(322)
Seryjni zabójcy
(319)
Mężczyzna
(313)
Koty
(311)
Ruch oporu
(308)
Młodzież
(306)
Prywatni detektywi
(305)
Lekarze
(300)
Społeczeństwo
(291)
Zjawiska paranormalne
(290)
Powieść przygodowa (dla dzieci)
(288)
Zemsta
(287)
Ludzie a zwierzęta
(283)
Wychowanie w rodzinie
(279)
Religia
(277)
Zdrada
(274)
Trauma
(272)
Wakacje
(271)
Odżywianie
(270)
Dramat polski
(268)
Wiersze polskie (dla najmłodszych)
(268)
Nauka
(266)
Encyklopedia polska
(265)
Matematyka
(260)
Szpiegostwo
(259)
Dojrzewanie
(258)
Opowiadanie obyczajowe (dla dzieci)
(256)
Pisarze polscy
(255)
Gatunek
Poradnik
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okładce: Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski. Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy. Zostań liderem w swojej branży.
7 kroków -jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy Zostań liderem w swojej branży Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę. Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się: kim jest klient, którego musisz mieć, jak pozycjonować swoją firmę, w jaki sposób analizować ruchy konkurencji, jak wybrać sobie niszę na rynku, co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne, jak dobierać sobie pracowników. Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Wyd. 2 rozsz. - Waszawa : C. H. Beck, 2004. - XIV, 360 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Warszawa : C. H. Beck, 2001. - XII, 348 s. : il. ; 21 cm.
(Academia Oeconomica)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej