Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(164)
Forma i typ
Gry i zabawki
(107)
Książki
(57)
Poradniki i przewodniki
(19)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Proza
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(98)
wypożyczone
(63)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(113)
Czytelnia dla Dzieci
(5)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(47)
Autor
Cottereau Jacques
(9)
Polouchine Igor
(8)
Benedetti Toussaint
(7)
Blanchot Denis
(7)
Knizia Reiner (1957- )
(5)
Peeters Raf
(5)
Andreani Jean-Francois
(4)
Gille-Naves Guilaime
(4)
Gille-Naves Guillaume
(4)
Bauza Antoine
(3)
Kobbert Max J
(3)
Socha Piotr
(3)
Andreani Jean-François
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Chan Maisherly
(2)
Denis Blanchot
(2)
Dennen Paul
(2)
Faccini Renato
(2)
Grzesiak Mateusz
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Karpiński Maciej
(2)
Knizia Reiner
(2)
Kołodziejczak Tomasz
(2)
Petitcollin Christel
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rudniański Jarosław
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szulc Cezary
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Żabicka Monika
(2)
Abramczyk Beata
(1)
Ackerman Diane
(1)
Allen Nina
(1)
Andreani Jean François
(1)
Ariely Dan (1967- )
(1)
Arustowicz Krystyna
(1)
Assaraf John
(1)
Asselborn Jörg
(1)
Augier Steeve
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barillé Albert
(1)
Barrett Feldman Lisa
(1)
Baszniak Tadeusz
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bellet Pierre
(1)
Ben-Shahar Tal
(1)
Bielecki Krzysztof
(1)
Bilska-Kamińska Dorota
(1)
Binder Marek
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Bleau Rebecca
(1)
Bodziony-Szweda Katarzyna
(1)
Boelinger Christophe
(1)
Bojara Ewa
(1)
Bolecki Włodzimierz
(1)
Bonessee Regis
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bouleau Jean-Baptiste
(1)
Bończyk Stanisław
(1)
Bońkowski Witold (1940- )
(1)
Bronk Natalia
(1)
Broseghini Giorgia
(1)
Bryson Tina Payne
(1)
Brzeska-Czuba Alina
(1)
Bukowski Adam
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Byrska Magdalena
(1)
Błaszczyszyn Maja
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno
(1)
Cebo-Foniok Małgorzata
(1)
Charitonow Ewa
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Childress Kevin
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Claremont Chris
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Conzadori Remo
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Cravotta Nicolas
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Damasio Antonio R
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Deacove Jim
(1)
Des Pallieres Philippe
(1)
Deschamps Christine
(1)
Dingman Marc
(1)
Dobrek Gabriela
(1)
Domińska Agata
(1)
Dryden Gordon (1931- )
(1)
Dufour Joan
(1)
Dunbar R. I. M. (1947- )
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(79)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(122)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(162)
Niemcy
(1)
Język
polski
(161)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(78)
Młodzież
(71)
Dorośli
(50)
6-8 lat
(48)
9-13 lat
(42)
14-17 lat
(30)
0-5 lat
(17)
Rodzice
(2)
3+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(13)
Literatura polska
(8)
Literatura niemiecka
(4)
Literatura angielska
(2)
Literatura australijska
(1)
Literatura belgijska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura indyjska
(1)
Literatura irlandzka
(1)
Literatura niderlandzka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Literatura tybetańska
(1)
Temat
Trening umysłu
(111)
Współzawodnictwo
(51)
Umysł
(49)
Strategia
(22)
Logika
(17)
Zabawa
(15)
Mózg
(13)
Planowanie
(13)
Spostrzeganie
(13)
Pamięć
(9)
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Myślenie
(7)
Zwierzęta
(7)
Krainy i światy fikcyjne
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Samopoznanie
(6)
Uczucia
(6)
Współdziałanie
(6)
Wyobraźnia
(6)
Decyzje
(5)
Inteligencja (psychol.)
(5)
Medytacja
(5)
Samorealizacja
(5)
Sukces
(5)
Wyobraźnia przestrzenna
(5)
Zwierzęta gospodarskie
(5)
Życie
(5)
Motywacja
(4)
Rolnictwo
(4)
Szczęście
(4)
Duchowość
(3)
Dusza
(3)
Edukacja ekonomiczna
(3)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Kreatywność
(3)
Labirynt
(3)
Matematyka
(3)
Miłosz, Czesław
(3)
Mnemotechnika
(3)
Neuropsychologia
(3)
Strategia (teoria gier)
(3)
Taktyka
(3)
Świadomość
(3)
Barwy
(2)
Ból
(2)
Cele życiowe
(2)
Ciało ludzkie
(2)
Człowiek
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Ekonomia
(2)
Figury geometryczne
(2)
Gejsza
(2)
Imprezy
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Intuicja
(2)
Inwestycje
(2)
Język polski
(2)
Koty
(2)
Kradzież
(2)
Leczenie
(2)
Liczenie w pamięci
(2)
Lęk
(2)
Magia
(2)
Neurobiologia
(2)
Niepowodzenie
(2)
Nieruchomości
(2)
Osobowość
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Podświadomość
(2)
Potrzeba (psychologia)
(2)
Pranie mózgu
(2)
Przebaczenie
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Psychiatrzy
(2)
Psychologia
(2)
Samokształcenie
(2)
Samowychowanie
(2)
Sawanna
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Społeczeństwo
(2)
Stres
(2)
Stworzenia fantastyczne
(2)
Szachy
(2)
Tajemnica
(2)
Trauma
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Uczenie się
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wojna
(2)
Wrażliwość
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zdrowie psychiczne
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Archimedes (ok. 287-212 p.n.e.)
(1)
Artefakty
(1)
Arystoteles (384-322 p.n.e.)
(1)
Augustyn (święty ; 354-430)
(1)
Temat: dzieło
Harry Potter
(1)
Temat: czas
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1918-1939
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
2001-
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Japonia
(2)
Afryka
(1)
Afryka Południowa
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Argentyna
(1)
Azja
(1)
Buenos Aires (Argentyna ; okolice)
(1)
Eldorado (kraina mitologiczna)
(1)
Ellis, Wyspa (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tybet (Chiny ; kraina historyczna)
(1)
Województwo łódzkie (1919-1939)
(1)
Węgry
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(100)
Gry planszowe
(86)
Poradnik
(16)
Opracowanie
(11)
Gry edukacyjne
(5)
Fantasy
(4)
Gry
(3)
Gry i zabawki
(3)
Gry i zabawy
(3)
Gry strategiczne
(3)
Thriller
(3)
Gry w karty
(2)
Karty do gry
(2)
Monografia
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Broszura
(1)
Esej
(1)
Fantastyka
(1)
Gry Quizowe
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Plansze do gry
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Relacja
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(100)
Psychologia
(21)
Rozwój osobisty
(10)
Edukacja i pedagogika
(7)
Medycyna i zdrowie
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Religia i duchowość
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Biologia
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
164 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! [Gra karciana]/ autor Jean-Louis Roubira; ilustracje Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 pudełko (plansza, 84 karty, 8 żetonów do głosowania, 8 drewnianych kroliczkow, instrukcja.) ; 28x28x6 cm.
(Gry Planszowe)
(Gry Karciane)
Czas gry 30 min.
Liczba graczy 3-8.
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 50 PLN.
Dixit to pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń. W tej wielokrotnie nagradzanej grze główną role odgrywają ilustracje na kartach. Gracze starają się wskazać kartę, która jest źródłem historii, a równoczesnie zmylić przeciwników. Dixit to zaskakująca i emocjonujaca, zaczarowana gra karciana, która połączy przy stole cała Twoją rodzinę i przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiem Ci Mamo... . - Chwaszczyno : F.H.U "MULTIGRA", [2019]. - 1 gra (6 kostek 2,5 x 2,5 cm) : karton, papier, kolor ; w pudełku 19x19x5 cm.+ instrukcja
(Gry Edukacyjne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1+. Wiek graczy: 4+.
Kostki obrazkowe „Opowiem Ci mamo” to prosta ale bardzo interesująca i wartościowa zabawka i gra edukacyjna. Na 6 kostkach znajdują się symboliczne obrazki przedstawiające osobę, czynność, zdarzenie i miejsce. Zabawa polega na tym, by po rzucie kostkami opowiedzieć historyjkę, która będzie zawierała wszystkie elementy wskazane przez kostki. Zabawa może odbywać się w większym gronie, a każdy z uczestników w swojej kolejce stara się opowiedzieć jak najciekawszą historię. Zabawa stanowi świetną pomoc dydaktyczną, rozwija wyobraźnię, zmusza do myślenia i uczy poprawnego wysławiania się. [Multigra]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tyrants Of the Underdark [Gra planszowa]. - Maryland : Gale Force Nine, 2021. - 1 pudełko (plansza, 4 plansze graczy z drowimi domami, notes punktacji, 340 kart, 284 żetony i znaczniki, instrukcja. ; 26x26x8 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypozyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 2-4 osób.
Czas gry: 90+ minut.
Edycja polska.
Gra pochodzi z serii Dungeons&Dragons.
Zajmij swoje miejsce jako jedna z przywódczyń domów drowów i walcz o kontrolę nad Podmrokiem. Zbuduj swoją talię, aby rekrutować sługusów i wykorzystywać ich jako narzędzia do zabijania, infiltracji i kontrolowania domów przeciwników. Bądź ostrożny, ponieważ tylko jeden ród może rządzić Podmrokiem! Dungeons & Dragons: Tyrants of the Underdark to pełna rywalizacji gra strategiczna dla 2 do 4 graczy, w której wcielasz się w jedną z przywódczyń najznamienitszych rodów Menzoberranzan. Jako mroczny elf, Twoim celem jest zdobycie potęgi, najwyższej pozycji w hierarchii rodów i uznania w oczach Lolth. W trakcie gry zbuduj talię sługusów z Twojego rodu i wykorzystaj ich do osiągnięcia swoich celów. Będziesz nieustannie udoskonalać swój deck, dodając nowe karty, starając się uczynić swoją talię potężniejszą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 60 PLN.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: około 60 minut.
Zawartość: 1 plansza, 1 tor kryształów, 1 znacznik rundy, 1 znacznik Pory Roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości Pór Roku, 40 zaawansowanych kart mocy, 60 podstawowych kart mocy, 64 żetony energii.
Pory roku kuszą dopracowaną sferą wizualną, dzięki której obcowanie z grą jest prawdziwą przyjemnością. Przepiękne grafiki przenoszą graczy w wyjątkowy, fantastyczny świat. To jeden z tytułów, w który nie da się rozegrać dwóch identycznych partii. Budowanie talii i wymiana kart w połączeniu z użyciem kości sprawiają, że za każdym razem mamy okazję wypróbować zupełnie inną strategię. To rozbudowana i interesująca gra, która daje stawia uczestników przed wieloma ważnymi decyzjami, wpływającymi na ich ostateczny wynik. Dzięki wykorzystaniu różnych zestawów dostępnych kart możemy modyfikować poziom trudności i dopasowywać go do możliwości uczestników: od Czarodzieja Praktykanta, aż do Arcymaga. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? [Gra karciana] / Jonathan Favre- Godal [autor] ; Steeve Augier [ilustracje] . - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., 2021. - 1 pudełko (36 kart-6 zwierzaków w 6 kolorach, 13 żetonów kupy) : karton ; 12x8 cm + instrukcja ( 8 stron : ilustracje ; 10 cm).
(Gry Karciane)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 20 PLN (gotówką).
Ilość graczy: 3-6 osób.
Czas trwania gry: 15 min.
Wiek 6+
Zaprojektowano we Francji.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. To nie kot, to królik! To on! Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej - wygrywa. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 160 PLN (gotówką).
Do gry wymagana jest darmowa cyfrowa aplikacja.
W pudełku: kompendium zasad, instrukcja, 22 dwustronne kafelki mapy, 28 kart obrażeń, 28 kart strachu, 6 kart bohaterów, 83 karty przedmiotów, 15 kart atutów, 2 dwustronne mapy potyczki, 21 kart tytułów, 30 kart umiejętności podstawowych, 30 kart umiejętności bohaterów, 72 karty ról, 20 kart słabości, 10 kart terenu, 31 plastikowych figurek, 30 żetonów terenu, 12 sztandarów wrogów, 12 plastikowych podstawek, 84 inne żetony.
Na podstawie powieści J.R.R. Tolkiena.
Podróże przez Śródziemie to w pełni kooperacyjna przygodowa gra fantasy przeznaczona dla 1-5 graczy. Ty i twoi przyjaciele będziecie mogli wcielić się w słynnych bohaterów z powieści Władca Pierścieni J.R.R. Tolkiena. Będziecie podróżować przez Śródziemie, walczyć z niegodziwymi łotrami, dokonywać odważnych wyborów i mierzyć się ze złem, które zagraża krainie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scythe [Gra planszowa] / projekt gry: Jamey Stegmaier ; opracowanie artystyczne i projekt świata: Jakub Różalski ; [tłumaczenie na język polski: Krzysztof Kurek i Ryszard Chojnowski]. - Opole : Vertima Sp. z o.o., © 2021. - 1 gra (1 skrót zasad, 1 arkusz osiągnięć, 1 arkusz pomocy gracza, 1 plansza gry, 5 plansz graczy, 80 kartonowych monet, 80 drewnianych znaczników zasobów, 12 kartonowych żetonów mnożników, 12 kartonowych znaczników spotkań, 6 kart premii za budowle, 42 karty walki, 23 karty celów, 28 kart spotkań, 12 kart Fabryki, 2 wskaźniki siły, 5 kart przeprawy, 5 kart szybkiego startu, 31 kart Automy, 20 figurek mechów, 5 figurek postaci, 5 plansz frakcji, 5 drewnianych znaczników akcji, 5 drewnianych znaczników popularności, 5 drewnianych znaczników siły, 30 drewnianych znaczników gwiazdek, 20 drewnianych znaczników budowli, 20 drewnianych znaczników rekrutów, 40 drewnianych znaczników robotników, 30 drewnianych znaczników technologii) ; drewno, karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 10x30x36 cm + 2 instrukcje ([32] strony ; [12] stron : ilustracje ; 28 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypozyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 190 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1-5 osób.
Czas gry: 115 minut.
Komponenty ogólne: 2 instrukcje (zwykła oraz autora) ; 1 skrót zasad ; 1 arkusz osiągnięć ; 1 plansza gry ; 5 plansz graczy ; 80 kartonowych monet ; 80 drewnianych znaczników spotkań ; 6 kart premii za budowle ; 42 karty walki ; 23 karty celów ; 28 kart spotkań ; 12 kart Fabryki ; 2 wskaźniki siły ; 5 kart przeprawy ; 5 kart szybkiego startu ; 31 kart Automy.
Komponenty frakcji: 20 figurek mechów ; 5 figurek postaci ; 5 plansz frakcji ; 5 drewnianych znaczników akcji ; 5 drewnianych znaczników popularności ; 5 drewnianych znaczników siły ; 30 drewnianych znaczników gwiazdek ; 20 drewnianych znaczników budowli ; 20 drewnianych znaczników rekrutów ; 40 drewnianych znaczników robotników ; 30 drewnianych znaczników technologii.
Na małym, choć niezwykle pożądanym terenie zebrali się przedstawiciele pięciu frakcji. Kto zyska chwałę i fortunę, tworząc swoje imperium jako przywódca Wschodniej Europii? Scythe to strategiczna gra planszowa dla 1-5 graczy, w której wcielisz się przywódcę jednego z narodów Europii Wschodniej w alternatywnej rzeczywistości lat 20 ubiegłego stulecia. Będziesz odkrywał i podbijał kolejne terytoria. Zwerbujesz nowych rekrutów i zgromadzisz surowce. W końcu będziesz wysyłał do walki siejące postrach bojowe mechy, którymi zmiażdżysz innych graczy. A to wszystko dla chwały, sławy i pieniędzy. Bowiem zwycięzcą gry zostanie gracz z największą liczbą zgromadzonych monet. Zdobędziesz ich tym więcej, im większa będzie twoja popularność, im bardziej rozwinięte będzie twoja armia, a także im więcej terenów i zasobów będziesz kontrolował. Planuj, podbijaj, zwyciężaj! źródło opisu: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tpикyтник тa кoмпaнія / Aлiна Брзеска ; ілюстрації: Мачей Шуманович.
(Język Ukraiński)
(Gry Planszowe)
Zawartość pudełka: plansza, 45 kart, 64 figury, 3 medale, 4 pionki, 2 instrukcje (w języku ukraińskim i rosyjskim)..
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 20 min.
Na opakowaniu: nalìpku v podarunok! Drakon-Pustunčik rekomenduê.
Ми довго-довго вчили різні фігури і шукали їх навколо нас. Пора перевірити, наскільки добре ми їх знаємо і як швидко можемо використовувати. Ось, наприклад, яку картинку можна скласти з двох кіл, одного трикутника, трьох квадратів і прямокутника? А якщо картинки вже готові, а нам потрібно тільки правильно їх повторити з такими ж фігурами, та ще й на швидкість? Чи ви готові перевірити свої вміння?
"Kółka i spółka. Wersja ukraińska" to gra planszowa dla najmłodszych pozwalająca rozwijać spostrzegawczość oraz umiejętność identyfikacji poszczególnych brył geometrycznych, składających się na konkretny obrazki. Zabawa w wersji ukraińskiej pozwala maluchom ćwiczyć refleks podczas wesołej rywalizacji z pozostałym graczami. Dołącz do Smoka Obiboka w wyjątkowej rozgrywce, która wymaga od nas koncentracji i zaangażowania. Pojawiające się na obrazkach kwadraty, prostokąty i koła w nieoczywisty sposób łączą się ze sobą, tworząc unikatowe obiekty, takie jak kosmiczna rakieta, dom jednorodzinny czy lokomotywa. Zadaniem każdego z graczy będzie jak najszybsze rozpoznanie tego, co skrywa konkretna ilustracja, i zgromadzenie jak największej liczby punktów, które doprowadzą do zwycięstwa. "Kółka i spółka" to doskonała rozrywka dla dzieci w wieku szkolnym oraz przedszkolnym, podczas której najmłodsi zdobywają wiedzę przydatną w trakcie nauki na lekcjach. W trakcie zabawy możemy swobodnie zmieniać poziom trudności, aby dostosować go do wieku zarówno czterolatków, jak i nieco starszych uczestników. Podczas pojedynczej kolejki w grze może wziąć udział od 2 do 4 graczy, dlatego zabawa w towarzystwie sympatycznego smoka przypadnie do gustu przede wszystkim dzieciom dzielącym swój pokój z rodzeństwem. Zaletą wydania jest również kolorowa oprawa graficzna, sprawiająca dzieciom jeszcze więcej frajdy w trakcie gry .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Lekcja Literatury)
Na s. tyt. i okł. : Lekcja literatury z Czesławem Miłoszem i Włodzimierzem Boleckim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 82-4 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na końcu języka : junior [Gra słowna] / autor: Andrew Innes ; projekt graficzny: Cezary Szulc. - Warszawa - Wesoła : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, © 2021. - 1 pudełko (talia pomarańczowa 54 karty, talia niebieska 54 karty) ; 19x14x4 cm.
(Gry Słowne)
(Gry Edukacyjne)
(Gry Karciane)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 3-6.
Czas gry: 20 minut.
Wesoła i kreatywna gra "Na końcu języka" w wersji dziecięcej! Teraz pociechy mają okazję do wyśmienitej zabawy i wykorzystania twórczej mocy wyobraźni. Zatem do dzieła, czas na wielkie emocje! W prostocie tkwi siła - to przysłowie idealnie pasuje do tej gry. Jej zasady są łatwe a radość, jaką daje zabawa, jest nieoceniona. Gracz, widząc rysunki na kartach, musi powiedzieć, z czym mu się one kojarzą. Musi podać słowo, które ma na końcu języka. I nie może przy tym zwlekać. Szybkość ma tutaj duże znaczenie. Im prędzej to zrobi, tym lepiej - jego zadaniem jest wyprzedzić rywali. Zaletą jest też to, że każdy rysunek może kojarzyć się z więcej niż jedną rzeczą. To zaiste daje szerokie pole do twórczych popisów! Jest też i coś więcej! Przygotowanych zostało kilka wariantów rozgrywki, dzięki którym jest okazja do rozwijania umiejętności głoskowania i rymowania. No i będzie przy tym też dużo śmiechu. Tak wyśmienitej zabawy nie można przegapić. Dlatego czas wyciągnąć karty i zacząć kreatywną przygodę wypełnioną humorem! Podarujcie dzieciom tę grę, a zapewnicie im dużo radości. Możecie również przyłączyć się do rozgrywki i przekonać się, czy dorównacie pociechom. Mimo to niezależnie od tego, kto wygra, można spodziewać się jednego - mnóstwa śmiechu! Gra okazała się prawdziwym strzałem w dziesiątkę, zdobywając w USA "Nagrodę Rodziców" w 2018 roku. Zapewnia ona dobrą zabawę i jednocześnie rozwija refleks, umiejętność szybkiego kojarzenia i dobierania odpowiednich słów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Archimedes : gra w matematyczne równania! [Gra karciana]/ autor Reiner Knizia ; [ilustracje Renato Faccini ; wydawaca: Tomasz Kołodziejczak; tłumaczenie: maciej Nowak-Kreyer; opracowanie graficzne Cezary Szulc]. - Warszawa : Egmont , 2022. - 1 gra (55 kart matematyków; 5 dużych żetonów symboli matematycznych, 25 żetonów punktów) : karton, kolor; w pudełku 12x9x3 cm) + instrukcja (8 stron : ilustracje; 12 cm).
(Gry Karciane)
(Gry Edukacyjne)
(Gry Planszowe)
(Gry do Plecaka)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 PLN (gotówką).
Wiek: 7+ ; liczba graczy: 2-5.
Wesoła, szybka i edukacyjna gra, w której gracze tworzą równania matematyczne, starając się jak najszybciej pozbyć wszystkich swoich kart z ręki. Zwycięzcą będzie ten, kto przez 5 rund zdobędzie najmniej punktów karnych. Dodawaj, odejmuj, mnóż i dziel, i poznaj największych mistrzów królowej nauk - matematyki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gwiezdna ucieczka [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, [2022]. - 1 pudełko (1 plansza, 8 elementów, instrukcja) ; 25x18x5 cm.
(SMART GAMES)
(Gry Logiczne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 30 PLN (gotówką).
Liczba graczy: 1.
Na opakowaniu: Gra w trwałym opakowaniu, idealna do podróży! Różne poziomy trudności, 60 zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 60 zł.
Czas gry 60 min.
Wersja polska [w tym instrukcja] na zlecenie sklepu Rebel.
Gra dla 1-6 osób, wiek od 14 lat. Można grać na 4 poziomach trudności.
4 plansze ; 9 żetonów wioski ; 3 kości Tao, 1 specjalna kość Tao, 1 kość Klątwy, 55 kart Duchów (niebieskie), 10 kart inkarnacji Wu-Fenga (czerwone), 20 znaczników Tao, 20 znaczników Czi, 4 figurki Taoistów, 4 znaczniki Jin-Jang, 8 figurek Duchów,2 figurki Buddy, 1 znacznik Nieaktywnych Tao, 1 znacznik Osłabiającej Mantry (zwój), 4 znaczniki Nieaktywnej Mocy, 3 znaczniki Neutralnej Mocy, 2 karty pomocy, 1 karta do zapisywania wyników rozgrywek ; instrukcja.
Gra kooperacyjna. Gracze muszą połączyć swoje siły, aby dotrwać do spotkania z Wu-Fengiem i odpowiednio się do niego przygotować!. Gracze, wspólnie, albo wygrają, albo przegrają.
Wielu poległo kładąc kres rządom Wu-Fenga, Władcy Dziewięciu Piekieł. Urna zawierająca jego prochy została pochowana na cmentarzu w niewielkiej wiosce w Środkowym Cesarstwie. Lata mijały, a przeklęte dziedzictwo popadło w zapomnienie pośród żywych. Ukryty w głębiach piekieł Wu-Feng nie zapomniał niczego. Niestrudzone poszukiwania w końcu doprowadziły go do miejsca, gdzie ukryto urnę. Cień jego poprzedniej inkarnacji już rozciąga się nad wieśniakami, nieświadomymi grożącego im niebezpieczeństwa. Na szczęście Fat-Si (kapłani taoistyczni) trzymają straż, strzegąc granicy pomiędzy światami żywych i umarłych. Uzbrojeni w odwagę, wiarę i moce, spróbują odesłać reinkarnację Wu-Fenga z powrotem do piekła. Ghost Stories to gra kooperacyjna. Gracze jako drużyna grają przeciwko grze. Spotka ich wspólne zwycięstwo bądź razem poniosą porażkę. W Ghost Stories można grać na czterech poziomach trudności: Początkowy, Normalnym, Koszmarnym i Piekielnym. Dlaczego zachwyci Cię ta gra? Wspaniała, klimatyczna szata graficzna szybko wprowadzi Cię w nastrój obleganej przez duchy chińskiej wioski. Każda karta jest warta uwagi również dzięki prezentacji widziadeł znanych nie z europejskich podań i legend, ale z chińskiej kultury. Fakt iż gra nie zawiera żadnych elementów językowych i w całości opiera się na ikonkach sprawia, że rozgrywka przebiega płynnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pitagoras : żonglerka liczbami! [Gra karciana]/ autor Reiner Knizia; ilustracje: Renato Faccini. - Warszawa : Egmont , 2023. - 1 gra (55 kart, 2 niebieskie kości, 1 czarna kość, 1 czerwona kość) + instrukcja (4 strony : ilustracje; 16 cm).
(Gry Karciane)
(Gry Edukacyjne)
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 PLN (gotówką).
Wiek: 8-108 lat ; liczba graczy: 2-6; czas gry: około 20 minut.
Gra „Pitagoras” autorstwa Reinera Knizia to idealny sposób na poprawę swojej sprawności rachunkowej, jednocześnie świetnie się przy tym bawiąc. Poprzez układanie działań z liczb na kartach, aby uzyskać wynik wyrzucany na kostkach, ćwiczymy logiczne i szybkie myślenie. Młodsze dzieci mogą się uczyć matematyki w ciekawy sposób! Z pewnością jest to gra, która nigdy nie stanie się nudna lub przestarzała!elem gry jest zebranie jak największej ilości kart, a zbieramy je układając matematyczne działania - dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie (zaawansowani gracze mogą dopuszczać pierwiastkowanie). [recenzja Skr B. ze strony www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Great Western Trail: Argentyna [Gra planszowa] / Alexander Pfister ; ilustracje . - Gdańsk : Wydawnictwo Lacerta, copyright 2023. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 30 x 30 x 8 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 100 PLN (gotówką).
Czas gry ok. 75-150 minut.
Liczba graczy 2-4.
Zawartość pudełka: plansza główna, 4 estancieros, 4 kapelusze, 4 lokomotywy, 4 plansze graczy, 5 żetonów pomocniczych, 57 żetonów pracowników, 51 żetonów rolników, 3 woreczki, 72 dyski graczy, 4 znaczniki certyfikatów, 4 znaczniki zboża, 82 monety, 1 żeton rynku pracy, 12 żetonów wymiany, 92 karty krów, 24 karty celów, 25 kart wyczerpania, 8 żetonów zawiadowców stacji, 48 żetonów budynków, 1 żeton specjalizacji, 1 notatnik punktacji, 15 kart Pedra, 12 kart załadunku, 1 plansza Pedra, 1 żeton rynku Pedra, 1 instrukcja, 1 dodatek do instrukcji, 1 instrukcja wariantu solo.
Przemierzaj równiny pędząc bydło, aby odnaleźć swoją drogę do zwycięstwa! Załaduj dobra na statek w Buenos Aires zanim wypłynie w daleką podróż do jednego z wielkich europejskich portów. Odkryj dodatkowe funkcje kart krów o strategicznym znaczeniu i wypróbuj plansze graczy ze zwiększoną liczbą akcji, albo zmierz się z Pedro w specjalnym wariancie jednoosobowym! Great Western Trail: Argentyna to nowa, samodzielna wersja popularnej gry strategicznej, w której wcielamy się w hodowców bydła. Podczas rozgrywki musimy dbać o swoje stado i reagować na jego potrzeby, a także skutecznie przetransportować je do punktu załadunkowego. [aleplanszowki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształcenie charakteru / Marian Pirożyński. - Szczecinek : Fundacja "Nasza Przyszłość". Oddział, copyright 2018. - 182, [1] strona ; 21 cm.
Książka niniejsza ma dopomóc młodzieży w przygotowaniu do życia. Więc nie dla starych, ale dla młodych duchem jest przeznaczona. Dla młodych, którzy szukają Ideału godnego człowieka. Dla entuzjastów, a nie dla zblazowanych sceptyków, którzy nie wierzą w postęp. Dla tych, co mierzą siły na zamiary [za: lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trivial Pursuit : Harry Potter [Gra Planszowa]. - [b.m.] : Hasbro, 2021. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 1 kostka, 300 kart, 1 woreczek z trójkątami, 1 wieża na kości, 1 specjalna kostka, instrukcja) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 14x14x9 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości zł (gotówką).
Liczba graczy : 2+
Wiek graczy : 10+
Czas gry: 60 min.
Trivial Pursuit Harry Potter to gra przeznaczona dla wszystkich fanów świata magii i czarodziejstwa, dzięki której mogą sprawdzić swoją wiedzę zdobytą z książek i filmów o Harrym Potterze! Pytania podzielone są na sześć kategorii, które losujecie, rzucając kością. Te kategorie to: Czarna Magia, Hogwart, Zaklęcia i Eliksiry, Magiczne Przedmioty, Magiczne Postacie oraz Zwierzęta i Magiczne Stworzenia. [empik.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Labyrinth : Harry Potter [Gra planszowa] / autor: Max J. Kobbert ; design: Paul Windle Design. - Ravensburg : Ravensburger Spielverlag, copyright 2019. - 1 pudełko (1 plansza do gry, 34 karty ze ścieżkami, 24 karty z tajemnicami, 4 pionki) ; 37x28 cm + broszura (21 stron).
(Gry Planszowe)
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, 34 karty ze ścieżkami, 24 karty z tajemnicami, 4 pionki.
Wymagana kaucja zwrotna pobierana przy wypozyczaniu gry: 50 zł (gotówką).
Wiek 7-99 lat.
Czas gry 20-30 minut.
Liczba graczy 2-4.
Kto pierwszy odnajdzie drogę do słynnych mieszkańców Hogwartu i powróci do punktu wyjścia? Harry, Ron, Hermiona, profesor Dumbledore, Hagrid i sowa Harry'ego, Hedwiga, czekają na odkrycie. Jeśli będziecie sprytnie przesuwać ścieżki labiryntu i tworzyć nowe drogi z pewnością dotrzecie do poszukiwanych postaci. Labirynt - proste zasady, a tyle niespodzianek! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Założycielskim mitem filozofii zachodniej jest przypowieść Platona o tym, że Sokrates nie umarł. Czym zatem jest to, co z człowieka nie umiera? Tradycja grecka nazywa to psychē, duszą. O duszy mówi się jednak wielorako – hē psychē legetai pollachōs – by sparafrazować Arystotelesa. Niemniej to ciągle jedna i ta sama dusza. Czym jest ona w istocie, skoro tak wielorako się jawi? Czym jest to, co nas boli, gdy idziemy do tego, który potrafi ją uleczyć, do terapeuty psychē? Jakiej odwagi wymaga od nas uznanie, że coś jej dolega; a nawet samo uznanie, że ona w ogóle jest. Czy jednak jesteśmy w stanie wyzwolić się z przesądów naszej epoki na temat duszy? Jak myśleć o duszy, gdy obwieszczono nam już śmierć Boga i śmierć człowieka? Nowoczesna psychologia, w dużej mierze wywodząca się z amerykańskiej tradycji behawioralnej, bierze klasyczną teologię i antropologię w nawias, by zacząć badanie duszy niejako od nowa. Zachowujemy się niczym dzieci, które na nowo odkrywają świat. Tradycyjne wyobrażenia duszy wydają nam się oderwane od naszego doświadczenia, są niezrozumiałe, urojone, mityczne. Historia psychologii zaczyna się dla nas pod koniec XIX wieku, od psychologii naukowej Wundta, jak gdyby wcześniejsza nauką nie była.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 1 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej