Sortowanie
Źródło opisu
KATALOG GŁÓWNY
(110)
Forma i typ
Książki
(70)
Gry i zabawki
(39)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(92)
wypożyczone
(15)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(45)
Czytelnia dla Dzieci
(2)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(61)
Multimedia
(1)
Autor
Ziembiński Zygmunt
(7)
Peeters Raf
(6)
Stanosz Barbara
(5)
Kotarbiński Tadeusz
(4)
Kraszewski Zdzisław
(3)
Lipczyńska Maria
(3)
Marciszewski Witold
(3)
Borkowski Ludwik
(2)
Ferron Bob
(2)
Grzegorczyk Andrzej
(2)
Malinowski Andrzej
(2)
Marek Wiktor
(2)
Onyszkiewicz Janusz
(2)
Pasenkiewicz Kazimierz
(2)
Woleński Jan
(2)
Wolter Władysław
(2)
Łukasiewicz Jan
(2)
Bajor Remigiusz
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bleau Rebecca
(1)
Bojanowska-Frydrysiak Zofia
(1)
Bouleau Jean-Baptiste
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Burley Peter
(1)
Cathcart Thomas. (1940- )
(1)
Centrum Kształcenia i Badań firmy Lisciani
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Chwedeńczuk Bohdan
(1)
Cramer Matthias
(1)
Cravotta Nicolas
(1)
Czechowska Justyna (1979- )
(1)
Dobrowolski Patryk
(1)
Floden Thomas
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Gandzel Mariusz
(1)
Gao Jiahui Eva
(1)
Garczyński Stefan
(1)
Gifford Clive (1966- )
(1)
Grandirard Melaine
(1)
Gravel Sophie
(1)
Green Dan (1975- )
(1)
Grodziński Eugeniusz
(1)
Gumański Leon
(1)
Hałkowska Katarzyna
(1)
Hodges Andrew
(1)
Jeanroy-Bertrand Julien
(1)
Johnsen Anne Lene (1968- )
(1)
Kahneman Daniel (1934- )
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kaufmann Hans
(1)
Kelly James Floyd
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kijak Karolina
(1)
Klein Daniel
(1)
Kmita Jerzy
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Leksińska Anna
(1)
Leksiński Wacław
(1)
Lewandowski Sławomir
(1)
Lohausen Dennis
(1)
Lyon Shanon
(1)
Machińska Hanna
(1)
Malinowski Grzegorz
(1)
Manor Ronnie
(1)
Marchesi Mirko
(1)
Metuki Gilit
(1)
Mill John Stuart
(1)
Mortiner Halina
(1)
Nora Kara Anette
(1)
Nowak - Kreyer Maciej
(1)
Nowotniak Justyna
(1)
Omyła Mieczysław
(1)
Opial Zdzisław
(1)
Pelc Jerzy
(1)
Pena Marisa
(1)
Perelman Ch
(1)
Petzel Jacek
(1)
Picksel
(1)
Piróg-Rzepecka Krystyna
(1)
Plebanek Grażyna
(1)
Ptaszyński Witold
(1)
Półtorak Agata
(1)
Quilliams Chris
(1)
Quine Willard Van Orman
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(1)
Ruchlis Hy
(1)
Rzadek Wojciech
(1)
Shephard David
(1)
Skubała-Tokarska Zofia
(1)
Smullyan Raymond
(1)
Stanosz Barbara (1935-2014)
(1)
Strohmaier Alexander
(1)
Stuhr Jerzy
(1)
Szaniawski Klemens
(1)
Szymczak Piotr
(1)
Słupecki Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(15)
1970 - 1979
(17)
1960 - 1969
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(110)
Język
polski
(110)
Odbiorca
Dzieci
(31)
9-13 lat
(20)
Młodzież
(20)
6-8 lat
(19)
14-17 lat
(11)
0-5 lat
(10)
Dorośli
(10)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Logika
(94)
Trening umysłu
(17)
Strategia
(13)
Logika matematyczna
(11)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Zabawa
(7)
Współzawodnictwo
(6)
Planowanie
(5)
Spostrzeganie
(5)
Kreatywność
(4)
Matematyka
(4)
Myślenie
(4)
Nauka
(4)
Zwierzęta
(4)
Arystoteles (387-322 p.n.e.)
(3)
Filozofia
(3)
Klocki (zabawki)
(3)
Rozumowanie (logika)
(3)
Teoria mnogości
(3)
Uwaga (psychologia)
(3)
Wynalazki
(3)
Wyobraźnia przestrzenna
(3)
Zabawki edukacyjne
(3)
Logika formalna
(2)
Metodologia
(2)
Mozaika
(2)
Trening koncentracji
(2)
Współdziałanie
(2)
Zdolności manualne
(2)
Antropologia słowa
(1)
Barwy
(1)
Biblioteki
(1)
Całki
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czytanie
(1)
Decyzje
(1)
Dedukcja
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dinozaury
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dzień
(1)
Etyka
(1)
Etymologia
(1)
Figury geometryczne
(1)
Filozofia języka
(1)
Indukcja
(1)
Intuicja
(1)
Język
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo matematyczne
(1)
Karczmy
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Księgarnie
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Lato
(1)
Leibniz
(1)
Liczby
(1)
Lis
(1)
List motywacyjny
(1)
Metafizyka
(1)
Metodologia nauk
(1)
Mill, John Stuart (1806-1873)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Natura
(1)
Noc
(1)
Pamięć
(1)
Pamięć wzrokowa
(1)
Panda wielka
(1)
Park safari
(1)
Perswazja
(1)
Pewność siebie
(1)
Pismo
(1)
Plaże
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przekłady
(1)
Przyroda
(1)
Psy
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Renesans
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rośliny
(1)
Rycerze
(1)
Samochody ciężarowe
(1)
Skandale polityczne
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Strategia (teoria gier)
(1)
Sylogistyka
(1)
Teoria poznania
(1)
Turing, Alan (1912-1954)
(1)
Umysł
(1)
Wikingowie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Wyobraźnia twórcza
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zegary i zegarki
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(42)
Gry planszowe
(23)
Gry i zabawki
(3)
Gry i zabawy
(2)
Plansze do gry
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Felieton
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Książka zabawka
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(37)
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
110 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dzień i noc [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2020. - 1 gra (1 stelaż, 10 drewnianych klocków, drewniana podstawka, 24 dwustronne karty) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 29x24x8 cm + instrukcja (1 strona ; 12 cm).
(Gry Logiczne)
(SMART GAMES)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 60 PLN (gotówką).
Gra dla jednej osoby.
Czas gry: do 15 min.
Witaj w świecie gry "Dzień i Noc" - logicznej układanki dla najmłodszych. Dziecko rozwiązując kolejne zadania "dzienne", polegające na odpowiednim układaniu klocków, ćwiczy koncentrację i zdolności manualne. Dla małych graczy, szukających większych wyzwań przygotowano zadania "noce", które dodatkowo trenują wyobraźnię i zdolności analityczne! Proste zasady, duże, bezpieczne elementy i możliwość zabawy jak w zwykłe klocki - to gotowy przepis na świetna gra na długie popołudnia! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mój dzień: naucz się planować! [Zabawka edukacyjna] / pomysł na grę: Centrum Kształcenia i Badań firmy Lisciani. - Teramo : Lisciani, 20[22]. - 1 pudełko zawiera: 1 plansza z rozkładem dnia, 7 kart z dniami tygodnia, 22 dwustronne karty z godzinami, 31 dwustronnych kart z czynnościami, trójwymiarowe miasto do złożenia (4 budynki + podstawa), trójwymiarowy zegar z 2 wskazówkami do złożenia, instrukcja; 28x28x7 cm.
(Gry Edukacyjne)
(Montessori)
Wiek 5+
Opracowane na podstawie metody Montessori.
Gra dostępna tylko na miejscu w czytelni dla dzieci i młodzieży.
Poznaję czas to gra edukacyjna oparta na metodzie edukacyjnej włoskiej pedagog - Marii Montessori. Umożliwia dzieciom poznanie bliżej koncepcji czasu - podziału miesięcy na tygodnie, a tygodnie na dnie, które z kolei dzielą się na pory dnia. Zadaniem dziecka jest tworzenie harmonogramu swojego dnia i odpowiednie jego zaplanowanie. Odpowiednie czynności dziecko musi połączyć z odpowiednią porą dnia. Drugim sposobem na zabawę jest klasyfikacja czynności pod względem miejsca jej wykonywania - w takim wypadku dzieci muszą odpowiednio ułożyć karty w trójwymiarowym mieście. Do zestawu dołączony jest także trójwymiarowy zegar na którym dzieci mogą ćwiczyć wskazywanie czasu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. W P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiedźmia Skała [Gra planszowa] / Reiner Knizia, Martino Chiacchiera ; ilustracje: Mariusz Gandzel ; tłumaczenie: Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko (plansza, 4 kociołki, 60 płytek akcji, 15 specjalnych płytek akcji, 10 żetonów sów, 48 wiedźm, 80 ładunków energii, 28 kryształów, 40 zwojów, 21 magicznych żetonów, 12 pionków, 4 zasłonki, 4 znaczniki pozycji, 4 arkusze pomocy, 4 znaczniki zwierząt, instrukcja) : ilustracje ; 29x29x7 cm.
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja zwrotna gotówką w wysokości 70 PLN.
Wiek: 12-99 lat.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 60-90 min.
Raz na 100 lat wybitne wiedźmy i znakomici czarodzieje gromadzą się w odległym zakątku świata, którego lokalizacja jest pilnie strzeżonym sekretem. Spotykają się, by odnowić sieć energii wytwarzanej przez legendarną Wiedźmią Skałę. Tajemne zaklęcia i rytuały pozwalają im zachować i wzmocnić własne moce, a temu, kto wykaże się największą biegłością w dziedzinie magii, zapewnią ogromną energię i prestiż na kolejne 100 lat, aż do kolejnego zgromadzenia.[rebel.pl].
Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo! Nie wszystkie możliwości są zawsze dostępne, więc trzeba mądrze wykorzystywać okazje, które się nadarzają. Po 11 rundach to z Was, które zgromadzi najwięcej punktów zwycięstwa, wygra rozgrywkę i zostanie Wybrańcem Wiedźmiej Skały. [rebel.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Króliczek [Gra logiczna] / designer Raf Peeters. - Warszawa : Granna, © 2012. - 1 gra (3 drewniane klocki, króliczek, 30 kart z zadaniami) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x29x11 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 10 cm).
(SMART GAMES)
(Gry Logiczne)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 60 PLN (gotówką).
Gra logiczna dla najmłodszych.
Dla jednego gracza.
GRA PLANSZOWA. Znakomita gra dla najmłodszych dzieci. Polega na układaniu kolorowych klocków w taki sposób, aby ostatecznie uzyskać wzór zaprezentowany na ilustracji z zadaniem. Czy zwierzątko patrzy przez okrągłą dziurkę, czy może przez otwór w kształcie gwiazdki? Na jakim klocku stoi - na żółtym, czerwonym czy niebieskim? Razem z króliczkiem wprowadź dziecko w świat takich pojęć, jak: góra - dół, wewnątrz - na zewnątrz, widoczne - schowane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fanta Color Baby: mosaico 3D con bottoni [Zabawka edukacyjna]. - Torino : Quercetti, 20[22]. - 1 pudełko zawiera: 1 plastikowa tablica, 8 kartonowych obrazków (wzorów), 24 kolorowe kołeczki o średnicy 4,5 cm (8 czerwonych, 8 niebieskich, 8 żółtych), instrukcja. ; 35x28x5 cm.
(Gry )
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 30 zł (gotówką).
Wiek: 1,5-4 lata
Tworzenie mozaiki poprzez wstawianie kołeczków w perforowaną tablicę jest wspaniałą i twórczą zabawą. Stymuluje rozpoznawanie kolorów, rozwija umiejętności manualne oraz koordynację ruchową. Wszystkie elementy wykonane są z tworzywa wysokiej jakości, są elastyczne i mają bezpieczne, zaokrąglone brzegi. Zestaw składa się z walizeczki, która po rozłożeniu staje się podstawką i tabliczką, w którą dziecko wtyka kołeczki o różnych rozmiarach, tworząc ciekawe wzory i obrazy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Oryginalny Rummikub: gra dla całej rodziny [Gra planszowa]. - Szczecin: TM Toys, 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) zawiera 104 kostki ponumerowane od 1 do 13 w czterech kolorach, 2 jokery, 4 stojaki na kostki : karton, plastik, kolor ; 39x24x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm).
(Gry Planszowe)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
Wiek 8+ ; 2-4 graczy.
Strategiczno-losowa gra, wymagająca wyobraźni i spostrzegawczości. Proste do opanowania zasady i dynamiczna rozgrywka sprawiają, że Rummikub jest w wielu krajach jedną z ulubionych gier rodzinnych. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się wszystkich kostek ze swojej tabliczki. Cel gry: Jako pierwszy pozbyć się wszystkich kostek ze swojej tabliczki, układając je na stole w "seriach" i "grupach".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Park Safari Jr : gra logiczna dla 1 gracza [Gra logiczna] / desinger: Raf Peeters. - Kraków : IUVI Games, copyright 2022. - 1 gra (plansza, lew, 2 żyrafy, słoń, karty z 60 zadaniami i ich rozwiązaniami) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 29x24x7 cm + zasady gry ([1] strona ; 11 cm).
(Gry Logiczne)
(SMART GAMES)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 60 PLN (gotówka).
Wiek 3+. Gra dla 1 gracza.
Uchwyć piękno przyrody! Czy jesteś w stanie ustawić zwierzęta do zdjęcia, aby zachwycały przyjętą pozą? Przesuń zwierzęta na pozycje wskazane w zadaniu w taki sposób, aby znalazły się we właściwym miejscu. Uważaj! Nie wszystkie zwierzęta mogą się przemieszczać po całej planszy. Ucz się kształtów, rozróżniania stron prawo-lewo, góra, dół, przed i za razem z Park Safari Jr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baszty i maszty : gra logiczna dla 1 gracza. - Kontich : Smart Games ; Kraków : Iuvi Games, [2023]. - 1 gra (9 elementów zamku, książeczka z 80 zadaniami i rozwiązaniami) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 25x18x9 cm + książeczka z zadaniami i rozwiązaniami ([32] strony : ilustracje ; 11 cm) + instrukcja ([1] karta).
(Gry Logiczne)
(SMART GAMES)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 40 PLN (gotówką).
Gra przeznaczona dla 1 gracza, wiek 8+ lat.
Na okładce: Zbuduj zamek aż do nieba!
Zawiera 80 zadań o różnych poziomach trudności.
Zbuduj zamek aż do nieba! Dobra zabawa murowana! Zbuduj średniowieczny zamek aż do nieba, używając 9 elementów z kolorowymi wieżyczkami! Zacznij od najniższego poziomu, a potem umiejętnie rozplanuj pozostałe elementy, by rozwiązać 80 zadań o różnych poziomach trudności. Klasyczna łamigłówka dla królów i królowych w każdym wieku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 2-4, wiek: 8+, czas: 30-45 minut
PRZY WYPOŻYCZANIU GRY POBIERANA JEST KAUCJA ZWROTNA W WYSOKOŚCI 50 PLN
Zawartość pudełka: 100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek, 1 instrukcja
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów dostawców i układa w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie - w ściśle określony sposób - przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu. Po ułożeniu płytek na ścianie podliczane są punkty. Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej punktów w trakcie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kamelot Jr [Gra logiczna] / [designer Raf Peeters]. - Warszawa : Granna, copyright 2015. - 1 pudełko ; wymiary pudełka 24x29,5x6 cm + instrukcja.
(SMART GAMES)
(Gra Logiczna)
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 50 PLN (gotówką).
Gra dla 1 osoby. Czas gry : 30 min.
Zawartość pudełka: 9 drewnianych elementów zamku, księżniczka, rycerz, książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami.
Rycerz i królewna zostali uwięzieni w osobnych wieżach. Aby ich połączyć, musisz pomóc królewnie zbudować drogę ucieczki, albo rycerzowi - przerzucić most. Czy potrafisz tak ułożyć pięknie wykonane drewniane klocki, aby zbudować drogę, która połączy zakochaną parę? Niektóre zadania są tak proste, że poradzi sobie z nimi nawet niedoświadczony budowniczy, ale są też takie, które będą nie lada wyzwaniem nawet dla wytrawnego architekta!
Gra planszowa
W koszyku
Memo ; Labirynty : dwie gry edukacyjne / Hervé Tullet autor bestsellera NACIŚNIJ MNIE. - Warszawa : Wydawnictwo Babaryba, 2016. - 1 gra (pudełko zawiera 44 dwustronne karty) : ilustracje kolorowe ; 11 x 15 x 5 cm.
(Gry Planszowe)
Opis według opakowania.
Przy wypozyczeniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 20 zł.
Pudełko zawiera talię 44 dużych, dwustronnych, kartonowych kart: MEMO oraz biało-czarne LABIRYNTY.
MEMO LABIRYNTY Herve Tulleta - autora światowego bestsellera NACIŚNIJ MNIE - to połączenie rozbudzającej wyobraźnię zabawy z edukacją: nauką kolorów, kształtów i kierunków. To także nauka logicznego myślenia, wnioskowania i zapamiętywania oraz zachęta do kreatywnego tworzenia własnych abstrakcyjnych wzorów i labiryntów. 2 w 1, czyli kolorowe MEMO oraz biało-czarne LABIRYNTY! To dwie gry logiczne pobudzające wyobraźnię, kreatywność oraz pamięć i koncentrację! MEMO – zapamiętuj kolory i figury, żeby zbierać takie same karty w pary. LABIRYNTY – buduj własne labirynty, zakręcone drogi, niezwykłe wzory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex[Gra planszowa] : wyzwania: dzieci / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel , 2017. - Pudełko (Gra zawiera: instrukcję, 90 kart - 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu - razem 24 części) : ilustracje kolorowe ;14 x 14 cm.
(Gry Planszowe)
Kaucja za wypożyczenie gry wynosi 20 PLN.
Gra dla 2-6 graczy
Na pudełku: Mądra gra.
Osiem rodzajów wyzwań, które pobudzą Twoje zmysły! Pamięć - zakryj kartę dłonią i wymień 4 rzeczy, które na niej zauważyłeś. Labirynt - zakryj kartę dłonią i pomóż postaci odnaleźć drogę do celu! Niepasujący element - zakryj kartę dłonią i powiedz, który element nie pasuje do pozostałych! Koordynacja - jedną ręką zakryj kartę, a odpowiednim palcem drugiej dotknij wskazanej części ciała! Para - zakryj kartę dłonią i powiedz, który z wielu przedstawionych na niej obrazków wystąpił dwukrotnie! Częstotliwość - zakryj tę kartę i powiedz, który element występuje na niej najczęściej! Rozumowanie - zakryj kartę dłonią i powiedz, który kształt pasuje do pustego miejsca! Wyzwanie - gracz, który rozwiązał poprzednie wyzwanie musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart imitujących powierzchnię piłki do kosza, mchu, skóry lub innych materiałów. [aleplanszowki.pl].
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W "Cortex" dla Dzieci od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysł! "Cortex" dla Dzieci posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
''Podejmowanie decyzji bywa niezwykle trudne. Ta książka pomoże Ci rozwikłać wiele dylematów i stać się bardziej samodzielnym przy dokonywaniu kluczowych wyborów. "Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym" to pozycja, która zainteresuje przede wszystkim osoby zawodowo zajmujące się podejmowaniem decyzji, na przykład projektantów czy ekonomistów. Książka ta została napisana w taki sposób, a jej tematyka jest tak interesująca, że każdy kto po nią sięgnie, znajdzie w niej wiele atrakcyjnych informacji...''taniaksiazka.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt. : wykłady z teorii komunikacji
Podręcznik dotowany przez Ministerstwo Edukacji i Nauki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowa na szczęście i inne nienazwane stany duszy / Grażyna Plebanek. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2019. - 269, [3] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Najważniejsze rzeczy są pod każdą szerokością geograficzną podobne, istnieją na nie tylko inne słowa. Zbiór felietonów Grażyny Plebanek to opowieść o rzeczach, które wszyscy przeżywamy na co dzień, nie umiejąc ich nazwać. To podparta osobistym doświadczeniem, świeża, pełna humoru i trafnych obserwacji próba rozszyfrowania zagadki kryjącej się w trudnych słowach, które wyrażają dobrze nam znane stany ducha.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka [Gra planszowa] / [autor gry:] Klemens Kalicki ; [ilustracje:] Karolina Kijak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., 2021. - 1 pudełko (plansza główna, 2 plansze ognisk i 2 zaślepki, 184 karty, 12 żetonów celów, 20 żetonów szlaków, 12 żetonów premii, 28 żetonów dróg, żeton wariantu 1-osobowego, żeton pierwszego gracza, 5 kopert z dodatkowymi kartami, znacznik rundy, 4 znaczniki kolorów, 4 składana podajniki, instrukcja, indeks kart, schemat składania podajników, instrukcja) : ilustracje ; 29x29x8 cm.
(Gry Planszowe)
Za wypożyczenie gry pobierana jest kaucja w wysokości 80 zł.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 60-90 min.
Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw. [aleplanszowki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej